Skocz do zawartości

kubryk

Użytkownik
  • Postów

    106
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kubryk

  • Urodziny 09.03.1983

Profile Information

  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    WRX MY'06

Osiągnięcia kubryk

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

1

Reputacja

  1. 205/50 sprawują bardzo dobrze. Dzięki! Bo zastanawiam się nad Uniroyal MS Plus 66 w tym rozmiarze. Jakieś doświadczenia? Pozdrawiam, Kuba
  2. Hej, w WRX hawk w standardzie jest 215x45x17. Jakie jeszcze opcje polecacie na zimę (mam 17 felgi). 205/50, 215/50? Kuba
  3. Elberoth, nie masz problemu z pękaniem nawiercanych tarczy?
  4. Pierwszy raz słyszałem to w "tutorialu" Mariana Bublewicza, później jeszcze mi się przewinęło w kilku miejscach. Ponieważ brzmi rozsądnie - właśnie w krótkich zakrętach, gdzie szybko wprowadzamy i szybko odkręcamy kierownicę to zaakceptował jako poprawną W długich łukach faktycznie mija się trochę z celem.
  5. No właśnie apropos - są dwie szkoły Ta, której ufam mówi, że ręce można jak najbardziej krzyżować o ile skręt kierownicy uzyskany w ten sposób pozwala na wykonanie zakrętu. Przy chwycie ze skrzyżowanymi rękoma dużo szybciej można też odprostować kierownicę. Może Waszka się wypowie?
  6. Dzięki chłopaki za test żaby Ja chyba też testowałem Ty testowałeś naszą
  7. Dzięki Waszka! ps. Wiedziałem, że kupując niebieską Imprezę będę do bólu oryginalny
  8. Zostałem wyróżniony i jestem na dwóch listach jednocześnie
  9. Witam, czy ktoś przerabiał może dołożenie bocznych kierunków (do spec. US) w Imprezie HawkEye? Potrzebne są do podbicia haka holowniczego, co niechybnie mnie czeka Może jest też patent na tylne światło przeciwmgielne? Pozdrawiam, Kubryk
  10. http://demotywatory.pl/1587281/Szacunek
  11. kubryk

    Lotnictwo

    Kurs latania samolotem: 1. Start jest zawsze dobrowolny; lądowanie - zawsze obowiązkowe. 2. Jeśli oddasz drążek, domy zrobią się większe. Jeśli go ściągniesz - zmaleją. Oczywiście jeśli będziesz nadal go ściągać, one znowu urosną. 3. Latanie nie jest niebezpieczne. To co niebezpieczne, to kraksa. 4. Zawsze lepiej jest być tu - na ziemi, marząc by być tam - w powietrzu, niż być tam i marzyć, żeby znaleźć się tutaj. 5. Jedyna sytuacja, w której masz za dużo paliwa jest wtedy, gdy płoniesz. 6. Śmigło to tak naprawdę tylko duży wentylator, służący do chłodzenia pilota. Gdy się zatrzymuje, można na własne oczy zobaczyć, jak pilot zaczyna się pocić. 7. Jeśli nie wiesz co robić, nabieraj wysokości. Nikt się jeszcze nie zderzył z niebem. 8. Dobre lądowanie, to takie, po którym możesz o własnych siłach wyjść z samolotu. Świetne lądowanie, to takie, po którym samolot nadaje się do dalszego użytku. 9. Ucz się na błędach innych. Nie pożyjesz tak długo, by nauczyć się czegoś na własnych. 10. Jeśli doturlanie się do terminala wymaga pełnej mocy silników, to znaczy, że lądowałeś ze schowanym podwoziem. 11. Prawdopodobieństwo przeżycia jest odwrotnie proporcjonalne do kąta podchodzenia. Im większy kąt, tym przeżycie jest mniej prawdopodobne i na odwrót. 12. Nie pozwól, by samolot zabrał Cię w miejsce, którego Twój umysł nie odwiedził 5 minut temu. 13. Nie wchodź w chmury. Ta srebrna linia, o której mówią wszyscy na pokładzie może się okazać innym samolotem, lecącym w przeciwną stronę. Z pewnych źródeł wiadomo także, że w chmurach lubią ukrywać się góry. 14. Staraj się by łączna liczba wykonanych przez Ciebie lądowań była równa liczbie startów, które wykonałeś. 15. Są trzy proste zasady, które pozwolą Ci zawsze gładko wylądować. Niestety - nikt ich nie zna. 16. Zaczynasz z pełnym workiem szczęścia i pustym workiem na doświadczenie. Cała sztuka, to napełnić worek na doświadczenie zanim worek ze szczęściem się opróżni. 17. Śmigłowce nie mogą latać; są po prostu tak brzydkie, że ziemia je odpycha. 18. Jeśli jedyne, co możesz zobaczyć za oknem, to ziemia kręcąca się w kółko, a jedyne, co możesz usłyszeć, to hałasy z kabiny pasażerskiej, wiedz, że nie wszystko idzie jak powinno. 19. Umiejętność prawidłowej oceny przychodzi z doświadczeniem. Niestety doświadczenia przybywa w wyniku niewłaściwej oceny. 20. Zawsze najlepiej trzymać ten zaostrzony koniec tak daleko z przodu, jak się da. 21. Rozglądaj się. Zawsze jest coś, czego nie zauważyłeś. 22. Pamiętaj! grawitacja to nie tylko ciekawa idea. To prawo! I jak na razie nie zanosi się na jego zniesienie. 23. Trzy najbardziej bezużyteczne rzeczy, to wysokość nad Tobą, pas startowy za Tobą i 1/10 sekundy temu.
  12. http://demotywatory.pl/1462313/Subaru-Forester
  13. Lista wstępna : 1. Kubryk - WRX - REZYGNACJA (zwolniłem miejsce na liście głównej) 2. Jędras - Punto Abarth 3 .Łukasz- zapłacone 4. Elberoth - WRX 5. evodziobak - Evo VIII 6. Retro (RX-8) 7. shodan ? 8. poziek 9. imek 10. amateus Impreza kombi 11. cybel-GT 12..zamieszanie (przelew poszedł) 13.panter 14............ Lista główna : 1.Retro (RX-8) 2.amateus (impreza) 3.cybel (GT) 4.Łukasz 5.zamieszanie 6............ 7............
  14. Trza sprawdzać Dzięki za spociwo
  15. kubryk

    Lotnictwo

    Może nie cały robi wrażenie, ale mnie rozwaliły kawałki od 0:56 i 1:49
×
×
  • Dodaj nową pozycję...