chojny Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 7 godzin temu, darecki napisał: Wszyscy a bynajmniej 99% mówi Nie masz lepszego auta jakim jest Honda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bzdura.... Skoda jest lepsza 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 O skodzie krążą mroczne legendy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Zobaczymy jak będzie z awaryjnością tego doładowanego silnika Hondy, na razie chyba nie ma żadnych problemów...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Oprócz tego, że tnie moc jak jest ciepło, a stronę wcześniej masz zdjęcie z kaboom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 3 godziny temu, chojny napisał: Bzdura.... Biorąc pod uwagę "bynajmniej" to kto wie, zdanie może być nawet prawdziwe. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Ciekawe czy w nowym CTR dali większy IC bo podobno w obecnym wymiana pozwala na usunięcie problemu z grzaniem się i utratą przez to mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 25 minut temu, QbaqBA napisał: Biorąc pod uwagę "bynajmniej" to kto wie, zdanie może być nawet prawdziwe. No tak to jest jak się czyta "po łebkach" i nie dostrzega partykuły wzmacniającej przeczenie, więc nie tylko możesz mieć ale i masz racje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 13 godzin temu, darecki napisał: Jak do tej pory nikt jeszcze nie osiągnął z 1 L silnika atmosferycznego 120 kunia realnego powera Z tym "nikt" to bym się nie rozpędzał ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 42 minuty temu, WRC fan napisał: Z tym "nikt" to bym się nie rozpędzał ;] No wlasnie, malo to litrowych motorow, skuterow wodnych/snieznych co z litra maja 150-160KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 41 minut temu, Korton napisał: No wlasnie, malo to litrowych motorow, skuterow wodnych/snieznych co z litra maja 150-160KM? Konkretny przykład Yamaha R6 RJ11 - 599,4 ccm i 135KM = 225,4 KM/1l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 40.000 km i remont? chyba wiecie co Kolega miał na myśli - samochody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 chyba powinni przenieść tych mega super inżynierów od Civików do działu silników F1 bo tam im mocno średnio idzie... btw.... wiem że to temat raczej o nowych HH, ale pochwalić się chciałem.. kupiłem niedawno następne clio 172....tym razem z silnikiem 1.8 20v z VAGa... zrobionym na lekko ponad 300hp. Będzie czym jeżdzić na trackdayach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 2 minuty temu, boorek napisał: btw.... wiem że to temat raczej o nowych HH, ale pochwalić się chciałem.. kupiłem niedawno następne clio 172....tym razem z silnikiem 1.8 20v z VAGa... zrobionym na lekko ponad 300hp. Będzie czym jeżdzić na trackdayach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 hahah to kilka wrzucę... żeby nie było całkiem OFFtopowo, to turbo mam z Subaru TD05 18G 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Mega jajko Musi robić konkretne "zdziwko" na ulicy. Zeszperowany ? No i czy szybszy od Syfika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 od Hondy nie ma szybszych , szpera w planach... a zdziwko jest... zwlaszcza jak przez przypadek włączył sie lauch control... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 1 minutę temu, boorek napisał: od Hondy nie ma szybszych W McLarenie też tak mówili i nawet oszukali Fernando 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Honda nauczyła Ferrari jak robić dobre i bezawaryjne silniki, poczytać sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 7 minut temu, darecki napisał: Honda nauczyła Ferrari jak robić dobre i bezawaryjne silniki, poczytać sobie Nauczyli i teraz nie wiedzą jak to robić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 (edytowane) 8 minut temu, elmo napisał: Nauczyli i teraz nie wiedzą jak to robić ? A to prawda, ale w czasach świetności NSX Ferrari zwróciło się o pomoc do Hondy . Bo ich modele jak to powiedzieć niedomagały Ale skupmy sie na Skodzie Edytowane 27 Marca 2017 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Czasy świetności NSX'a już dawno minęły. W tym samym okresie Subaru i inne japońskie marki święciły triumfy w WRC. Natomiast silnik NSX'a był chyba jego najsłabszą stroną, zaraz po hamulcach. 280hp z pojemności 3.2l nie było jakimś super wyczynem. Ówczesne Ferrari F355 z 3.5l dawało 381hp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 2 godziny temu, elmo napisał: Czasy świetności NSX'a już dawno minęły. Ale nie ceny . Oczywiscie ze subaru to jak najbardziej legenda motoryzacyjna to nie zmienia faktu i za to ją uwielbiam Tylko 3.2 L NSX było bez VTEC-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 10 minut temu, darecki napisał: Tylko 3.2 L NSX było bez VTEC-a Nie możesz się bardziej mylić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 28 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 13 godzin temu, darecki napisał: Tylko 3.2 L NSX było bez VTEC-a Wszystkie NSXy miały VTECa, i przedlift 3.0 i polift 3.2. Tak na marginesie NSX miał konkurować z Ferrari 348 i z nim wygrywał. Natomiast Ferrari szybko odpowiedziało mocniejszą wersją 355. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 28 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 23 godziny temu, Korton napisał: No wlasnie, malo to litrowych motorow, skuterow wodnych/snieznych co z litra maja 150-160KM? Ja akurat o samochodach pisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się