Skocz do zawartości

tomek_k

Użytkownik
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    robak WRX '02

Osiągnięcia tomek_k

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam, Co to za trening? Kto prowadzi? Jaki program? Co jest w cenie? Takie info wszystkim się przyda Pozdrawiam, Tomek
  2. Ksenony chyba lepiej na innym włączniku niż długie, bo potrzebują czasu na "rozgrzewkę". Pozdrawiam, Tomek
  3. Opona zimowa będzie się zużywać dużo szybciej w wyższych temp. Letniej w niższysz temp. nie zaszkodzisz, ale możesz zaszkodzić sobie/pasażerom/subarakowi, bo letnia w niskich temp. nie trzyma za dobrze. Pozdrawiam, Tomek
  4. Dzięki za info. zoowty, tak mi się wydawało, ale wolałem się upewnić, że nie ma żadnych ukrytych mocowań kuzi4, nakładka wygląda na jeden, długi kawałek plastiku, ale za nadmiarowymi wkrętami i tak będę się rozglądał. Pozdrawiam, Tomek
  5. Witam, Wygląda na to, że odczepiły mi się jakieś mocowania plastikowej osłony progu. Plastik lekko odstaje w tylnej części. Chciałbym go zdemontować, wyczyścić wszystko i zamontować ponownie, żeby uszczelka przy tym plastiku przylegała jak należy przed zimą. Jakieś porady? Są tam jakieś "haczyki", czy wszystko widać na oko? Nie chciałbym czegoś "urwać" Pozdrawiam, Tomek
  6. lepiej 195/60R15 lub na snieg waskie 185/65R15, a jak sie nastawiasz na suche mokre nawierzchnie to rozwaz 205/50R16 Już wcześniej pytałem, ale chyba "post był za długi" Do WRX'a (bug) również polecono mi 195/60r15. Jakie są znane minusy opony 195/65r15 w bug'u? Na zimę wyższy profil wydaje się lepszy :/ Pozdrawiam. Tomek
  7. Ja będę jeździł! Przyszły do mnie niedawno Braid'y Acropolis 6,5"/15" i właśnie zastanawiam się jakie kapcie założyć. W grę wchodzą rozmiary: - 195/60r15 - 195-65r15 Letnie mam 215/45r17 i te 2 powyższe profile dają odpowiednio koło niższe i wyższe o 10mm (chyba w dopuszczalnych granicach). Wstępnie mierzyłem się na Nokiany WR G2, które kosztują tak samo w tych dwóch rozmiarach (tutaj cena nie wpływa na wybór). Natomiast takie gumy, jak ContiWinterContact TS 830, czy SP Winter Sport 3D w profilu 195/65 są zauważalnie tańsze. Śniegi na bank będą, ale pewnie większość km przejechanych będzie po "czarnym". Co radzicie? PS znam takiego jednego, co jeździł już na takich Braidach i Nokianach WR G2 w profilu 195/65 i bardzo chwalił. pozdrawiam, Tomek
  8. Znów cenne info! W sumie dokładnie to chciałem usłyszeć (przeczytać). Chodziło mi głównie o sytuacje, gdy już jest komin (dla zaspokojenia duszy melomana), a wciąż brak funduszu na remap ps Kruk, w moich aktach dostajesz jeden tłusty pomuk! Pozdrawiam i dzięki za szybką odpowiedź, Tomek
  9. Cenne info! Napisałeś "polecam Ci go zrobić"... czyli brak remapu jest niezkodliwy dla motoru, dobrze rozumiem? Pozdrawiam, Tomek
  10. Witam, A jaka jest sytuacja w przypadku imprezy z kompletnym przelotowym wydechem (razem z up-pipem) - reszta seria? Czy zostawienie takiego setup'u bez ingerencji w mapę może jakoś poważnie zaszkodzić? Czy w takim wypadku silencer pomaga silnikowi? Pozdrawiam, Tomek
  11. tomek_k

    Skręcać każdy może

    No właśnie! I dlatego na świecie zawody SSDC* cieszą się tak dużą popularnością. *Seicento Stock Drift Cup A tak poważnie, to pewnie zwykła literówka, acz znacząca... ...głównie RWD!!! Pozdrawiam, Tomek
  12. No nie mów, że masz lampkę i guzik i nie próbowałeś naciskać guzika i patrzeć, czy lampka się zaświeci! Lepiej opowiadaj, co jeszcze się dzieje, jak go przyciśniesz! Wszyscy chcemy wiedzieć Pozdrawiam, Tomek
  13. tomek_k

    WRX vs STi

    Tak! Sedan ma poszerzone błotniki i przednie, i tylne (z tyłu poszerzenie zaczyna się już na drzwiach). Porównaj sobie fotki sedana i wagona, widać od razu. Pozdrawiam, Tomek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...