spawalniczy Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Przez przypadek okazało się, że trzeba dolać. Po ok. 4500 km od wymiany oleju dolali mi w serwisie 0,5 litra oleju. Lepiej nie zdawać się na przypadek, tylko sprawdzać olej systematycznie - 0,1 l na 1kkm, to nie jest duże zużycie. Jeżdżę na Millersie chyba od 45k km i między wymianami pochłania około 0.5 -0.8l czyli wynika bardzo porządny. Ja jeżdżę na Millersie od nowości, obecnie mam 40 kkm. Zmieniam co 7,5 kkm i pomiędzy wymianami ubywa mi około 200 - 300 ml. Fakt, że Legacy MY09 zużywał minimalnie więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 a ja jeszcze nigdy nie dolalem przebieg 60 tkm. Jak zaleja 6 L. Normalnie wchodzi 5,6 L. To do 15 tkm nie musze dolewac. Jest ciagle kolo full Olej Motul 5 30 W Eco cos tam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 bo braki oleju sukcesywnie są uzupełnianie przez ON Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Raczej nie Bo w wyniku analizy wyszlo ze ON w oleju "niewakrywalne". Moj profil jest specyficzny. 2 km i jestem na Autobahnie tam 37 km do pracy ze 120 km/h a wieczorem z powrotem. Warunki pracy optymalne. 2-3 razy w roku na urlop 5000km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Raczej nie Bo w wyniku analizy wyszlo ze ON w oleju "niewakrywalne". Moj profil jest specyficzny. 2 km i jestem na Autobahnie tam 37 km do pracy ze 120 km/h a wieczorem z powrotem. Warunki pracy optymalne. 2-3 razy w roku na urlop 5000km To Ty nie wiesz, co to jazda samochodem jest... Ciekawe, mój SBD zaczynał brać olej Motula dopiero po 8kkm od wymiany. Teraz Fuchs wytrzymuje 10kkm a wtedy go wymieniam. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Bo w wyniku analizy wyszlo ze ON w oleju "niewakrywalne". na przeglądzie przed wymianą zerknij w komputerek i będziesz wszystko wiedział. Osobna kwestia to fakt że poprawiono soft sterujący dopalaniem DPF i podobno radykalnie zmniejszyły się przypadki zapchanych DPF. Piszę podobno bo sam nigdy nie miałem z tym problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yapco Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Panowie a zegarek Wam się nie śpieszy? Mi cały czas pokazuje do przodu jakieś 5 min. A w kwestii olejowej (u mnie Mobil) - to gdybym nie jeździł szybszych odcinków po autostradzie - to pewnie bym nie dolewał. Nigdy też mi nie przybyło, a jedynie ubyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOLO Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Yapco z tego co pamiętam miałeś problemy ze sterowaniem głośnością kilkanaście miesięcy temu. Przypadłość tę mieliśmy prawie w tym samym czasie. Niestety znów nie mogę podgłąśnić BT co powoduje go bezużytecznym. Jak u Ciebie i innych? Niestety juz po gwarancji, ale będę musiał powalczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 9 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Jakiś czas temu był poruszany temat "rdzewiejącej" tylnej klapy ( miejsce styku z uszczelką) . U mnie zaczęło coś niemiłosiernie skrzypieć więc zaglądam no i niestety pojawiło się wytarcie na klapie. Operacja zabezpieczająca przeprowadzona ale skrzypienie nie ustało. Sprawdziłem już wszystkie możliwe miejsca, mocowanie rolety przesmarowane, styropianowe wypełniacze usztywnione itd. Nic nie pomaga. Walczył ktoś może z takim objawem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 mi tez coś zaczęło skrzypiec szukałem długo i znalazłem ... przy tylnym wahaczu jest taka blaszka (trzeba wsadzić głowę pod auto) która tryzna przewód od hamulca - pękła i skrzypi no i coś dudni w przednim prawym kole ale nie mogę dojść co, na pewno nic z zawiasem, tak jakby jakieś plastiki, nadkole... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 u mnie tez dudni podczas skrecania w lewo na bruku i tylko na poczatku. Po paru km objaw mija. Moze guma stabilizatora sie zuzyla. Jakies idee ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 9 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Moze guma stabilizatora sie zuzyla. Jakies idee ? u mnie skończyły się obie gumy ale tylne. w W jednym czasie. No ale OBK ma nieco inne gumy w zawieszeniu. Koszt wymiany 30 pln. przy tylnym wahaczu jest taka blaszka (trzeba wsadzić głowę pod auto) to raczej coś z klapą związane. Na nierównościach jak autem buja na boki skrzypi znacznie intensywniej i głośniej. Odgłos podobny do obcierania gumy lub styropianu i metal. uż mi się pomysły kończą i nerwy biorą bo skrzypi jak w starym polonezie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yapco Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Yapco z tego co pamiętam miałeś problemy ze sterowaniem głośnością kilkanaście miesięcy temu. Przypadłość tę mieliśmy prawie w tym samym czasie. Niestety znów nie mogę podgłąśnić BT co powoduje go bezużytecznym. Jak u Ciebie i innych? Niestety juz po gwarancji, ale będę musiał powalczyć. U mnie po wymianie działa. Ale wymiany były dwie, albowiem gdyż, za pierwszym razem panowie z ASO porysowali wymienianą część,,, A jak z tym zegarkiem - nie wyrywa wam do przodu??