Skocz do zawartości

ajwar

Użytkownik
  • Postów

    92
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    lubuskie
  • Auto
    OBK 2,5i MY2022
    OBK 2,0D CVT MY13
    XV2 2,0i CVT MY19
    kiedyś:
    Forester 2,0i MY06
    XV 2,0i CVT MY16

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ajwar

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

2

Reputacja

  1. Cześć, jestem właścicielem nowego OBK od marca. Przeglądam ten wątek regularnie i mam go w powiadomieniach. Ostatnio próbowałem zgłębić tajniki ustawień, np. czy da się tak skonfigurować ustawienia, żeby przednia kamera włączała się sama przy włączeniu dźwigni na "D" i wyłączała wraz z blokowaniem drzwi? Teraz chcąc z niej skorzystać, włączyć ją trzeba ręcznie, wyłączy się sama właśnie przy ok.20km/h wraz z ryglowaniem zamków. Drugie pytanie, czy ktoś z Was potraktował lakier powłoką elastomerową?
  2. ajwar

    instrukcja XV 2

    no i jeżdżąc nim ponad rok nigdy nie użyłem trybu x-mode, bo w sumie jak cięższy teren np głęboki piach to po prostu wyłączam trakcje, jak to robiłem w XV1 i robię w OBK
  3. ajwar

    instrukcja XV 2

    fajnie, dzięki już mi się powoli przejaśnia Ciekawi mnie też dlaczego auto samo nie rusza w trybie włączonego tempomatu po tym jak całkowicie wyhamuje za innym autem np. na skrzyżowaniu...ruszy dopiero po wciśnięciu pedału przyspieszenia lub przycisku który ustawia prędkość
  4. ajwar

    instrukcja XV 2

    no np. nie radzę sobie o co chodzi z asystentem toru jazdy (tak to się chyba nazywa), zauważyłem dziwną rzecz, że gdy jest aktywny to informuje sygnałem dźwiękowym że przekroczyłem oś jezdni, a gdy go zdezaktywuję przyciskiem pod sufitem to auto po najechaniu na linię zaczyna samo wracać na tor jazdy...A przy tym wszystkim jest jeszcze przycisk przy kierownicy, który też coś z torem jazdy ma wspólnego.
  5. ajwar

    instrukcja XV 2

    Cześć Wam! rok temu kupiłem u niemieckiego dealera XV2 2,0i. Wszystko z nim w porządku, jeździ się fajnie, ale instrukcja po polsku, głównie ze względu na obsługę/programowanie układów wspomagających, jednak by się przydała. Nigdzie jej nie mogę znaleźć ani formie papierowej ani elektronicznej. liczę na Waszą pomoc.
  6. Witam, nie mogę coś rozstać się z moim ulubionym wozem, ale przeszkadza mi coraz bardziej mały wyświetlacz w archaicznym już chyba radiu PE438L1. Może jakaś dobra dusza mi podpowie, na co i gdzie można je zamienić.
  7. ajwar

    Klocki hamulcowe

    dzięki, klocki wymienione, wszystko pasuje Ale że 30kkm to normalka........ja jeżdżę OBK z cvt i wytrzymuje 50 co najmniej, no ale to głównie w trasy
  8. ajwar

