Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Godzinę temu, Oczkoo15 napisał:

STi Genome jest ok, ale Ganador brzmi jeszcze lepiej:

 

Kakimoto czy Blitz też robią robotę :drool:

 

W koncu slychac ze to boxer 6tka :)

 

13 minut temu, dr.elich napisał:

Genome ma małą puszkę , będzie głośny. Pytanie, czego oczekujesz.

 

Glosniej moze byc byle nie bylo to meczace na trasie przy 120-140km/h. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minutes ago, Tinuviel said:

Glosniej moze byc byle nie bylo to meczace na trasie przy 120-140km/h. 

Ja nie narzekam na hałas w środku kompletnie. Jest odrobine głośniej od serii na Genomach i żonie to odpowiada ;) Ja osobiście czekam na trochę lepszy moment żeby wymienić kompletny wydech i kolektory które czekają na swoją kolej już dłuższą chwilę.. wtedy to już na pewno będzie głośniejszy ;)

 

W kwestii porównania Genoma z Ganadorem to faktycznie ten drugi jest głośniejszy na tym filmiku (o ile tylko i wyłącznie końcówki zostały zmienione a nie coś więcej). Na szczęście i u mnie w genomach słychać to "pierdnięcię" przy zmianie biegu :D chociaż tu na filmie jest to głośniejsze to i tak u mnie też mega mi się to podoba :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, WaldekW napisał:

Ja nie narzekam na hałas w środku kompletnie. Jest odrobine głośniej od serii na Genomach i żonie to odpowiada ;) Ja osobiście czekam na trochę lepszy moment żeby wymienić kompletny wydech i kolektory które czekają na swoją kolej już dłuższą chwilę.. wtedy to już na pewno będzie głośniejszy ;)

 

W kwestii porównania Genoma z Ganadorem to faktycznie ten drugi jest głośniejszy na tym filmiku (o ile tylko i wyłącznie końcówki zostały zmienione a nie coś więcej). Na szczęście i u mnie w genomach słychać to "pierdnięcię" przy zmianie biegu :D chociaż tu na filmie jest to głośniejsze to i tak u mnie też mega mi się to podoba :D

 

@WaldekW. A masz tylko koncowe tlumiki czy cos jeszcze z wydechen pomodzone? Nie jestes przypadkiem z Wroclawia? Nie chcesz wpasc do Wroclawia? :D Mamy te... Krasnale, fontanne, jeden wiezowiec... I krasnale :p Warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
@WaldekW. A masz tylko koncowe tlumiki czy cos jeszcze z wydechen pomodzone? Nie jestes przypadkiem z Wroclawia? Nie chcesz wpasc do Wroclawia? Mamy te... Krasnale, fontanne, jeden wiezowiec... I krasnale :P Warto.

Póki co tylko końcowe, tak:) mogę wpaść do Wrocławia na jakiś guest appearance tylko nie bardzo mam kiedy w tym miesiącu;) ale bede na japfescie jakbyś miał się o tam pojawić
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.08.2020 o 18:57, dr.elich napisał:
W dniu 8.08.2020 o 21:17, Bartosz-B napisał:
Dla ciebie mój cichy wydech był za głośny a oni tu bardziej hałaśliwe opcje sugerują ;)
 

Twój był cichy? Jakoś inaczej to pamiętam .

Jest cichy tylko ty wrażliwy jakiś jesteś :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, gdyby ktoś szukał rozwiązania podobnego problemu - po długich bojach udało mi się znaleźć sposób na podłączenie aftermarketowego radia z zachowaniem sterowania z kierownicy. Chciałem jednostkę najlepiej 2 din ale bez ekranu dotykowego - niestety wybór tu jest ograniczony.

Ostatecznie skuteczne rozwiązanie wygląda tak:

 

1. Wcięcie się w wiązkę od kierownicy jak na filmie zamieszczonym poniżej:

 

2. Radio - można użyć Pioneera z opcją nauki sygnałów - niestety jednostki 2 DIN z tego co ustaliłem raczej tego nie oferują. Na pewno nie Pioneer FH-S720BT którego zakupiłem i ostatecznie podłączyłem. Ja najbardziej lubię dźwięk jednostek Sony, jednak moje GT-90BT jak i MEX-XB100BT nie dało się podłączyć.

 

3. Adapter jak w linku poniżej - do Forestera - zamówiłem wariant pod radia Sony. Tłumaczy on sygnały rezystancyjne z kierownicy na zrozumiałe dla radia. Z nim Działał w moich ww. modelach 1-2 przyciski. MEX-XB100BT ma opcję nauki jednak nie dało się zaprogramować wszystkich przycisków. Pioneer z przejsciówką zagadał elegancko, działa wszystko. Kable brązowy i czarny połączyłem z przewodami jak na filmie. Przewody te obciąłem zgodnie z instruktażem. Zaznaczam, że zamawiając adapter zaznaczyłem, że ma pracować z radiem Sony - nie wiem dlaczego działa z Pioneerem.

