Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

15 minut temu, burton napisał:

Say Goodbye to R6 3.0

Welcome to 2.0 :toobad:

środek na plus, ale z zewnątrz, pozbycie się R6 i napęd przód dramat...

do mini wkładają to samo więc tylko buda będzie inna...

 

 

 

 W tej wersji masz Xdrive, czyli 4 łapy a R6 nie wpływało pozytywnie na prowadzenie, wiec wprowadzenie R4 do Hot Hatch'a to dobry ruch ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie BMW się wyróżniało tym R6 na tle innych dwulitrówek...wg mnie pozytywnie, dźwięk, pojemność, potencjał, w serii to miało 4.2 do 100, teraz będzie 4.8

Teraz mamy cuprę, s3, erkę, a35, bmw 1, mini cooper, wszystko 2.0, 4x4 i moc praktycznie identyczna...jedyna różnica to buda....nuda....

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, chojny napisał:

Say hello to... BMW M135i xDrive ;) 

 

 

61031971_10157598694237269_3725059671652827136_n.jpg

 

na tym zdjęciu wygląda jak jakiś mały SUV. Ogólnie jakoś tak pokracznie, z zewnątrz Merc A jak dla mnie ciekawszy.

Silnik też mam wrażenie że poszedł bardziej przed przednią oś, więc niekoniecznie zmniejszenie masy silnika poprawi właściwości jezdne

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, burton napisał:

właśnie BMW się wyróżniało tym R6 na tle innych dwulitrówek...wg mnie pozytywnie, dźwięk, pojemność, potencjał, w serii to miało 4.2 do 100,

 

Poprzednie w serii miało 4,6s, nowe z pakietem M performance będzie miało 4,7s, czyli lepiej niż STi. ;) 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, burton napisał:

właśnie BMW się wyróżniało tym R6 na tle innych dwulitrówek...wg mnie pozytywnie, dźwięk, pojemność, potencjał, w serii to miało 4.2 do 100, teraz będzie 4.8

Teraz mamy cuprę, s3, erkę, a35, bmw 1, mini cooper, wszystko 2.0, 4x4 i moc praktycznie identyczna...jedyna różnica to buda....nuda....

Takie czasy. Było wiadomo, że taka mainstreamowa kuracja czeka jedynkę. Design zawsze był nieco kontrowersyjny, ale przynajmniej miał charakter. W nowej widzę głównie inspirację tym:

 

B3335AD6-63DE-4574-BDB4-860CD79CD798.jpeg

 

I zdecydowanie bardziej mi się podoba X2

Edytowane przez Zyzol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Zyzol napisał:

W nowej widzę głównie inspirację tym:

 

Dobrze że nie tym ;) 

 

 

225px-BMW_5er_GT_(F07)_rear_20100508.jpg

 

 

40 minut temu, Zyzol napisał:

I zdecydowanie bardziej mi się podoba X2

 

Miałem okazje, bardzo ładne i przyjemne auto, w środku tez niczego sobie. 

 

 

39 minut temu, burton napisał:

to może rwd, są filmiki na youtube gdzie xdrive robią 4.2

 

Piszemy o danych producenta, każdym autem można kręcić lepiej albo gorzej niż podaje producent. 

 

Nie wygląda to na 4,2. 

 

 

 

I wersja po modach na 400 koni tez nie "robi" w 4,2. 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, burton napisał:

 

 

No ładna ściema ;)

 

 

Tu masz tuna na 470 koni i taki sam wynik :mrgreen:

 

 

 

 

1 minutę temu, Zyzol napisał:

Wg danych producenta 4,4 z xdrive

 

 

Ale to jest 140 a my piszemy o 135, to samo się tyczy mitycznych 4,2 ;) 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Zyzol napisał:

135 zmieniło się na 140, a teraz wraca do 135. No taki bajzel :P

 

Fakt jest faktem, że to dwa różne modele jednak ;)

 

 

12 minut temu, burton napisał:

135/140 to wsio ryba, w zależności z którego roku było auto, były wersje 326 km i potem 340.

faktycznie z czasami nie dojdzie ale te r6 na bank zrobiło by mega wiatrak z tego nowego 2.0;)

 

 

Tak, pewnie tak, szczególnie porównując najmocniejszą wersje schodzącą razem z modelem z pewnie najsłabszą w rodzinie wersją silnika, wchodzącą  :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, chojny napisał:

 

Fakt jest faktem, że to dwa różne modele jednak ;)

 

 

Tak, pewnie tak, szczególnie porównując najmocniejszą wersje schodzącą razem z modelem z pewnie najsłabszą w rodzinie wersją silnika, wchodzącą  :mrgreen:

 

Problem jest taki, że to 2.0 306 będzie najmocniejszą wersją w serii 1 i 2 (poza M2) więc chyba jest to duży krok wstecz względem obecnej jeszcze wersji.... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, burton napisał:

Problem jest taki, że to 2.0 306 będzie najmocniejszą wersją w serii 1 i 2 (poza M2) więc chyba jest to duży krok wstecz względem obecnej jeszcze wersji.... 

 

Jesteś pewny? Wprowadzają nowy motor ma 306 koni i nigdy nie będzie miał więcej? :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...