koziolek Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Mój był strojony na 95 oktan i zdecydowanie gorzej jedzie na 98 ,tankowania tylko na Orlen. Może być że jakieś stare 98 bo zdecydowanie mniej się go sprzedaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Na hamowni wyszło 289 km Pewnie masz silnik seryjny 265 KM, a nieco wyższa wartość na hamowni może być efektem np dobrego dotarcia silnika. U mnie nominalnie powinno być 230 KM, a na hamowni wyszło 248 KM... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Warpech2301 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Bardzo mozliwe.Tylko sie cieszyc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Wiem wiem, spoko - o octane boosterach to juz wiem prawie wszystko po 4 latach z Subaru w Irlandii http://www.forum.subaru.pl/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.png Tylko nie od strony chemicznej http://www.forum.subaru.pl/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.png Bo z chemii zawsze bylem cienki http://www.forum.subaru.pl/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.png Dobra opcja pewnie, ale zdaje sie ze Millers jest agresywny dla katalizatora dosc mocno - nie to, zeby byl to problem w Twoim przypadku http://www.forum.subaru.pl/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.png Az tak źle? W Szkocji 97 sprzedaje każda stacja, a na większości Tesco, Shell i BP nie ma problemu ze 100+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Niestety - tak jest i już. Tylko 95 oktanów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Na hamowni wyszło 289 km Pewnie masz silnik seryjny 265 KM, a nieco wyższa wartość na hamowni może być efektem np dobrego dotarcia silnika. U mnie nominalnie powinno być 230 KM, a na hamowni wyszło 248 KM... Sorry ale trochę bajki dobre dotarcie silnika zrobi 290km w WRX? To w FHI nie ogarneli, że silniki bedą jeździły dotarte? Jak mierzyłeś swojego to miałeś seryjny wydech? Jaka hamownia? Warpech radzę sprawdzić co było grzebane w kompie. Zrobić sobie ewentualnie korektę na takie paliwo na jakim chcesz jeździć. No i nie do końca słuchajcie tych co piszą, ze tylko 98 albo więcej, a gaz do zapalniczek.. Jeździcie na takim paliwie na jakim powinniście z pewnych stacji i tyle. Powtórzę porażka kolejny, bo dalej nie wszyscy to ogarneli. Imprezy Turbo to w brew pozorom samochody, a nie promy kosmiczne 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 No i nie do końca słuchajcie tych co piszą, ze tylko 98 albo więcej, a gaz do zapalniczek.. Jeździcie na takim paliwie na jakim powinniście z pewnych stacji i tyle. Powtórzę porażka kolejny, bo dalej nie wszyscy to ogarneli. Imprezy Turbo to w brew pozorom samochody, a nie promy kosmiczne +1 ...i pozdrowienia z Bliskiego Wschodu, krainy 95tki i wysokich temperatur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Warpech2301 Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Tak wydech seryjny, hamowania w renomowanej firmie na Podkarpaciu. Gdzie sprawdzić co było ewentualnie robione. Jak pisałem, poprzedni właściciel lał 95 i wszystko było ok.Na 98 mało kto jeździ i boję się trochę że paliwo na stacjach długo "leżakuje" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Na 98 mało kto jeździ? Wszyscy przedstawiciele zbierający punkty Payback, Vitay ... Sorry, nie pomyślałem, teraz jednak Diesel. Jak jeździłem służbowo w latach 99-08 to miałem benzynę i zbierałem punkty ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Sorry ale trochę bajki dobre dotarcie silnika zrobi 290km w WRX? Nie napisałem, że ma 300 KM, tylko 248. Wydech i mapa seryjne. Bardzo często zdarza się tak, że rzeczywista moc nieznacznie różni się od nominalnej w różnych egzemplarzach tego samego modelu. Bajki nie mają tu nic do rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Nie o Tobie pisałem z tym 300. Z bajkami chodziło mi o wzrost mocy po dobrym dotarciu. Tak to bajka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Na 98 mało kto jeździ? Wszyscy przedstawiciele zbierający punkty Payback, Vitay ... Sorry, nie pomyślałem, teraz jednak Diesel. Jak jeździłem służbowo w latach 99-08 to miałem benzynę i zbierałem punkty ;-) Wielu ma limit kwotowy więc leje tak by było taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Chłopaki to nie temat o tym co sie bardziej opłaca lać na kartę Vitay.