Skocz do zawartości

instrukcja XV 2


ajwar

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Wam! rok temu kupiłem u niemieckiego dealera XV2 2,0i. Wszystko z nim w porządku, jeździ się fajnie, ale instrukcja po polsku, głównie ze względu na obsługę/programowanie układów wspomagających, jednak by się przydała. Nigdzie jej nie mogę znaleźć ani formie papierowej ani elektronicznej. liczę na Waszą pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ajwar napisał:

Cześć Wam! rok temu kupiłem u niemieckiego dealera XV2 2,0i. Wszystko z nim w porządku, jeździ się fajnie, ale instrukcja po polsku, głównie ze względu na obsługę/programowanie układów wspomagających, jednak by się przydała. Nigdzie jej nie mogę znaleźć ani formie papierowej ani elektronicznej. liczę na Waszą pomoc.

Co konkretnie Ci potrzebne? Zawsze można coś poskanować/porobić zdjęcia i podesłać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no np. nie radzę sobie o co chodzi z asystentem toru jazdy (tak to się chyba nazywa), zauważyłem dziwną rzecz, że gdy jest aktywny to informuje sygnałem dźwiękowym że przekroczyłem oś jezdni, a gdy go zdezaktywuję przyciskiem pod sufitem to auto po najechaniu na linię zaczyna samo wracać na tor jazdy...A przy tym wszystkim jest jeszcze przycisk przy kierownicy, który też coś z torem jazdy ma wspólnego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przycisk na kierownicy włącza korektę toru jazdy na kierownicy, co ma np. zapobiec zjechaniu z drogi po zaśnięciu na autostradzie. Przycisk na podsufitce służy do wyłączenia ostrzeżenia o przekroczeniu pasa (lub tego co się wydaje jego linią) na drodze po przekroczeniu bodaj 40km/h i nie używaniu kierunkowskazów. Przydaje się podczas jazdy po drogach słabej jakości lub z malowaniem po remoncie. Oba systemy są niezależne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie, dzięki już mi się powoli przejaśnia :D

Ciekawi mnie też dlaczego auto samo nie rusza w trybie włączonego tempomatu po tym jak całkowicie wyhamuje za innym autem np. na skrzyżowaniu...ruszy dopiero po wciśnięciu pedału przyspieszenia lub przycisku który ustawia prędkość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i jeżdżąc nim ponad rok nigdy nie użyłem trybu x-mode, bo w sumie jak cięższy teren np głęboki piach to po prostu wyłączam trakcje, jak to robiłem w XV1 i robię w OBK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, ajwar napisał:

Ciekawi mnie też dlaczego auto samo nie rusza w trybie włączonego tempomatu po tym jak całkowicie wyhamuje za innym autem np. na skrzyżowaniu...ruszy dopiero po wciśnięciu pedału przyspieszenia lub przycisku który ustawia prędkość

Tak ma być, choćby dlatego by uniknąć samoistnego wjechania na skrzyżowanie przy czerwonym świetle.

 

10 minut temu, ajwar napisał:

no i jeżdżąc nim ponad rok nigdy nie użyłem trybu x-mode,

X-Mode to bardziej asystent zjazdu, ewentualnie przydaje się przy pokonywaniu stabilnego podłoża gdzie na skutek jego pofałdowania koła wiszą w powietrzu. Raczej zaleca się go wyłączyć jak trzeba przejechać przez piaszczysty podjazd (wtedy ESP wyłączone, X-Mode wyłączone, blokada skrzyni na pierwszym biegu w trybie ręcznym i but w podłogę aż do wyjechania lub utknięcia) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, aflinta napisał:

Przycisk na kierownicy włącza korektę toru jazdy na kierownicy, co ma np. zapobiec zjechaniu z drogi po zaśnięciu na autostradzie. Przycisk na podsufitce służy do wyłączenia ostrzeżenia o przekroczeniu pasa (lub tego co się wydaje jego linią) na drodze po przekroczeniu bodaj 40km/h i nie używaniu kierunkowskazów. Przydaje się podczas jazdy po drogach słabej jakości lub z malowaniem po remoncie. Oba systemy są niezależne.

 

bardzo przydatne jadąc koleinami w śniegu, nie pika co chwila, a system nadal działa.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, ajwar napisał:

gdy jest aktywny to informuje sygnałem dźwiękowym że przekroczyłem oś jezdni

Raczej nie chodzi o oś jezdni tylko o jej brzeg. Zwróć uwagę, że gdy jedziesz przy jednym albo przy drugim wymalowanym pasie to ikona świeci ci się na zielono. Gdy jedziesz środkiem, mniej lub bardziej idealnie, to ikonę masz białą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...