Gość Opublikowano 26 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 (edytowane) Dnia 25.02.2017 o 19:07, elmo napisał: Okolice 200 kucy w miejskim HH to rozsądna wartość, pozwalająca jeszcze na zmieszczenie się w sensownym spalaniu. Do miasta więcej nie potrzeba. ja mam 260 w n/a przy wadze 1150 kilogramów. I chciałbym więcej Prawda jest taka że w mieście nie wykorzystam więcej jak 100 maks 150 mocy , po prostu musiałbym być skończonym debilem by jeżdzić na full Ale umówmy się HH nie służy tylko do miasta. No mój daje sobie świetnie radę , ale wiadomo wszystko się nudzi. Edytowane 26 Lutego 2017 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 Mocne auto to przede wszystkim bezpieczeństwo i opcje.takim autem mozna jezdzic na 1/3 gwizdka a i tak poruszają sie sprawniej niz inni.Nie mówiąc juz o wyprzedzania czy podobnych sytuacjach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Auto nie musi być mocne, musi być szybkie 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 No właśnie, takie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Wow jak koncep.Super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Andrzej Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 14 minut temu, turdziGT napisał: Wow jak koncep.Super. francuzi sa szaleni ale chyba nie az tak a z drugiej strony :serce: :serducha: ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Zapowiadają 4.5s do 100km/h. Bazą ma być 4-cylindrowe turbo, pewnie to znane z Megane RS. Żeby tylko wstawili tam MT, a nie padaczne AT. http://www.evo.co.uk/news/17366/alpine-a110-first-official-images-revealed-of-production-a110 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 a gdzie to ma mieć silnik i które koła napędzane? Rozumiem, że nie są aż tak szaleni by powtórzyć rozwiązanie z oryginału i zrobić konkurencje Porsche 911.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 2 minuty temu, Bosman napisał: a gdzie to ma mieć silnik i które koła napędzane? Rozumiem, że nie są aż tak szaleni by powtórzyć rozwiązanie z oryginału i zrobić konkurencje Porsche 911.... Centralnie. Tzn. przed tylną osią (jak w AR 4C). Napęd na tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Tylko cena lekko zaporowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 To prawda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinnam0n Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 z przodu porsche z tyłu audi czy tylko mi sie tak wydaje? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Renault nie musi naśladować nikogo: 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Andrzej Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 (edytowane) http://autogaleria.pl/wp-content/uploads/2017/02/2017-alpine-a110-premiere-edition.jpg[/img] cudo :serce: serducha: <3 Edytowane 1 Marca 2017 przez Patryk Andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 Dnia 1. mars 2017 o 05:37, matros1 napisał: Renault nie musi naśladować nikogo: Dokładnie Piękna interpretacja pięknego klasyka http://www.carscoops.com/2017/03/new-2018-honda-civic-type-r-production.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Kurnik wraca, tym razem zawitał do hondy. Ciekawe czy to nie będzie atrapa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Pewnie będzie fake, kto by teraz specjalnie montował IC-ka nad silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Podobno obecna wersja ma jakieś problemy z temperatura w upalne dni i zastosowanie wlotu w nowej wersji ma temu zapobiegać. Przynajmniej tak twierdzą ludzie związani z Hondą. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 22 minuty temu, Guzik3 napisał: Podobno obecna wersja ma jakieś problemy z temperatura w upalne dni i zastosowanie wlotu w nowej wersji ma temu zapobiegać. Przynajmniej tak twierdzą ludzie związani z Hondą. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Dokładnie tak jest, w obecnej wersji ECU bardzo agresywnie cofa zapłony jak jest gorąco i moc leci na łeb na szyję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 EVO zawsze miało FMIC i dziurę w masce (lub nawet kilka), więc Honda może stosować podobne rozwiązanie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Z tego co pamiętam w EVO dziury w masce miały za zadanie odprowadzać gorące powietrze spod maski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 18 minut temu, QbaqBA napisał: Z tego co pamiętam w EVO dziury w masce miały za zadanie odprowadzać gorące powietrze spod maski. EVO X ma też wlot powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Przed chwilą, skwaro napisał: EVO X ma też wlot powietrza a GT-Four mialy nawet wlot do chlodzenia paska rozrzadu, o! o "przymusowym" chloczeniu alternatora nie wspominajac 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 8 godzin temu, Guzik3 napisał: Podobno obecna wersja ma jakieś problemy z temperatura w upalne dni Nie ma takiej możliwości.... Przecież Honda jest lepsza nawet od Skody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Jest i nowy Cif: http://www.evo.co.uk/honda/civic-type-r/18332/new-honda-civic-type-r-is-here-for-its-geneva-2017-debut Wychodzi na to, że poprzedni był "testem". Nowy jest bardziej dopracowany. Szkoda tylko, że w zestawieniach porównawczych będzie dostawał po tyłku z uwagi na zwykłe opony. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się