turdziGT Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Albo mule Corolli GRNM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 (edytowane) 16 godzin temu, mrrr napisał: Oprócz SUVa kupujesz jeszcze HH? To w końcu SUV nie jest alternatywą dla HH, skoro go nie zastępuje tylko co najwyżej uzupełnia? Ja nigdzie nie napisałem że jest alternatywą. Ja się odniosłem do twierdzenia że grupa docelowa HH jest inna niż ta SUV. 10 godzin temu, turdziGT napisał: Albo mule Corolli GRNM Podobno następna generacja Yarisa. Na motor1.com był artykuł o tym. 15 godzin temu, turdziGT napisał: 22 godziny temu, matros1 napisał: No widzisz a ja to wszystko zredukowalem jeszcze do jednego samochodu -> RS4 O ile zazdroszczę Ci bardzo tej RS4 to jednak na Kielce bym się nią nie wybrał Gdybym mieszkał bliżej Poznania to inna bajka. Tak z czystej ciekawości (bo jakoś żonie może sprzedam temat że takie kombi jest mi potrzebne ) da się do tego fabryczny hak zamówić? I jeżeli tak to ile kg tym można holować? Inna rzecz, że żebym ja był zadowolony to musiałbym mieć kilka samochodów. Aktualnie na liście mam: - Ford F150 Raptor ( bo jest mega wygodny i dobry do ciągania lawety i wszystkich gratów potrzebnych do jazdy rajdówką) - Mercedes AMG A45 S - mowa aktualny modelu z drift mode itd., który dopiero wejdzie na rynek (bo głównie jeżdżę sam i lubię szybkie hatchbacki za ich praktyczność i poręczność) - Audi RS4 (bo od zawsze mi się podobały szybkie kombi w tym rozmiarze od Audi) - Mercedes G63 AMG (bo żona też musi czymś jeździć ) No i ze dwie rajdówki - Megane Maxi - Evo IV Niestety po pierwsze nie stać mnie na taką stajnię Po drugie nie mam gdzie tego trzymać (czyli nie stać mnie na większy garaż ). To zmusza mnie do zejścia na ziemię i kupienia rodzinnego SUV'a i HH w umiarkowanej cenie. Edytowane 28 Kwietnia 2019 przez matros1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 @matros1 to takbylo z przymrużeniem oka troche bo RS4 to żaden HotHatch i faktycznie na Kielce czy tego typu kreciolki sie nie nadaje ale na normalny to czy zwykle kręte drogi juz jak najbardziej.Dlatego tez RS6 mimo ze z wyglądu kocham to auto , nigdy nie było na liście moich zakupów bo jest po prostu za duże , ciezkie i za szerokie.RS4 czy ta wielkość jak M3 czy C63 to jeszcze taka granica zeby mieć FUN na małe drogi. Do RS4 da sie zamówić hak ale musisz wtedy zdezygnowac z zawieszenia DRC wiec cos za cos.To samo w RS6. Ja nie mam haka bo chciałem mieć koniecznie DRC. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Czy ktoś jeździł dłuższą chwilę Reno Megane 4 RS i może podzielić się osobistymi spostrzeżeniami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kts Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Już myślałem, że ten "Bokwurst" od Niemca w końcu pokaże dupę Hondzie....ale nic z tych rzeczy.... Te Golfy tylko są szybkie ze startu z wielebnym DSG.... Na zakrętach jest średnio.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 (edytowane) GTi to nie jest moim zdaniem konkurencja dla TypeR. To jest bardziej konkurent dla wersji Si, ktora u nas nie jest oferowana. Golf na co dzien a TypeR od swieta. Edytowane 29 Kwietnia 2019 przez ponton500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamer9 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 (edytowane) W dniu 9.11.2018 o 12:48, tomekmix napisał: (...) akurat klient odbierał Hyundaia i30N. Bardzo mi się spodobał, i szczerze nie znalazłem czytając na różnych forach o jakiś problemach fabrycznych, poza tym że się fajnie prowadzi. Taka oto ciekawostka z dalekiej Australii... Edytowane 30 Kwietnia 2019 przez eddie_gt4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 (edytowane) Genialna jest ta Beemka Edytowane 30 Kwietnia 2019 przez turdziGT 3 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 No jest to prawda genialna. !!!! Jedno z najładniejszych BMW ostatnich lat moim zdaniem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Houdini Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 3 godziny temu, turdziGT napisał: Genialna jest ta Beemka Która ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 (edytowane) 4 godziny temu, turdziGT napisał: Genialna jest ta Beemka 3 godziny temu, carfit napisał: No jest to prawda genialna. !!!! Jedno z najładniejszych BMW ostatnich lat moim zdaniem M2 też niczego sobie Edytowane 30 Kwietnia 2019 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Godzinę