polak900 Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 ja bym brał dunlopy są według najbardziej polecane na drugim miejscu conti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 oj! To słabo. Widziałem że kupa ludzi kupuje właśnie tą serię opon. W takim razie odpada. A Barum Polaris 2 ? Dobre opinie o nich słyszałem Jasiek nie cuduj kup porzadne zimowki, ja ze swojej strony polecam Uniroyal MS plus 66, mialem takie zeszłej zimy i byly rewelacyjne jak za ta kasa, na ta zime kupilem kolejny nowy komplecik, z racji ze mieszkasz w Zakopcu wiec kup raczej waskie zimowki, ja bym na twoim miejscu kupil fele 15tki i opony 185-195 -- 8 paź 2010, o 22:15 -- Co myślicie o Bridgestone LM 25? bardzo fajne opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 pls. help zwlaszcza pytam doswiadczonych w boju:) jako gumy na zime do STI- Dunlopy WS 3D - Conti TS 830 - Pilot Alpin PA3 ???ktore lepsze dwie pierwsze mialem. Conti mam nadal ale to rodzinne kanapy, ktore nijak sie maja do STI Rozmiar do STi (17") wskazuje że w Contim to będzie 830P zupełnie inna opona niż samo 830. Z tych co wymieniłeś to Michelina sobie odpuść. -- 8 paź 2010, o 23:30 -- A Co powiecie o FIRESTONE WINTERHAWK, z tego co czytałem, to FIRESTONE FIREHAWK ma dobre opinie na forum. A cena przystępna (257 szt). W zeszłym roku wprowadzono Winterhawk 2 i w testach wypadła mega dramatycznie. Różnie niektórzy do testów podchodzą, bo mówia ze są nieobiektywne, ale coś na rzeczy być musiało skoro w tym roku największy producent opon na swiecie(Bridgestone/Firestone) stwierdził że już czas na Winterhawk 2 EVO :wink:. Czy jest lepszy ciężko narazie powiedzieć, ale w tej kasie jest parę innych "pewnych" sprawdzonych opon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reborn Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Co sądzicie o BF GOODRICH G-Force winter ? Miękka guma kierunkowa , dużo lamelek ale nie wiem jak w boju ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Co sądzicie o BF GOODRICH G-Force winter ? Miękka guma kierunkowa , dużo lamelek ale nie wiem jak w boju ? nie kombinuj tylko kup sobie dobre sprawdzone opony np continentale lub dunlopy będziesz miał prawie 100% pewności że są dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 conti i dunlopy to wcale nie takie cudo sa tez inne dobre opony, trzeba wybrac co sie oczekuje od zimowek czy trakcji na sniegu i lodzie czy wlasciwosci na mokrych polanych sola autostradach lub suchym zimnym asfalcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Ja z racji Zakopanego poproszę o snieg + lód na górskie winkle;) no i czasami Krakowskie drogi;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 conti i dunlopy to wcale nie takie cudosa tez inne dobre opony, trzeba wybrac co sie oczekuje od zimowek czy trakcji na sniegu i lodzie czy wlasciwosci na mokrych polanych sola autostradach lub suchym zimnym asfalcie akurat się z tobą nie zgodzę ale ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Ja z racji Zakopanego poproszę o snieg + lód na górskie winkle;) no i czasami Krakowskie drogi;) To kup Savę S3 (nie HP), a do Krakowa pojedziesz najwyżej ciut wolniej jak będzie sucho i bedzie tanio. Jak ma być też lepiej na mokrym/suchym bez straty na śniegu to Conti 830, ale wtedy będzie drożej. To się odnosi do rozmiaru 205/55R16 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 A Nokiany gdzie bardziej tracą? na mokrym, suchym czy śniegu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 A Nokiany gdzie bardziej tracą? na mokrym, suchym czy śniegu? Na mokrym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Ja z racji Zakopanego poproszę o snieg + lód na górskie winkle;) no i czasami Krakowskie drogi;) kup waskie 15tki z z krotkimi kolcami 8) -- 10 paź 2010, o 10:46 -- conti i dunlopy to wcale nie takie