raci 92 Posted July 19, 2020 Share Posted July 19, 2020 Nie tak naprędce, ale może się jeszcze przyda, z serwisówki do Legacy MY05. W skrócie, olej w silniku co 12kkm, olej w skrzyni i dyfrach co ciekawe, w serwisówce jest zaznaczony jako I (Inspect), ja wymieniam co 50kkm 2005_maintanance_schedule.pdf 1 1 Link to post Share on other sites
czekker 462 Posted July 20, 2020 Share Posted July 20, 2020 A tutaj bardziej swojska wersja 1 Link to post Share on other sites
dr.elich 300 Posted July 20, 2020 Share Posted July 20, 2020 Dziękuję, coś mi się ubzdurali że częściej Link to post Share on other sites
exit 27 Posted August 4, 2020 Share Posted August 4, 2020 Cześć Panowie i Panie;) Może ktoś chciałby kupić sprawdzonego Speca? Link to post Share on other sites
Tinuviel 394 Posted August 7, 2020 Share Posted August 7, 2020 (edited) Hej, jaki wydech polecacie do speca? Ja zastanawiam sie na sti genome: I moim zdaniem brzmi fajnie ale w necie ludzie pisza ze sa lepsze a tansze. Edited August 7, 2020 by Tinuviel 1 Link to post Share on other sites
Oczkoo15 741 Posted August 7, 2020 Share Posted August 7, 2020 42 minuty temu, Tinuviel napisał: jaki wydech polecacie do speca? Ja zastanawiam sie na sti genome: STi Genome jest ok, ale Ganador brzmi jeszcze lepiej: Kakimoto czy Blitz też robią robotę Link to post Share on other sites
dr.elich 300 Posted August 7, 2020 Share Posted August 7, 2020 Genome ma małą puszkę , będzie głośny. Pytanie, czego oczekujesz. Link to post Share on other sites
Tinuviel 394 Posted August 7, 2020 Share Posted August 7, 2020 Godzinę temu, Oczkoo15 napisał: STi Genome jest ok, ale Ganador brzmi jeszcze lepiej: Kakimoto czy Blitz też robią robotę W koncu slychac ze to boxer 6tka 13 minut temu, dr.elich napisał: Genome ma małą puszkę , będzie głośny. Pytanie, czego oczekujesz. Glosniej moze byc byle nie bylo to meczace na trasie przy 120-140km/h. Link to post Share on other sites
WaldekW 639 Posted August 7, 2020 Share Posted August 7, 2020 48 minutes ago, Tinuviel said: Glosniej moze byc byle nie bylo to meczace na trasie przy 120-140km/h. Ja nie narzekam na hałas w środku kompletnie. Jest odrobine głośniej od serii na Genomach i żonie to odpowiada ;) Ja osobiście czekam na trochę lepszy moment żeby wymienić kompletny wydech i kolektory które czekają na swoją kolej już dłuższą chwilę.. wtedy to już na pewno będzie głośniejszy ;) W kwestii porównania Genoma z Ganadorem to faktycznie ten drugi jest głośniejszy na tym filmiku (o ile tylko i wyłącznie końcówki zostały zmienione a nie coś więcej). Na szczęście i u mnie w genomach słychać to "pierdnięcię" przy zmianie biegu :D chociaż tu na filmie jest to głośniejsze to i tak u mnie też mega mi się to podoba :D Link to post Share on other sites