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bungy Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 93 tkm i 3,5 roku minęło z naszym SBD. Yapco faktycznie zegar wyrywa. Sterowanie radiem z kierownicy zgłaszałem co przegląd, działało przez pierwsze kilka dni po naprawie. Teraz, po gwarancji, zgłosiłem i zresetowali sterownik, działa bez zarzutu dobry miesiąc :-) .Tarcze zmieniam co drugi przegląd, taki los ;-) Sprzęgło oryginał a zdarza się ciągać na urlop przyczepę 1,8 t, czasem wyciągać ją z wody. Spokojnie daje radę i wbrew opiniom niektórych tygodników "branżowych" silnik nie wybucha a sprzęgło nie pali się po kilku tysiącach... Co do spalania paliwa, na pusto 6,7 - 7.2 w jeździe mieszanej, z przyczepą i załadowany po sufit z boxem na dachu, na drodze P-ń do jakiegoś odludzia w Cro 9.5 - 10.5 literków. Silnik rewelacyjny jak na 2.0 w klekocie. Po poszukiwaniach teoretycznego następcy, wracam na liście i tak do OBK :-) Ciekawe co pokażą na targach w listopadzie, szykuje się stylistyczne cacko (jak na Subaru ;-) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tata Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 U mnie zegar i sterowanie głośnością OK. Raz zapaliła mi się kontrolka DPF (olej Lotos C3 5W30) ale po krótkiej jeździe, zgodnej z instrukcją zgasła. Po tym zdarzeniu zacząłem stosować olej Millers C2 i od tej pory kontrolki DPF nie widziałem . Olej zmieniam co 7,5 tys.; w tym czasie ubywa ok. 200ml. Stosuję zwykłe paliwo i dodatki do paliwa sugerowane najczęściej przez wlyszkowa ... ale nie tylko. Korekcja wtrysków idealna. Silnik pracuje wyśmienicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Ja miałem problemy ze sterowaniem głośnością z kierownicy kilka miesięcy po zakupie - wymieniony moduł z przyciskami i od ponad 2 lat spokój w temacie. Co do sprzęgła silnika itp. 106 tys km, sprzęgło fabryczne, póki co bez oznak szarpania, ślizgania - działa Nie spaliło się ku utrapieniu "żurnalistów" z motoryzacyjnych pism fachowych. Niestety nie mogę tego powiedzieć o turbosprężarce - odmówiła współpracy przy ok 103 tys km (czyli chwil kilka temu). Wymieniona i samochód znowu śmiga Reszta silnika - OK tzn. jeszcze nie eksplodował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tata Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 (edytowane) Moze guma stabilizatora sie zuzyla. Jakies idee ? u mnie skończyły się obie gumy ale tylne. w W jednym czasie. No ale OBK ma nieco inne gumy w zawieszeniu. Koszt wymiany 30 pln. przy tylnym wahaczu jest taka blaszka (trzeba wsadzić głowę pod auto) to raczej coś z klapą związane. Na nierównościach jak autem buja na boki skrzypi znacznie intensywniej i głośniej. Odgłos podobny do obcierania gumy lub styropianu i metal. uż mi się pomysły kończą i nerwy biorą bo skrzypi jak w starym polonezie. Adam sprawdź zawiasy. A gaśnica nie leży na styropianie? U mnie górna "półka styropianowa" tarła o dolną w bagażniku. Edytowane 6 Grudnia 2013 przez tata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajka Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Hej macie może pomysł na zimowe opony. Okazało się iż muszę nabyć nowe jeszcze w tym sezonie zimowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Hej macie może pomysł na zimowe opony. Okazało się iż muszę nabyć nowe jeszcze w tym sezonie zimowym. 16" czy 17"? Pozdrowienia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajka Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Właśnie sprawdziłam. 16 cali. Dzięki. Pozdrowienia!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Winter Contact TS-830/850 lub Sp Winter Sport 3D. Obie z wyższej pólki i niestety trochę drogie. Testowałem obie i są naprawdę rewelacyjne. Nie wiem tylko jak z rozmiarami ale powinien być 215/55-60 /16. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajka Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Adam12: Dzięki Wielkie. Właśnie takie zamówiłam. Tzn. Continental ContiWinterContact TS830 P 215/60 R16. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 będziesz zadowolona. Mam tą wersję w chwili obecnej i naprawdę sprawdzają się nawet w trudnych warunkach. W kopnym śniegu jadą jak po suchym Jedyny mankament to indeks prędkości ale w zimie rzadko jeździ się 180km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Z tańszych opcji Lukass polecił mi Semperit Speed Grip2, były o 90 zł na sztuce tańsze od Winter Sport 3D. Po pierwszym śniegu jestem bardzo zadowolony. Do tego opony są rewelacyjne na mokrym i super ciche. Też mam rozmiar 215/60/16. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajwar Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 polecam Vredestein, niszowa ale górna półka. Mam już drugi komplet letni, a w tym sezonie kupiłem pierwszy zimowy. Bardzo sobie chwalę. Tylko uwaga - u nas za nową, uważa się oponę, która jest nieużywana i nie starsza niż....18mcy!!!! W Niemczech kupuję już od kilku lat, jest taniej niż u nas w internecie i nigdy nie dostałem starszych niż 4mce.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się