cudosa tez inne dobre opony, trzeba wybrac co sie oczekuje od zimowek czy trakcji na sniegu i lodzie czy wlasciwosci na mokrych polanych sola autostradach lub suchym zimnym asfalcie akurat się z tobą nie zgodzę ale ok widac ze nie miales w rece zimowki ice&snow z indeksem predkosci Q (do 160) to bys wiedzial oco chodzi, poza tym na snieg i lod zaklada sie wezsze opony niz seryjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Ja z racji Zakopanego poproszę o snieg + lód na górskie winkle;) no i czasami Krakowskie drogi;) kup waskie 15tki z z krotkimi kolcami 8) -- 10 paź 2010, o 10:46 -- conti i dunlopy to wcale nie takie cudosa tez inne dobre opony, trzeba wybrac co sie oczekuje od zimowek czy trakcji na sniegu i lodzie czy wlasciwosci na mokrych polanych sola autostradach lub suchym zimnym asfalcie akurat się z tobą nie zgodzę ale ok widac ze nie miales w rece zimowki ice&snow z indeksem predkosci Q (do 160) to bys wiedzial oco chodzi, poza tym na snieg i lod zaklada sie wezsze opony niz seryjne zdania są podzielone ja używam takich samych rozmiarów obecnie b o jak miałem węższe to nie zauważyłem różnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Potrzebuje czegoś żeby morznymi nocami trzymalo się śniegu jak złe;) od czasu do czasu muszę się prEjechac Zakopane-Krakow. Najbardziej zależy mi żeby się trzymały na śniegu bo tak to na pluche poprostu lepiej jechać trochę wolniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Ja z racji Zakopanego poproszę o snieg + lód na górskie winkle;) no i czasami Krakowskie drogi;) kup waskie 15tki z z krotkimi kolcami 8) -- 10 paź 2010, o 10:46 -- conti i dunlopy to wcale nie takie cudosa tez inne dobre opony, trzeba wybrac co sie oczekuje od zimowek czy trakcji na sniegu i lodzie czy wlasciwosci na mokrych polanych sola autostradach lub suchym zimnym asfalcie akurat się z tobą nie zgodzę ale ok widac ze nie miales w rece zimowki ice&snow z indeksem predkosci Q (do 160) to bys wiedzial oco chodzi, poza tym na snieg i lod zaklada sie wezsze opony niz seryjne zdania są podzielone ja używam takich samych rozmiarów obecnie b o jak miałem węższe to nie zauważyłem różnicy podejzewam ze nie upalasz legacy noca po waskich zasniezonych droga z predkosciami poza granicami rozsadku wiec dlatego rozncy nie czujesz -- 10 paź 2010, o 12:40 -- ... bo tak to na pluche poprostu lepiej jechać trochę wolniej. Jasiek nie wymiekaj chcesz zeby sie wolnossaki objezdzaly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Ja z racji Zakopanego poproszę o snieg + lód na górskie winkle;) no i czasami Krakowskie drogi;) kup waskie 15tki z z krotkimi kolcami 8) -- 10 paź 2010, o 10:46 -- conti i dunlopy to wcale nie takie cudosa tez inne dobre opony, trzeba wybrac co sie oczekuje od zimowek czy trakcji na sniegu i lodzie czy wlasciwosci na mokrych polanych sola autostradach lub suchym zimnym asfalcie akurat się z tobą nie zgodzę ale ok widac ze nie miales w rece zimowki ice&snow z indeksem predkosci Q (do 160) to bys wiedzial oco chodzi, poza tym na snieg i lod zaklada sie wezsze opony niz seryjne zdania są podzielone ja używam takich samych rozmiarów obecnie b o jak miałem węższe to nie zauważyłem różnicy podejzewam ze nie upalasz legacy noca po waskich zasniezonych droga z predkosciami poza granicami rozsadku wiec dlatego rozncy nie czujesz -- 10 paź 2010, o 12:40 -- ... bo tak to na pluche poprostu lepiej jechać trochę wolniej. Jasiek nie wymiekaj chcesz zeby sie wolnossaki objezdzaly uważam że takie zaśnieżone drogi się do tego nie nadają a i mam zdrowy rozsądek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 - Dunlopy WS 3D Wieść gminna niesie, że są git. Kupiłem, będę testował (już są założone na felgach i czekają na śnieg). