saszynski Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 tankowalem w zeszly piatek jak zawsze pod korek E5 czyli ok 99 oktanow. cena za litr 1.54* poszlo w dol z 1.69* *- euro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Roznice między 95 a 98 odczuwa Twoj silnik szczegolnie pod obciazeniem, patrz spalanie stukowe. Racing 100 to faktycznie. Inna jakosc, technologia, i dodatki jakosciowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Skoro mowa o paliwach shella, czy ktoś testował już to nowe paliwo z serii Nitro+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Shell nitro+ Jakies opinie? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 tankowalem w zeszly piatek jak zawsze pod korek E5 czyli ok 99 oktanow. cena za litr 1.54* poszlo w dol z 1.69* *- euro Chyba raczej 95 oktanow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Chyba raczej 95 oktanow. E5 ma ~99 oktanow The Octane Rating of Ordinary unleaded ranges from 95.0 to 95.9 – average 95.5. The Octane rating of E5 is higher and has been measured at 99. http://www.maxol.ie/index.php?option=com_content&view=article&id=144&Itemid=292#What is the Octane Rating of E5 compared to ordinary Unleaded Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Shell nitro+ Jakies opinie? Kto czyta nie błądzi Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limeryk Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Roznice między 95 a 98 odczuwa Twoj silnik szczegolnie pod obciazeniem, patrz spalanie stukowe. Racing 100 to faktycznie. Inna jakosc, technologia, i dodatki jakosciowe. Ja nie miałem okazji próbować 95/98 w jakichś szczególnych warunkach, ale mając czujnik spalania stukowego nie powinno do niego dochodzić. Tak jak pisali w Motorze, większa ilość oktanów to odporność na stuk ale mniejsza wartość energetyczna paliwa ! Różnica niewielka i praktycznie nie jest odczuwalna bo o pracy silnika decyduje proces spalania. Mając 98 wydawało mi sie że silnik pracuje nieco ciszej bo w starym aucie łatwiej to wyłapać uchem niż w nowym lepiej wyciszonym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Chyba raczej 95 oktanow. E5 ma ~99 oktanow The Octane Rating of Ordinary unleaded ranges from 95.0 to 95.9 – average 95.5. The Octane rating of E5 is higher and has been measured at 99. http://www.maxol.ie/...dinary Unleaded Ciekawe... tu E5 ma 95 oktanow: http://www.topoil-bayern.de/125/Super95E5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 pytanie do posiadaczy euro-bloba WRX (MY'03-05), do ktorego jako jedynego z WRX'ow FHI zaleca paliwo 98-oktanowe czy ktos z was jezdzi na 95-ej benzynie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 czy ktos z was jezdzi na 95-ej benzynie? ja ale tłoki przeżył 12 tys km. Stuka jak cholera a seryjna mapa jest ustawiona mega biednie. Na pociechę - z seryjnego STI zostaje jakieś 280 koni po zestrojeniu pod 95. Stawiam, że WRXa też się da dostosować na słabe paliwo, ale pewnie niewiele zabawy zostanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 (edytowane) czy ktos z was jezdzi na 95-ej benzynie? ja ale tłoki przeżył 12 tys km (...) ale Ty masz STI, ktore ma jezdzic na min. 98, oraz temp. zewn. jest zupelnie inna niz u nas... teoretycznie zaplon dostosowuje sie do "gorszego" paliwa, ale interesuje mnie osobiste doswiadczenie wlascicieli euro-WRX'ow MY'03-05, ktore tez maja jezdzic na min. 98 (jako jedyne z dotychczasowych WRX'ow) Edytowane 8 Czerwca 2013 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepe Dragunov Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 pytanie do posiadaczy euro-bloba WRX (MY'03-05), do ktorego jako jedynego z WRX'ow FHI zaleca paliwo 98-oktanowe czy ktos z was jezdzi na 95-ej benzynie? Ja zalałem nieświadom na Shellu to coś nitro i ogólnie to bez rewelacji. Później z ciekawości racing 100, nie ma sensu przy normalnej jeździe, miałem wrażenie, że fura słabiej idzie a do tego spalanie większe. Teraz grzecznie 98 ze Statoil i jestem zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Warpech2301 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Witam. Od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem Wrx z 2009 roku, poprzedni właściciel jeździł na 95 oktanow, tak zresztą jest napisane w instrukcji.Auto służyło do codziennej jazdy, bez szaleństw. Na hamowni wyszło 289 km, i 391 Nm.Zastanawiam się czy dalej jeździć na 95 czy przejść na 98?Co sądzicie. Będę wdzięczny za mądre słowo :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Możesz jeździć na tym, na czym zestrojony został sterownik + zdolności adaptacji programu. Więc: Podłącz skaner OBD, sprawdź jak wygląda sprawa korekcji spalania stukowego na jednym i drugim paliwie i będziesz miał jasność. Zasadniczo można jeździć na 95, ale parametry twojego pojazdu są ciut zbyt dobre jak na serię. Istnieje zatem prawdopodobieństwo graniczące z pewnością, że ktoś gmerał w programie. Pytanie co robił? A w ogóle, to przejdź na lpg . I po kłopocie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Warpech2301 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 No właśnie mi proponowano i się zastanawiam :-). Nie wiem jak z osiągami.Pytanie czy 98 nic nie popsuje??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Prędzej popsujesz jak będziesz tankował 95. Zwłaszcza, że parametry masz nieseryjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Warpech2301 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Dzięki, tak myślałem. A jak z gazem w takim aucie, czy to raczej się nie godzi ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki_wrx_prodrive Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 (edytowane) tylko 98 i więcej żeby poczuć lepszą moc. p.s. a gaz to zostaw do zapalniczki Edytowane 28 Lutego 2016 przez Luki_wrx_prodrive Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suselek17 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Cena gazu na Shell to ok 1.8zl. ☺ Cena kusi☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 p.s. a gaz to zostaw do zapalniczki Nie używam tytoniu wcale, a zapalniczki mam dwie 2,5T po 300+ KM . Sprawują się idealnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 A ja właśnie nie jestem pewien, co lepsze. Np. Infiniti G37S, 3.7 V6 320 KM jeździ na 98 odczuwalnie gorzej od 95. A nawet o wiele gorzej. Zastanawiam się, co lać do XT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawels1 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Nitro + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Oczywiście jak to zwykle bywa przy okazji paliwa funkcjonują slogany.Prawda jest taka,że jeśli jest nieseryjny program s nowy został zrobiony na Pb95 to naprawdę spokojnie możesz jeździć na pb95.Natomiast jeśli remap był zrobiony na pb98 to na pb95 jeździć nie wolno. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Warpech2301 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Poprzedni wlasciciel nie mial pojecia ze byl robiony remap,,jesli byl to jeszcze w Szwajcarii,a on przez 2 lata latał na 95i nic sie nie dzialo Lepiej zostane przy 98 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się