Skocz do zawartości

cham na drodze


GregorBa

Rekomendowane odpowiedzi

90% samochodow w Polsce dodaje gazu, zeby bron boze mnie nie wpuscic, bo ja jestem cham

Bo może po prostu jesteś :?: Jeśli z dobrych 300m widać, że pas się kończy i wszyscy się ustawiają w szeregu, a jeden cwaniaczek ciągnie do końca to co się dziwisz takie reakcji ?

A w Niemczech faktycznie panuje wyższa kultura, i nie tylko na drodze :evil: Panuje też logiczne myślenie, że np. nie ma sensu się wyrywać/szamotać itp., bo uzyskana w ten sposób "oszczędność" rzędu 20 sekund nie ma żadnego p .. o znaczenia.

aż nie da się czytać tego co piszesz... proponuję się trochę doszkolić a później zabierać głos w dyskusji... jeśli jezdnia się zwęża to NALEŻY jechać kończącym się pasem do końca, a nie zmieniać 300m wcześniej :!: :!: :!: Czemu kierowcy w Polsce tego nie potrafią zrozumieć?? :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aż nie da się czytać tego co piszesz...

Ale dałeś jakoś radę :?: Jednak chyba nie do końca :? . Burak jest burak bez względu na to gdzie go rzuciły okrutne reguły wolnego rynku. Aczkolwiek klasycznym przykładem jest u nas, w starym kraju, marka BMW i Mercedes.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli z dobrych 300m widać, że pas się kończy i wszyscy się ustawiają w szeregu, a jeden cwaniaczek ciągnie do końca to co się dziwisz takiej reakcji ?

 

Polecam tą krótką animowaną instrukcję. Jaki jest sens zjeżdżać 300 m wcześniej?

 

http://wyborcza.pl/jazdapopolsku/1,1137 ... ukcja.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Burak jest burak bez względu na to gdzie go rzuciły okrutne reguły wolnego rynku. Aczkolwiek klasycznym przykładem jest u nas, w starym kraju, marka BMW i Mercedes.

ale osoba która jedzie do końca zwężającym się pasem nie jest burakiem, chamem czy kim tam... zasadę jazdy na suwak przedstawił już zento (nawet w obrazku).... burakiem jest osoba która zmienia pas 300m przed końcem pasa, przez nią wszyscy stoimy w korku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

burakiem jest osoba która zmienia pas 300m przed końcem pasa, przez nią wszyscy stoimy w korku

Już mniejsza o tego buraka :Dboorek, i zento, widzicie sprawę w kategoriach idealistycznych, że na suwak, ze wszyscy grzecznie ustępują itp. Ale to jest Polska ! Kraj drobnych cwaniaczków, co to buspasem, ze skrętu w lewo na wprost, siekiera motyka bimber szklanka itd. I całą radość życia czerpią z tego że kogoś zrobią w ch...a. Nie masz tego w UK, nie masz tego w D, nie masz tego w krajach zaawansowanych cywilizacyjnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Aga to jest niestety niereformowalne. Żaden z pytanych kierowców nie przyznał się do błędu. Oni robili "dobrze" i uczyli innych jak należy się zachowywać w takiej sytuacji.

 

SUBORO świat należy zmieniać zaczynając od siebie. Bądźmy dla siebie mili i wyrozumiali. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Premo, :wink:

 

zento, film dość stary... widziałam go w telewizji parę lat temu :wink:

 

Aczkolwiek tej pory regularnie spotykam blokujące tiry :evil: i uchodzę za cwaniarę, bo jadę do końca pasa... i wpuszczam "cwaniaczków" jak jestem na tym drugim :roll: :lol: :|

 

 

BTW... kiedyś skręcałam w lewo na skrzyżowaniu i przepuściłam pieszego, który miał co prawda czerwone (bo tam są światła na guzik, ale ja na to nie zwróciłam uwagi wówczas) i gość za mną mnie obtrąbił :shock: :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy kończy mi się pas, a gość obok nie chce mnie wpuścić, nucę sobie pod nosem hymn Polski :twisted:

