Ile czasu trzeba, żeby RHD wychylić się na tyle, żeby mieć widoczność jak w LHD? (moim zdaniem tu już jest większe ryzyko niż w LHD)
Kto będzie oduczał kierowców w RHD jazdy "na zderzaku"? Zakładamy, że wyginą w trakcie selekcji naturalnej? (ilu zabiorą ze sobą?)
Kto najczęściej kupuje RHD do przekładki i mocne szroty LHD? (moim zdaniem, pomijając poszukiwaczy konkretnych aut, są to w większości ludzie kierujący się względami ekonomicznymi, z uwagi na to, stosunek ilości użytkowników RHD w stosunku do przekładańców, odwróci się).
Czy jak ktoś ma szybsze RHD to ma lepszą widoczność i szybciej się wychyla/chowa, przy sprawdzaniu "czystej" drogi, niż ten w wolnym RHD?
Jak mam szybkie RHD to mam zapas mocy i wyprzedzam tak samo bezpiecznie jak w LHD?
A jak mam dobre światła to mogę jeździć w deszczu bez wycieraczek?