Skocz do zawartości

chrzan94

Użytkownik
  • Postów

    105
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    Audi A4B5 2.8 quattro

Ostatnie wizyty

458 wyświetleń profilu

Osiągnięcia chrzan94

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

2

Reputacja

  1. 4" Wydech od WRX ma sie nijak do dwojego N/A.
  2. Generalnie przy UPG chyba ktoś chociaż "popatrzy" na zawory Głowice też bym oddał na sprawdzenie szczelności.
  3. Sprzegło - ocenic stan i w razie W - wymienić
  4. chrzan94

    Kontrolka ręcznego

    Na razie Masz chwilę spokoju więc sprawdź gdzie kończą się klocki. Ewentualnie czy nigdzie nie masz wycieku.
  5. chrzan94

    Kontrolka ręcznego

    Klocki się kończą i coraz mniej płynu w zbiorniczku
  6. To może inaczej: Powiedz mi jakim autem jeździsz a powiem ci jaką masz uszczelkę Ten indeks który ci podałem jest od DOHC Np. do 2.0 SOCH jest 806923060
  7. Numer OEM 806922040 może pomoże
  8. Damn it ! To już chyba wolałbym ściągnąć zderzak, a tak dochodzi spuszczenie wody z układu, demontaż chłodnicy i ponowne napełnienie układu wraz z odpowietrzeniem. :/ A co wiaderka nie masz ? Mam nadzieję że nie wytkniesz mi przykładów na Foresterze, ale tam wyjęcie chłodnicy to jest jakieś 15 min. Odkręcamy dolny wąż, zrzucamy płyn, odkręcamy górny wąż, dwie "łapki" chłodnicy na klucz 12 i mamy chłodnice wody na zewnątrz Ewentualne trudności to łapacz powietrza do filtra-jak go masz- nie wiem w czym to wymieniasz - kolejne dwie śruby I jeśli masz masz w chłodnicy zintegrowaną chłodnice oleju skrzyni to na dole trzeba odkręcić dwa gumowe przewody i to wszystko Montaż dokładnie na odwrót. To Subaru się odpowietrza ? Moim zdaniem zdejmować zderzak i bawić się ze spinkami i ślizgami jest ciężej
  9. Kupujesz/kradniesz/pożyczasz podkładki M12 bo chyba taka jest szpilka, zakładasz na szpilkę odpowiednią ilość i metodą prób i błędów odmierzasz ile podkładek daje pożądany efekt czyli odstawienie felgi od zacisku. Następnie suwmiarką mierzysz np. te 8 podkładek które dały efekt "odstawienia" i wychodzi ci że potrzebujesz np. 15 mm dystansu Załapał ktoś mój wywód ? ASO raczej nie sprzedaje dystansów, a to ich się powinno polecać na tym forum W internecie jest pełno dystansów, tylko trzeba rozróżnić made in P.R.C. od czegoś dobrego. Może ktoś poleci tu jakiś konkretnych producentów dystansów. Ja nie ma dokładnego rozeznania. Mnie też czeka kupno dystansów i chyba zdecyduję się na Eibach-a, bo mam je dostępne u siebie w pracy
  10. Niestety nie wchodzą na czterotłoczek W tym przypadku potrzebny jest naprawdę mały dystans, może nawet na seryjnych szpilkach.
  11. 1. Patrząc na swojego Forestera chyba łatwiej wyjąć chłodnicę wody i dobrać się do skraplacza od tyłu, ale to Forester, jak to wygląda w Imprezie to nie mam pewności czy też tak się da 2. NISSEN to chyba najlepsze zamienniki chłodnic, powinien być lepszy od NRF, wygląda na lepiej wykonany po wyjęciu z pudełka
  12. To przy np: wymianie tuleji wahacza w tylnym wózku czy demontarzu wału trzeba zrzucać cały wydech ? Czyli nowa uszczelka DP-Turbo itp ? Demontując turbo czy wyciągając silnik to samo Jak ktoś oddaje auto do mechanika to nie ma dla niego tematu Ja robie wszystko sam i nie widzi mi się ściągać całego wydechu, przy byle pracy pod samochodem. Mam zamiar podzielić swój wydech jeszcze na Downpipe i center i mieć 3 części Ale to ktoś ogarnięty musi mi to pospawać żeby nie zniszczyć tego cuda.
  13. Trafiła się okazja, zresztą tu na forum i kupiłem kompletnego używanego el-teca za rozsądne pieniądze i tyle co mogę powiedzieć o wydechu leżącym w bagażniku to że jakośc wykonania i spawów to sztos, perfekcja!!! Ale że jestem marudny to nie jest tak idealnie ze wszystkim Połączenie center->końcowy jest zrobione dosłownie jak w Cinquecento 700 "rura w rurę i obejma zaciskowa" W wydechu który nowy kosztował ok 3 tyś. spodziewałbym sie kryzy na śruby a najlepiej opaski V-Band Takie połączenie to praktycznie brak możliwości zdemontowania samego końcowego na aucie, i największe ryzyko nieszczelnośći. Ale ja nie dałem 3 tyś więc postaram się z tym żyć Tyle mojej opini o El-Tec. Jak wydech trafi do auta to napiszę jak wrażenia akustyczne, jak wystroję to powiem jak auto jeździ
  14. chrzan94

    Akumulatory w subaru

    Centry już nie ma Teraz dawna Centra to Exide - dobre akumulatory w przystępnej cenie Są jeszcze Varta i Bosch czyli klasyka gatunku. Ja mam Boscha S4 i kręci dobrze już chyba 3 rok
×
×
  • Dodaj nową pozycję...