Skocz do zawartości

Czy będą nowe turbobenzyny?


Boombastic

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 247
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

I wiadomo nie od dzis, ze Subaru do produkcji nowych jednostek przyklada sie z niesamowitym wysilkiem, samo opracowanie diesla zajelo ponad 10 lat (i dzieki temu jest to taki super silnik - ignoruje tu tych, ktorym padly, bo slabe egzemplarze zdarzaja sie ZAWSZE). A teraz chcecie, zeby chuchcik chuchcik dali szybko nowa turbo-benzyne??!! Pewnie, niech tak zrobia, to zaraz sie to zacznie rozpadac i wtedy dopiero bedziecie plakac :roll:

 

To 2.5T chyba byl chuchcik chuchcik zrobiony :mrgreen: Ciekawe z tymi 10 latami projektowania dizla, fakt byl ich to pierwszy dizel. Honda zrobila bardzo udanego dizla - ile im to zajelo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz pozbawili marke tego dzieki czemu mogła byc tym premium

 

czy naprawdę o to chodzi?

myślę że subaru jeżdżą ludzie którzy chcą jeździć właśnie subaru

tu nie ma 'a może ford, a może volkswagen, a może toyota' jest tylko 'subaru jeśli mnie będzie stać (a jak nie to później :wink: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślę że subaru jeżdżą ludzie którzy chcą jeździć właśnie subaru

Owszem ale były powody, dla których było to właśnie Subaru. Rajdy, AWD, boxer, jako taka niszowość, niezawodność, smaczek w postaci szyb bez ramek... możnaby wymieniać długo. Dziś został z tego jedynie boxer (AWD już oferuje większość konkurencji- często jest jakie jest, ale jest :wink: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jego klasa w tym momencie to okolice Hondy i Toyoty

 

ooo to to , to dokladnie gdzie w tej chwili jest Subaru , smutne ale pewnie keirownictwo zaciera rece.

Odnosząc przemysł motoryzacyjny do przemysłu IT, Audi przypomina Oracle'a zaś BMW IBM'a. Dla Oracle'a liczy się tylko kasa, kasa, kasa. Czy VAG kiedykolwiek pójdzie śladem BMW? Szczerze wątpię.

yyyy czy ja wiem , w ostatnim czasie VAG a zlwaszcza Audi ma na swoim koncie pare na prawde rewelacyjnych samochodow , ktore w wiel testach daly rade BMW.W ostatnich latach maja tez pre silnikow roku ( a kilka jest na prawde rewelacyjnych np: 2.5TFSI ) tak samo jak BMW wiec az tak bym nie demonizowali.BMW tez nie robi samochodów charytatywnie a na koniec końców ma niesamowicie drogi serwis.To nie Bentley :idea: :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz pozbawili marke tego dzieki czemu mogła byc tym premium

 

czy naprawdę o to chodzi?

myślę że subaru jeżdżą ludzie którzy chcą jeździć właśnie subaru

tu nie ma 'a może ford, a może volkswagen, a może toyota' jest tylko 'subaru jeśli mnie będzie stać (a jak nie to później :wink: )

Co nie zmienia faktu, że subaru było na tyle wyjątkowe ze pomimo tego ze nie miało nawigacji, nie miało 5 strefowej klimy, i masażu w fotelach i doswietlania zakrętów konkurowało z samochodami klasy premium często bijąc je na głowe co własnie było fenomenem, ze nie musieli pchac jakiegos badziewia do samochodu zeby kogos do niego zachęcic. Teraz kupno legacy czy outbacka czy nawet forka to dla mnie naiwnosc, moze tak ale nie za tą kase gdzie idziesz do audi czy bmw i za tą samą kase dostajesz duzo lepsze auto, duzo lepiej wyposazone, duzo lepiej wygladające, duzo lepiej wykonane i przedewszystkim nie prowadzące się gorzej.Mam kilku znajomych, ktorzy strasznie sie podniecaja Subaru, ale na nowe modele ludzie poprostu się krzywią...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze teraz mnie ktos ukamieniuje, ale teraz tymi nowymi modelami subaru jezdza bardzo przypadkowi ludzie, mi sie to powoli zaczyna kojazyc z tymi od SKODY :D

 

Są tutaj na forum uzytkownicy tych nowych modeli i to jest fajne ale to jest garstka, często na ulicy te nowe forki outbacki czy legacy to sie po czołach pukaja jak sie im pomacha czy mignie;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to jęczycie jak stare baby... Subaru jest jakie jest nikt nikogo do niczego nie zmusza, każdy kupuje auto jakie mu pasuje i sam za to płaci.

