Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 25.02.2017 o 19:07, elmo napisał:

Okolice 200 kucy w miejskim HH to rozsądna wartość, pozwalająca jeszcze na zmieszczenie się w sensownym spalaniu. Do miasta więcej nie potrzeba.

ja mam 260 w n/a przy wadze 1150 kilogramów. I chciałbym więcej :P

Prawda jest taka że w mieście nie wykorzystam więcej jak 100 maks 150 mocy , po prostu musiałbym być skończonym debilem by jeżdzić na full :)

Ale umówmy się HH nie służy tylko do miasta. No mój daje sobie świetnie radę , ale wiadomo wszystko się nudzi.

 

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mocne auto to przede wszystkim bezpieczeństwo i opcje.takim autem mozna jezdzic na 1/3 gwizdka a i tak poruszają sie sprawniej niz inni.Nie mówiąc juz o wyprzedzania czy podobnych sytuacjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Bosman napisał:

a gdzie to ma mieć silnik i które koła napędzane?

Rozumiem, że nie są aż tak szaleni by powtórzyć rozwiązanie z oryginału i zrobić konkurencje Porsche 911....

Centralnie. Tzn. przed tylną osią (jak w AR 4C). Napęd na tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1. mars 2017 o 05:37, matros1 napisał:

Renault nie musi naśladować nikogo:

88f715dd4cd70b84d4e8e7f3c585cdbb.jpg

47233e50ec4942c9c59ca3ab8cf1663a.jpg

5fa19cc516870448427be27ee956278e.jpg

Dokładnie 

Piękna interpretacja pięknego klasyka 

http://www.carscoops.com/2017/03/new-2018-honda-civic-type-r-production.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno obecna wersja ma jakieś problemy z temperatura w upalne dni i zastosowanie wlotu w nowej wersji ma temu zapobiegać. Przynajmniej tak twierdzą ludzie związani z Hondą.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Guzik3 napisał:

Podobno obecna wersja ma jakieś problemy z temperatura w upalne dni i zastosowanie wlotu w nowej wersji ma temu zapobiegać. Przynajmniej tak twierdzą ludzie związani z Hondą.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dokładnie tak jest, w obecnej wersji ECU bardzo agresywnie cofa zapłony jak jest gorąco i moc leci na łeb na szyję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, QbaqBA napisał:

Z tego co pamiętam w EVO dziury w masce miały za zadanie odprowadzać gorące powietrze spod maski.

EVO X ma też wlot powietrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest i nowy Cif: http://www.evo.co.uk/honda/civic-type-r/18332/new-honda-civic-type-r-is-here-for-its-geneva-2017-debut

Wychodzi na to, że poprzedni był "testem". Nowy jest bardziej dopracowany. Szkoda tylko, że w zestawieniach porównawczych będzie dostawał po tyłku z uwagi na zwykłe opony.

2017-civic-type-r-rear-angled.jpg?itok=G

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...