Skocz do zawartości

ajwar

Użytkownik
  • Zawartość

    86
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ajwar

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    lubuskie
  • Auto
    OBK 2,0D CVT MY13
    XV 2,0i CVT MY16
    (był:Forester 2,0i MY06)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ajwar

    Klocki hamulcowe

    dzięki, klocki wymienione, wszystko pasuje Ale że 30kkm to normalka........ja jeżdżę OBK z cvt i wytrzymuje 50 co najmniej, no ale to głównie w trasy
  2. ajwar

    Klocki hamulcowe

    CVT
  3. ajwar

    Klocki hamulcowe

    Ja jeszcze w temacie klocków do XV przód. W wyszukiwarce jednej z firm wyskoczyły mi klocki JURID 572550J. Ale po odebraniu przesyłki okazało się, że akurat XV nie jest na opakowaniu wyszczególniony. Jest za to Forester, Impreza i Legacy. Hurtownia też nie jest pewna, proponują mi zwrot, bo chyba nie potrafią określić czy te klocki do mojego XV 2,0i 2016 się nadają. Na stronie innej hurtowni te właśnie klocki są oznaczone jako części do mojego modelu. https://www.iparts.pl/czesc/klocki-hamulcowe-komplet-jurid-572550j,0-48-572550j-1406696.html Liczę na na pomoc szanownych Koleżanek i Kolegów.
  4. ajwar

    dławnienie forester 125km

    u mnie w forku 2,0 MY2005 miałem taki problem, okazało się że to przepustnica czy coś takiego - po czyszczenie problem znikał. Znów się pojawiał jak jakieś paliwo kiepskie było. Ciekawe że nigdy nic takiego się nie działo, jak na zachodnim paliwie jeździłem.....
  5. ajwar

    webasto w OBK 2,0D - problemy

    proszę bardzo, wysyłam na priv a tak sobie myślę przy okazji, że też mam skórę i to dokładaną, a nie fabryczną i ogrzewanie foteli działa bez zarzutu....... czyli może u Ciebie jest ten sam problem - ktoś dołączył w webasto dogrzewanie w czasie jazdy i to wysyła jakiś błąd
  6. ajwar

    webasto w OBK 2,0D - problemy

    Dzięki. ASO które montowało brało się za to 3 razy - nic. Niemiecki serwis w sumie zwrócił tylko/aż uwagę, że to na pewno problem źle zamontowanego webasto. Wczoraj pojechałem do serwisu webasto w Poznaniu na ul.Wołowskiej. Okazało się że "jeden kabelek za dużo" podłączony był i robił problemy na linii webasto-komputer. Właściciel widać, że zna się na rzeczy, dobry fachowiec. Kabelek odłączony, problem zniknął. Nic nie mruga wszystko działa. Super. Jestem szczęśliwy. Warto było czekać 3lata.
  7. Dobry wieczór! Jeżdżę już trzeci rok tym autem i wszytko jest ok, poza tym że zawsze w zimę jak temp. spada poniżej +5-6stopni, zaczyna mrugać mi kontrolka check engine. Auto odebrałem z krajowego salonu Subaru z już zamontowanym Webasto Thermo Top C Demo z pilotem Telestart T100 HTM. Nawet próbowałem w tamtejszym serwisie to naprawić, ale jak zajechałem to akurat się cieplej zrobiło i kontrolka nie świeciła. Później próbowaem jeszcze przy okazji przeglądu w serwisie niemieckim, gdzie też ręce rozłożyli, bo to "przyczyną jest źle podłączone webasto". Więc tak jeździłem aż do teraz, bo do migania przywykłem, webasto działało,a żadnych innych objawów poza kontrolką migającą nie było. Ale tydzień temu na terenie Niemiec: 1/kontrolka checkengine zapaliła się na stałe, 2/przestał działać tempomat (kontrolka migająca) 3/zaczęła świecić kontrolka (!) z informacją że awaria hamulca parkingowego. Auto poza tym zachowywało się bez zarzutu. Podjechałem do najbliższego serwisu (Frankfurt) gdzie poinformowano mnie, że przyczyną jest webasto i że jednak trzeba to poprawić bo ostatni epizod mógł być potencjalnie niebezpieczny. Odłączono webasto, skasowano błędy, podłączono webasto z powrotem i znów jeżdżę, z migającym checkengin... Postanowiłem więc coś z Tym zrobić. Proszę o pomoc, info, pomysły. Co robić, czy nic nie robić i jeździć dalej. Auto mam na gwarancji do 27.02.2017
  8. Dobry wieczór! Jeżdżę już trzeci rok tym autem i wszytko jest ok, poza tym że zawsze w zimę jak temp. spada poniżej +5-6stopni, zaczyna mrugać mi kontrolka check engine. Auto odebrałem z salonu Subaru w Mikołowie z już zamontowanym Webasto Thermo Top C Demo z pilotem Telestart T100 HTM. Nawet próbowałem w tamtejszym serwisie to naprawić, ale jak zajechałem to akurat się cieplej zrobiło i kontrolka nie świeciła. Później próbowaem jeszcze przy okazji przeglądu w serwisie niemieckim, gdzie też ręce rozłożyli, bo to "przyczyną jest źle podłączone webasto". Więc tak jeździłem aż do teraz, bo do migania przywykłem, webasto działało,a żadnych innych objawów poza kontrolką migającą nie było. Ale tydzień temu na terenie Niemiec: 1/kontrolka checkengine zapaliła się na stałe, 2/przestał działać tempomat (kontrolka migająca) 3/zaczęła świecić kontrolka (!) z informacją że awaria hamulca parkingowego. Auto poza tym zachowywało się bez zarzutu. Podjechałem do najbliższego serwisu (Frankfurt) gdzie poinformowano mnie, że przyczyną jest webasto i że jednak trzeba to poprawić bo ostatni epizod mógł być potencjalnie niebezpieczny. Odłączono webasto, skasowano błędy, podłączono webasto z powrotem i znów jeżdżę, z migającym checkengin... Postanowiłem więc coś z Tym zrobić. Proszę o pomoc i informację co można z tym zrobić. Auto mam na gwarancji do 27.02.2017
  9. ajwar