 

Dla mnie taka dyskusja jest nie na miejscu bo: jesteśmy na forum SIP który bądź co bądź ze sprzedaży nowych samochodów żyje i jak sami zauważyliście są tu nowi użytkownicy którzy się jeszcze zastanawiają i pisanie tekich pierdół może ich zniechęcić. Tego chyba byśmy nie chcieli bo brać Subarowa powinna się powiększać i nie tylko o cudem poskładane stare przystanki ale i o nowe auta.

Nie mówie, że po częsci nie macie racji ale są i Hondy i Toyoty które nie oferują nic więcej a mimo to ludzie je kupują... Dlaczego?

 

 

Pamiętajcie, że kupująć nowe Audi, BMW czy Mercedesa szczególnie w Polsce wchodzi się w pewną szufladkę i można sobie mozno zaszkodzić. Miałem znajomego który sprzedawał okna i odkąd kupił Mercedesa mało nie zbankrutował. Zamienił to szybko na Honde Accord (w takim wypasie, że kosztowała więcej niż ten Mercedes) i biznes wrócił do normy. Ludzie poprostu myśleli że skoro ma Mercedsa to jest drogi i z ich kasy sponsorowane są jego luksusy. Jak auto wyglądało jak przeciętny służbowy samochód to nikt na niego nawet nie popatrzył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz pozbawili marke tego dzieki czemu mogła byc tym premium

 

czy naprawdę o to chodzi?

myślę że subaru jeżdżą ludzie którzy chcą jeździć właśnie subaru

tu nie ma 'a może ford, a może volkswagen, a może toyota' jest tylko 'subaru jeśli mnie będzie stać (a jak nie to później :wink: )

Co nie zmienia faktu, że subaru było na tyle wyjątkowe ze pomimo tego ze nie miało nawigacji, nie miało 5 strefowej klimy, i masażu w fotelach i doswietlania zakrętów konkurowało z samochodami klasy premium często bijąc je na głowe co własnie było fenomenem, ze nie musieli pchac jakiegos badziewia do samochodu zeby kogos do niego zachęcic. Teraz kupno legacy czy outbacka czy nawet forka to dla mnie naiwnosc, moze tak ale nie za tą kase gdzie idziesz do audi czy bmw i za tą samą kase dostajesz duzo lepsze auto, duzo lepiej wyposazone, duzo lepiej wygladające, duzo lepiej wykonane i przedewszystkim nie prowadzące się gorzej.Mam kilku znajomych, ktorzy strasznie sie podniecaja Subaru, ale na nowe modele ludzie poprostu się krzywią...

 

 

Wybacz ale sam sobie przeczysz najpierw piszesz że Subaru było super bo nie miało bajerów a później piszesz że za tą samą kasę można mieć Audi z bajerami i tym Subaru przegrywa... hmm i tak źle i tak niedobrze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o to, ze wlasnie Subaru bylo marką ktora sie sprzedawała bez tych bajerów kosztem innych fajnych rzeczy, a skoro teraz subaru zrezygnowalo z fajnych rzeczy kosztem t6ych kiczowatych bajerów to chyba lepiej poprostu kupic AUDI ktore jest i ladniejsze i lepiej wykonane i tak dalej.

 

Ale jak juz ktos wczesniej wspomniał, nie ma co tutaj pisac swoich negatywnych opini, zdania sa jak widac podzielone ale kazdy ma prawo do wlasnego.

 

Zastanawiam sie tylko jak dlugo jeszcze STI pociagnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie taka dyskusja jest nie na miejscu bo: jesteśmy na forum SIP który bądź co bądź ze sprzedaży nowych samochodów żyje i jak sami zauważyliście są tu nowi użytkownicy którzy się jeszcze zastanawiają i pisanie tekich pierdół może ich zniechęcić.

 

Przepraszam bardzo, ale nie jesteśmy u cioci na imieninach, gdzie mamy się zachowywać grzecznie, tylko jesteśmy głosem zawiedzionych klientów. Skąd niby producent ma wiedzieć o naszych oczekiwaniach? Jak myslisz po co są tworzone takie fora?

