Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

przegrany drag race z Porsche Caymanem

 

chyba zremisowany?

 

identyczny wynik do setki przy porównaniu do nowego Passata w dizlu

pozniej byla poprawka i passat w tescie jednak 5.9

 

W środku jest zadziwiająco dużo miejsca - jeździłem na razie co prawda tylko z żoną i 3-letnim synkiem w foteliku, ale już w piątek doładowujemy do tego naszą roczną córeczkę i (postaram się) walizki na tygodniowe wakacje oraz wózek... :) :) :)

Czekamy na family test i zdjecia zapakowanego bagaznika ;-)

 

 

Edytowane przez Fiji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wiesz dlaczego tak jest? Bo na jeden post od właściciela WRX STI MY 15, z którego wynika, że to świetne auto (innego w tym wątku od takiego użytkownika nie znajdziesz) jest 50 postów od osób, które o STI MY 15 słyszały, a co najwyżej widziały, a które wiedzą na pewno, że wszystkie inne auta są 100x lepsze, a przecież te osoby oczywiście wiedzą lepiej. Dla mnie więc przegadywanie się o każdą pierdółę z osobami, które pojęcia nie mają, o czym piszą (bo STI MY15 nigdy nie jechały) jest jak walka z wiatrakami. Za duży jestem, żebym nie wiedział, że z wiatrakami i tak nie wygrasz ;)

Pegi, ale czemu obrońcy STi widzą wszystko tylko 0-1 ? Tak samo jest w innych wątkach Subaru vs reszta swiata. Odrzucając marginalne kilka postów hejtu to krytyka jest raczej konstruktywna i w imę zasady ze warto byłoby aby FHI po prostu równało w górę (w zakresie konkretnych rozwiazań). Czytając cały wątek o STi ja mam obraz że STi to nadal fajne auto z charkterem, prawdopodobnie najlepiej sie prowadzące z wszystkich STi, ale też widzę pewien niedosyt czy brak w postaci cały czas tego samego silnika i mocy od 10 lat i zmiany 3 modeli. Dlatego jest jakieś porównanie do Golfa, Audi i innych aut  w celu pokazania ze jednak mozna w tym temacie coś zrobić.

Wiadomo ze nie ma aut idealnych - ja sam ma takie które mogłby mieć wiele lepszych rozwiazań, być tańsze itd. Jestem świadom ich wad i potrafię wprost przyznać jakie to są wady i co bym zmienił, ale mimo wszystko dzięki jakimś tam plusom auto sprawia mi przyjemność.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukass, rozumiem tych z Was, którzy już mieli wcześniej jednego, drugiego, trzeciego STi - tu rzeczywiście możnaby było liczyć na więcej - reszta świata dogoniła Subaru a ono nie dało jakoś rady odjechać na bezpieczną odległość... Z drugiej strony - nie uważacie, że jest jakaś granica, której się chyba przekroczyć już nie da? No ile koni więcej auto musi mieć, żeby urwało kolejną sekundę do setki... Przy tych osiągach to wg mnie jest już przyrost geometryczny potrzebny - typu moc razy 2, żeby urwać tę sekundę... Weźmy takiego Nissana GTR - auto cennikowo za pół bańki, mocy ponad 500km, przyspieszenie do setki lekko poniżej 3 sek - czy za 20 lat będziemy chceli przyspieszać do setki w sekundę...?

Powiem Wam jedno - Golfów R i Audi S3 widziałem ostatnio po kilka sztuk gdzieś jadąc po Polsce - nowego STI niestety tylko jednego - mojego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

nowego STI niestety tylko jednego - mojego :)

 

Czemu niestety? :) Właśnie fajnie. Fajnie jest jeździć czymś innym :)

 

Oczywiście masz rację - stety! I dlatego właśnie wybrałem STI a nie coś innego :)

 

 

ok, ale czy sti byłoby gorsze gdyby miało ok 360 koni w serii?  W czym by to przeszkadzało, bo jakoś a45 daje sobie radę

myślę, że w niczym by nie przeszkadzało - wszyscy by to przyjęli z radością... Ale skoro nie ma tych 360KM to chyba nie ma o czym mówić :)

 

przegrany drag race z Porsche Caymanem

 

chyba zremisowany?