temu, Houdini napisał: Która ? W 2002 turbo to klasyk ale tak jak chłopaki mówią M2 CS jest mega.Tez wiązać ze M2 to najlepsze BMW ostatnich lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 (edytowane) 2 godziny temu, turdziGT napisał: M2 CS jest mega CS (lub CSL) to dopiero będzie, tylko na pewno ostro pojadą z ceną Edytowane 30 Kwietnia 2019 przez Zyzol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 A no tak to jest Competition , ja juz sie gubię w tym nazewnictwie BMW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 1 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2019 (edytowane) BMW pokazało ostatnio dwa silniki. Oba to dwulitrowe jednostki z DTM. Jedn właśnie z 2002. Cytat The 2002ti race engine, known internally by the code M121, made a whopping 280 horsepower at 6,500 RPM. Those were mind-blowing numbers in 1969, and even today, that's comparable to many production cars. The M121 produced around 14.2 PSI of boost. Any more, and the head would have lifted off of the engine block. Half a century later, engine builders know how to eliminate that issue, resulting in higher boost levels – and more power. The P48 produces over 600 horsepower from over 36 psi of boost, with an amazing 9,500 RPM redline. A co do M2, to dla mnie właśnie to jest prawdziwy następca oryginalnej M3 E30. Obecne M3/M4 są zwyczajnie krowiaste. Edytowane 1 Maja 2019 przez matros1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 1 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2019 7 godzin temu, turdziGT napisał: ja juz sie gubię w tym nazewnictwie BMW. Robi się lekkie zamieszanie, ale Mercedes tak im odjechał z ilością modeli AMG (naliczyłem 31), że muszą gonić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Ciekawy chiński hatchback Lynk&Co 02, bazujący na tej samej platformie co Volvo XC40. Silniki do wyboru te same. Byłbym w stanie to kupić bo wygląda fajnie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 W dniu 29.04.2019 o 09:57, Kts napisał: Już myślałem, że ten "Bokwurst" od Niemca w końcu pokaże dupę Hondzie....ale nic z tych rzeczy.... Te Golfy tylko są szybkie ze startu z wielebnym DSG.... Na zakrętach jest średnio.... Nowy Golf R będzie mieć 350KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrrr Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 6 godzin temu, Pawlo20 napisał: Nowy Golf R będzie mieć 350KM Może mieć i 2 mln. koni, ale wciąż będzie wierny tradycyjnemu golfowemu charakterowi - więcej komfortu, niż sportu. I więcej bezpieczeństwa, niż szaleństwa. Więc będzie tradycyjnie szybki tylko na prostej... 10 godzin temu, matros1 napisał: Ciekawy chiński hatchback Lynk&Co 02, bazujący na tej samej platformie co Volvo XC40. Silniki do wyboru te same. Byłbym w stanie to kupić bo wygląda fajnie. Wygląda super, ciekawe jak wnętrze. W dniu 1.05.2019 o 02:55, matros1 napisał: A co do M2, to dla mnie właśnie to jest prawdziwy następca oryginalnej M3 E30. Obecne M3/M4 są zwyczajnie krowiaste. Ale M2 też jest krowiaste. Jest niby małe i zgrabne, ale competition waży 1550kg! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 I30n 4x4https://autogaleria.pl/nowosci/producenci-i-rynek/hyundai-rozpoczyna-testy-modelu-i30-n-z-napedem-na-cztery-kola-ma-rywalizowac-z-golfem-r/Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka I do tego i20nWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 12 minut temu, mrrr napisał: Ale M2 też jest krowiaste. Jest niby małe i zgrabne, ale competition waży 1550kg! Ciężko to niestety przeskoczyć w dzisiejszych czasach. Bardziej mi chodziło o same gabaryty samochodu i jego zwinność/poręczność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrrr Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Z jednej strony niby masz rację. Z drugiej - Stelvio 2.0 280KM ma tylko 100kg większą masę, a to spory SUV, który pomieści 5 dorosłych osób, ma duży bagażnik i napęd na 4 koła. Więc coś jest nietegez z M2... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 1 minutę temu, mrrr napisał: Więc coś jest nietegez z M2... Chciałbym zobaczyć oba na wadze. Producenci lubią różne rzeczy w papierach pisać. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrrr Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Też prawda. U mnie w dowodzie jest 1838, a na wadze prawie 1960 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się