Ostatnio jakaś starsza pani o mały włos nie wjechała w zderzak auta poprzedzającego, bym tylko przypadkiem nie zmienił pasa przed nią. Spojrzałem na nią... ona spojrzała na mnie, jakbym chciał zjeść żywcem jej wnuka. Wysłałem jej ognistego buziaczka :twisted: i... wpuściła mnie! :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW... kiedyś skręcałam w lewo na skrzyżowaniu i przepuściłam pieszego, który miał co prawda czerwone (bo tam są światła na guzik, ale ja na to nie zwróciłam uwagi wówczas) i gość za mną mnie obtrąbił :shock: :roll:

 

Co niektórzy są z tym trąbieniem są jakiś nerwowi w 90% nieprawidłowo oceniają sytuację na drodze i później zdziwienie że coś dziwnego się dzieje. To mi się przypomina opowieść kolegi co się zatrzymał przy zielonej strzałce i został "obtrąbiony", kolega wyszedł i zaczął oglądać samochód i później pytanie do gościa dlaczego trąbi bo nie widzie że coś źle z samochodem, mina trąbiącego gościa bezcenna ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SUBORO, ja ci wytłumaczę inaczej:

Jeśli zmieniasz kończący się pas 300m przed końcem to sam robisz miejsce właśnie dla wszystkich postrzeganych przez Ciebie jako "cfaniaczków". Jakby wszyscy tak jechali do końca to "cfaniaczki" nie mieli by miejsca aby się rozpędzić ;) Tak więc walcz z "cfaniactwem" i jedź kończącym się pasem do końca! ;)

 

Swoją drogą mogę przytoczyć przykład przejaskrawienia walki z cwaniactwem na prawym:

Niedawno na A4 koło Wrocławia było zwężenie autostrady z dwóch do jednego pasa. Efekt oczywiscy - korek. Najśmieszniejsze jest to, że korek zaczynał się długo przed znakami informującymi o zwęzeniu, więc naturalne jest że ludzie pozamiejscowi (szczególnie cudzoziemcy) nie wiedzieli ocb i lecieli lewym. Jakie było ich zdziwienie jak kilku "TIRowców" ich nagle uczyło "kultury" przygwożdżając do bandy - bo to na pewno cwaniacy lecący prawym a powinni się grzecznie ustawić w koreczku. O bluzgach na CB nie wspomnę :lol: :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SUBORO, ja ci wytłumaczę inaczej:

Jeśli zmieniasz kończący się pas 300m przed końcem to sam robisz miejsce właśnie dla wszystkich postrzeganych przez Ciebie jako "cfaniaczków". Jakby wszyscy tak jechali do końca to "cfaniaczki" nie mieli by miejsca aby się rozpędzić ;) Tak więc walcz z "cfaniactwem" i jedź kończącym się pasem do końca! ;)

 

Swoją drogą mogę przytoczyć przykład przejaskrawienia walki z cwaniactwem na prawym:

Niedawno na A4 koło Wrocławia było zwężenie autostrady z dwóch do jednego pasa. Efekt oczywiscy - korek. Najśmieszniejsze jest to, że korek zaczynał się długo przed znakami informującymi o zwęzeniu, więc naturalne jest że ludzie pozamiejscowi (szczególnie cudzoziemcy) nie wiedzieli ocb i lecieli lewym. Jakie było ich zdziwienie jak kilku "TIRowców" ich nagle uczyło "kultury" przygwożdżając do bandy - bo to na pewno cwaniacy lecący prawym a powinni się grzecznie ustawić w koreczku. O bluzgach na CB nie wspomnę :lol: :roll:

 

Bardzo czesto przy zwęzkach jest znak " zakaz wyprzedzania" i blokowanie pasa przez ciezarówki jest uzasadnione i nie łamie przepisów. Tylko że tego znaku nikt nie widzi i gonia lewym a jak ktos blokuje to wielkie halo bo robi korek.

Jak blokuje to dopiero powstaje prawidłowa kolejka na obu pasach do zweżenia, inaczej powstaje jeden wielki burdel bo jeden chce zmienic pas 100m przed koncem lewego a inny 5 metrów. i temu powstaje korek.

