turdziGT Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 10 godzin temu, elmo napisał: Czekamy na Hultaja http://www.evo.co.uk/hyundai/i30/17772/hyundai-i30-n-development-finalised-on-british-roads Cos ciężki poród rodzą go juz od zeszłego roku..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 (edytowane) Dnia 4/24/2017 o 23:20, carfit napisał: Nie zgodzę sie , te testy na Nurburgring są totalnie niewiarygodne i nie mają kompletnie nic wspólnego z rzeczywistoscia , a własciwie ze sprzedawanymi autami w salonie, klatki , slicki ,odchudzone z kg, inzynierowie od zawiasu i programu itd. , to tak jakbyś wystawił seryjne np. AUDI R8 , do R8 w wersji wyscigowej La Mans . Dawno mowilem aby to było wiarygodne trzeba brać wersje salonowe , z oponami w oryginale , i tego samego kierowce niesponsorowanego przez żaden koncern, ale to mało realne w naszym świecie .... Jest coś takiego czyli Sportauto - supertest, dwóch kierowców (jeden robił testy przez 20 lat aż do 2015 roku, drugi robi od 2015 roku do teraz), seryjne opony i informacja w jakich warunkach test został przeprowadzony (temperatura itd). Tutaj link do większości wyników https://en.wikipedia.org/wiki/Sport_auto_(Germany) (180 testów, wszystkich jest pewnie koło 250, bo wychodzi co najmniej jeden Supertest w jednym numerze raz na miesiąc). Na wiki można sobie sortować dowolnie. Jeśli chodzi o Subaru: Subaru WRX STI 4x4 (model 2014), 8.28 Min (1.16,8 Min Hockenheim), Dunlop SportMaxx RT Subaru Impreza 2.0 WRX STi (model 2002-2005), 8.24 Min (1.17,9 Min Hockenheim), Bridgestone Potenza RE070 (opcjonalne opony, seryjnie RE040, czas 8.32) Poniżej Top 30: Edytowane 16 Maja 2017 przez JJacek 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 Ale jakto, ośki (fwd) leją awd na torze, świat się kończy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 12 minut temu, msi napisał: świat się kończy http://www.evo.co.uk/news/19352/nio-ep9-electric-car-claims-new-nurburgring-lap-record Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 13 minut temu, ketivv napisał: http://www.evo.co.uk/news/19352/nio-ep9-electric-car-claims-new-nurburgring-lap-record Jest gorzej niż źle Generalnie, fajna lista tych czasów na ringu, jak kiedyś w dyskusjach przy piwie trafię na kolejnego zaślepionego Subaru fana to mu pokażę czas Leona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 Były ponoć plany, że Polacy pobiją rekord, Seba ze szwagrem wszystko sobie zaplanowali ale skoro już zrobione to projekt pewnie zawieszą... przynajmniej prototyp rozwojowy, czyli dotychczasowy stan prac pojedzie do muzeum dumy narodowej O mało co się udało Osiągi rekordzisty są powalające, spalinowe bryki wyglądają dość blado, szkoda że to tak szybko poszło 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 20 godzin temu, JJacek napisał: Jest coś takiego czyli Sportauto - supertest, dwóch kierowców (jeden robił testy przez 20 lat aż do 2015 roku, drugi robi od 2015 roku do teraz), seryjne opony i informacja w jakich warunkach test został przeprowadzony (temperatura itd). Tutaj link do większości wyników https://en.wikipedia.org/wiki/Sport_auto_(Germany) (180 testów, wszystkich jest pewnie koło 250, bo wychodzi co najmniej jeden Supertest w jednym numerze raz na miesiąc). Na wiki można sobie sortować dowolnie. Jeśli chodzi o Subaru: Subaru WRX STI 4x4 (model 2014), 8.28 Min (1.16,8 Min Hockenheim), Dunlop SportMaxx RT Subaru Impreza 2.0 WRX STi (model 2002-2005), 8.24 Min (1.17,9 Min Hockenheim), Bridgestone Potenza RE070 (opcjonalne opony, seryjnie RE040, czas 8.32) Poniżej Top 30: Ciekawe RS5 MY12 szybsze niz RS6 MY14 za to RS4 MY09 czyli z tymsamym motoremco RS5 sporo wolniejsze.szkoda ze nie podane w jakich warunkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 (edytowane) 3 godziny temu, turdziGT napisał: Ciekawe RS5 MY12 szybsze niz RS6 MY14 za to RS4 MY09 czyli z tymsamym motoremco RS5 sporo wolniejsze.szkoda ze nie podane w jakich warunkach. Chodzi Ci o temperaturę i wilgotność? Generalnie to ja zrobiłem tą tabelę, tzn napisałem program, który zczytał te dane. Jeśli chodzi o dodatkowe informacje to są dostępne m.in: - temperatura powietrza - temperatura jezdni - cisnienie - czasy poszczególnych sekcji/sektorów (5 sektorów) Niestety jeśli chodzi o temperaturę i ciśnienie to są one dostępne tylko w nowszych testach. Nie zapisywałem wszystkich danych, ale to nie problem. Problem jest z ich wyświetleniem. Jak dorzuciłem do tabeli typ napędu (fwd, awd, rwd) i typ skrzyni (automat, manual, dwusprzęgłowa) to stała się nie czytelna tzn zbyt szeroka nawet przy rozdzielczości full hd (1920 x 1080). Co do Audi to ciekawe, że ciężkie RS6 jest szybsze, na wolniejszym Hockenheim a wolniejsze od RS5 na szybszym Nordschleife. RS4 to B7, a nie B8 (patrz na datę testu i datę produkcji). Masa podobna, ale RS5 jest jednak o te 30 KM mocniejszy i pewnie też trochę nowocześniejszy/lepszy. Stosunek mocy do masy 4.2 kg/PS vs 3.9 kg/PS (RS4 B7 vs RS5) ps. test RS6 - 24 st C, 30 st C jezdni, 1.013 mbar, niestety dla RS5 tych danych brak Edytowane 16 Maja 2017 przez JJacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 No wlasnie o to mi chodziło ze w przypadku RS6 na logikę powinno byc