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 To kup Savę S3 (nie HP), Dokładnie, kup Savę S3! Zapraszam do działu k/s . Dzięki nim zdobyłem srebro na zimowej Cynie! Rewelacja 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 11 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 PS. jeździ ktoś na 15" w WRXie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Elberoth jeździł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mach Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Witajcie, sam stoje przed dylematem co wybrac na nadchodzaca zime. Od paru lat jestem fanem Dunlopów WinterSport M3 (niestety te opony sie powoli koncza w zapasach i ceny ich zamiast spadac to rosna), jadnak chce sprobowac tej zimy cos nowego. Niestety ta opona nie ma godnego nastepcy w postaci WS 3D :-( Mimo zjezdzenia w swojej historii 3 kompletow M3 nie zamirzam kupowac 3D - to opona zupenie nie ma juz "agresywnego" bieznika jak M3, jest typowo autostradowa, boczne krawedzie opony - tam gdzie sie "zaczyna sie" bieznik - sa w porownaniu do M3 wygladzone, bez wystajacych "kostek" bieznika, sam ksztalt lamelek jest zedycowanie wygladzony. Na pewno pozytwynie wplywa to na obnizenie glosnosci i precycje prowadzenia przy duzych predkosciach ale dla mnie przynajmnie nie to jest priorytetem. To doskonala opona na odsniezone autostary bez kolein i blota posniegowego. Oczywiscie to wysokiej klasy opona premium ale to nie to co M3... niestety ;-) Moj wulkanizator jak mowilem ze chce opony (tez) na pojezdzawki zwrocil mi uwage na to: Veredestein Xtreme Wintrac Poza tym biore pod uwage Pirelli SottoZero (pierwszej generacji). Pamiatam ze na zeszlorocznych pojazdzawkach byly osoby co na nich jezdzily z dobrymi rezultatami: SottoZero 2 - raczej odpadaja bo bieznik maja znacznie bardziej "ugladzony" - analogicznie do Dunlopow 3D vs. M3 Jakies inne propozycje na zime na "kopny snieg" ? UG7 i nizsza polka jak dla mnie odpada. Trzeba tez wziac pod uwage ze testy opon nie specjalnie przekladaja sie na "nasze" oczekiwania, szczegolnie te przedruki z zachodnich gazet gdzie opony testowane sa w warunkach autostradowych, odsniezanych i rownych drog na ktorch nie stoi w koleinach woda i bloto posniegowe. Mam wrazenie ze chodzi nam tez o dobra zabawe w sniegu naszymi AWD, a to nie jest specjalnie priorytetowym parametrem dla redakcji przeprowadzajacych testy... Pozdro ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Ja właśnie nabyłem Wintrac-i. Mam nadzieję,że się nie zawiodę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Jakies inne propozycje na zime na "kopny snieg" ? Jaki rozmiar? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_k Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 PS. jeździ ktoś na 15" w WRXie? Ja będę jeździł! Przyszły do mnie niedawno Braid'y Acropolis 6,5"/15" i właśnie zastanawiam się jakie kapcie założyć. W grę wchodzą rozmiary: - 195/60r15 - 195-65r15 Letnie mam 215/45r17 i te 2 powyższe profile dają odpowiednio koło niższe i wyższe o 10mm (chyba w dopuszczalnych granicach). Wstępnie mierzyłem się na Nokiany WR G2, które kosztują tak samo w tych dwóch rozmiarach (tutaj cena nie wpływa na wybór). Natomiast takie gumy, jak ContiWinterContact TS 830, czy SP Winter Sport 3D w profilu 195/65 są zauważalnie tańsze. Śniegi na bank będą, ale pewnie większość km przejechanych będzie po "czarnym". Co radzicie? PS znam takiego jednego, co jeździł już na takich Braidach i Nokianach WR G2 w profilu 195/65 i bardzo chwalił. pozdrawiam, Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkur Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Ja mam pytanie. Czy na takie Braidy - 6.5 cala - opony typu Dunlop WS 3D 195/60 nie będą za wąskie ? Wg znanego konfiguratora można się lekko obawiać - powinny być raczej 6 calowe, a zdaje się niestety nie ma takich Braidów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się