 

identyczny wynik do setki przy porównaniu do nowego Passata w dizlu

pozniej byla poprawka i passat w tescie jednak 5.9

 

W środku jest zadziwiająco dużo miejsca - jeździłem na razie co prawda tylko z żoną i 3-letnim synkiem w foteliku, ale już w piątek doładowujemy do tego naszą roczną córeczkę i (postaram się) walizki na tygodniowe wakacje oraz wózek... :) :) :)

Czekamy na family test i zdjecia zapakowanego bagaznika ;-)

 

 

 

Na razie dałem radę włożyć do bagażnika 2 duże torby, jedną średnią i jedną małą a la bagaż podręczny - ktoś mi powie, jak tu się wrzuca zdjęcia...? Bo niestety jakoś tego nie mogę tu odnaleźć... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, ale czy sti byłoby gorsze gdyby miało ok 360 koni w serii?  W czym by to przeszkadzało, bo jakoś a45 daje sobie radę

 

 

A45... dźwięk, pierdzenie tego auta i pudełkowatość przyprawia mnie o mdłości  :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie ,że każdy widziałby teraz w STi   500KM aby gromić konkurencję... pytanie tylko jaką konkurencję? większość porównuje STI  do mocnych dupowozów lub do prawie aut wyścigowych. Proponuje zabrać tą konkurencję na szutry. Bo oprócz asfaltu, Subaru również tam dobrze się czuje.

Wrc tez nie poszło w 500KM , dalej jest 300 +,  jakoś to nikomu nie przeszkadza. Jak ktoś lubi street racing , niech sobie sprawi odpowiednie auto do tego . Do tego STI nigdy nie było stworzone. To jest auto rajdowe , nie wyścigowe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Profi i Chojny - zgadza się - nawi jest w serii wersji TOP w pakiecie z pełną skórą, kamerą cofania, bezkluczykową stacyjką, szyberdachem i to chyba tyle... No i malytka lotka zamiast parapetu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki!

 

W specyfikacji nie znalazłem ani słowa  :huh:

 

Jest tylko wpis:

 

system audio Harman/Kardon Premium, z odtwarzaczem CD, dziewięcioma głośnikami i wzmacniaczem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie ,że każdy widziałby teraz w STi   500KM aby gromić konkurencję... pytanie tylko jaką konkurencję? większość porównuje STI  do mocnych dupowozów lub do prawie aut wyścigowych. Proponuje zabrać tą konkurencję na szutry. Bo oprócz asfaltu, Subaru również tam dobrze się czuje.

Wrc tez nie poszło w 500KM , dalej jest 300 +,  jakoś to nikomu nie przeszkadza. Jak ktoś lubi street racing , niech sobie sprawi odpowiednie auto do tego . Do tego STI nigdy nie było stworzone. To jest auto rajdowe , nie wyścigowe...

Ani rajdowe ani wyścigowe. To jest zwykły, szybki, uliczny sedan o ponadprzeciętnych osiągach i własnościach. Tyle.

Auto się sprzedaje, a to jest najważniejsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Bo oprócz asfaltu, Subaru również tam dobrze się czuje.

Proszę Cię daj spokój - jeżdżenie po szutrach na drogowych oponach 245/40R18 jest tyle sensowny co mój występ w tańcu z gwiazdami :D

Nierówny asfalt - owszem tak, ale nie szutry. Poza tym już widze te nowe wychuchane STi i latające na kilkanaście metrów kamulce spod kół :rolleyes:


 

 

Wrc tez nie poszło w 500KM , dalej jest 300 +,

Nie porównuj nawet tych koni. Spójrz na moment icharakterystykę tych silników. Gdyby nie sztuczne ograniczenie zwężką to tam by właśnie było 500+ co w połaczeniu z ogromnym momentem, niską masą i krótkimi skrzyniami dałoby dynamikę w zakresie do 180-200 km/h na poziomie niemalże F1 i to na drodze a nie torze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zastanawiam się, kto wypowiada się w tym tu wątku na forum... Chyba jednak w zdecydowanej większości nie właściciele tego samochodu, bo rzeczowych opinii w stylu "wiem, bo mam" jest jednak dość niewiele (chociaż są i za nie dziękuję). Nie wiem, ilu jest w tej chwili właścicieli tego pojazdu w Polsce - 100 może? Powiem szczerze, że po analizie tego, co znalazłem na tym forum - zacząłem się zastanawiać... Brać czy nie brać.