Jeszcze duzo czasu zajmie nauka zamka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie było ich zdziwienie jak kilku "TIRowców" ich nagle uczyło "kultury"

Blokowanie 2 pasów przez tiry było powszechnym zjawiskiem na autostradach w Niemczech w latach 90-tych, nie wiem jak jest teraz. To nie jest polski patent. A ci "obcokrajowcy" to przeważnie swojskie chłopaki z budowy pod Londynem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SUBORO, ja ci wytłumaczę inaczej:

Jeśli zmieniasz kończący się pas 300m przed końcem to sam robisz miejsce właśnie dla wszystkich postrzeganych przez Ciebie jako "cfaniaczków". Jakby wszyscy tak jechali do końca to "cfaniaczki" nie mieli by miejsca aby się rozpędzić ;) Tak więc walcz z "cfaniactwem" i jedź kończącym się pasem do końca! ;)

 

Swoją drogą mogę przytoczyć przykład przejaskrawienia walki z cwaniactwem na prawym:

Niedawno na A4 koło Wrocławia było zwężenie autostrady z dwóch do jednego pasa. Efekt oczywiscy - korek. Najśmieszniejsze jest to, że korek zaczynał się długo przed znakami informującymi o zwęzeniu, więc naturalne jest że ludzie pozamiejscowi (szczególnie cudzoziemcy) nie wiedzieli ocb i lecieli lewym. Jakie było ich zdziwienie jak kilku "TIRowców" ich nagle uczyło "kultury" przygwożdżając do bandy - bo to na pewno cwaniacy lecący prawym a powinni się grzecznie ustawić w koreczku. O bluzgach na CB nie wspomnę :lol: :roll:

 

Bardzo czesto przy zwęzkach jest znak " zakaz wyprzedzania" i blokowanie pasa przez ciezarówki jest uzasadnione i nie łamie przepisów. Tylko że tego znaku nikt nie widzi i gonia lewym a jak ktos blokuje to wielkie halo bo robi korek.

Jak blokuje to dopiero powstaje prawidłowa kolejka na obu pasach do zweżenia, inaczej powstaje jeden wielki burdel bo jeden chce zmienic pas 100m przed koncem lewego a inny 5 metrów. i temu powstaje korek.

Jeszcze duzo czasu zajmie nauka zamka.

 

 

Niestety takie zachowanie kierowców ciężarówek nie jest w żadnym przypadku uzasadnione. To nie oni są od egzekwowania prawa :? a bardzo często robią to w sposób bardzo niebezpieczny, np wyjeżdżają przed maskę jadącego z prędkością co najmniej 50km/h i hamują do zera. To nie jest ani "zachód" ani "kultura" .. Poza tym jeśli samochody stoją na prawym pasie w korku to manewr nie jest już wyprzedzaniem a omijaniem ;)

 

Jakie było ich zdziwienie jak kilku "TIRowców" ich nagle uczyło "kultury"

Blokowanie 2 pasów przez tiry było powszechnym zjawiskiem na autostradach w Niemczech w latach 90-tych, nie wiem jak jest teraz. To nie jest polski patent. A ci "obcokrajowcy" to przeważnie swojskie chłopaki z budowy pod Londynem.

 

A teraz w Niemczech można dostać mandacik ;) Ot zachód :) Nawet jeśli to są te swojskie chłopaki pracujące w Londynie to nie mają chyba obowiązku znać wszystkich zwężeń w całej Polsce, nieprawdaż?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dlatego na wszelki wypadek dojezdzam konczacym sie pasem powoli badz z niewielka przewaga predkosci nad innymi. Zalety:

 

a) jesli ktoremus przyjdzie do glowy zajechac droge, mam wiecej pola do manewru, zeby zahamowac.

B) ktos kto szybko cala kolejke wymija predzej uchodzi za chama niz ten, ktory dostojnie obok reszty przejezdza... ;) A wiec wywolujemy mniej agresji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak prawda jest w powiedzeniu, że 'podróże kształcą... wykształconych'.

 

No to kształć się, kształć, a nuż coś z tego będzie :lol:

 

Ciągle drogi analfabeto nie odpowiedziałeś na moje pytanie dotyczące domniemanej jazdy lewym pasem. :) Widać, że post znalazłeś i przeczytałeś, ale o zrozumienie nawet nie śmiałem posądzać, czego dowód mamy w kolejnym wpisie. Ciągle w formie i nie zawodzisz, jak widać. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...