ajwar Opublikowano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 Cześć Wam! rok temu kupiłem u niemieckiego dealera XV2 2,0i. Wszystko z nim w porządku, jeździ się fajnie, ale instrukcja po polsku, głównie ze względu na obsługę/programowanie układów wspomagających, jednak by się przydała. Nigdzie jej nie mogę znaleźć ani formie papierowej ani elektronicznej. liczę na Waszą pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@daro Opublikowano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 Tu bardziej ludzki język. EN https://www.instrukcjaobslugipdf.pl/subaru/crosstrek-2018/instrukcja?p=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moominko Opublikowano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 Godzinę temu, ajwar napisał: Cześć Wam! rok temu kupiłem u niemieckiego dealera XV2 2,0i. Wszystko z nim w porządku, jeździ się fajnie, ale instrukcja po polsku, głównie ze względu na obsługę/programowanie układów wspomagających, jednak by się przydała. Nigdzie jej nie mogę znaleźć ani formie papierowej ani elektronicznej. liczę na Waszą pomoc. Co konkretnie Ci potrzebne? Zawsze można coś poskanować/porobić zdjęcia i podesłać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajwar Opublikowano 27 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 no np. nie radzę sobie o co chodzi z asystentem toru jazdy (tak to się chyba nazywa), zauważyłem dziwną rzecz, że gdy jest aktywny to informuje sygnałem dźwiękowym że przekroczyłem oś jezdni, a gdy go zdezaktywuję przyciskiem pod sufitem to auto po najechaniu na linię zaczyna samo wracać na tor jazdy...A przy tym wszystkim jest jeszcze przycisk przy kierownicy, który też coś z torem jazdy ma wspólnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 Przycisk na kierownicy włącza korektę toru jazdy na kierownicy, co ma np. zapobiec zjechaniu z drogi po zaśnięciu na autostradzie. Przycisk na podsufitce służy do wyłączenia ostrzeżenia o przekroczeniu pasa (lub tego co się wydaje jego linią) na drodze po przekroczeniu bodaj 40km/h i nie używaniu kierunkowskazów. Przydaje się podczas jazdy po drogach słabej jakości lub z malowaniem po remoncie. Oba systemy są niezależne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajwar Opublikowano 27 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 fajnie, dzięki już mi się powoli przejaśnia Ciekawi mnie też dlaczego auto samo nie rusza w trybie włączonego tempomatu po tym jak całkowicie wyhamuje za innym autem np. na skrzyżowaniu...ruszy dopiero po wciśnięciu pedału przyspieszenia lub przycisku który ustawia prędkość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajwar Opublikowano 27 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 no i jeżdżąc nim ponad rok nigdy nie użyłem trybu x-mode, bo w sumie jak cięższy teren np głęboki piach to po prostu wyłączam trakcje, jak to robiłem w XV1 i robię w OBK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 12 minut temu, ajwar napisał: Ciekawi mnie też dlaczego auto samo nie rusza w trybie włączonego tempomatu po tym jak całkowicie wyhamuje za innym autem np. na skrzyżowaniu...ruszy dopiero po wciśnięciu pedału przyspieszenia lub przycisku który ustawia prędkość Tak ma być, choćby dlatego by uniknąć samoistnego wjechania na skrzyżowanie przy czerwonym świetle. 10 minut temu, ajwar napisał: no i jeżdżąc nim ponad rok nigdy nie użyłem trybu x-mode, X-Mode to bardziej asystent zjazdu, ewentualnie przydaje się przy pokonywaniu stabilnego podłoża gdzie na skutek jego pofałdowania koła wiszą w powietrzu. Raczej zaleca się go wyłączyć jak trzeba przejechać przez piaszczysty podjazd (wtedy ESP wyłączone, X-Mode wyłączone, blokada skrzyni na pierwszym biegu w trybie ręcznym i but w podłogę aż do wyjechania lub utknięcia) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nohol Opublikowano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 30 minut temu, aflinta napisał: Przycisk na kierownicy włącza korektę toru jazdy na kierownicy, co ma np. zapobiec zjechaniu z drogi po zaśnięciu na autostradzie. Przycisk na podsufitce służy do wyłączenia ostrzeżenia o przekroczeniu pasa (lub tego co się wydaje jego linią) na drodze po przekroczeniu bodaj 40km/h i nie używaniu kierunkowskazów. Przydaje się podczas jazdy po drogach słabej jakości lub z malowaniem po remoncie. Oba systemy są niezależne. bardzo przydatne jadąc koleinami w śniegu, nie pika co chwila, a system nadal działa. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 28 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2020 22 godziny temu, ajwar napisał: gdy jest aktywny to informuje sygnałem dźwiękowym że przekroczyłem oś jezdni Raczej nie chodzi o oś jezdni tylko o jej brzeg. Zwróć uwagę, że gdy jedziesz przy jednym albo przy drugim wymalowanym pasie to ikona świeci ci się na zielono. Gdy jedziesz środkiem, mniej lub bardziej idealnie, to ikonę masz białą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 28 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2020 22 godziny temu, nohol napisał: bardzo przydatne jadąc koleinami w śniegu, nie pika co chwila, a system nadal działa. He. Tylko skąd latem wziąć te koleiny w śniegu?! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nohol Opublikowano 28 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2020 2 godziny temu, Szürkebarát napisał: He. Tylko skąd latem wziąć te koleiny w śniegu?! Faktycznie. Wychodzi na to, że XV to samochód sezonowy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 28 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2020 I jeszcze taki trochę geleandewagen, jeśli już kręcimy się w tym obszarze językowym. Czyli miejsko- wiejski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się