 

https://allegro.pl/oferta/sterowanie-z-kierownicy-subaru-forester-sg-04-07-7769590657

 

https://connects2.com/Product/ProductItem/CTSSU005.2

 

  • Super! 2
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu pojawiło się "szurszanie" od silniczka klap nawiewów - w zeszłym roku zrobiłem mu reanimację zmieniając nieco rozstaw nóżek które "jadą" po powierzchni stykowej, ale tam już była dość solidnie wydrapana ścieżka i pewnie teraz jest to samo. Zamówię sobie nowy element i zlecę wymianę - nie mam jakoś ponownie chęci demontować połowy poszycia po stronie pasażera. Pytanie mam dotyczące wyciszenia - ewidentnie po tych zeszłorocznych manipulacjach plasitki + podłokietnik mocniej trzeszczą (trzeszczą też i inne elementy, ale podłokietnik i to do czego jest przyczepiony zdecydowanie wyraźniej), mimo, że raczej mocowania nie zostały połamane, a śrubki prawidłowo przykręcone przy składaniu wszystkiego do kupy. Czy tym razem można zastosować jakąś technikę/materiały, żeby jednak wyciszyć te trzaski?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, kudlatypawelek napisał:

Znowu pojawiło się "szurszanie" od silniczka klap nawiewów - w zeszłym roku zrobiłem mu reanimację zmieniając nieco rozstaw nóżek które "jadą" po powierzchni stykowej, ale tam już była dość solidnie wydrapana ścieżka i pewnie teraz jest to samo. Zamówię sobie nowy element i zlecę wymianę - nie mam jakoś ponownie chęci demontować połowy poszycia po stronie pasażera. Pytanie mam dotyczące wyciszenia - ewidentnie po tych zeszłorocznych manipulacjach plasitki + podłokietnik mocniej trzeszczą (trzeszczą też i inne elementy, ale podłokietnik i to do czego jest przyczepiony zdecydowanie wyraźniej), mimo, że raczej mocowania nie zostały połamane, a śrubki prawidłowo przykręcone przy składaniu wszystkiego do kupy. Czy tym razem można zastosować jakąś technikę/materiały, żeby jednak wyciszyć te trzaski?

 

Nie wiem ale podpinam się do pytania - u mnie podłokietnik/konsola środkowa też trzeszczą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozebrać i łączenia okleić taśmą tapicerską robota żmudna ale daje świetne efekty

 

Tutaj przykład jak można to zrobić  w Volvo V70R https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=138&t=134846&start=100

Edytowane przez Herostrates
  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, pytanie: Short shifter. 

 

Ma ktoś? Wrażenia opinie? Możecie coś polecić? Na necie trochę tego jest ale czy ja mogę sobie kupić taki z dopiskiem "pasuje do legacy" czy szukać taki który pasuje do Imprezy STI z epoki?

 

To raz a dwa:

 

Mam takie luzy u siebie, czy to nie aby ciut za duże? Można kupić/wymienić ten element na dole?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tinuviel - chyba parę stron "do tyłu" robiłem listę dla potomnych wszystkich kawałków układanki mocowania lewarka. A jak nie to raz jeszcze:
Tulejka wybieraka skrzyni biegów 35035AG030 2szt.
Tulejka wybieraka skrzyni biegów 35035FE030 2szt.
Podkładka dystansowa 35044AG030 1szt.
Podkładka dystansowa 35044FE000 1szt.

Przegub lewarka 35046FE010 1szt.
 
I u mnie potem okazało się, że nadal brakowało 1 elementu. O ile mnie pamięć nie myli dotyczyło to chyba 35046FE010 (to jest krzyżak, ale ma podkładki i ich powinny być 2szt, tak mi sie wydaje). Chłopaki na szczęście mieli tą "tulejkę/uszczeleczkę" gdzieś w szpargałach (zapewne używaną, z rozbiórki), więc od razu ja założyli. I tak, luzy masz za duże, a wyobraź sobie, że u mnie przebieg był około 150k kilometrów i już było luźno. Wymiana całej tej układanki (również od spodu auta) dała fajny efekt. Na początku lewarek siedział bardzo ciasno. Potem się nieco wyrobił, ale i tak jest lepiej niż było, także polecam.
 
Co do SS - Cobb ma do 6MT dla STI/Spec B, ale to nie są tanie rzeczy + cło. Ja za te małe części spisane powyżej zapłaciłem coś koło 650PLN
Edytowane przez kudlatypawelek
  • Dzięki! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, kudlatypawelek napisał:

@Tinuviel - chyba parę stron "do tyłu" robiłem listę dla potomnych wszystkich kawałków układanki mocowania lewarka. A jak nie to raz jeszcze:
Tulejka wybieraka skrzyni biegów 35035AG030 2szt.
Tulejka wybieraka skrzyni biegów 35035FE030 2szt.
Podkładka dystansowa 35044AG030 1szt.
Podkładka dystansowa 35044FE000 1szt.

Przegub lewarka 35046FE010 1szt.
 
I u mnie potem okazało się, że nadal brakowało 1 elementu. O ile mnie pamięć nie myli dotyczyło to chyba 35046FE010 (to jest krzyżak, ale ma podkładki i ich powinny być 2szt, tak mi sie wydaje). Chłopaki na szczęście mieli tą "tulejkę/uszczeleczkę" gdzieś w szpargałach (zapewne używaną, z rozbiórki), więc od razu ja założyli. I tak, luzy masz za duże, a wyobraź sobie, że u mnie przebieg był około 150k kilometrów i już było luźno. Wymiana całej tej układanki (również od spodu auta) dała fajny efekt. Na początku lewarek siedział bardzo ciasno. Potem się nieco wyrobił, ale i tak jest lepiej niż było, także polecam.
 
Co do SS - Cobb ma do 6MT dla STI/Spec B, ale to nie są tanie rzeczy + cło. Ja za te małe części spisane powyżej zapłaciłem coś koło 650PLN

 

o Panie, musialem przeoczyc. Super lista. zanim zabiore sie za ss moze doprowadze do dobrego stanu to co mam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...