 

Wiesz dlaczego tak jest? Bo na jeden post od właściciela WRX STI MY 15, z którego wynika, że to świetne auto (innego w tym wątku od takiego użytkownika nie znajdziesz) jest 50 postów od osób, które o STI MY 15 słyszały, a co najwyżej widziały, a które wiedzą na pewno, że wszystkie inne auta są 100x lepsze, a przecież te osoby oczywiście wiedzą lepiej. Dla mnie więc przegadywanie się o każdą pierdółę z osobami, które pojęcia nie mają, o czym piszą (bo STI MY15 nigdy nie jechały) jest jak walka z wiatrakami. Za duży jestem, żebym nie wiedział, że z wiatrakami i tak nie wygrasz  ;)

Czyli z tej wypowiedzi wynika ze jezeli ktoś nie posiada mimo ze jezdzil nim parokrotnie to nie moze sie wypowiadać ?

A moze to ze nim jechał sprawiło ze go nie kupił ?

Mam wrażenie ,że każdy widziałby teraz w STi   500KM aby gromić konkurencję... pytanie tylko jaką konkurencję? większość porównuje STI  do mocnych dupowozów lub do prawie aut wyścigowych. Proponuje zabrać tą konkurencję na szutry. Bo oprócz asfaltu, Subaru również tam dobrze się czuje.

Wrc tez nie poszło w 500KM , dalej jest 300 +,  jakoś to nikomu nie przeszkadza. Jak ktoś lubi street racing , niech sobie sprawi odpowiednie auto do tego . Do tego STI nigdy nie było stworzone. To jest auto rajdowe , nie wyścigowe...

Nie chodzi o 500 km.Chodzi o rozwój.W tej branży jezeli stoisz w miejscu to sie cofasz.

Wszyscy tracą po 50-100 kg z kazdym mówmy modelem.Subaru tyje po 50 z każda nowa generacja.Ok zawieszenie i układ kierowniczy dopracowali bo i jedno i drugie jest swietnie ale reszta to technika z przed 10 lat dosłownie.Ok jest to pewnego rodzaju ostatni mohikanin ale jego dni sa policzone zamin totalnie sie przeterminuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Zastanawiam się, kto wypowiada się w tym tu wątku na forum... Chyba jednak w zdecydowanej większości nie właściciele tego samochodu, bo rzeczowych opinii w stylu "wiem, bo mam" jest jednak dość niewiele (chociaż są i za nie dziękuję). Nie wiem, ilu jest w tej chwili właścicieli tego pojazdu w Polsce - 100 może? Powiem szczerze, że po analizie tego, co znalazłem na tym forum - zacząłem się zastanawiać... Brać czy nie brać.

Wiesz dlaczego tak jest? Bo na jeden post od właściciela WRX STI MY 15, z którego wynika, że to świetne auto (innego w tym wątku od takiego użytkownika nie znajdziesz) jest 50 postów od osób, które o STI MY 15 słyszały, a co najwyżej widziały, a które wiedzą na pewno, że wszystkie inne auta są 100x lepsze, a przecież te osoby oczywiście wiedzą lepiej. Dla mnie więc przegadywanie się o każdą pierdółę z osobami, które pojęcia nie mają, o czym piszą (bo STI MY15 nigdy nie jechały) jest jak walka z wiatrakami. Za duży jestem, żebym nie wiedział, że z wiatrakami i tak nie wygrasz  ;)

Czyli z tej wypowiedzi wynika ze jezeli ktoś nie posiada mimo ze jezdzil nim parokrotnie to nie moze sie wypowiadać ?

A moze to ze nim jechał sprawiło ze go nie kupił ?

Mam wrażenie ,że każdy widziałby teraz w STi   500KM aby gromić konkurencję... pytanie tylko jaką konkurencję? większość porównuje STI  do mocnych dupowozów lub do prawie aut wyścigowych. Proponuje zabrać tą konkurencję na szutry. Bo oprócz asfaltu, Subaru również tam dobrze się czuje.

