siidu Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Panowie potrzebuje szybkiej konkretnej odpowiedzi. Wiem ze bylo juz 1000 razy ale przeglądam w tel od godziny i nie moge znalezc odpowiedzi. pacjent Forek SG 2.5 XT planuje wsadzić dwutloczek na tyl co potrzebuje oprócz zacisku? Moge kupic komplet z tarcza 290mm ale czy to aby nie za duzo? Wolał bym zostać przy serii bo mam swierzutka. Prosze o rady pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siidu Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 4 minuty temu, gorion napisał: adapter do montażu dwutloczka z wrx'a w Foresterze + cięcie osłon tarcz kotwicznych lub tarcze kotwiczone z wrx'a + łożyska + geometria i zabawa aby wszystko to rozebrać i złożyć ja wymieniłem tarcze kotwiczne a na tył poszły ATE - 24.0118-0725. A jaka masz tarcze ? 260 czy większa? jaki jest najprostszy sposób na dwutlok z tylu ? Adapter plus cięcie osłon na starych tarczach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 zacisk i tarcza wentylowana z GT MY'99-00 (czy innych emerytow) i po sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siidu Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Ok Dzieki za informacje czyli musze kupic komplet zacisk tarcza 290 tarcze kotwicZne adapter i bedzie hulać czy jeszcze cos ? Łożyska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siidu Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 dzieki za pomoc zaciski i tarcze zamowione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siidu Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Wie ktos moze gdzie zamowic naklejki '' SUBARU '' na tylni dwutloczek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu91 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Subarak.pl jak dobrze pamiętam ma ☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siidu Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 3 godziny temu, Krzychu91 napisał: Subarak.pl jak dobrze pamiętam ma ☺ dzieki popatrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raflo Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Siema mam zamiar wymienić tarcze oraz klocki w moim forku (hebel jest seryjny nic nie modzony ) i na razie taki ma zostać . Jakiej firmy polecacie klocki i tarcze tak aby na seryjnym heblu auto dobrze hamowało pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Zerknij na temat w forum technicznym ogólnym. Trochę tam jest na ostatnich stronach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Ktoś kojarzy czy adaptery do dwutłoczka z WRXa są takie same jak do złotych Brembo na tył? I jaki jest numer tarcz tył pod takie zaciski żeby zostawić seryjne szczęki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu91 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Tak dokładnie taki sam jest adapter Już Ci podaje numer tarczy z tego co pamiętam tylko dba miało tarcze na złote brembo z ręcznym 170 mm czyli impreza/forester. Tu masz numer tarczy dba DBA2657S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 20 minut temu, Krzychu91 napisał: Tak dokładnie taki sam jest adapter Już Ci podaje numer tarczy z tego co pamiętam tylko dba miało tarcze na złote brembo z ręcznym 170 mm czyli impreza/forester. Tu masz numer tarczy dba DBA2657S Dzięki wielkie, mam właśnie dylemat czy zamawiać tarcze pod ręczny 170mm czy grubsze okładziny pod tarcze z STI i wtedy nie ograniczam się do DBA. Skłaniam się ku grubszym okładzinom bo je jak założę to zapomnę o temacie na lata a tarcze dowolne z STI podejdą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu91 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Ja założyłem dba tylko jak kupowałem to były droższe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelBoro Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Ja osłon nie ciołem. Odgiołem je delikatnie młotkiem do środka po obwodzie . Przy okazji odpadła rdza z brudem . Oczyściłem do reszty i zabezpieczyłem . Osłony są odsunięte około 3-4 mm od tarczy . Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Hamulce mam z nowymi tarczami i klockami. Bardzo porządnymi. Płyn ma pół roku. Skuteczność przy moich seryjnych zaciskach i średnicach tarcz jest ok. Na ciepło i na zimno. Jedyne co jeszcze mnie wkurza to efekt za miękkiego pedału hamulca. Taki trochę za długi skok, wchodzi jak w masło, niemniej przy mocnym wciśnięciu skuteczność jest dobra. Czy wymiana przewodów coś pomoże i "utwardzi" działanie układu hamulcowego? Jeśli tak, to jakie przewody polecacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszek_ Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Jak chcesz mieć porządne hamulce takie jak w średniej klasy autach niemieckich typu VW Passat, w których lekko naciskasz nawet damską nogą i dobrze hamują od razu i nie trzeba wysiłku, żeby to wcisnąć, to trzeba serwo hamulca by było dać mocniejsze i mocniejszą pompę podciśnienia która to serwo mocniej zassa gdy naciskasz pedał hamulca. Nie wiem czy są jakieś 'upgrade kity' do tego istnieją. Poza tym to jest nie normalne, że kupujesz auto z fabryki i zmieniasz hamulce, tłoki, turbo, intercooler, wydech. Nie mogli by sprzedawać samej karoserii auta i resztę w zestawach 'zrób to sam' ? - marka dla majsterkowiczów a nie dla mas. Tu jest opisane ładnie jak działa wspomaganie hamulców a subaru założyło w tych foresterach sg jakąś tandetę. Jesli to samo jest w wrx i nowych fxt to to jest żenada. I ktoś w Japonii powinien popełnić sepuku ze wstydu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 6 minut temu, Zbyszek_ napisał: ...Poza tym to jest nie normalne, że kupujesz auto z fabryki i zmieniasz hamulce, tłoki, turbo, intercooler, wydech. Nie mogli by sprzedawać samej karoserii auta i resztę w zestawach 'zrób to sam' ? - marka dla majsterkowiczów a nie dla mas. Gdyby nie te niedociągnięcia Subaru, jakże życie stałoby się nudne 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszek_ Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 (edytowane) W foresterze nie ma vacuum pompy do serwa hamulcowego, podciśnienie słabe jest z kolektora wydechowego i trzeba mocno naciskać pedał hamulca - słabe wspomaganie hamulców jest. Stad pytanie : Czy ktoś próbował wstawić vacuum pompę od nowszych modeli Subaru (są te pompy oryginalne używki na allegro za 450 pln'ow): Cos takiego (jak na schemacie i w załączniku foto) http://parts.subaru.com/a/Subaru_2016_WRX-Base-20L-6MT/_54106_6463955/BRAKE-SYSTEM-MASTER-CYLINDER-VACUUM-PUMP/V10-261-02.html jakoś tak podłączyć: http://parts.subaru.com/a/Subaru_2016_WRX-Base-20L-6MT/_54102_6464289/INTAKE-MANIFOLD-INTAKE-MANIFOLD-SYSTEM/V10-050-01.html ? Bo te serwa są chyba takie same. ----------------------------------------------------------------------- Ok. Taką pompę elektryczną włącza się właśnie jako wzmacniacz (po waszemu booster) hamowania w silnikach turbo-benzynowych (bo w dieslach chodzą non stop na pasku wielokolorowym). I tą pompę włączyć trzeba trójnikiem w istniejący przewód podciśnienia idący do serwa hamulcowego i włączać tą pompę elektrycznie tylko w momencie naciśnięcia pedału hamulców. I dopiero wtedy będzie uczucie komfortu hamowania porównywalne z passat'em tdi! Edytowane 13 Września 2017 przez Zbyszek_ a new great idea poped up in my mind Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 11 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 Małe odgrzanie tematu. Istnieje możliwość montażu tylnych zacisków i tarcz w fxt 04 od legacy gt? . Wiem.ze zacisk pasuje ale tarcza chyba już niekoniecznie - tam jest ręczny na 190 a w forku na 170. Ktoś w tym temacie coś wspominał o grubszych okladzinach do ręcznego. Chyba ze można odpowiednią tarczę dostać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 8 godzin temu, ironmzes napisał: Małe odgrzanie tematu. Istnieje możliwość montażu tylnych zacisków i tarcz w fxt 04 od legacy gt? . Wiem.ze zacisk pasuje ale tarcza chyba już niekoniecznie - tam jest ręczny na 190 a w forku na 170. Ktoś w tym temacie coś wspominał o grubszych okladzinach do ręcznego. Chyba ze można odpowiednią tarczę dostać. Szkoda pieniędzy na grubsze okładziny, ja swoje wywaliłem na śmietnik bo nie trzymały kompletnie, nie potrafiły nawet auta utrzymać w miejscu na postoju. Jak tam jest rozmiar tarczy taki jak w STI to jedyna sensowna opcja to tarcze DBA pod ręczny 170mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 Dba cena trochę kosmos. Jeszcze na przód ok ale na tył.... Nie znacie może jakiegoś innego producenta co robi duże tarcze z 170 ręcznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się