A że kogoś może to zniechęcić? Ja się nie dziwię, bo przecież wprowadzając ostatnie modele producent żerował na swojej dawnej opinii jako producenta aut wytrzymałych, nietuzinkowych, szybkich. No i ludzie się rzucili do kupowania i potem okazuje się, że ani nietuzinkowe, ani wytrzymałe, ani szybkie. I potem taki klient pyta starszych użytkowników Subaru o co kurde chodzi, bo przecież kupiłem to zachwalane auto, sprzęgło spaliłem, wydech zardzewiał, jechać to nie chce, więc czym się tak podniecacie? Ile można bazować na jakiejś dawnej i zapomnianej już historii rajdowej?

 

-- 14 lip 2011, o 08:46 --

 

BMW aktualnie stawia przede wszystkim na inzynieryjna strone swoich samochodow - co widac chociazby po tym, ze zatrudniaja masowo inzynierow i informatykow, a ludzi z wyksztalceniem ekonomicznym nie. Od stycznia pracuje wlasnie w tej firmie i widze co sie dzieje ;-) Zauwaz zreszta, ze od paru lat ich mottem przewodnim jest "Efficient Dynamics", ktore jednoznacznie wskazuje na to, ze zalezy im na samochodach sprawnych (czyli najefektywniej wykorzystujacych paliwo)

 

Nie wiem czy zwróciliście uwagę, ale według katalogu BMW X1 28i mające silnik 2,0 o mocy 245 KM i osiągi podobne do mojego Forestera zgodnie z katalogiem pali 9,9 w mieście, 6,7 na autostradzie i średnio 7,9. Dla porównania Forester zgodnie z katalogiem miasto 14,7, poza 8,4 l, średnie 10,7. Wiadomo, że to dane teoretyczne, ale wskazują na przepaść dzielącą obydwie konstrukcje, a BMW jest cięższe o 150 kg. Widać ich wysiłki nie idą na marne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez uwazam, ze BMW idzie dobra droga. Moc i wyglad. To bedzie moje nastepne Auto. Audi weszlo w slepy zaulek te auta wygladaja jak mydelniczki na kolkach bez charakteru ... premium mainsteam dla deutsche Michel ...

No chyba ze Subaru zaoferuje za 5 lat cos mocnego kompaktowego o nie za duzym spalaniu (jak sie chce 8) dla 2 osob.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale teraz tymi nowymi modelami subaru jezdza bardzo przypadkowi ludzie

No ja sobie wypraszam :shock: Jeżdżę nowym forkiem, co prawda w niedostępnej obecnie wersji XT, ale jednak nowym 8) Nie kupiłem go przypadkowo :wink: i jestem z niego zadowolony 8) A udzielam się w tym wątku wyłącznie w celu sygnalizacji importerowi swoich potrzeb konsumenckich, by wiedział jaki samochód będę chciał kupić za 3-4 lata :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) Teraz kupno legacy czy outbacka czy nawet forka to dla mnie naiwnosc, moze tak ale nie za tą kase gdzie idziesz do audi czy bmw i za tą samą kase dostajesz duzo lepsze auto, duzo lepiej wyposazone, duzo lepiej wygladające, duzo lepiej wykonane i przedewszystkim nie prowadzące się gorzej.Mam kilku znajomych, ktorzy strasznie sie podniecaja Subaru, ale na nowe modele ludzie poprostu się krzywią...

 

 

To co piszecie nie ma pokrycia w rzeczywistości.

Subaru dalej są rewelacyjnymi autami ze świetnie skalkulowaną ceną! Nie kupicie auta podobnego parametrami do Outbacka w polskim salonie za tą samą kasę co w Subaru. Każde Audi, BMW czy inne niemieckie auto będzie kosztowało po doposażeniu do poziomu OBK Active dobre 20-30% więcej! Wiem bo trzy miesiące temu zakończyłem swoje dwuletnie poszukiwania!

 

Szukałem auta spełniającego kilka założeń:

- podwyższone kombi

- 4x4

- >500l bagażnik

- dobre prowadzenie i przyzwoite osiągi

- dwustrefowa klima

- tempomat

- ksenony

- cena do 130k

- koreańskie auta odpadają na starcie

- samochód nowy z polskiego salonu

I wiecie co? Jedynymi autami spełniającymi powyższe wymagania są nowy OBK i Outlander! A przeglądałem rynek prawie dwa lata!

