Skocz do zawartości

Alpin

Użytkownik
  • Postów

    150
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Outback 3.6 & Forester SJ 2.0XT

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Alpin

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

2

Reputacja

  1. Link do tego powyżej https://www.japanparts.com/parts/detail/43036 Są jeszcze tego typu https://www.japanparts.com/parts/detail/47135 i mniej więcej to samo taniej z alli https://www.aliexpress.com/item/for-SUBARU-Forester-2015-WRC-Front-Carbon-fiber-Car-Grill-Car-grille/32819595250.html?spm=2114.search0104.3.144.2fa04989wzBjfl&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10065_10068_204_10843_318_10059_10884_10887_10696_100031_10084_10083_10103_10618_452_10304_10307_10820_532_10301_10821,searchweb201603_60,ppcSwitch_0&algo_expid=ffe63585-4a6f-4a56-958d-e240feccf822-23&algo_pvid=ffe63585-4a6f-4a56-958d-e240feccf822&transAbTest=ae803_5&priceBeautifyAB=0
  2. Z DS Performance nie jest zawsze taka prosta sprawa. To są pasujące do mojego Outback DS Performance: http://ecat.ferodoracing.com/car-tuning/brake-pads/FDSE1984 Jak widać nie mają R90. W katalogu PDF jest, że numery FDS mają R90 a FDSE nie mają (...Outside EU (No R90)...). W katalogu na stronie jak się kliknie obrazek ze znaczkiem normy (te E w kółku) pojawia się zdawkowe jej wyjaśnienie. Jest tam napisane, że żeby dostać R90 klocek musi mieć wszystkie parametry w granicać plus/minus 15% względem OEM (...brake pads sold in the EU for use in cars in production from 1999 onwards must be within +/-15% of the performance of the original equipment (OE) components which were sold with the vehicle...) Wychodzi na to, że OEM do Outbacka H6 był tak badziewny, że niektóre parametry przekraczają te 15% skoro w większości samochodów jednak się mieszczą.
  3. Udało mi się zrobić trochę pomiarów. Drogi nie odśnieżane i nie posypane. Mierzone programem Speed Logic Lite telefon Samsung S5Plus. Nie mam pojęcia na ile dokładny jest taki zestaw. Na pomiary do 160 nie ma mowy, tu gdzie teraz jestem jest za ślisko na razie. http://i.imgur.com/kCJmHws.jpg http://i.imgur.com/3qW5DK3.jpg http://i.imgur.com/OGTwVqV.jpg
  4. Outback 3.6 na dwójce ciągnie do 120 na trójce 180-190. W trybie S i S# przy gazie w podłodze jeszcze w okolicach 90-100 zrzuca do dwójki. Gdzieś na youtubach widziałem film gdzie ktoś mierzył i 80-120, na dwójce wychodziło około 5.4s. Jak jeździ żona w trybie 100% Warszawa 12-12.5L/100km. Trasa w trybie tempomat 120, zabudowany 70, wyprzedzanie z gazem w podłodze 10-10.5L/100km.
  5. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  6. Wydaje mi się, że w motohurcie widziałem nowe huntery, (http://www.motohurt.com/kontakt,16.html), przechowują opony i masz po drodze bo w Markach :wink:
  7. Znalazłem taką prezentację porównującą Potenzę S-001 z RE050 i RE001 z RE002. http://www.filedump.net/dumped/potenzatechnicalinformation1306839378.pdf Oczywiście zaskoczenia nie ma, nowsze lepsze, ale chociaż są jakieś konkretne liczby.
  8. Bridgestone Potenza Adrenalin RE002 Nie pomyślałem o niej wcześniej, stosunkowo mało jest o niej informacji. Jakieś własne doświadczenia? Zasłyszane? Poza opiniami na http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Bridgestone/Adrenalin-RE002.htm ciężko prócz marketingowego bełkotu coś znaleźć. ja używam 205/50/16. m.in. na szosowej plejadowej się sprawdziły bardzo dobrze (z dotychczasowych opon plejadowych najlepiej) A jak na mokrym? Miałeś tylko na plejady czy jeździsz także na nich na co dzień?
  9. Bridgestone Potenza Adrenalin RE002 Nie pomyślałem o niej wcześniej, stosunkowo mało jest o niej informacji. Jakieś własne doświadczenia? Zasłyszane? Poza opiniami na http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Bridgestone/Adrenalin-RE002.htm ciężko prócz marketingowego bełkotu coś znaleźć.
  10. Jako, że aktualne Potenzy 050A paskudnie się wyząbkowały (zgubiłem ciężarek w trasie ) szukam opon do Legacy. Po przejrzeniu różnych testów wstepne typy: - Bridgestone Turanza T001 - Continental ContiPremiumContact 5 - Vredestein Sportrac 5 - Dunlop SP Sport Fast Response - Nokian Z G2 - Nokian V Co w rozmiarze 205/55/16 możecie polecić?
  11. Alpin

    Cos nie teges

    Zgubiłem dziś wycieraczkę po stronie kierowcy, raptem przy 50 km/h. Po prostu wyskoczyła i odleciała na włączonych wycieraczkach. takie właśnie wyśmienite zaczepy ma Valeo.
  12. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  13. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  14. Seryjne są 195/60/15, lub 205/50/16, 195/65/15 wchodzą bez problemu (nigdy nic nie obtarło) i jeszcze licznik zaniża, w lato jeżdżę na 205/55/16 (felga wrx us) - nigdy nic nie obtarło (nieco ponad 1-stopniowy negatyw z tyłu) chociaż z tyłu już jest bardzo mało przestrzeni pomiędzy błotnikiem a oponą, licznik też zaniża
  15. Jednomasowe koło zamachowe pasuje od każdego Subaraka, a drganie łapy - to efekt lipnego docisku, czyli - używane koło przetaczamy lub kupujemy nowe, jak komu kasa pozwala, a docisk i tarczę kupujemy nowe i z conajmniej średniej półki , żadnej lipy, bo szkoda roboty... Oczywiście masz rację co do przyczyn. Ja niestety nie miałem odpowiedniej wiedzy wcześniej i po prostu zmieniłem sprzęgło i koło zamachowe zostawiając dobór elementów mechanikowi. To był błąd. Teraz mam właśnie popiskujący dźwięk wynikający z drgającej łapy (lipnego docisku) i z tego co znalazłem w internecie to nie da się z tym nic zrobić poza wymianą. Dojście do tego co naprawdę powoduje takie dźwięki i w jakich okolicznościach się pojawiają zajęło mi parę miesięcy. Oczywiscie mechanik nie był za bardzo pomocny w kwestii znalezienia przyczyny (wiadomo, że nie byłoby mu na rękę gdyby wyszło, że problemem jest jakość części które sam wybrał ) co zaskutkowało nowym wysprzęglikiem, choć stary nie był jeszcze padnięty. Wymiana wysprzęglika tylko w minimalnym stopniu zmniejszyła występowanie tych drgań (a może w ogóle i to tylko efekt placebo ). Na szczęście w zimę dźwięk występuje dosyć rzadko (tylko jak się mocno nagrzeje silnik, przy spokojnej jeździe do pracy nie występuje). Miejmy nadzieję, że moje żale pomogą komuś uniknąć takiego samego błędu :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...