Jump to content

waka

Użytkownik
  • Content Count

    462
  • Joined

  • Last visited

About waka

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 02/29/1984

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Dzianisz
  • Auto
    Forester 2.0T + LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. waka

    Kubica w F1

    Czemu tak nie lubicie czarusia?
  2. Wracając jeszcze do znaku końca strefy ruchu, to jeżeli znajduje się on dobrych kilkanaście metrów przed skrzyżowaniem, to na skrzyżowaniu oczywiście nie ma on już znaczenia i wtedy nie włączamy się do ruchu tylko w nim jestesmy. Więc traktujemy skrzyżowanie jak "zwykłe"
  3. Przecież to je amelinowe, tego nie pomalujesz!
  4. Na 100% panewka. Ja się już subarow pozbyłem na zawsze. Za duży stres
  5. O kurczaczek nie zauważyłem ! Ale siara. Hahahahaha umarłem:d
  6. Ale cl5+ sa nieporównywalnie lepsze od hawkow. Da się je dostać o ile się nie mylę +- 550zl plus gładka tarcza brembo i jest gitarra
  7. W forku s turbo zaczęło się od uszczelki pod głowicą. Tu sam zawinilem bo remont zrobiłem w nieodpowiednim warsztacie i po kilku tygodniach musiałem oddać forka do carfit na remont. Znowu uszczelka, krzywy wał korbowy, planowanie głowicy, pierścienie, uszczelniacze. Po zliczeniu obu remontów wyszło coś pod 11tys o ile mnie pamięć nie myli. W pierwszym wrx naszczescie silnik był ok. Były tylko drobnostki typu czujniki xenonow, klikając amartyzatory, remont zacisków hamulcowych... Ogólnie samochody z duszą ale strasznie stresujące:d
  8. Więc zrobiłem zgodnie z radami. Zlalem olej i podobnie jak kolega udałem się do lombardu sprzedać złoto. Po 3 Subaru w moim życiu myślę, że na dobre żegnam się z marką. Dźwięk i klimat auta, to jednak nie wszystko. Człowiek w raz z wiekiem chce stabilizacji:) Oczywiście na forum będę zaglądał, bo klimat forum nie stwarza niebezpieczeństwa jak posiadanie tych raczej średnio udanych aut(silników). Pozdrawiam
  9. Nie doszedłem co to. Dalej jest ten dzwiek. Ostatnio przejechałem ponad 1tys km i silnik dalej działa, tak jak działał. Generalnie tego praktycznie nie słychać, przy zmiennych obrotach. Dźwięk pojawia się przy utrzymywaniu stałych obrotow. Najbardziej słychać w okolicach 55s oraz 1m23s https://youtu.be/PvmF_K23eBE
  10. Czesć. Od jakiegoś czasu w moim wrx 2.5 słychać dziwny dźwięk. Występuje on między 3100 a 2600 obrotow gdy trzyma się obroty w jednym położeniu lub minimalnie z nich schodzi. Przejechałem już z tym dźwiękiem ponad 2000km i nic się nie dzieje. Oleju nie ubywa mocy nie brakuje. Co to może być? Tu link do YouTube. Najlepiej słychać od około 20s do końca. Pozdrawiam
  11. Miałem kiedyś taki problem z paskiem i rzeczywiście kierownica dziwnie przeskakiwała, coś jak sekundnik w zegarku. Trzeba było mocniej go naciagnac
  12. Moje rc5+ nie piszczały praktycznie wcale ale za to dziwnie dudniły. Myślałem że to łożysko ale carfit stwierdził, że to normalne przy tych klockach. Hamowały świetnie:) Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
  13. No na angielskim scooby.net czytalem, że to normalne. Moja turbinka nie wykazuje na pierwszy rzut oka nadmiernego zużycia. Nie dymi i dmucha bardzo fajnie:) Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
×
×
  • Create New...