ten_Typ_tak_ma Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Trezia ma przecież napęd na jedną oś, a ja wyraźnie napisałem, że wg mnie największym atutem Subaru jest świetna trakcja. Poza tym dlaczego miałbym kupować Toyotę zamiast Subaru? Przecież nawet dziecko się domyśli, że FHI zdecydowało się sprzedawać Toyotę pod swoją marką tylko dlatego, by poprawić sobie średnią emisji spalin i móc kiedyś sprzedawać swoje modele z mocniejszymi silnikami również w Europie. Tak więc Trezia to nie jest dziecko Subaru. To bękart Toyoty i skorumpowanych brukselskich pierdzistołków, którzy wprowadzili bzdurne normy Euro5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driv3r Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Ja się na tym forum nie wypowiadałem jeszcze, ale podczas poszukiwań doładowanych Subaru proponuję zajrzeć do Szwajcarii, która NIE JEST w EU, a tam o leasing transgraniczny powinno być łatwiej niż w Rosji, chociaż wedle mojego rozeznania to i tak jest mocno skomplikowane (robię małe rozeznanie względem nowego auta spełniającego wymagania: sedan, 4x4, automat, jak najlepsza dynamika). Były ty poruszone ceny Subaru vs niemieckie marki premium: BMW 325ix podobnie wyposażone do Legacy 2.5 Sport Lineartronic wychodzi 15% drożej (po negocjacjach u dealera), a ma normalną automatyczną skrzynię i mocy 218 KM (do 167 KM w Legacy). Kwestii wyglądu auta / wykonania / prestiżu nie ma co porównywać. W BMW ma dodatkowo pakiety serwisowe w dobrych cenach, czyli różnica w cenie się zmniejszy. Czy te 20 czy 25k PLN'ów jest istotne dla osób wydających na pojazd 160-200k zł pokazują wyniki sprzedaży. Gdyby w sprzedaży było 2.5GT to dla mnie wybór byłby stosunkowo łatwy i zdecydowałoby serce (dźwięk i klimat auta), ale ja autem robię 40-70k km rocznie i dynamika ma ogromne znaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Ja się na tym forum nie wypowiadałem jeszcze, ale podczas poszukiwań doładowanych Subaru proponuję zajrzeć do Szwajcarii, która NIE JEST w EU, a tam o leasing transgraniczny powinno być łatwiej niż w Rosji, chociaż wedle mojego rozeznania to i tak jest mocno skomplikowane (robię małe rozeznanie względem nowego auta spełniającego wymagania: sedan, 4x4, automat, jak najlepsza dynamika). Były ty poruszone ceny Subaru vs niemieckie marki premium: BMW 325ix podobnie wyposażone do Legacy 2.5 Sport Lineartronic wychodzi 15% drożej (po negocjacjach u dealera), a ma normalną automatyczną skrzynię i mocy 218 KM (do 167 KM w Legacy). Kwestii wyglądu auta / wykonania / prestiżu nie ma co porównywać. W BMW ma dodatkowo pakiety serwisowe w dobrych cenach, czyli różnica w cenie się zmniejszy. Czy te 20 czy 25k PLN'ów jest istotne dla osób wydających na pojazd 160-200k zł pokazują wyniki sprzedaży. Gdyby w sprzedaży było 2.5GT to dla mnie wybór byłby stosunkowo łatwy i zdecydowałoby serce (dźwięk i klimat auta), ale ja autem robię 40-70k km rocznie i dynamika ma ogromne znaczenie. Legacy 2,5 sport jest mega drogie przez akcyzę za podobne pieniądze można mieć 265KM w Outbacku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driv3r Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Legacy 2,5 sport jest mega drogie przez akcyzę za podobne pieniądze można mieć 265KM w Outbacku różnica cennikowo to raptem 40k pln'ów... :roll: a legacy 2.5 sport jest mega drogie raczej z innych powodów: spójrz na cenę np. Suzuki Kizashi - też produkcja poza EU, a cena 130k pln'ów, wyposażenie de'facto bliźniacze z legacy 2.5 sport, rozmiarowo też podobne, chociaż wg testów subaru jest większe, ale chyba nie o różnicę w cenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Legacy 2,5 sport jest mega drogie przez akcyzę za podobne pieniądze można mieć 265KM w Outbacku różnica cennikowo to raptem 40k pln'ów... :roll: a legacy 2.5 sport jest mega drogie raczej z innych powodów: spójrz na cenę np. Suzuki Kizashi - też produkcja poza EU, a cena 130k pln'ów, wyposażenie de'facto bliźniacze z legacy 2.5 sport, rozmiarowo też podobne, chociaż wg testów subaru jest większe, ale chyba nie o różnicę w cenie... Sam stwierdziłeś że 25kpln to niezbyt dużo legacy 2,5 w Polsce nie ma żadnego sensu