Rokytnice Podoba mi się, bo jedzie się wyciągiem wysoko na górę, gdzie są już naprawdę zimowe warunki, a stok jest dość stromy. Dla mnie to taka lepsza Czarna Góra...
_______________________
Nowe prawo jazdy
Nieoryginalna przejściówka (Cokin) będzie miała wadę w postaci nierównego łapania ostrości na brzegach kadru - to jest ogólnie odwieczny problem przejściówek (mam to na fisheye'u), ale w tych nieoryginalnych dopiero zaczyna wkurzać. Brałbym więc oryginał, ewentualnie rozejrzał się za używanym obiektywem szerokokątnym...
______________________
Jak sprawdzić akumulator?
Z awaryjnością WRXów jest jak z każdym innym autem. Moje doświadczenia są takie, że przy normalnej jeździe (czyli bez katowania biegów do odcięcia ) auto sprawuje się praktycznie bezawaryjnie. Trzeba pamiętać, że seryjne wrxy NIE SĄ w 100% przygotowane do wyczynowej jazdy - być może stąd bierze się opinia że jest to auto mało wytrzymałe. Ludzie po prostu oczekują od niego zbyt wiele
Cóż, dla mnie najbardziej kultowe były, są i będą felgi, na których jeździło legendarne Subaru Colina McRae z końca lat 90... I tylko na czymś takim Impreza powinna się poruszać. Ot co!
Parada jest mega lanserska Zresztą nie tylko ten model Yokohamy ma skośne nacięcia bieżnika, które dają taki fajny efekt. Poza tym Parada jest też stosunkowo tanią opcją...
Mi też się podoba Ciekawe tylko czy takie felgi z uniwersalnymi otworami nie są przypadkiem bardziej chodliwe na "rynku wtórnym"... W końcu nieco łatwiej je sprzedać
Ja znam mistrzów kierownicy, którzy na tył zakładali opony z tym samym bieżnikiem, ale z wyższym indeksem nośności... Dzięki temu obniżali przyczepność tylnej osi