Skocz do zawartości

jimi

Użytkownik
  • Postów

    193
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana jimi w dniu 14 Maja 2015

Użytkownicy przyznają jimi punkty reputacji!

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kalisz
  • Auto
    2015 WRX STI
    2017 Maserati Levante
    2017 AMG C63S
    2021 Audi RS e-tron GT

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jimi

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

60

Reputacja

  1. No to teraz ja odgrzewam kotleta z fotelami - te recaro sportstery chodzą mi od głowy parę lat (wtedy kiedy były po 5-6 tyś), dziś już podchodzą pod 8 tyś... Tak czy inaczej szukam namiarów na tych kolesi, którzy tym handlują/montują/dorabiają albo mają podstawy. @Kriss pomożesz? Proszę na priw - dzięki z góry!!!
  2. jimi

    XV Zlot Plejad AD 2018

    To ja też jeszcze 5 słów co do całokształtu wg mnie - załoga 105 też dotarła do chaty bez problemów i to z bardzo niskim spalaniem To były nasze drugie Plejady - rok temu szosowo-turystycznie. Teraz już tylko szosowo - mimo długich dojazdówek, na które ktoś narzekał, było super. Same dojazdówki też mają w sobie duży urok - jak często można w gronie kilku subaraków poginać sobie ekspresówkami, śląskimi ślimakami itd? Już samo to jest czystą przyjemnością. Mimo tego, że bierzemy udział we wspólnej imprezie - dalej machamy sobie łapkami przy mijaniu - tu szczególnie wybijają się kierowcy z STI . Co do jakości, długiści i ilości prób sportowych - chcesz jeździć tylko próby sportowe? Jedź na jakiś KJS, jedź na track day do Kielc, startuj na ćwiartkę, weź udział w jakimś małym lokalnym rajdzie (zrobienie licencji nie jest przecież problemem). SIP mimo pewnych drobnych niedociągnięć w organizacji (jak wielu mówi i tak z roku na rok coraz lepszej) jest jedynym przedstawicielstwem marki, który takie eventy organizuje. Ludzie - ta firma sprzedaje jakieś 1500 samochodów w roku i co roku 300 samochodów spotyka się na takiej imprezie! To jest wielka wartość. Ewenement w skali Polski na pewno, Europy pewnie też. Módlmy się tylko, żeby w 2020 wyszło jakieś normalne STI a nie jakiś elektryk... brrr.... Rodzinny aspekt tego spotkania jest niesamowicie ważny. Sugeruję, aby w kolejnych edycjach były również zadania przeznaczone tylko i wyłącznie dla dzieci - różny wiek dzieci oczywiście też może wypaczyć wyniki, ale już pewnie jakaś formuła w excelu by to ogarnęła A nawet jakieś zadania ot po prostu do zaliczenia by się przydały. Dla mnie próby były bardzo fajne (może rzeczywiście oprócz SS2) - tor Tychy mimo mocnego podniszczenia nawierzchni - to już były dobre 3 minuty roboty - dla lajkonika to już coś Obie próby na Cargo w Jaworznie - też super i bardzo techniczne przez to, że było tam bardzo wąsko. Rok temu nie zostaliśmy w ogóle sklasyfikowani, bo nie wystartowaliśmy drugiego dnia - musieliśmy wyjechać wcześniej. W tym roku po pierwszym dniu byliśmy na 6 miejscu! Szok! Drugiego dnia wystarczył jeden błąd na "koniczynce" (brak pełnych 180 stopni nawrotu), taryfa, dodatkowe około 25 sekund do mojego czasu i spadek w generalce na 13 miejsce - bez tego błędu byłoby 5 miejsce (tak przynajmniej mi wyszło z przeliczeń w tabelce)!!! Nota bene - takie są też rajdy - jeden mały błąd, wylatujesz z trasy i koniec imprezy... Tak więc wg mnie ta impreza uczy pokory. Czyli można zrobić wynik jadąc na luzie, naprawdę bez napinki, z małymi dziećmi oddawanymi pod opiekę innych uczestników, osób z obsługi albo medyków z karetki - wszystkim bardzo dziękujemy! My się przede wszystkim super bawiliśmy, tym bardziej cieszył ten wynik po pierwszym dniu. Po krótce podziękowania - dla Dyrekcji, całego SIPu, chłopaków z SJS (na każdej próbie dawali cenne wskazówki) i wszystkich osób zaangażowanych w organizację - wielkie dzięki i gratulacje! Szczególne pozdrowienia dla ekip bliskich nam numerami (spotykaliśmy się na każdej próbie) - a więc 103, 104 106 no i oczywiście wielkie dzięki za wspólny czas dla załogi 420 (jeszcze raz gratulacje za wspaniały wynik drugi rok z rzędu!!!) i dla Kasi z Tomkiem z tego przepięknego buga z najładniejszymi złotymi kołami!!! Widzimy się za rok! Sylwia, Czarek, Nina i Natan z niebieskiego STi nr 105
  3. jimi