duuużo droższe od 2,0 dynamika niewiele lepsza. Jeśli mocny + AT to tylko 3,6, lub mocny + mt = STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Cierpliwości. Podobno od początku przyszłego roku akcyza będzie zastąpiona przez tzw podatek ekologiczny i ceny aut z silnikami powyżej 2 l staną się bardziej przystępne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driv3r Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Sam stwierdziłeś że 25kpln to niezbyt dużo legacy 2,5 w Polsce nie ma żadnego sensu duuużo droższe od 2,0 dynamika niewiele lepsza. Jeśli mocny + AT to tylko 3,6, lub mocny + mt = STI. ale outback to już inne auto (nie-sedan). rozwijając się w ten sposób zaraz dojdziemy do X5 M i też po kawałku będziemy dokładać do cen... ten_Typ_tak_ma ja bym poszukał poza akcyzą innych powodów takich cen na legacy, bo przytoczony wcześniej przykład Suzuki pokazuje, że cenowo nie musi być tak drogo. Zresztą proszę: http://pl.subaru.client.portals.jato.com/pl.subaru/ASPX/keyadvantages.aspx?userID=4eb0e4d4ad194173ae86c419c3e521d4&screen=compare&category=comp Widzisz uzasadnienie do wydania 30 tysięcy więcej na Legacy (argumenty silnik boxer + sawd znam i to raczej nie kosztuje 30k górką)? PS o wyglądzie tych dwóch aut nie ma nawet co pisać bo to rzeźnia dla legacy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Sam stwierdziłeś że 25kpln to niezbyt dużo legacy 2,5 w Polsce nie ma żadnego sensu duuużo droższe od 2,0 dynamika niewiele lepsza. Jeśli mocny + AT to tylko 3,6, lub mocny + mt = STI. ale outback to już inne auto (nie-sedan). rozwijając się w ten sposób zaraz dojdziemy do X5 M i też po kawałku będziemy dokładać do cen... ten_Typ_tak_ma ja bym poszukał poza akcyzą innych powodów takich cen na legacy, bo przytoczony wcześniej przykład Suzuki pokazuje, że cenowo nie musi być tak drogo. Zresztą proszę: http://pl.subaru.client.portals.jato.co ... egory=comp Widzisz uzasadnienie do wydania 30 tysięcy więcej na Legacy (argumenty silnik boxer + sawd znam i to raczej nie kosztuje 30k górką)? PS o wyglądzie tych dwóch aut nie ma nawet co pisać bo to rzeźnia dla legacy... Jeśli myśleć o Legacy AT w ogóle nie ma sensu patrzeć na 2,5, dużo lepiej wypada 2,0i. SAWD + BOXER + zawias bildstein + ISR trochę kosztuję więcej niż mniejsze budżetowe suzuki. Nie zmienia to faktu że SUbaru na chwilę obecną w EU nie ma szybkiego sedana AT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driv3r Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 ajax, ale z kolei w wersji Sport jest tylko 2.5. Przykład Suzuki podałem z premedytacją bo nie jest to "budżetowe, mniejsze auto" - oglądałem, macałem (nie jeździłem) ale... to ma mocniejszy silnik niż najmocniejsze dostępne legacy :roll: Zawias faktycznie pominąłem - mój błąd. Natomiast pytanie, czy zamiast boxera potencjalny kupiec nie woli paru KM więcej. SAWD wiadomo, że w warunkach torowych będzie lepsze od i-AWD ale czy będzie zauważalna różnica podczas dojazdów do pracy? :roll: To takie spojrzenie kogoś, kto zawsze chciał mieć Subaru, a jak może sobie na nie pozwolić to okazuje się, że wymarzona marka nie ma produktu lepszego od konkurencji a w dodatku chce za to więcej kasy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 ajax, ale z kolei w wersji Sport jest tylko 2.5.Przykład Suzuki podałem z premedytacją bo nie jest to "budżetowe, mniejsze auto" - oglądałem, macałem (nie jeździłem) ale... to ma mocniejszy silnik niż najmocniejsze dostępne legacy :roll: Zawias faktycznie pominąłem - mój błąd. Natomiast pytanie, czy zamiast boxera potencjalny kupiec nie woli paru KM więcej. SAWD wiadomo, że w warunkach torowych będzie lepsze od i-AWD ale czy będzie zauważalna różnica podczas dojazdów do pracy? :roll: To takie spojrzenie kogoś, kto zawsze chciał mieć Subaru, a jak może sobie na nie pozwolić to okazuje się, że wymarzona marka nie ma produktu lepszego od konkurencji a w dodatku chce za to więcej kasy... Polecam jazdę testową Suzuki i Legacy (najlepiej w czasie deszczu;)) poczujesz różnice a jak ta różnica nie będzie warta ceny to kup sobie Suzuki. Niestety w przypadku Twoich wymagań Subaru nie ma ciekawego samochodu, jeśli