Zelazny Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 I jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Gdyby tylko mi się kasa zgadzała to kupowałbym w ciemno tego Caymana. Jak dla mnie uberauto Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyzo Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 I jak?Kochalbym.Ale za malo zarabiam Getapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Tego auta chyba ciezko nie kochać ale zwykle Caymany tez dają radę.S juz na prawdę wymiata ale chyba tylko jako B6 do tego B4 z turbo nie mam kompletnie przekonania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 (edytowane) Mam nadzieję, że Renault tworząc Megane RS pójdzie w stronę odelżenia konstrukcji i dobrego czucia samochodu a nie w stronę pierdyliona koni mechanicznych i skrzyni automatycznej, która odbierze fun z jazdy... Patrząc jednak na głupiejących i coraz bardziej rozleniwionych konsumentów/kierowców, spodziewam się opcji drugiej :-( Edytowane 26 Kwietnia 2016 przez Ken Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Patrząc jednak na głupiejących i coraz bardziej rozleniwionych konsumentów/kierowców, spodziewam się opcji drugiej :-( Cóż, niedługo dla prawdziwych miłośników nieskażonych wrażeń za kierownicą pozostaną jedynie taki cacka jak na filmie 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 ale prosze Was, jak nie bedzie mial pierdyliona koni to wszyscy beda narzekac, ze "za slabe" A propos, zagadka - prosze bez sprawdzania w necie: ponizszy supersamochod, piekne Ferrari 348, produkowany w latach 89 do 95, wazacy 1400kg, ile mial fabrycznie koni? Sorry za OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 (edytowane) 230? Po sprawdzeniu: ej wcale nie tak mało. To była podpucha ;-) Teraz nawet Gulia ma mieć >500 km więc będzie wyścig z mocą. Poza tym 3/4 opinii pojawi się od specjalistów zza biurka, a reszta na podstawie badań organoleptycznych. Edytowane 26 Kwietnia 2016 przez Czarne_Koronkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 I niestety Golf R400 is dead Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 I niestety Golf R400 is dead 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Dieselgate ale prosze Was, jak nie bedzie mial pierdyliona koni to wszyscy beda narzekac, ze "za slabe" A propos, zagadka - prosze bez sprawdzania w necie: ponizszy supersamochod, piekne Ferrari 348, produkowany w latach 89 do 95, wazacy 1400kg, ile mial fabrycznie koni? Sorry za OT To wyścig ktory nie ma końca.Pare dni temu przedstawili nowe TTRS. 0-100kmh w 3.7 sek , pytanie w takim razie po co komuś R8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Bo niektórzy wolą miec męski samochód 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyzo Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Fiesta ST robi BTG w 8:14 To jest prawdziwy hatch hot! Getapatalked Getapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 ale prosze Was, jak nie bedzie mial pierdyliona koni to wszyscy beda narzekac, ze "za slabe" A propos, zagadka - prosze bez sprawdzania w necie: ponizszy supersamochod, piekne Ferrari 348, produkowany w latach 89 do 95, wazacy 1400kg, ile mial fabrycznie koni? Widac postęp, 5,6 sek do 100km/h supercar wtedy...teraz tyle potrafi jakis passat z dwu litrowym dizlem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Z drugiej strony na początku lat 90 STI mogło zawstydzić Ferrari, Lambo i Porsche, jak miało poniżej 5 sekund do 100. A teraz? A nowe TT RS wymiata. 3.7 sekund do 100, 5 cylindrowy silnik, quattro. Byle manuala wprowadzili, niektóre egzemplarze testowe miały... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Pany a Wy nie jesyescie dalej na etapie gum TURBO gdzie sie cyferkami podniecalo. 