Jump to content

Giechu

Użytkownik
  • Content Count

    2059
  • Joined

  • Days Won

    6

Giechu last won the day on August 30 2016

Giechu had the most liked content!

Community Reputation

424 Wspaniały

About Giechu

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..
  • Birthday 02/03/1987

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Tarnów
  • Auto
    SPEC.Pasztet

Recent Profile Visitors

2229 profile views
  1. Giechu

    E-Boxer

    to raczej kwestia opon.
  2. Giechu

    E-Boxer

    To musiala być jakaś pisowska matematyka
  3. Giechu

    Filmy

    Polecam fragment od 10:08. Nie wiedziałem, że w USA nie ma regulacji świateł, ale twierdzenie, że regulacja służy za światła przeciwmgielne jest całkiem zabawne. (choć faktycznie czasem to działało)
  4. Czasami wlasnie dachu nie ma. Wtedy czapka z daszkiem sie bardzo przydaje. A to, że to wiesniackie... cóż;)
  5. Chyba, że będzie ladował akurat tym prądem importowanym ze Szwecji
  6. Tez tak myślałem, ale przypatrz się dokładnie.
  7. To ja bez kozery powiem co 1 metr i 4000 pachołków
  8. Nie więcej niz 4 km https://www.arslege.pl/przejazdy-awaryjne-na-jezdnie-przeciwnego-kierunku-ruchu/k358/a37525/
  9. Właśnie o tym pisze, że potrzebne byłyby do tego służby autostradowe. W Polsce takich nie ma, więc nie ma komu kierować ruchem w nietypowych sytuacjach Godzinę może nie, ale jeśli ma to potrwać 3 godziny to czemu nie? Nie wiem ile takie przygotowania potrwają, ale jeśli masz tak specjalistyczną wiedzę to chętnie się dowiem.
  10. I o te mi chodziło. Nie oczekiwałbym puszczenia ruchu, zwłaszcza ciężarówek, trawnikiem
  11. Bariery bez problemu można zdemontować. Można również na przeciwnym pasie wyznaczyc przjazd awaryjny, bez znacznego zmniejszenia przepustowości, dla ruchu z kierunku przeciwnego prowadząc go pasem awaryjnym. Tak jest w tej chwili np. na A4. Nie powoduje to wielokilometrowych korkow. Jednak, aby sprawnie utworzyć taki przejazd potrzeba służb autostradowych, które błyskawicznie zjawią się na miejscu i szybko porozstawiają pachołki i zdemontują bariery. Faktycznie wielogodzinne postoje na autostradach są problematyczne. Jeszcze taka uwaga do kilku osób. Rombu zaproponował rozwiązanie problemu, wyraźnie zaznaczając, że nie popiera jazdy pod prąd korytarzem ratunkowym. Okazało sie, że jest demagogiem, że popiera cwaniactwo i ogólnie dostał odpowiedź w stylu "czy ma jakiś problem". Tutaj staramy sie dyskutowac merytorycznie i kulturalnie czytać wypowiedzi ze zrozumieniem. Widzę, że to właśnie kilku nowych użytkowników przyniosło skądś styl pyskówki. Panowie, to nie jest forum onetu wyborczej czy tvpis. Starajmy się trzymać fason. Tym bardziej wątku dotyczącym nomen-omen chamstwa. Dodatkowo teksty w stylu: w Polsce to... Polacy to...a "za granico" to paanie kolorowo- sory, gadanie zakompleksionego janusza przy flaszcze.
  12. Nic nie usprawiedliwia siedzenia na zderzaku. Jak ktos przed nami wyprzedza to należy spokojnie czekać aż skończy, zjedzie i pojechać dalej swoim tempem. Jeżeli prawy pas jest zajety to nie należy oczekiwać, że będzie wcinał się w 20- metrową lukę między tirami tylko po to, żeby puścić jakiegoś mistrza prostej. Jeśli ktoś nie trzyma ciśnienia w takiej sytuacji to nie nadaje sie do prowadzenia samochodu.
  13. Racja. Na filmie tego tak dobrze nie widac, ale tam jest dość spore wzniesienie. W momencie, gdy kierowca sie rozglądal i zaczynal ruszać, motocyklista byl jeszcze za wzniesieniem
×
×
  • Create New...