Skocz do zawartości

Mistral

Użytkownik
  • Postów

    1057
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mistral

  • Urodziny 15.02.1983

Profile Information

  • Skąd
    Jurata / ???
  • Auto
    Forester 2,5 XT, Octavia, Focus

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mistral

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::.. (5/13)

5

Reputacja

  1. Ja tam jeszcze pamiętam, jak po jednej imprezie u Granata, ten rano wstał i sam podpiął się do kroplówki... Ale takie spotkanie po latach,, to dobry pomysł!
  2. Granatek, jeśli Ty będziesz się wybierał na spota, to dawaj znać, to może i ja przyjadę po wielu latach...
  3. Również pozdrawiam;-) Fajnie było się spotkać po takim czasie i choć nie było jak pogadać, to człowiek poczuł się jak za dawnych dobrych czasów;-) I pozdrowienia dla Agi, spotkanej ostatnio również gdzieś na trasie;-) P.S. Może zrobić kiedyś spota dla forumowych "oldbojów". Pewnie jest tu jeszcze kilka osób, które już aktywnie nie uczestniczą w forumowym życiu, ale dla których mimo wszystko boxer to coś więcej niż pies... Mistral
  4. Seryjny stab nie dość, że jest 17, to jeszcze jest pusty w środku, STI to pełna 20. Stab z STI pasuje, tylko trzeba pokombinować nieco z łącznikami. Jeśli dobrze pamiętam, to ja chyba zainstalowałem z Hondy HRV bądź CRV, bo miały odpowiednią długość. Słyszałem o przypadkach, że po takim modzie wyrywało mocowania staba i wymagały dodatkowych spawów, ale mnie taka przygoda nie spotkała, a autko lekko nie miało... Po takiej modyfikacji Forek robi się bardziej nadsterowny. Przy szybkich, krótkich zakrętach lewa/prawa możesz zwyczajnie szukać właściwego toru jazdy, a nie walczysz z kołyszącą się jak kołyska dziecka budą i nie uczysz się bez sensu "zarządzania masą"... W teranie faktycznie jest słabiej, zwłaszcza przy sporych różnicach terenu możesz oderwać któreś koło od ziemii, a buda zaczyna skrzypieć, więc rozpórki przód/tył również wskazane. Mistral
  5. Nadal przychodzą do mnie codzienne maile i do tego ogranicza się moja "aktywność", ale z racji tego, że o Forku coś powiedzieć mogę, to się zmotywowałem... Co do sprężyn, to Kropek miał bodajże z Forka STI i to chyba jest ciekawa opcja, choć z dostępnością może być krucho. Dla mnie kluczowe dla poprawy sztywności Forka były felgi na niskim profilu (choć teraz wiem, że et35 nie jest najlepszym rozwiązaniem), stab z STI i rozpórki przód/tył. Po tych zabiegach to było inne auto, ale nadal do lasu mogło wjechać. Mistral
  6. Słabe hamulce w Forku XT to wrażenie dość subiektywne przez efekt nurkowania. Porównanie rzeczywistej drogi hamowania z innymi cywilnymi autami wypadało naprawdę nieźle. Mistral
  7. Primi, przyzwyczaisz się Mistral
  8. Sądzę, że jak na Trójmiasto, to całkiem sensowną opcją jest http://www.ascent.pl/ Byłem kiedyś na ich szkoleniu w ramach pakietu WyjatkowyPrezent.pl, co było całkiem ładnie przygotowane w formie vouchera i nawet wyglądało. Co do samego szkolenia, to byłem tam już po kilku innych, więc mogłem co nieco ocenić i moim zdaniem głupot nie gadali. Owszem, nie mają profi toru, a plac na Westerplatte, gdzie kiedyś sami upalaliśmy, nie mają także Subaraków, a swojego czasu mieli A klasę i Focusa, natomiast mieli pojęcie o czym mówią i potrafili pokazać to także w praktyce. Szkolenie było o tyle dobrze zorganizowane zwłaszcza dla "początkujących", że najpierw na sali tłukli całkiem ciekawą i sensowną teorię i dopiero później pokazywali to w praktyce, co na prawdę miało sens. Sądzę, że to szkolenie jest bardzo sensowne zwłaszcza dla cywilnych kierowców, którzy po wycieczce za czarny pasek mówią "nie mam pojęcia, jak to się stało...". Po tym szkoleniu pewnie będą już wiedzieli... Ascent szkoli (a bynajmniej swojego czasu szkolił) także gdańską drogówkę, więc mają też jakieś doświadczenie. Był także panel poświęcony pierwszej pomocy, ale nie tylko pod kątem "dmuchania lali", ale także pod takim kątem praktycznym (co zrobić najpierw, jak czegoś nie spieprzyć itp.) Wszystko było podane w sposób zrozumiały nie tylko dla rajdowca... Mistral
  9. Znalazłem bezpośredni link... http://player.pl/programy-online/drogowi-piraci-odcinki,2209/odcinek-23,S00E23,30458.html Mistral
  10. Cześć, polecam ten materiał zwłaszcza posiadaczom Forków, którzy planują kolejne mody... http://ttv.pl/programy/drogowi-piraci,8530.html odc. 23. A myślałem, że mój Forek był złoty... Mistral
  11. Sądzę, że na nienajlepsze prowadzenie wpływało przede wszystkim ET 35. Kółka mocno były odsadzone i przez to robiła się dźwignia, która dawała mocno o sobie znać na koleinach. Praktycznie nie dawało się prowadzić jedną ręką na kiepskiej drodze, bo cały czas było trzeba zachowywać czujność. Na oryginalnych felgach 16" miałem także opony o szerokości 225 (jak dobrze pamiętam to było 16/22/225 Pirelli P7, jakby był ktoś chętny, to chyba leżą w garażu i oddam w dobrej cenie, 18' poszło w Świat) i uważam, że owszem, może mieć to wpływ na "ciąganie" po koleinach, ale głównym i zdecydowanym problemem było ET na 18". Mistral
  12. A dzisiejszy spot okazał się bardzo udany. Pozdrowienia dla obecnych. Mistral
  13. kurde słyszałem o nim wiele dobrego zasadniczo catering z tej firmy polecam na każdą okazję "Firma cateringowa" cieszyła się, że smakowało :-) Mi też się podobało, więc dzięki za towarzystwo :-) A tutaj, zmieniając nieco imprezowy temat, mały filmik ku przestrodze... http://www.youtube.com/watch?v=lNNIxmMHha8&list=UUlJWDV2tY01tj_X1qFVQysg Mistral
  14. Spot udany... jak za dobrych czasów oby tak dalej! Mistral
×
×
  • Dodaj nową pozycję...