1000x wolalbym NSX z jego marnymi 6s do 100 niz jakies fryzjerskie TT z 3.7s do 100 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Pany a Wy nie jesyescie dalej na etapie gum TURBO gdzie sie cyferkami podniecalo. Odnosze wrazenie, ze tak mniej wiecej od roku 2010 zyjemy w swiecie gum turbo, gdzie 90% ludzi sie wlasnie podnieca cyferkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Pany a Wy nie jesyescie dalej na etapie gum TURBO gdzie sie cyferkami podniecalo. Odnosze wrazenie, ze tak mniej wiecej od roku 2010 zyjemy w swiecie gum turbo, gdzie 90% ludzi sie wlasnie podnieca cyferkami Może właściciele BRZ'ta sie nie rajcują cyferkami, bo nie ma czym i rozgłaszają, że paremtetry nie są ważne Zapytaj właścicieli STI, tych zmodzonych zwłaszcza - czy ich cyferki nie podniecają. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4lik Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Jak cyferki, to raczej na forum Evo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 No ale korton to jest dokładnie to co mowię, ze większość podnieca sie cyferkami! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Jak cyferki, to raczej na forum Evo. Na forum Evo wszyscy jeździmy serią po wydechu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Pany a Wy nie jesyescie dalej na etapie gum TURBO gdzie sie cyferkami podniecalo. Odnosze wrazenie, ze tak mniej wiecej od roku 2010 zyjemy w swiecie gum turbo, gdzie 90% ludzi sie wlasnie podnieca cyferkami Czyja wiem po prostu pokazuje sie postęp aczkolwiek ale nie zawsze cyferki odzwierciedlają fun z jazdy.Fiesta ST zony na 180 km i wcale nie jest szybka ale fan daje jak nie jedno 300 konne auto.Obecny model jest tez szybszy od poprzedniczki no i kosztuje 70K wiec przy tej cenie mozna mu duzo wybaczyć natomiast od auta za 200K oczekuje jednak zeby było troszkę szybsze niz passat w dyszlu a przede wszystkim zeby z kazdanowa generacja było szybsze a nie wolniejsze jak to ma miejsce z STI.Nic nie poradzę ze mnieto strasznie irytuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 (edytowane) Pany a Wy nie jesyescie dalej na etapie gum TURBO gdzie sie cyferkami podniecalo. Odnosze wrazenie, ze tak mniej wiecej od roku 2010 zyjemy w swiecie gum turbo, gdzie 90% ludzi sie wlasnie podnieca cyferkami Czyja wiem po prostu pokazuje sie postęp aczkolwiek ale nie zawsze cyferki odzwierciedlają fun z jazdy.Fiesta ST zony na 180 km i wcale nie jest szybka ale fan daje jak nie jedno 300 konne auto.Obecny model jest tez szybszy od poprzedniczki no i kosztuje 70K wiec przy tej cenie mozna mu duzo wybaczyć natomiast od auta za 200K oczekuje jednak zeby było troszkę szybsze niz passat w dyszlu a przede wszystkim zeby z kazdanowa generacja było szybsze a nie wolniejsze jak to ma miejsce z STI.Nic nie poradzę ze mnieto strasznie irytuje. Powiem tak , jedni idą w moc , drudzy idą w trakcję … jak komus zalezy na cyferkach i ma swiadomosc przelicznika KM/kg ok , STI wypada średnio, ale trakcja , zawieszenie, czucie auta , sorry , jak ktoś tego nie czuje , niech kupi Suberba 4X4 Zrobionę mam 17 tys. , miałem wahania , ale teraz nie mam. STI MY 15 , dla mnie fenomenalny wóz ! Edytowane 27 Kwietnia 2016 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Zgadza sie ma fenomenalne zawieszenie genialny układ kierowniczy i swietnie sie prowadzi zreszta juz nawet Levorg to robi ale jak na gabaryty auta brakuje mu pary.Ja patrzę z perspektywy właściciela , zazwyczaj zmienia sie na nowszy model po to zeby było szybciej a nie odwrotnie.Progres jest w tym aucie bo poza osiagami wszystko w tym aucie jest lepsze niz w kazdej poprzedniej generacji ale fajnie by było zeby ten progres był na wszystkich polach a wiec rownież osiagacha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 przede wszystkim zeby z kazdanowa generacja było szybsze i tak w nieskonczonosc...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się