Bartosz-B Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 (edytowane) Przednia "Sti" Pasuje do H6 Edytowane 8 Czerwca 2020 przez Bartosz-B 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 Godzinę temu, Bartosz-B napisał: Przednia "Sti" Pasuje do H6 Potwierdzam (ani trochę przy tym się nie chwaląc ): Swoją drogą to wszystkie przednie górne rozpórki pasują do Legacy wymiennie między sobą 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 (edytowane) ale masz piękne akcesoryjne "plasticzane" osłony pod maską Edytowane 9 Czerwca 2020 przez Bartosz-B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 2 godziny temu, Bartosz-B napisał: ale masz piękne akcesoryjne "plasticzane" osłony pod maską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 dobra, trochę żelastwa zamówione Przerabiał ktoś może geometrię w legacy? Macie jakieś sprawdzone nastawy? Wkręcał ktoś camber bolty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 13 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 Przy okazji prania tapicerki w Specu taka niespodzianka w słupkach A - pomimo braku oznaczeń kryją się tam airbagi. Wychodzi na to, że w moim z roku 2004 jest 10 poduszek. Uważajcie przy np przeciąganiu mikrofonu w tej okolicy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 13 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 38 minut temu, dr.elich napisał: Wychodzi na to, że w moim z roku 2004 jest 10 poduszek. 10? U mnie jest 8, dwie standardowo z przodu, dwie w przednich fotelach, dwie kurtyny przód i dwie kurtyny tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 14 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2020 10? U mnie jest 8, dwie standardowo z przodu, dwie w przednich fotelach, dwie kurtyny przód i dwie kurtyny tył Ja myślałem, że są w słupkach B i C tam gdzie oznaczenia SRS. Okazuje się jednak, że są też ładunki w słupkach A - oznaczeń tam nie ma. Odchyl osłonę i sprawdź, może też masz. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 14 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2020 U mnie w słupkach A też są. MY05.Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 14 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2020 2 godziny temu, dr.elich napisał: Odchyl osłonę i sprawdź, może też masz. Sprawdziłem i też mam Tylko ciekawi mnie, dlaczego nie ma tam oznaczenia SRS jak przy innych poduszkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnobody Opublikowano 14 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2020 15 godzin temu, Oczkoo15 napisał: dwie kurtyny przód i dwie kurtyny tył Zgodnie z tym schematem jedna kurtyna na stronę. Co łącznie daje 6 poduszek na samochód.https://www.subaru.pl/kartyratownicze.html W słupku A jest żółty plastik (mikrofon demontowałem), ale jak na moje oko on tylko trzyma koniec kurtyny. Jak już jesteśmy w temacie bezpieczeństwa, nie zaszkodzi wydrukować taką kartkę https://kartyratownicze.pl/ i wozić ze sobą. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 14 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2020 Zgodnie z tym schematem jedna kurtyna na stronę. Co łącznie daje 6 poduszek na samochód.https://www.subaru.pl/kartyratownicze.html W słupku A jest żółty plastik (mikrofon demontowałem), ale jak na moje oko on tylko trzyma koniec kurtyny. Jak już jesteśmy w temacie bezpieczeństwa, nie zaszkodzi wydrukować taką kartkę https://kartyratownicze.pl/ i wozić ze sobą. Czyli tak naprawdę kurtyna ciągnie się od przodu do tyłu auta wg tego co piszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 23 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2020 Powiedzcie, czy zaciski tył z tego wątku podejdą do Speca?Potrzebuję drugiego kompletu by wymalować w jeden kolor z Brembo na przód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej080985 Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 Cześć, Pewnie część Was już zmierzała się z zadaniem czyszczenia przepustnicy. ja zmieniłem akumulator i po podłączeniu nowego auto potrafi gasnąć na niskich obrotach. Zamierzam powalczyć z wyczyszczeniem przepustnicy bo ją typuje jako winowajcę. Macie jakieś sugestie/porady na co zwracać uwagę przy wykręcaniu i czyszczeniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 Po podpięciu aku odpal i zostaw na wolnych obrotach aż się zagrzeje i wszystko powinno wrócić do normy. U siebie też tak mam, za każdym razem jak odepnę i podłącze znowu aku, potrafi gasnąć np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, denerwujące. Chyba po prostu ECU musi sobie poustawiać wszystko.Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej080985 Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 7 minut temu, raci napisał: Po podpięciu aku odpal i zostaw na wolnych obrotach aż się zagrzeje i wszystko powinno wrócić do normy. U siebie też tak mam, za każdym razem jak odepnę i podłącze znowu aku, potrafi gasnąć np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, denerwujące. Chyba po prostu ECU musi sobie poustawiać wszystko. Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka próbowałem niestety to samo.... przejechałem też później dłuższy odcinek i nic. Ciągle ten sam problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 Ciekawa sprawa, bo to duży zbieg okoliczności, żeby się coś porobiło z przepustnicą akurat kiedy wymieniłeś aku. Przed weekendem odpinałem aku, niestety nie miałem czasu na czekanie aż mi się na wolnych zagrzeje, przejeździłem z takim przygasającym cały weekend (jakieś 300km) i dalej przygasał. Wczoraj odpiąłem znowu aku i po podpięciu zostawiłem aż się zagrzał, wszystko jest teraz ok. Niestety w serwisówce nie widzę opisu takiej procedury, nie wiem nawet jak powinna wyglądać, ale u mnie działa, zresztą w MTSie też często widzę, jak jakaś Subaryna stoi na zewnątrz odpalona, także chyba jakaś taka procedura istnieje. A jeszcze jedno, jak próbowałeś zostawić go na wolnych do zagrzania, to już po jakiejś jeździe, czy zaraz po podłączeniu akumulatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czekker Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 Gdzies na forum była procedura adaptacji przepustnicy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej080985 Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 6 minut temu, raci napisał: Ciekawa sprawa, bo to duży zbieg okoliczności, żeby się coś porobiło z przepustnicą akurat kiedy wymieniłeś aku. Przed weekendem odpinałem aku, niestety nie miałem czasu na czekanie aż mi się na wolnych zagrzeje, przejeździłem z takim przygasającym cały weekend (jakieś 300km) i dalej przygasał. Wczoraj odpiąłem znowu aku i po podpięciu zostawiłem aż się zagrzał, wszystko jest teraz ok. Niestety w serwisówce nie widzę opisu takiej procedury, nie wiem nawet jak powinna wyglądać, ale u mnie działa, zresztą w MTSie też często widzę, jak jakaś Subaryna stoi na zewnątrz odpalona, także chyba jakaś taka procedura istnieje. A jeszcze jedno, jak próbowałeś zostawić go na wolnych do zagrzania, to już po jakiejś jeździe, czy zaraz po podłączeniu akumulatora? po krótkiej jeździe, do garażu wjechałem. Może to być rzeczywiście. Spróbuje jeszcze raz dzisiaj, może pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czekker Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 (edytowane) ....np. tu: Edytowane 1 Lipca 2020 przez czekker 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 Procedura wyglada w skrócie tak: 1. Wylaczamy klime, swiatla, radio itd (wszystko co czerpie prad). 2.Odłączamy aku na 30min, 3. Podlaczamy aku. 4. Przekrecamy kluczyk w pozycje ON (nie odpalamy auta, tylko wskazniki) czekamy 10-15 sekund. 5. Przekrecamy kluczyk o pozycje dalej- odpalamy auto na 10min (nie dotykamy gazu). 6. Gasimy silnik (kluczyk zostawiamy w pozycji OFF na przynajmniej 20s). 7. Powtarzamy kroki od 4 do 6 (tym razem wystarczy odpalic na min 5min w kroku 5ym). 8. Odpalamy i jedziemy 3 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej080985 Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 56 minut temu, R4RE napisał: Procedura wyglada w skrócie tak: 1. Wylaczamy klime, swiatla, radio itd (wszystko co czerpie prad). 2.Odłączamy aku na 30min, 3. Podlaczamy aku. 4. Przekrecamy kluczyk w pozycje ON (nie odpalamy auta, tylko wskazniki) czekamy 10-15 sekund. 5. Przekrecamy kluczyk o pozycje dalej- odpalamy auto na 10min (nie dotykamy gazu). 6. Gasimy silnik (kluczyk zostawiamy w pozycji OFF na przynajmniej 20s). 7. Powtarzamy kroki od 4 do 6 (tym razem wystarczy odpalic na min 5min w kroku 5ym). 8. Odpalamy i jedziemy dzięki, spróbuje dziś zgodnie z procedurą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej080985 Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Spróbowałem, problem z za niskimi obrotami ustał. Niemniej zauważyłem że lekko faluje na niski obrotach po zagrzaniu . Szukam problemu czy ten typ ma ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 2 godziny temu, andrzej080985 napisał: Spróbowałem, problem z za niskimi obrotami ustał. Niemniej zauważyłem że lekko faluje na niski obrotach po zagrzaniu . Szukam problemu czy ten typ ma ? U mnie nic normalnie nie faluje. Raz falowało jak była nieszczelność w dolocie - małe pęknięcie przez które powietrze dostawało się już za przepływką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 19 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2020 Czy ktoś dysponuje może naprędce interwałami wymiany po płynów w Specu? Niestety nie mam instrukcji s chciałbym się upewnić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się