Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

7 godzin temu, darecki napisał:

Wszyscy a bynajmniej 99% mówi Nie masz lepszego auta jakim jest Honda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Bzdura....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skoda jest lepsza :P

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, QbaqBA napisał:

 

Biorąc pod uwagę "bynajmniej" to kto wie, zdanie może być nawet prawdziwe.

 

No tak to jest jak się czyta "po łebkach" i nie dostrzega partykuły wzmacniającej przeczenie, więc nie tylko możesz mieć ale i masz racje ;)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Korton napisał:

No wlasnie, malo to litrowych motorow, skuterow wodnych/snieznych co z litra maja 150-160KM?

 

Konkretny przykład Yamaha R6 RJ11 - 599,4 ccm i 135KM = 225,4 KM/1l.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba powinni przenieść tych mega super inżynierów od Civików do działu silników F1 bo tam im mocno średnio idzie... 

 

btw.... wiem że to temat raczej o nowych HH, ale pochwalić się chciałem.. kupiłem niedawno następne clio 172....tym razem z silnikiem 1.8 20v z VAGa... zrobionym na lekko ponad 300hp. Będzie czym jeżdzić na trackdayach ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, boorek napisał:

btw.... wiem że to temat raczej o nowych HH, ale pochwalić się chciałem.. kupiłem niedawno następne clio 172....tym razem z silnikiem 1.8 20v z VAGa... zrobionym na lekko ponad 300hp. Będzie czym jeżdzić na trackdayach ;) 

:needpics2as1fs:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, elmo napisał:

Nauczyli i teraz nie wiedzą jak to robić ?:huh: :biglol:

A to prawda, ale w czasach świetności NSX Ferrari zwróciło się o pomoc do Hondy . Bo ich modele jak to powiedzieć niedomagały :) 

Ale skupmy sie na Skodzie :P 

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasy świetności NSX'a już dawno minęły. W tym samym okresie Subaru i inne japońskie marki święciły triumfy w WRC. Natomiast silnik NSX'a był chyba jego najsłabszą stroną, zaraz po hamulcach. 280hp z pojemności 3.2l nie było jakimś super wyczynem. Ówczesne Ferrari F355 z 3.5l dawało 381hp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, elmo napisał:

 

Czasy świetności NSX'a już dawno minęły.

 

Ale nie ceny .

Oczywiscie ze subaru to jak najbardziej legenda motoryzacyjna to nie zmienia faktu i za to ją uwielbiam :)

Tylko 3.2 L NSX było bez VTEC-a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, darecki napisał:

Tylko 3.2 L NSX było bez VTEC-a

Wszystkie NSXy miały VTECa, i przedlift 3.0 i polift 3.2.

 

Tak na marginesie NSX miał konkurować z Ferrari 348 i z nim wygrywał. Natomiast Ferrari szybko odpowiedziało mocniejszą wersją 355.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...