    XV Zlot Plejad AD 2018

    A no to mamy coś nowego - zatem jeśli bym ten regulamin czytał przed startem - czego oczywiście nie zrobiłem - to napinałbym się w miejscach, w których napinać się nie powinienem. Jak rozumiem kar za zbyt wczesny bądź zbyt późny wjazd na PKC nikt nie otrzymywał? Wielu było takich, którzy czekali dokładnie co do minuty, żeby nie być ani za szybko ani za późno - rozumiem, że można to sobie darować? Muszę zapamiętać to na przyszły rok, żeby koniecznie zapytać na odprawie pilotów, jak to będzie...
  4. jimi

    XV Zlot Plejad AD 2018

    Szanowna Dyrekcjo, w regulaminie Zlotu jest cała lista kar regulaminowych, które są liczone w punktach a nie procentach czy sekundach czasu. Jednocześnie jest tam zawarta informacja, że wygrywa załoga z najmniejszą ilością punktów karnych. Jak mają się te karne punkty do tabeli przedstawionej we wzorcu? Jakoś nie mogę nigdzie odnaleźć informacji na ten temat. Dziękuję z góry za odpowiedź.
  5. jimi

    Szczerze o 2,5T STI

    Przemek - u mnie choroba też wróciła, więc wszystko w normie Ty masz jedną przewagę - bardziej niezawodny silnik (według pewnie wszystkich na forum).
  6. jimi

    Szczerze o 2,5T STI

    Matylda - widzę, że od pytania o wrażenia z nowego STI temat zszedł na gazy, hondy, vw i inne - a chyba nie o to Ci chodziło. Jako właściciel WRX STI 2015 napiszę Ci więc tylko parę zdań. Po pierwsze - jeśli nie jesteś fanem subaru (takim chorym na głowę) to od razu odpuść sobie to auto. Trzeba umieć dużo wybaczać, żeby zdecydować się na zakup takiego samochodu - ale tak to jest w miłości - w małżeństwie również nie ma tylko dobrych dni, prawda? A i kosztuje to drugie zdecydowanie więcej niż STI Po drugie - moje STI kupiłem jako nówkę (pierwszy taki zakup w życiu) między innymi ze względu na (wtedy) dobrą cenę. Auto, które odebrałem w maju 2015 (produkcja 2015) kosztowało mnie 143tyś netto. Od tego czasu auto służy mi jako pierwsze auto do codziennej jazdy, zrobiłem prawie 70tyś km, do standardowych przeglądów co 15 tyś km dokładam zawsze wymianę oleju i filtra w połowie interwału, czyli co 7-8 tyś km auto dostaje nową krew. Do dziś (odpukać) nie wydarzyło się nic, oprócz zepsutego amortyzatora (z mojej winy), rozbitej kamieniem szyby (z winy ciężarówki ze żwirem) i lekkiej przecierki zderzaka - tak więc to auto po prostu działa (ponownie - odpukać), nie psuje się żadna elektronika, komputery, zawieszenia itd. Robię dużo kilometrów po autostradach - nie kręcę go ponad 200kmh, parę razy tylko sprawdziłem, że pójdzie te obiecywane 255 (idzie więcej), przelotowa prędkość autostradowa to zazwyczaj 160-180kmh. Średnie spalanie z całej jazdy na tych 70 tys km to 14L/100km. Zawsze 2 razy w roku jestem na szkoleniu SJS w Kielcach, ale nie biorę udziało w żadnych upalaniach, wyścigach na 1/4 mili czy innych takich. Wymieniłem końcówki wydechu na H&S (za namową Marka z MTS) i jestem zadowolony - wszędzie mnie słychać, ale nie zbyt natarczywie, da się przeżyć długie trasy bez problemu. Auto nie jest super wygodne, ale nie o to chodzi i chyba nikt tego nie oczekuje. Auto ma duszę i to jest najważniejsze. Dodatkowo - to jeden z niewielu samochodów (w tej klasie cenowej i osiągów), które możesz kupić jeszcze ze zwykłym oldskuowym kluczykiem, ergo nie zarąbie Ci go spod domu byle pan z elektroniczną teczką... Po trzecie - jest wiele samochodów, które dogoniły, a i przegoniły STI pod względem osiągów - wszystkie Focusy RSy, golfy R, amg45 itd. Są też bardziej przyjazne, wiele ma automatyczną skrzynię biegów i inne udogodnienia (jeśli takiego czegoś chcesz...). Kolega kupił nowego focusa RS, jeździłem, jest fajnie, ale mimo to nie jest to subaru... Więc u mnie, pomimo tego odstawania trochę od aktualnego rynku, STI jest nadal świetnym samochodem, chyba oferującym w tej konkurencji najwięcej miejsca (a z pewnością najwięcej bagażnika). I powiem Ci więcej - pomimo tego, że mocno myślę o kolejnym samochodzie (plan na 2019-2020) w postacie może Audi RS3, S4 a może jakieś c63amg to jednak w kontekście prawdopodobnego zakończenia produkcji STI w aktualnej formie, coraz bardziej myślę o zakupie właśnie egzemplarza z końca produkcji przed wejściem jakiegoś niebrzmiącego zupełnie jak bokser nowego silnika . W USA reklamują już limitowaną edycję STI type RA - taki niebieski na złotych 19tkach (chociaż moje 18tki na profilu 40 są wg mnie idealnie skrojone) i spojler typu "szybcy się wściekli" - fajnie wygląda, szkoda, że tylko tam i tylko 500 sztuk... No chyba, że FHI za jakiś czas zacznie wreszcie informować o konkretnych planach zastąpieniach aktualnego STI czymś nowym fajowym Po czwarte - w ostatecznym rozrachunku to wozak a nie wóz, co się liczy... STI z odpowiednim kierowcą potrafi spuścić wp...l niejednemu porsche, czy innemu szybkiemu mercowi To tak z moich przemyśleń na szybko. Pomogłem? czarek
  7. jimi