odwrotnie. Nowy Hultaj fajnie zaczyna wygladac. http://www.carscoops.com/2017/05/spied-new-hyundai-i30-n-is-koreas-vw.html 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 Kierowca jest ten sam, bo jeszcze sprawdziłem artykuł w PDF'ie (w wersji internetowej tego nie było). Ktoś na innym forum pisał, o tym że Horst von Saurma czasami w jednym aucie czuje się lepiej i wyciśka z niego więcej w innym trochę gorzej. Możliwe, że takim wolnossącym RS5 łatwiej było mu pojechać lepszy czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrusz Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 i tu jeszcze trochę o i30N http://www.evo.co.uk/hyundai/i30/N 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 Mój przyjaciel z którym zawsze jeźdżę na rajdy , kupił sobie Clio RS w limitowanej wersji Trophy , powiem jedno uuuuuu lala !!! a właściwie to jestem wściekły na sprzedawców w salonach Renault , że mi odradzali RS-a na co dzień . Kupiłem Clio GT i teraz bardzo żałuje . Straszyli mnie że jest mega twarde i nie nadaje sie na miasto , totalna bzdura !!!!Zawieszenie świetnie pracuje , dobrze wybiera , i nie jest betonem . Auto genialne , LC w serii z mega dzwiękiem , ma zamontowanego Acrapovica , dzwięk rewelacja ! Genialnie sie prowadzi , zmieniony soft skrzyni względem RS i GT , krótsza przekładnia , poprostu bajka . P.S. Może chce ktoś kupić rocznego Clio GT w full wersji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 19 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2017 Up! GTi - zapowiada się fajna miejska taczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 New 2018 Renault Megane RS Coming To The Monaco Grand Prix http://www.carscoops.com/2017/05/new-2018-renault-megane-rs-coming-to.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Premiera nowego RS a 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Dnia 5/18/2017 o 19:22, carfit napisał: Mój przyjaciel z którym zawsze jeźdżę na rajdy , kupił sobie Clio RS w limitowanej wersji Trophy , powiem jedno uuuuuu lala !!! a właściwie to jestem wściekły na sprzedawców w salonach Renault , że mi odradzali RS-a na co dzień . Kupiłem Clio GT i teraz bardzo żałuje . Straszyli mnie że jest mega twarde i nie nadaje sie na miasto , totalna bzdura !!!!Zawieszenie świetnie pracuje , dobrze wybiera , i nie jest betonem . Jeździłem kiedyś przez tydzień RSem i jedyne co mi przeszkadzało, to nie zawias (twardość była OK), co absurdalnie wielkie felgi 18 z absurdalnie niskimi oponami 205/40, które właśnie dawały efekt betonowego zawiasu, czy raczej wrażenie jazdy na samych felgach. Zamiast cieszyć się jazdą trzeba było wypatrywać najmniejszych dziur, a mimo to kilka razy tak przyrżnąłem felgą, że aż zęby zabolały. Wystarczyło pewnie wziąć seryjne 17 i byłby wspaniały HH na codzień. Poza tym wszystko co piszesz się zgadza. Wspaniały dźwięk, szczególnie przy LC, te podwyższone obroty biegu jałowego w trybie sportowym..., super się prowadził, skrzynia dla mnie była super (chociaż powszechnie w dobrym tonie było na nią narzekać) i te metalowe łopatki z GTRa.... Oddawałem to auto z wielkim żalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 (edytowane) Zobaczymy jak to będzie jeździło, ale spora szansa że to będzie mój następny dupowóz. Padaka tylko że nie ma zwykłego ręcznego, tylko to elektryczne gówno Edytowane 26 Maja 2017 przez matros1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Może z MT będzie normalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Nie wiem, ja chcę automat ... starzeję się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Z wyglądu super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Tutaj widać o ile jest szersza od zwykłej meganki (w tym wypadku wersji GT). Widać też o ile większe są wszystkie chłodnice. Szkoda że kamuflaż zakrywa jeszcze sporo smaczków stylistycznych takich jak np. wloty/wyloty na błotnikach itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 I tak widac ze stylistycznie bedzie super auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Po kilku miesiącach udanej przygody z wersją GT, jestem wręcz pewny że ustawię się w kolejkę po tego RS'a. PS. Problem szarpiącej skrzyni w GT rozwiązany, poprzez aktualizację oprogramowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 28 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 Wielką niewiadomą jest silnik tej zabawki. Sporo wskazuje na to że będzie to 1.8 z nowego Alpine, a tak naprawdę mocno zmodyfikowana jednostka z Clio RS/Megane GT. Generalnie opinie na forach Renault są mocno podzielone. Jednym się podoba, inni twierdzą że Megane RS 3 jest "ostatnim" prawdziwym RS'em. Mi pasuje że jest 4drzwiowe + automatyczna skrzynia. Nie podoba mi się za to brak prawdziwego ręcznego (może w wersji produkcyjnej się to zmieni). Silnik 1.8 może być dobry ale może też być totalną padaką w porównaniu z pancernym i sprawdzonym 2.0. Czas pokaże. Trzeba czekać do Września na Frankfurt. Tak czy siak widzę plusy w obu przypadkach: 1. Jak samochód będzie do dupy to ceny obecnego RS'a poszybują w górę ... będę zarobiony 2. Jak będzie nie gorszy niż obecna generacja, to będę miał fajny dupowóz Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się