    Klocki hamulcowe

    Ja jeszcze w temacie klocków do XV przód. W wyszukiwarce jednej z firm wyskoczyły mi klocki JURID 572550J. Ale po odebraniu przesyłki okazało się, że akurat XV nie jest na opakowaniu wyszczególniony. Jest za to Forester, Impreza i Legacy. Hurtownia też nie jest pewna, proponują mi zwrot, bo chyba nie potrafią określić czy te klocki do mojego XV 2,0i 2016 się nadają. Na stronie innej hurtowni te właśnie klocki są oznaczone jako części do mojego modelu. https://www.iparts.pl/czesc/klocki-hamulcowe-komplet-jurid-572550j,0-48-572550j-1406696.html Liczę na na pomoc szanownych Koleżanek i Kolegów.
  9. u mnie w forku 2,0 MY2005 miałem taki problem, okazało się że to przepustnica czy coś takiego - po czyszczenie problem znikał. Znów się pojawiał jak jakieś paliwo kiepskie było. Ciekawe że nigdy nic takiego się nie działo, jak na zachodnim paliwie jeździłem.....
  10. proszę bardzo, wysyłam na priv a tak sobie myślę przy okazji, że też mam skórę i to dokładaną, a nie fabryczną i ogrzewanie foteli działa bez zarzutu....... czyli może u Ciebie jest ten sam problem - ktoś dołączył w webasto dogrzewanie w czasie jazdy i to wysyła jakiś błąd
  11. Dzięki. ASO które montowało brało się za to 3 razy - nic. Niemiecki serwis w sumie zwrócił tylko/aż uwagę, że to na pewno problem źle zamontowanego webasto. Wczoraj pojechałem do serwisu webasto w Poznaniu na ul.Wołowskiej. Okazało się że "jeden kabelek za dużo" podłączony był i robił problemy na linii webasto-komputer. Właściciel widać, że zna się na rzeczy, dobry fachowiec. Kabelek odłączony, problem zniknął. Nic nie mruga wszystko działa. Super. Jestem szczęśliwy. Warto było czekać 3lata.
  12. Dobry wieczór! Jeżdżę już trzeci rok tym autem i wszytko jest ok, poza tym że zawsze w zimę jak temp. spada poniżej +5-6stopni, zaczyna mrugać mi kontrolka check engine. Auto odebrałem z krajowego salonu Subaru z już zamontowanym Webasto Thermo Top C Demo z pilotem Telestart T100 HTM. Nawet próbowałem w tamtejszym serwisie to naprawić, ale jak zajechałem to akurat się cieplej zrobiło i kontrolka nie świeciła. Później próbowaem jeszcze przy okazji przeglądu w serwisie niemieckim, gdzie też ręce rozłożyli, bo to "przyczyną jest źle podłączone webasto". Więc tak jeździłem aż do teraz, bo do migania przywykłem, webasto działało,a żadnych innych objawów poza kontrolką migającą nie było. Ale tydzień temu na terenie Niemiec: 1/kontrolka checkengine zapaliła się na stałe, 2/przestał działać tempomat (kontrolka migająca) 3/zaczęła świecić kontrolka (!) z informacją że awaria hamulca parkingowego. Auto poza tym zachowywało się bez zarzutu. Podjechałem do najbliższego serwisu (Frankfurt) gdzie poinformowano mnie, że przyczyną jest webasto i że jednak trzeba to poprawić bo ostatni epizod mógł być potencjalnie niebezpieczny. Odłączono webasto, skasowano błędy, podłączono webasto z powrotem i znów jeżdżę, z migającym checkengin... Postanowiłem więc coś z Tym zrobić. Proszę o pomoc, info, pomysły. Co robić, czy nic nie robić i jeździć dalej. Auto mam na gwarancji do 27.02.2017
  13. Dobry wieczór! Jeżdżę już trzeci rok tym autem i wszytko jest ok, poza tym że zawsze w zimę jak temp. spada poniżej +5-6stopni, zaczyna mrugać mi kontrolka check engine. Auto odebrałem z salonu Subaru w Mikołowie z już zamontowanym Webasto Thermo Top C Demo z pilotem Telestart T100 HTM. Nawet próbowałem w tamtejszym serwisie to naprawić, ale jak zajechałem to akurat się cieplej zrobiło i kontrolka nie świeciła. Później próbowaem jeszcze przy okazji przeglądu w serwisie niemieckim, gdzie też ręce rozłożyli, bo to "przyczyną jest źle podłączone webasto". Więc tak jeździłem aż do teraz, bo do migania przywykłem, webasto działało,a żadnych innych objawów poza kontrolką migającą nie było. Ale tydzień temu na terenie Niemiec: 1/kontrolka checkengine zapaliła się na stałe, 2/przestał działać tempomat (kontrolka migająca) 3/zaczęła świecić kontrolka (!) z informacją że awaria hamulca parkingowego. Auto poza tym zachowywało się bez zarzutu. Podjechałem do najbliższego serwisu (Frankfurt) gdzie poinformowano mnie, że przyczyną jest webasto i że jednak trzeba to poprawić bo ostatni epizod mógł być potencjalnie niebezpieczny. Odłączono webasto, skasowano błędy, podłączono webasto z powrotem i znów jeżdżę, z migającym checkengin... Postanowiłem więc coś z Tym zrobić. Proszę o pomoc i informację co można z tym zrobić. Auto mam na gwarancji do 27.02.2017
  14. ajwar

    XV 2016

    prawie żaden - 2300km
×
×
  • Dodaj nową pozycję...