Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, skwaro napisał:

Wiązki pod turbo? To Ty jakieś elektryczne turbo wstawiasz czy wiatraczek do dolotu z allegro? :)

A ja tam wiem, miałem wolnossaka, tera jest turbo na tym samym silniku, kompie itd. i podobno jakiś tam kabel trzeba dorobić, żeby komp ogarniał turbo. Ja tam się nie znam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tam wiem, miałem wolnossaka, tera jest turbo na tym samym silniku, kompie itd. i podobno jakiś tam kabel trzeba dorobić, żeby komp ogarniał turbo. Ja tam się nie znam
Nabijam się tylko :) Trzeba dorobić kabelki do boost controlera, czyli solenoidu, który steruje doładowaniem, sama turbina nie ma żadnych kabelków :)
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, skwaro napisał:

Nabijam się tylko :) Trzeba dorobić kabelki do boost controlera, czyli solenoidu, który steruje doładowaniem, sama turbina nie ma żadnych kabelków :)

I jeszcze tenteges do kotangesa przyspieszacza:biglol:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom I za mną, niestety zmuszony bylem przerwac prace po pierwszym zegarze, moja nie pojedzie innym autem niż Subaru...:angry:

Ktoś z Was wie jak skalibrować wskazówki, bo mi się troche silnik grzeje...:biglol:

 

received_265204937925741.jpeg

Edytowane przez Maciek Niemy
  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jarzma czemu nie były regenerowane? Czy tylko na zdjęciu tak wygląda...  
A nie były. Są ok prowadnice jak nowe gumki ok smar nowy więc bajka malować mi sie nie chciało

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, rześki napisał:

A nie były. Są ok prowadnice jak nowe gumki ok smar nowy więc bajka malować mi sie nie chciałoemoji12.png

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 

Sam wszystko robiłeś? Ciężko jest wymienić te wszystkie tłoczki i gumeczki? Ja u siebie kiedyś malowałem tylko, farba trzyma do tej pory, ale myślę, że mimo braku wycieków pasowałoby temat zregenerować od początku do końca. 

 

IMG_20180711_173758.jpg

Edytowane przez Orear
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam wszystko robiłeś? Ciężko jest wymienić te wszystkie tłoczki i gumeczki? Ja u siebie kiedyś malowałem tylko, farba trzyma do tej pory, ale myślę, że mimo braku wycieków pasowałoby temat zregenerować od początku do końca. 
 
IMG_20180711_173758.thumb.jpg.e59d87f9e7b0b6e48ca9bebe4afde6e7.jpg
Kupiłem już po regeneracji bo ja nie miałem czasu żeby się tym bawić a tak to tylko malowanie i szybka zmiana. Stare miały już gumki sparciałe od tłoczysk i nawet mały test zrobiłem żeby sprawdzić jak pracują i wyszło że jeden z tłoczków już ciężko pracował także dobrze że zmienione.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Vercy napisał:

Wracając do tematu turbiny, da się ją przestroić żeby niżej łapała?

Turbo nie jest sterowane elektronicznie. Lag wynika z jej konstrukcji i wielkości (generalnie jej bezwładność). Możesz próbować to zmienić poprzez zabawę z przepływem spalin, łopatkami, itd, itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, dr.elich napisał:
6 godzin temu, Vercy napisał:
Wracając do tematu turbiny, da się ją przestroić żeby niżej łapała?

Poczytaj o hybrydach turbo, zmianach wirników itd.

Ok, rozumiem, nie było pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zestawy naprawcze są różnej jakości.

tłoczki z tańszych firm czasami nie trzymają wymiarów/średnicy.  Kiedyś nie wszedł mi tłoczek w zacisk:D

z uszczelnieniami też jest różnie.

 

Regeneracja nie jest skomplikowanym procesem, jednak jest czasochłonna. (chyba że oddamy zacisk do piaskowania)

Przyjrzeć trzeba się prowadnicą i ich zużyciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawiłem mechanizm tylnej wycieraczki. Już chiałem kupować nowy/stary silniczek wycieraczki, b mój przestał działać, ale rozebrałem najpierw moje i silniczek pierwsza klasa. Zatarty na max był trzpień od wycieraczki i nie było szans obrócić go w swojej tulejce. Wszystko rozebrałem, papierkiem przeczyściłem, nasmarowałem i chodzi jak ta lala :-). Satysfakcja bezcenna :-D

  • Super! 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kolodziej lucky you. Ja po rozebraniu nie miałem tyle szczęścia. Na skutek utlenienia się trzpienia zatarł się silniczek i trzeba było kupić nowy

A ja jadę dziś odebrać wydrukowaną ramkę do nowego radia. To przedostatni etap rzeźby przy wymianie Kenwooda na coś porządnego. Jeszcze chciałbym polakierować plastiki na czarno, ale to musi poczekać na lepsze czasy. Póki co wleci folia.

7c8488c9f6f1d07b79b294882b49650b.jpg

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...