sebachon Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 sebachon, no to dobrze Panie Kolego :wink: Ale zawszę tę z dodatkami (głównie VERVA, czasami ULTIMATE lub SUPREMA), bo zwykła znika w oczach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Ja tez leje Verve i nie zamierzam tankowac niczego innego! Poznije tylko checki sie swieca jak zatankowałem raz zwyklej wiec wole nie ryzykowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Poznije tylko checki sie swieca jak zatankowałem raz zwyklej wiec wole nie ryzykowac. U mnie nic się nie świeciło, tylko znacznie wzrosło spalanie - o około 1 litr w takich samych warunkach. Auto od nowości jeżdżone na 98. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 sebachon, moj podobno tez jezdzil od nowosci na pb98 wiec dalej tak postępuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzejj Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Ja tez leje Verve i nie zamierzam tankowac niczego innego! Poznije tylko checki sie swieca jak zatankowałem raz zwyklej wiec wole nie ryzykowac. Ja też uważam Verve 98 za sprawdzone paliwo po którym nic złego się nie dzieje, dlatego nie myślę o laniu niczego innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 sebachon napisał(a):Ja tez leje Verve i nie zamierzam tankowac niczego innego! Poznije tylko checki sie swieca jak zatankowałem raz zwyklej wiec wole nie ryzykowac. Dziwne bo to ja napisalem a wyszlo ze kolegasebachon. emdzejj, widze ze kolego masz taka sama praktyke jak ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzejj Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 emdzejj, widze ze kolego masz taka sama praktyke jak ja Wiadomo, jak coś jest sprawdzone i dobre to po co kombinować :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 Dziwne bo to ja napisalem a wyszlo ze kolegasebachon. emdzejj, widze ze kolego masz taka sama praktyke jak ja Ponieważ też mogę podpisać się pod taką praktyką - wszystko jedno... :wink: Znaczy Orlen ma trzech stałych klientów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzejj Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 Znaczy Orlen ma trzech stałych klientów. Na to wygląda 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcyone Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 w makro w wawie podjeżdza nieoznakowana cysterna ,kierowca niechce powieć skąd ma paliwo, a Pani w kasie mówi że to orlen, czy to normalne że orlen nie ma swojej cysterny na terenie wawy żeby dojechać do makro i im wlać to do zbiornika. tak oszczędzają? -- Wt lip 17, 2012 8:12 am -- jak leję racing na shellu to lepiej się czuję choć wiadomo skąd oni to sprowadzają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bednarcm Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 w makro w wawie podjeżdza nieoznakowana cysterna ,kierowca niechce powieć skąd ma paliwo, a Pani w kasie mówi że to orlen, czy to normalne że orlen nie ma swojej cysterny na terenie wawy żeby dojechać do makro i im wlać to do zbiornika. tak oszczędzają? Z reguły jest tak, że odbiorcy sami odbierają paliwo z pomocą cystern swoich lub wynajętych. A paliwa również orlen kupuje gotowe, dużo tego przyjeżdża z Niemiec. Najlepsze jest to, że takie samo paliwo trafia na stacje Intermarche i inne Orleny, czy BP. Wszystko zależy od tego, kto (hurtownik) ma w danym dniu/tygodniu najtańsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 No wiadomo jesli nie wiesz o co chodzi to chodzi o kase. Dlatego kupuje sie to co najtansze i nie raz orlen ma tansze albo drozsze paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk77 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Ja leję głównie Verve 98 do 3.6 H6 ale tak się zastanawiam sprawdzić jaka będzie różnica po zalaniu 95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Ja leję głównie Verve 98 do 3.6 H6 ale tak się zastanawiam sprawdzić jaka będzie różnica po zalaniu 95 W granicach błędu spalanie będzie takie samo (sprawdzane głównie na paliwach BP). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smile Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Przed tankowaniem to sie wlewa. Najpierw zawartosc butelki pozniej wlewasz paliwo aby sie to wymieszalo w baku. Mozesz sprobowac czy cos da ale wg mnie nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 najpierw wlej preparat do 98 później zatankuj fula , z reguły na 60 l dwa potrzebne ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 . Spamujesz? Lepiej nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 . Spamujesz? Lepiej nie. Nie spamuje, tylko mi się zdublowały posty i jednego musiałem wywalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smile Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Za duża LO nie zaszkodzi. Szkodzi za niska (spalanie stukowe), najwyżej silnik będzie mniej żwawy. Jest nowy środek Millersa, który tylko czyści układ paliwowy, nie zwiększając LO. Może wymień na ten nowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Mam pytanie Dostałem takie coś jak MILLERS PETROL POWER ECO MAX [ http://www.millersoils.pl/wp-content/uploads/2009/12/Petrol-Power-ECOMAX-250ml-image-113x300.jpg ] Dodatek do benzyny zwiększający liczbę oktanową benzyny o 3 oktany oraz zawierający zestaw detergentów czyszczących układ paliwowy. STOSOWANIE: Do użytku we wszystkich silnikach benzynowych. Zawartość butelki (250ml) wystarcza na 60l benzyny. KORZYŚCI: Dawka 250ml przystosowana jest do stosowania w celu szybkiego przywrócenia właściwości układu paliwowo – wtryskowego, oraz szybkiego podniesienia osiągów. zwiększa liczbę oktanową benzyny o 3 zwiększona ilość detergentów czyści silnik i układ paliwowy oraz utrzymuje je w czystości czyści wtryski i gaźniki redukuje powstawanie nagaru w komorach spalania, utrzymuje w czystości przewody paliwowe i zawory testy wykazały szybszą reakcję na pedał przyspieszenia, bardziej płynną pracę silnika oraz mniejsze zużycie paliwa zmniejsza wydzielanie wraz ze spalinami szkodliwych związków do atmosfery chroni katalizatory przed zatykaniem, pomaga udrażniać zatkane katalizatory CHARAKTERYSTYKA: Ciężar właściwy przy 150C: 0,840 Lepkość kinematyczna przy 400C: 2,5 cSt Temperatura zapłonu: 660C Nie poddawać działaniu promieni słonecznych. Trzymać z dala od ognia. Moje pytania brzmią: 1) Normalnie zalewam Shell Racing 100 - to czy ten preparat wlać do tego paliwa ? 2) Czy wlać to na zalanym np. BP 98 Ultimate ? 3) Czy odpuścić to sobie i nie używać/wlewać ? Nie posiadam wskaźników AFR/EGT od razu piszę. Moim skromnym zdaniem daje to nie wiele, a pomaga tyle co spokojniejsza psycha, bo się wlało. Coś jak placebo na wszystko :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Jesli chcesz przeczyscic wtrysku to wlej tak jak radziTOMA52 taki ktory tylko do tego jest przeznaczony. Ale jesli nie masz mozliwosci zamiany to wlej go przed upalaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Myślicie, że takie siuwaksy są bezpieczne dla silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się