Jump to content

Giechu

Użytkownik
  • Content Count

    2064
  • Joined

  • Days Won

    6

Giechu last won the day on August 30 2016

Giechu had the most liked content!

Community Reputation

452 Wspaniały

About Giechu

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..
  • Birthday 02/03/1987

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Tarnów
  • Auto
    SPEC.Pasztet

Recent Profile Visitors

2508 profile views
  1. Naturalnie. Nie sugerowałem tego.
  2. I tak się zwykle robi korek po drugiej stronie, bo ludzie są strasznie ciekawscy i musza zwolnić do 20, żeby sobie popatrzeć
  3. Giechu

    E-Boxer

    to raczej kwestia opon.
  4. Giechu

    E-Boxer

    To musiala być jakaś pisowska matematyka
  5. Giechu

    Filmy

    Polecam fragment od 10:08. Nie wiedziałem, że w USA nie ma regulacji świateł, ale twierdzenie, że regulacja służy za światła przeciwmgielne jest całkiem zabawne. (choć faktycznie czasem to działało)
  6. Czasami wlasnie dachu nie ma. Wtedy czapka z daszkiem sie bardzo przydaje. A to, że to wiesniackie... cóż;)
  7. Chyba, że będzie ladował akurat tym prądem importowanym ze Szwecji
  8. Tez tak myślałem, ale przypatrz się dokładnie.
  9. To ja bez kozery powiem co 1 metr i 4000 pachołków
  10. Nie więcej niz 4 km https://www.arslege.pl/przejazdy-awaryjne-na-jezdnie-przeciwnego-kierunku-ruchu/k358/a37525/
  11. Właśnie o tym pisze, że potrzebne byłyby do tego służby autostradowe. W Polsce takich nie ma, więc nie ma komu kierować ruchem w nietypowych sytuacjach Godzinę może nie, ale jeśli ma to potrwać 3 godziny to czemu nie? Nie wiem ile takie przygotowania potrwają, ale jeśli masz tak specjalistyczną wiedzę to chętnie się dowiem.
  12. I o te mi chodziło. Nie oczekiwałbym puszczenia ruchu, zwłaszcza ciężarówek, trawnikiem
  13. Bariery bez problemu można zdemontować. Można również na przeciwnym pasie wyznaczyc przjazd awaryjny, bez znacznego zmniejszenia przepustowości, dla ruchu z kierunku przeciwnego prowadząc go pasem awaryjnym. Tak jest w tej chwili np. na A4. Nie powoduje to wielokilometrowych korkow. Jednak, aby sprawnie utworzyć taki przejazd potrzeba służb autostradowych, które błyskawicznie zjawią się na miejscu i szybko porozstawiają pachołki i zdemontują bariery. Faktycznie wielogodzinne postoje na autostradach są problematyczne. Jeszcze taka uwaga do kilku osób. Rombu zaproponował rozwiązanie
×
×
  • Create New...