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 To a propos długiego lezakowania 98 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 98 leży w zbiorniku bo je mało kto tankuje, w USA nie ma więcej niz 92 a standard to 88. W Tajlandii jest zdaje sieci maxie 95 albo 92. Dla mnie mozna lac każda w koncu jest po cos ten czujnik spalania stukowego. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 (edytowane) , w USA nie ma więcej niz 92 a standard to 88 Ale wiesz, że w Europie liczbę oktanową określa się wg innych norm? Edytowane 6 Marca 2016 przez Jumpman 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 (edytowane) W eu za dużo gadają zieloni. Silnik subaru nie jest mega skomplikowany i watpię aby 95 była go w stanie uszkodzić. Przy spalaniu 1km=1pln ten silnik wciąga wszystko. Nigdzie poza eu nie widziałem 98 , pozatym kupowanie w pl 98 to jak krewetki w lidlu - cholera wie ile tam leżą Normy eu sa najbardziej restrykcyjne watpię dby paliwo w us było lepsze niz w eu nawet ich max 92, Chiny Tajlandia i Japonia tez jeżdżą na 92 Edytowane 6 Marca 2016 przez 4mamut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Chyba nie zrozumiałeś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 To nas oswiec czy kanadyjska 92 jest lepsza niz 98 z eu lub czy chociaż jest równoważna. W us na większośc jest tylko 88 wiec powiedz skoro jestes biegły w normach czy to nasza 95 czy historyczna żółta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Poczytaj, wszystkiego się dowiesz. https://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating#Regional_variations ale np. 94 oktany wg normy AKI to 98 wg RON. 91 AKI to 95 RON. Z tego co jest tam napisane to 94 AKI jest w USA ogólnodostępne. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Jaki z tego wniosek. W USA max 95, w Tajlandi max 95, w JP max 96, więc jak mówiłem na początku. EU jest bardzo restrykcyjna pod każdym względem i naprawdę trzeba mocno patrzeć na to co nam wciskają. Z drugiej strony kto bogatem zabroni. Byłem w każdym z tych krajów i w każdym jeźdzą subaru i w każdym widziałem 300 KM Type-R. W EU jest prawdopodobnie najlepsze paliwo. Poland: Eurosuper 95 (RON 95) is sold in every gas station. Super Plus 98 (RON 98) is available in most stations, sometimes under brand (Orlen - Verva, BP - Ultimate, Shell - V-Power) and usually containing additives. Shell offers V-Power Racing fuel which is rated RON 100 Thailand: 91 RON and 95 RON are widely available. 91 RON automotive fuel withdrawn on Jan 1st 2013 to increase uptake of gasohol fuels Japan: Since 1986, "regular" is >=89 RON, and "high octane" is >=96 RON, lead free. United States: in the US octane rating is displayed in AKI. In most areas, the standard grades are 87, 89-90 and 91-94 AKI.[43] In the Rocky Mountain (high elevation) states, 85 AKI (90 RON) is the minimum octane, and 91 AKI (95 RON) is the maximum octane available in fuel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Byłem w każdym z tych krajów i w każdym jeźdzą subaru i w każdym widziałem 300 KM Type-R. Nie wiem czy to ma związek z tą sprawą, ale szperając po zagranicznych forach, daje się zauważyć narzekania użytkowników JDM-ów (np. w USA) na ciężki dostęp do właściwego dla nich paliwa A co za tym idzie dużo tam remontów co chwilę wystukanych paliwem panewek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki_wrx_prodrive Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 a ja tankuję tylko 98 znaczy żona (na Orlen-ie bo ma po drodze) a ja jak jeżdże to jadę na Shell i leję Nitro+ jeszcze ani razu Subaru odkąd kupiłem nie zalałem 95 bo po remap-ie PRODRIVE na certyfikacie zalecają 98 to tak też robię chyba raczej mocniejsze niby paliwo nie zaszkodzi silnikowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Yyyyy ale Shell nitro + to 95.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki_wrx_prodrive Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 (edytowane) U mnie w mieście shell nitro + ma pod spodem napisane 100+ co dla mnie oznacza ze niby 100 oktanowe paliwo i na bank nie jest 95 bo różnica na 1litrze jest spora Edytowane 7 Marca 2016 przez Luki_wrx_prodrive Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się