Audi za podobnie jak Outback wyposażone A4 Allroad kazało zapłacić mi 180k a Q5 155k. BMW X3 170k. VW Tiguana nawet nie oglądałem - nie lubię marki. Volvo XC60 165k a XC70 prawie 200k. Skoda Octavia Scout odpadła za prowadzenie bardziej przypominające wóz drabiniasty niż auto za ponad 100k. Mazda CX7 ~150k. Mitsu Outlander odpadł na ostatniej prostej za gorsze silniki i minimalnie słabsze prowadzenie.

 

I to są suche fakty a nie subiektywne opinie. Też żałuję że nie miałem do wyboru jakiejś fajnej uturbionej benzyny. Ale i tak uważam nowego OBK za udane auto. Tak samo myślę o Foresterze czy Legacy. To cięgle są Subaru z boxerami pod maską, rewelacyjnym prowadzeniem i AWD. A że kupując drugie auto, które będzie musiało mieć uturbioną benzynę, będę zmuszony kupić WRX STI to jakoś się nie martwię. Oczywiście Forek 2,5XT byłby lepszy ale chyba jakoś przeżyję ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam bardzo, ale nie jesteśmy u cioci na imieninach, gdzie mamy się zachowywać grzecznie, tylko jesteśmy głosem zawiedzionych klientów. Skąd niby producent ma wiedzieć o naszych oczekiwaniach? Jak myslisz po co są tworzone takie fora?

A że kogoś może to zniechęcić? Ja się nie dziwię, bo przecież wprowadzając ostatnie modele producent żerował na swojej dawnej opinii jako producenta aut wytrzymałych, nietuzinkowych, szybkich. No i ludzie się rzucili do kupowania i potem okazuje się, że ani nietuzinkowe, ani wytrzymałe, ani szybkie. I potem taki klient pyta starszych użytkowników Subaru o co kurde chodzi, bo przecież kupiłem to zachwalane auto, sprzęgło spaliłem, wydech zardzewiał, jechać to nie chce, więc czym się tak podniecacie? Ile można bazować na jakiejś dawnej i zapomnianej już historii rajdowej?

 

No tak a Ci wszyscy zadowoleni użytkownicy nowych Subarunek których (też patrząc po forum) jest zdecydowana (2 już się wypowiedziało powyżej) większość to oni już się tak nie do końca do opinii liczą? O sprzęgłach już mi się czytać nie chce bo to kwestia rozdmuchana. Ostatnio robiłem nie reprezentatywne badania co do wizerunku Subaru i bardzo ładnie wyszedł "syndrom ostatniego modelu" dopóki nie było sedana Lanos był be be i fuj a jak sedan doszedł do porównania to nagle Lanos stawał się ok i był "prawdziwym Subaru" a ten nowy był taki jakiś wieśniacki. A to słabsze wolnossące wersje których zawsze się sprzedawało więcej poprzednich generacji były szybsze jakoś od obecnych? Chyba jednak nie.

 

-- 14 lip 2011, o 08:46 --

 

Nie wiem czy zwróciliście uwagę, ale według katalogu BMW X1 28i mające silnik 2,0 o mocy 245 KM i osiągi podobne do mojego Forestera zgodnie z katalogiem pali 9,9 w mieście, 6,7 na autostradzie i średnio 7,9. Dla porównania Forester zgodnie z katalogiem miasto 14,7, poza 8,4 l, średnie 10,7. Wiadomo, że to dane teoretyczne, ale wskazują na przepaść dzielącą obydwie konstrukcje, a BMW jest cięższe o 150 kg. Widać ich wysiłki nie idą na marne.

 

Nie wiem czy zwróciłeś uwagę ale w foresterze 2,5 XT te 15 litrów jest uczciwie podanym spalaniem, a spróbuj uzyskać katalogowa spalanie w BMW bez pchania samochodu albo holowania go za linką. Zawsze dobrze tam gdzie nas nie ma.

 

Nie mówię że Subaru to same ochy i achy i w ogóle ale boxser jest SAWD jest trochę bardziej się świeci ale dalej są Subarowsko toporne, brak fajnych silników to w żadnym wypadku nie wina FHI tylko partaczy z Brukseli.

