kubryk Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Hej, w WRX hawk w standardzie jest 215x45x17. Jakie jeszcze opcje polecacie na zimę (mam 17 felgi). 205/50, 215/50? Kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Hej, w WRX hawk w standardzie jest 215x45x17. Jakie jeszcze opcje polecacie na zimę (mam 17 felgi). 205/50, 215/50? Kuba 205/50 sprawują bardzo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 18 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Czy takie felgi wejdą na zacisk WRX ?? By plasma555 at 2010-10-17 Pzdr! Jasiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Czy takie felgi wejdą na zacisk WRX ?? [ http://img258.imageshack.us/img258/3140/dsc00276e.jpg ] By plasma555 at 2010-10-17 Pzdr! Jasiek tak, jak najbardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 18 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 eddie_gt4, super Dzięki ! A miał ktoś doczynienia z oponami: PIRELLI WINTER Asimmetrico ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alpin Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Czy ktoś może polecić zakład w warszawie w którym dobrze wyważą mi koła? Tzn. poodrywają wszystkie stare ciężarki, poobracają oponą na feldze żeby jak najmniejsze bicie było i zamontują solidnie ciężarek. Trzymałem oponki u ojca, on zawiózł je do jakiegoś lokalnego zakładu a Ci poprzyczepiali po prostu więcej ciężarków (nie odrywając starych) i teraz jest ponaklejane w 3-4 miejscach na każdej z felg, niektóre w opozycji do drugich (czyli częściowo się równoważą) Poza tym sprawiają wrażenie jakby miały odpaść wraz z pierwszym lodem na felgach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupilemimprezeGT Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Trzymałem oponki u ojca, on zawiózł je do jakiegoś lokalnego zakładu a Ci poprzyczepiali po prostu więcej ciężarków (nie odrywając starych) i teraz jest ponaklejane w 3-4 miejscach na każdej z felg, niektóre w opozycji do drugich (czyli częściowo się równoważą) Koła do bagażnika i jedź pokaż w jakiejś innej wulkanizacji powiedzą Ci czy można to inaczej (lepiej) wyważyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 akurat mam 15tki teraz i możliwość kupienia 195/65/15 w dobrej cenie. A profilu 60 nie widze. czy 65 podejdzie czy raczej nie? mi taki rozmiar w GT95 obcieral o nadkola, lepiej poszukaj 60tej lub 185/65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubryk Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Hej, w WRX hawk w standardzie jest 215x45x17. Jakie jeszcze opcje polecacie na zimę (mam 17 felgi). 205/50, 215/50? Kuba 205/50 sprawują bardzo dobrze. Dzięki! Bo zastanawiam się nad Uniroyal MS Plus 66 w tym rozmiarze. Jakieś doświadczenia? Pozdrawiam, Kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bborowka Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Nic poniżej profilu 50 nie zakładaj na zimę - grozi rozwaleniem felgi... Uniroyal generalnie sprawuje się w zimie świetnie, więc na pewno można kupowac. Z tym modelem akurat do czynienia nie miałem, ale sądząc po jakości innych opon tej marki - kupuj śmiało! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_k Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 do GT to 195/65/15? lepiej 195/60R15 lub na snieg waskie 185/65R15, a jak sie nastawiasz na suche mokre nawierzchnie to rozwaz 205/50R16 Już wcześniej pytałem, ale chyba "post był za długi" Do WRX'a (bug) również polecono mi 195/60r15. Jakie są znane minusy opony 195/65r15 w bug'u? Na zimę wyższy profil wydaje się lepszy :/ Pozdrawiam. Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Ja się zastanawiam nad: -Dunlop SP Winter Sport 3D -Continental TS 830 -NOKIAN WR G2 wszystkie w podobnej cenie :roll: Conti i Dunlop ok, tego Nokiana odpuść jeżeli porównywalna cena lukass, moglbys rozwinac swoja mysl :?: w innym poscie napisales, ze WR G2 to idealne zimowki do zaturbionych Subarakow ( :arrow: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f= ... ead#unread ) akurat zastanawiam sie nad zakupem nowych zimowek do GT'eka (choc obecne Conti VikingContact3 maja jeszcze b. duzo "miesa" ), i najbardziej mnie interesuja Sport 3D i WR G2 za Nokianami przemawia przede wszystkim H + XL (co jest dosc aktualne przy balonach 195/60 ) 3D, z kolei, zbieraja lepsze wyniki w testach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 lukass, moglbys rozwinac swoja mysl :?: w innym poscie napisales, ze WR G2 to idealne zimowki do zaturbionych Subarakow ( :arrow: viewtopic.php?f= ... ead#unread ) Nie lubię Cie............... . Moje zdanie na temat WRG2 jest cały czas takie samo :wink: Idealność tych z linku polega na indeksie V i wzmocnieniu XL i jest przeznaczona (ta idealność) dla wyznawców Nokiana -- 20 paź 2010, o 18:04 -- akurat zastanawiam sie nad zakupem nowych zimowek do GT'eka (choc obecne Conti VikingContact3 maja jeszcze b. duzo "miesa" ), i najbardziej mnie interesuja Sport 3D i WR G2 Obydwie powyższe opony na śniegu i lodzie mają się nijak w porównaniu do tego Contiego. Może warto zainwestować VikingContact5, chyba że szukasz opony bardziej na mokre/suche i lżejsze warunki zimowe. To jest fajne, że na Twoim rynku opony nordyckie są w oficjalnej ofercie, co innego u nas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal K Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Ponoć nie ma głupich pytań więc zapytam Czy gorszą szkode robie oponie zimowej jezdzac na niej w temp > 7st. czy letniej < 7st.? :roll: (zakładam, że w tych obiegowo przyjętych 7st. kwalifikujących gumy do zmiany coś jest) Odpowiedz, ze nie ma sensu sie tym przejmowac i wystarczy po prostu zakladac gdy spadnie snieg rowniez mnie satysfakcjonuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_k Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Ponoć nie ma głupich pytań więc zapytam Czy gorszą szkode robie oponie zimowej jezdzac na niej w temp > 7st. czy letniej < 7st.? Opona zimowa będzie się zużywać dużo szybciej w wyższych temp. Letniej w niższysz temp. nie zaszkodzisz, ale możesz zaszkodzić sobie/pasażerom/subarakowi, bo letnia w niskich temp. nie trzyma za dobrze. Pozdrawiam, Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Ponoć nie ma głupich pytań więc zapytam Czy gorszą szkode robie oponie zimowej jezdzac na niej w temp > 7st. czy letniej < 7st.? :roll: (zakładam, że w tych obiegowo przyjętych 7st. kwalifikujących gumy do zmiany coś jest) Odpowiedz, ze nie ma sensu sie tym przejmowac i wystarczy po prostu zakladac gdy spadnie snieg rowniez mnie satysfakcjonuje Ta granica jest mocno umowna i bardziej służy do ochrony przed szybkim zużyciem zimówki niż naprawdę faktyczną potrzebą zmiany z lata na zimę przy właśnie tych 7st. W klimacie (podobnym do naszego) w którym występuje śnieg jest to od połowy października po prostu racjonalne, gdyż jest bardzo prawdopodobne że nawet w ciągu kilku godzin pogoda jest w stanie zmienić się z tych +7st na zimową. Letniej poniżej tych 7st nic się nie dzieje, a tak naprawdę to na wodzie przy +1st też jest lepsza w hamowaniu czy aquaplaningu. Na suchym hamowanie i precyzja prowadzenia jest zazwyczaj lepsza i przy -10st. Pewnie gdzieś przy -25st staje się faktycznie za twarda. Mowa oczywiście o porównywalnych jakościowo oponach uznanych producentów, bo pewnie najlepsza w testach wypasiona zimówka będzie na mokrym lepsza od chińczyka :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal K Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Letniej w niższysz temp. nie zaszkodzisz, ale możesz zaszkodzić sobie/pasażerom/subarakowi, bo letnia w niskich temp. nie trzyma za dobrze.Jasna sprawa, chodziło mi stricte o zużycie a nie to, czy będzie optymalnie