    XV 2016

    prawie żaden - 2300km
  10. ajwar

    XV 2016

    Wszytko to bardzo ciekawe co piszecie, widzę że XV wzbudza sporo emocji. Ja jeżdże nim prawie codziennie ale mniej niż żona, bo to taki nasz wołek roboczy -szkoła, zajęcia pozaszkolne,praca, zakupy itp.Na trasy jest OBK. W takim trybie jazdy ciężko zejść tym autem poniżej 10litrów. Nie piszę tego z oburzeniem ale wcześniej gdzieś czytałem że spalanie 8. W sumie to tylko odczyt z komputera, jeszcze anie razu nie przeliczałem spalonych litrów na przejechane km. Ma ktoś 2,0i CVT 2016? podobne wrażenia?
  11. ajwar

    System start/stop

    a ja dziś rano zauważyłem, że system odżył - zgasił silnik, ale dopiero po przełączeniu skrzyni na P. A wcześniej wydaje mi się że gasił jak tylko do zera wyhamowałem
  12. ajwar

    System start/stop

    A u mnie to się chyba zepsuło, bo zadziałało kilka razy w jakiś dziwnych okolicznościaćh, silnik sam odpalał bez sensu i zniknęło na szczęście. Poza tym p[odobno serwis może to wyłączyć, ale na zawsze.
  13. ajwar

    Czy kupiłbyś XV raz jeszcze?

    Ja właśnie pierwsze 2tys km XV 2,0i przekroczyłem. Autko fajne, ale na trasie bardzo mocno reaguje na drogę i ruchy kierownicą, wręcz skacze jak ping-pong i wychyla się na zakrętach. W przyszłym sezonie Geolandary pójdą precz, zamienie je na jakieś dobre szosówki. Zastanawiam się czy nie wziąć felg większych i niższy profil kapci. Ma tak ktoś? W OBK po zamianie G95 na deszczówki Michelina jeździ się o wiele lepiej......
  14. ajwar

    Czy kupiłbyś XV raz jeszcze?

    podobno szkoły docierania, tu na forum gdzieś nawet czytałem, koledzy radzili "na ostro" - podobno auto potem żwawsze jest A sprzedawca w salonie to w ogóle zapewniał że silnik dotarty na hamowni No ale teraz to mam wątpliwości....i strach mnie obleciał., że teraz olej będzie brał
  15. ajwar

    Czy kupiłbyś XV raz jeszcze?

    Już wyjaśniam: był (i jest nadal) sobie OBK 2,0D CVT - radzi sobie doskonale w tych naszych warunkach, a i w mieście zaparkowanie nim to dla mnie żaden kłopot (żonie trochę trudniej). Ponieważ potrzebne było drugie auto, to chcieliśmy coś mniejszego. A że markę już mieliśmy wybraną....to jedynym słusznym wyborem był XV. No bo rozwiązanie typu OBK + OBK lub OBK+ Forester wydały nam sie niepraktyczne idroższe. Uprzedzam pytanie o Levorga i BRZ - za niskie ;-)
×