 

 

No i najważniejsze na hamerykańskim forum czytałem że WRX i STI 2012 są już w przygotowaniu mają mieć silniki FB 2,5Turbo pewnie w cywilizowanych miejscach będą też WRX Legacy GT i Forki turbo jak w europie będzie STI dostępne to będzie dobrze:)

 

Ale marzy mi się FB2,0T wystarczy 200km w Imprezie 2012:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy zwróciłeś uwagę ale w foresterze 2,5 XT te 15 litrów jest uczciwie podanym spalaniem, a spróbuj uzyskać katalogowa spalanie w BMW bez pchania samochodu albo holowania go za linką. Zawsze dobrze tam gdzie nas nie ma.

 

Nie wiem czy uczciwe, bo ja nigdy nie osiągnąłem spalania 15 l, tak samo jak nijak nie mogę osiągnąć tych 8 z kawałkiem w trasie. Autostrada to od razu 12 l bo skopana jest skrzynia biegów powodująca nieekonomiczną jazdę.

Wyraźnie napisałem że są to dane katalogowe. Jak masz źródło danych realnych to je zaprezentuj.

A odnośnie zadowolenia z auta to pamiętam jak przeglądałem oceny Forestera na pewnym portalu. Moja generacja na pytanie o kupno następnego takiego auta odpowiadała prawie w 100% że tak, właściciele nowszej generacji nie podzielali juz tego optymizmu.

To co opisałem wczesniej to tylko moja prywatna opinia bazująca na moich indywidualnych odczuciach. Jak widzę pokrywa się z opiniami tutaj zaprezentowanymi odnośnie powodów wybrania tego a nie innego auta. Nadzień dzisiejszy z całego Forestera zostało tylko AWD i jakoś nie widać tych nowszych modeli w rankingu najmniej zawodnych aut. A tam królował wcześniej mój Forester.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy zwróciłeś uwagę ale w foresterze 2,5 XT te 15 litrów jest uczciwie podanym spalaniem, a spróbuj uzyskać katalogowa spalanie w BMW bez pchania samochodu albo holowania go za linką. Zawsze dobrze tam gdzie nas nie ma.

 

Nie wiem czy uczciwe, bo ja nigdy nie osiągnąłem spalania 15 l, tak samo jak nijak nie mogę osiągnąć tych 8 z kawałkiem w trasie. Autostrada to od razu 12 l bo skopana jest skrzynia biegów powodująca nieekonomiczną jazdę.

Wyraźnie napisałem że są to dane katalogowe. Jak masz źródło danych realnych to je zaprezentuj.

A odnośnie zadowolenia z auta to pamiętam jak przeglądałem oceny Forestera na pewnym portalu. Moja generacja na pytanie o kupno następnego takiego auta odpowiadała prawie w 100% że tak, właściciele nowszej generacji nie podzielali juz tego optymizmu.

To co opisałem wczesniej to tylko moja prywatna opinia bazująca na moich indywidualnych odczuciach. Jak widzę pokrywa się z opiniami tutaj zaprezentowanymi odnośnie powodów wybrania tego a nie innego auta. Nadzień dzisiejszy z całego Forestera zostało tylko AWD i jakoś nie widać tych nowszych modeli w rankingu najmniej zawodnych aut. A tam królował wcześniej mój Forester.

 

 

Osobiście nie mam 2,5XT dane są od mojego znajomego który mówi że przy normalnej jeździe 10-15 litrów ale wiadomo konsumpcja paliwa rzecz bardzo indywidualna. To auta nie sprzedawaj i trzymaj się swojego Forka masz fajne auto szybki które lubisz i jeździ i działa to po co Ci nowe??:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście nie mam 2,5XT dane są od mojego znajomego który mówi że przy normalnej jeździe 10-15 litrów ale wiadomo konsumpcja paliwa rzecz bardzo indywidualna. To auta nie sprzedawaj i trzymaj się swojego Forka masz fajne auto szybki które lubisz i jeździ i działa to po co Ci nowe??:)

 

Ale to nie o to chodzi. Żona marudzi o samochodzie dla niej. Jak miała jeździć moją starą Hondą to zrobiła w rok aż 300 km, więc powiedziałem by sobie wybiła z głowy kupowanie auta po to by stało na codzień (ona pracuje w centrum Warszawy i jeździ metrem, więc auto jest kompletnie bez sensu). Ale potrzebuje czasem samochód by pojechać m.in. do rodziców. I wtedy jest problem, bo ja nie chcę jej dawać Forestera bojąc się że coś wywinie (a potrafiła cofając urwać zderzak w Suzuki na odległości 1,5 m). Stąd moje pytanie czy w razie czego mogę się spodziewać wymiany auta na coś podobnego w Subaru czy też nie. I widzę że raczej nie.