do warunków trzymać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 akurat zastanawiam sie nad zakupem nowych zimowek do GT'eka (choc obecne Conti VikingContact3 maja jeszcze b. duzo "miesa" ), i najbardziej mnie interesuja Sport 3D i WR G2 Obydwie powyższe opony na śniegu i lodzie mają się nijak w porównaniu do tego Contiego. Może warto zainwestować VikingContact5, chyba że szukasz opony bardziej na mokre/suche i lżejsze warunki zimowe. To jest fajne, że na Twoim rynku opony nordyckie są w oficjalnej ofercie, co innego u nas Conti na sniego jest b. ok, ale ja GT'ekiem ostatnio wiecej w trasie jezdze i wlasciwosci jezdne przy szybkiej jezdzie zostawiaja troszke do zyczenia (z innej strony indeks Q dosc skutecznie odstrasza od kozakowania ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Dorzuce swoja opinie - odzialem swojego WRX'a w Dunlopy WS 3D w zeszla zime, i na slabo odsniezonej lub nieodsniezonej autostradzie jazda byla wspaniala. Poczucie kontroli, zero problemow z podjazdem pod wzniesienia, na mokrej nawiezchni swietna przyczepnosc, jedyne co zaobserwowalem to zwiekszone bujanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 ADAC zrobił test zimówek w interesującym wielu z nas rozmiarze 17"; jest tłumaczenie na mojeauto.pl http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Aktua ... 72830.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kura Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Czy ktoś miał do czynienia z oponą Toyo SNOWPROX S952 215/50 R17? Ja miałem do czynienia z tymi oponami, ale w rozmiarze 195/65/15 W śniegu i na lodzie super... Orałem okoliczną łąkę jak chciałem, a na lodzie i ubitym śniegu dawało się hamować i skręcać... Na mokrym asfalcie lipa, bo nie trzymały w zakrętach... Na suchym asfalcie pisk i brak trzymania w zakrętach... Na ślimaku przy autostradzie nie mogłem dogonić ośki Lancera i słychać mnie było na kilometr Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 ADAC zrobił test zimówek w interesującym wielu z nas rozmiarze 17"; jest tłumaczenie na mojeauto.pl http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Aktua ... 72830.html między najlepszymi i najgorszymi hamowanie na mokrym różnica 27m Super... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 ADAC zrobił test zimówek w interesującym wielu z nas rozmiarze 17"; jest tłumaczenie na mojeauto.pl http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Aktua ... 72830.html Znów zapomnieli o UG7+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 ADAC zrobił test zimówek w interesującym wielu z nas rozmiarze 17"; jest tłumaczenie na mojeauto.pl http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Aktua ... 72830.html Znów zapomnieli o UG7+. Nie zapomnieli, tylko w tym rozmiarze nie występuje. Jest UG Performance 2, ale trochę niżej w klasyfikacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 akurat zastanawiam sie nad zakupem nowych zimowek do GT'eka (choc obecne Conti VikingContact3 maja jeszcze b. duzo "miesa" ), i najbardziej mnie interesuja Sport 3D i WR G2 Obydwie powyższe opony na śniegu i lodzie mają się nijak w porównaniu do tego Contiego. Może warto zainwestować VikingContact5, chyba że szukasz opony bardziej na mokre/suche i lżejsze warunki zimowe. To jest fajne, że na Twoim rynku opony nordyckie są w oficjalnej ofercie, co innego u nas Conti na sniego jest b. ok, ale ja GT'ekiem ostatnio wiecej w trasie jezdze i wlasciwosci jezdne przy szybkiej jezdzie zostawiaja troszke do zyczenia (z innej strony indeks Q dosc skutecznie odstrasza od kozakowania ) założyłem Conti 830P 205/55/16 91H. Na suchym asfalcie w temp 11-12 stopni opona dobrze sie prowadzi, bardzo cicha i komfortowa. Dziś pojeżdżę po mokrym to zrobię update. Na śniegu jeszcze nie miałem przyjemności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się