Ci się mocno nie spieszy poczekaj na nową Impreze (premiera w połowie września) nie będzie to demon prędkości ale będzie tańszy i mniej więcej tych samych rozmiarów co Suzuki, podobno nowa Impreza ma być lżejsza czyli szybsza od obecnej. Stawiam na ok 9s do setki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driv3r Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 ajax, nie śpieszy mi się a jazdy testowe będę chciał zrobić na śniegu ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Trochę nekromacji ale: Boxser 1.6T pokazany w Tokyo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Trochę nekromacji ale: [ http://photos.motoiq.com/MotoIQ/Project-Cars/Project-86/i-mvWNW8K/0/M/subaruboxerdit161-M.jpg ] Boxser 1.6T pokazany w Tokyo Czy ja widzę turbinę z przodu silnika ? Obok pompy wspomagania kierownicy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Zdjęć jest znacznie więcej: http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=2515 To co mnie zastanawia, to czy wszystko co tam jest na czarno to plastik...? Choć rozsądek podpowiada, że raczej tylko ładnie pomalowane... ale ciągle metalowe - mowa oczywiście o kolektorze wydechowym i turbo... Tak turbo jest z przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Zdjęć jest znacznie więcej: http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=2515To co mnie zastanawia, to czy wszystko co tam jest na czarno to plastik...? Choć rozsądek podpowiada, że raczej tylko ładnie pomalowane... ale ciągle metalowe - mowa oczywiście o kolektorze wydechowym i turbo... Tak turbo jest z przodu. Raczej wszystko co czarne to plastik (taki sam materiał jest w FB) Ale ten silnik to tylko pokazówka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Czy ktoś policzył ile tam jest czujników ? :roll: Murphy da o sobie znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 AWD o zmiennym rozdziale momentu obrotowego tak na szybko http://subaru.com.au/forester/s-edition Jest u kangurów:) Dochodzi jeszcze przekładka:) ciekawe czy jest wersja z kierą po lewej stronie i czy jakiś kraj w europie go ma w ofercie Tylko RHD Australia i Japonia (...) NOT TRUE jest dostepny w Rosji :arrow: http://subaru.ru/lineup/forester/model/25xt-s (kosztuje 1 676 500 rubli, co wg. dzisiejszego kursu stanowi ok. 169 000 zlotych)... sorki, że odgrzebałem taką staroć... z rosji, to bez przekładki, nieprawdaż? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 bedzie nowa 2.0 turbo benzyna z bezposrednim wtryskiem http://wot.motortrend.com/breaking-news ... 43875.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sierot Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Uff, jesteśmy uratowani. Tylko jeszcze trzeba wyciąć ramki z szyb i Subaru wróci na właściwą drogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 AWD o zmiennym rozdziale momentu obrotowego tak na szybko http://subaru.com.au/forester/s-edition Jest u kangurów:) Dochodzi jeszcze przekładka:) ciekawe czy jest wersja z kierą po lewej stronie i czy jakiś kraj w europie go ma w ofercie Tylko RHD Australia i Japonia (...) NOT TRUE jest dostepny w Rosji :arrow: http://subaru.ru/lineup/forester/model/25xt-s (kosztuje 1 676 500 rubli, co wg. dzisiejszego kursu stanowi ok. 169 000 zlotych)... sorki, że odgrzebałem taką staroć... z rosji, to bez przekładki, nieprawdaż? a no bez przekladki... nie ma tez problemu z milami i farenhejtami -- 12 gru 2011, o 07:04 -- bedzie nowa 2.0 turbo benzyna z bezposrednim wtryskiem http://wot.motortrend.com/breaking-news ... 43875.html a jezeli i rozrzad bedzie na lancuchu, to krotko mowiac - 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Uff, jesteśmy uratowani. Tylko jeszcze trzeba wyciąć ramki z szyb i Subaru wróci na właściwą drogę BRZ nie ma ramek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Uff, jesteśmy uratowani. Tylko jeszcze trzeba wyciąć ramki z szyb i Subaru wróci na właściwą drogę BRZ nie ma ramek ale turbo też nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 ale toyota już zapowiada, że w swoim będą mieli opcję tegoż silnika z turbiną (moc ok. 260 koni) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się