A konkluzja będzie taka, że jak żona będzie chciała auto to niech sobie wypożyczy i ja jej nawet dam na to pieniądze byle się nie dotykała Subaru lub jak do tej pory będę ją wozić. Może to dziwne, ale ja bardzo lubię ten samochód i po tylu latach jeszcze mi się nie znudził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy zwróciłeś uwagę ale w foresterze 2,5 XT te 15 litrów jest uczciwie podanym spalaniem, a spróbuj uzyskać katalogowa spalanie w BMW bez pchania samochodu albo holowania go za linką. Zawsze dobrze tam gdzie nas nie ma.

 

Nie wiem czy uczciwe, bo ja nigdy nie osiągnąłem spalania 15 l, tak samo jak nijak nie mogę osiągnąć tych 8 z kawałkiem w trasie. Autostrada to od razu 12 l bo skopana jest skrzynia biegów powodująca nieekonomiczną jazdę.

Wyraźnie napisałem że są to dane katalogowe. Jak masz źródło danych realnych to je zaprezentuj.

A odnośnie zadowolenia z auta to pamiętam jak przeglądałem oceny Forestera na pewnym portalu. Moja generacja na pytanie o kupno następnego takiego auta odpowiadała prawie w 100% że tak, właściciele nowszej generacji nie podzielali juz tego optymizmu.

To co opisałem wczesniej to tylko moja prywatna opinia bazująca na moich indywidualnych odczuciach. Jak widzę pokrywa się z opiniami tutaj zaprezentowanymi odnośnie powodów wybrania tego a nie innego auta. Nadzień dzisiejszy z całego Forestera zostało tylko AWD i jakoś nie widać tych nowszych modeli w rankingu najmniej zawodnych aut. A tam królował wcześniej mój Forester.

 

To po co czekasz na nową turbobenzynę subaru, skoro one takie paliwożerne, nieekonomiczne i w dodatku wolniejsze od konkurencji?

Jeśli nie możesz w mieście/trasie zejść poniżej 15/12l / 100km to tym BMW też prawdopodobnie katalogowego spalania nie osiągniesz :mrgreen:

 

i tak, żeby uściślić, to w rankingach królował mój forester :P:mrgreen:

 

Myślę, że nastąpił powrót do turbobenzyn więc pewnie Subaru też coś zaproponuje.

 

Może poczekajmy na tą nową turbobenzynę, żeby nie trzeba było co chwilę sprawdzać oleju i płynu w chłodnicy, a w trakcie jazdy po autostradzie można było patrzeć na drogę, a nie na wskaźnik temperatury :idea: :?:

 

Pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[To po co czekasz na nową turbobenzynę subaru, skoro one takie paliwożerne, nieekonomiczne i w dodatku wolniejsze od konkurencji?

Jeśli nie możesz w mieście/trasie zejść poniżej 15/12l / 100km to tym BMW też prawdopodobnie katalogowego spalania nie osiągniesz :mrgreen:

 

i tak, żeby uściślić, to w rankingach królował mój forester :P:mrgreen:

Pozdrawiam...

 

Widzę że kłania się czytanie bez zrozumienia. Gdzie niby napisałem że w miescie nie mogę zejść poniżej 15l? Ja nigdy nie osiągnąłem w mieście nawet 14, a zwykle mam koło 12 l. Gdzie niby opisałem że jest aż tak paliwożerne? Za zapłaconą cenę 101 tys. zł dostałem najlepsze auto w tej klasie. Jedynie mam zastrzeżenie do złego zestopniowania skrzyni biegów lub braku szóstego biegu do jazdy po autostradzie, bo jest to niewątpliwie bolączka tego auta. Jadąc licznikowe 140-150 km/h autostradą silnik kręci się już niepotrzebnie wysoko.

A co do rankingów twój Forester to znaczy który? Pierwsza generacja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...