    XIV Zlot Plejad 2017

    i wszystko jasne - żebym jeszcze "zasłabł" to chociaż byłby powód do "dumy" a tu niestety inne warunki wygoniły nas z Osady dzień przed czasem - co robić... Next time
  8. jimi

    XIV Zlot Plejad 2017

    Dzięki Chojny! Czyli nie jestem sklasyfikowany w generalce (załoga 325 - brak startu drugiego dnia), natomiast mam 35 miejsce w klasyfikacji najlepszego sportowca hehe W dalszym ciągu jednak to nie są wyniki tylko z pierwszego dnia. Masz tam jakąś dodatkową fotkę?
  9. jimi

    XIV Zlot Plejad 2017

    Koledzy - szukam gdzieś wyników tylko z pierwszego dnia na szo-tur. Wstawione pliki excela podają tylko generalkę - albo czegoś nie widzę... Ktoś coś, jakieś zdjęcie czy coś? Dzięki z góry!
  10. Kamilgt i MDsuperstar - dzięki Panowie. Będzie fixingował
  11. Koledzy jeżdżący STI 2015 i wzwyż - czy Wy też macie problem z tylną półką wpadającą w wibracje? Generalnie dzieje się do przy małej prędkości na jedynce i dwójce (chyba kluczem są jakieś konkretne obroty silnika, ale jeszcze nie doszedłem jakie). Dzieje mi się to od jakiegoś czasu, podkładałem nawet samoprzylepne podkładki filcowe (jak do mebli), ale jest coraz gorzej (niezależnie od tego, czy to lato czy zima). Ktoś coś? Chyba zacznę się rozglądać za flokowaniem całej półki, może do tego deskę rozdzielczą od razu... Dzięki z góry
  12. Najlepiej by było, gdyby wrócili do EJ20, ale w takiej wersji a la s207 tylko jeszcze z 50-70KM więcej. Z tego, co wiem to silniki 2.0 DIT nie mają już tego charakterystycznego "subaru rumble" (podobno przez wyrównaną długość odprowadzania spalin ze wszystkich 4 cylindrów... Ktoś słyszał dobrze brzmiące 2015 WRX?
  13. Do wszystkich Kolegów, którzy uczestniczyli w 2gim stopniu w WRX/STI 2015 w Kielcach 20.04.2016 - z tego, co pamiętam było nas ośmiu - oprócz mnie: Barteq, Ayu, Waldek, Macięty, Michał, Alukasik, Kamil - jesień idzie... Może by tak powtóreczkę walnąć...? Październik jakiś...?
  14. Turas - ile za to i skąd ściągałeś? Ja montowałem same backboxy H&S i brzmią super
  15. Kamil chyba mnie kurna przekonałeś tymi fotkami - trza się rozejrzeć za drugim zestawem OEMów i walnąć je na złoto
×
×
  • Dodaj nową pozycję...