Wrc tez nie poszło w 500KM , dalej jest 300 +,  jakoś to nikomu nie przeszkadza. Jak ktoś lubi street racing , niech sobie sprawi odpowiednie auto do tego . Do tego STI nigdy nie było stworzone. To jest auto rajdowe , nie wyścigowe...

Nie chodzi o 500 km.Chodzi o rozwój.W tej branży jezeli stoisz w miejscu to sie cofasz.

Wszyscy tracą po 50-100 kg z kazdym mówmy modelem.Subaru tyje po 50 z każda nowa generacja.Ok zawieszenie i układ kierowniczy dopracowali bo i jedno i drugie jest swietnie ale reszta to technika z przed 10 lat dosłownie.Ok jest to pewnego rodzaju ostatni mohikanin ale jego dni sa policzone zamin totalnie sie przeterminuje.

 

TurdziGT, jak dobrze kojarzę, jesteś jedną z nielicznych osób, które piszą o STI MY15, bo tym autem jeździły. I też z tego co kojarzę, to wyrażałeś się pozytywnie poza jednym aspektem - ceną. I dlatego nie kupiłeś. 

A skoro o cenie. Ja STI MY 15 byłem kilka razy na torze, a i raz po drodze gruntowej zdarzyło się pojeździć tak, że kamienie i ziemia leciały na kilkanaście metrów  ;)  I ok, może i można by dołożyć parędziesiąt koni i niutów. Ale to musiałoby pociągnąć za sobą szereg innych modyfikacji. I wtedy cena byłaby o dobre kilkadziesiąt tysięcy większa. No to kto by kupił STI za 250 tysięcy albo i więcej? I jak wtedy wyglądałoby porównanie z oferta konkurencji? Póki co w tym aucie, z jego przeznaczeniem, naprawdę te 300 KM jest całkiem adekwatne do reszty auta. 

Mogę jeszcze pisać o tych trzystukilkudziesięciu koniach w innych autach typu BMW czy A klasie. I co im z tego? Od świateł do świateł czy po autostradzie? Jakoś w jeździe na czas po torach mój STI z nimi wygrywał  :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyraziłem sie pozytywnie i nadal podtrzymuje zdanie.To co krytykowałem to cena ( w moich warunkach ) i silnik.Moze nie krytykowałem ale uważam ze całość zasługuje na cos nowszego.Patrząc w jaka stronę to wszystko idzie to za dwa czy trzy lata bez hybrydy czy choć by elektrycznego turbo to ogóle nie bedzie czego szukać a Subaru rodzi w bólach wtrysk bezpośredni.

Troche przykro na to patrzeć bo w latach 90 Legacy turbo czy GT o STI z 93 roku nie wspominając to był absolutny szczyt techniki.Nawet Porsche czy Ferarri miało mniej finezyjne rozwiązania a Audi czy VW to juz wogle była prostota jak budowa cepa po całej lini a dziś technicznie Subar jest dalej w 93 roku a reszta zniknie zaraz za horyzontem :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Mogę jeszcze pisać o tych trzystukilkudziesięciu koniach w innych autach typu BMW czy A klasie. I co im z tego? Od świateł do świateł czy po autostradzie? Jakoś w jeździe na czas po torach mój STI z nimi wygrywał 

 

Z tym BMW to i mój WRX wygrał. Do tego ciągle jeździ a BMW nie :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mogę jeszcze pisać o tych trzystukilkudziesięciu koniach w innych autach typu BMW czy A klasie. I co im z tego? Od świateł do świateł czy po autostradzie? Jakoś w jeździe na czas po torach mój STI z nimi wygrywał 

 

Z tym BMW to i mój WRX wygrał. Do tego ciągle jeździ a BMW nie :P

 

Akurat nie tego miałem na myśli, ale ten to kolejny objechany  ;)

 

bo tak te beznadziejne i stare auta się sprzedają, że nie wyrabiają z produkcją 
 

 

podobnie jak Skoda czy Dacia  ;)

 

Różnica polega na tym, że Subaru nie wkłada do swoich aut starych podzespołów z Toyot  :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...