Tinuviel 394 Posted August 7, 2020 Share Posted August 7, 2020 6 godzin temu, WaldekW napisał: Ja nie narzekam na hałas w środku kompletnie. Jest odrobine głośniej od serii na Genomach i żonie to odpowiada Ja osobiście czekam na trochę lepszy moment żeby wymienić kompletny wydech i kolektory które czekają na swoją kolej już dłuższą chwilę.. wtedy to już na pewno będzie głośniejszy W kwestii porównania Genoma z Ganadorem to faktycznie ten drugi jest głośniejszy na tym filmiku (o ile tylko i wyłącznie końcówki zostały zmienione a nie coś więcej). Na szczęście i u mnie w genomach słychać to "pierdnięcię" przy zmianie biegu chociaż tu na filmie jest to głośniejsze to i tak u mnie też mega mi się to podoba @WaldekW. A masz tylko koncowe tlumiki czy cos jeszcze z wydechen pomodzone? Nie jestes przypadkiem z Wroclawia? Nie chcesz wpasc do Wroclawia? Mamy te... Krasnale, fontanne, jeden wiezowiec... I krasnale :p Warto. Link to post Share on other sites
Bartosz-B 65 Posted August 8, 2020 Share Posted August 8, 2020 W dniu 7.08.2020 o 09:58, dr.elich napisał: Genome ma małą puszkę , będzie głośny. Pytanie, czego oczekujesz. Dla ciebie mój cichy wydech był za głośny a oni tu bardziej hałaśliwe opcje sugerują ;) Link to post Share on other sites
dr.elich 300 Posted August 10, 2020 Share Posted August 10, 2020 Dla ciebie mój cichy wydech był za głośny a oni tu bardziej hałaśliwe opcje sugerują Twój był cichy? Jakoś inaczej to pamiętam . Link to post Share on other sites
WaldekW 639 Posted August 10, 2020 Share Posted August 10, 2020 @WaldekW. A masz tylko koncowe tlumiki czy cos jeszcze z wydechen pomodzone? Nie jestes przypadkiem z Wroclawia? Nie chcesz wpasc do Wroclawia? Mamy te... Krasnale, fontanne, jeden wiezowiec... I krasnale Warto. Póki co tylko końcowe, tak:) mogę wpaść do Wrocławia na jakiś guest appearance tylko nie bardzo mam kiedy w tym miesiącu;) ale bede na japfescie jakbyś miał się o tam pojawić Link to post Share on other sites
dr.elich 300 Posted August 18, 2020 Share Posted August 18, 2020 Ktoś na forum miał możliwość załatwienia środkowego tłumika z Ypipe z nierdzewki - niestety nie mogę odlaezc tych postów. Pamiętam, że nawet na PW rozmawialiśmy. Czy może ktoś kojarzy temat? Link to post Share on other sites
Bartosz-B 65 Posted August 20, 2020 Share Posted August 20, 2020 W dniu 10.08.2020 o 18:57, dr.elich napisał: W dniu 8.08.2020 o 21:17, Bartosz-B napisał: Dla ciebie mój cichy wydech był za głośny a oni tu bardziej hałaśliwe opcje sugerują Twój był cichy? Jakoś inaczej to pamiętam . Jest cichy tylko ty wrażliwy jakiś jesteś :P Link to post Share on other sites
dr.elich 300 Posted August 20, 2020 Share Posted August 20, 2020 Jest cichy tylko ty wrażliwy jakiś jesteś To może zrobimy spota i odsłuchany? Link to post Share on other sites
Bartosz-B 65 Posted August 20, 2020 Share Posted August 20, 2020 2 godziny temu, dr.elich napisał: 2 godziny temu, Bartosz-B napisał: Jest cichy tylko ty wrażliwy jakiś jesteś To może zrobimy spota i odsłuchany? posłuchaj sobie na YT :P ostatnio w 3m to gimbusem się pojawiam Link to post Share on other sites
dr.elich 300 Posted August 27, 2020 Share Posted August 27, 2020 Słuchajcie, gdyby ktoś szukał rozwiązania podobnego problemu - po długich bojach udało mi się znaleźć sposób na podłączenie aftermarketowego radia z zachowaniem sterowania z kierownicy. Chciałem jednostkę najlepiej 2 din ale bez ekranu dotykowego - niestety wybór tu jest ograniczony. Ostatecznie skuteczne rozwiązanie wygląda tak: 1. Wcięcie się w wiązkę od kierownicy jak na filmie zamieszczonym poniżej: 2. Radio - można użyć Pioneera z opcją nauki sygnałów - niestety jednostki 2 DIN z tego co ustaliłem raczej tego nie oferują. Na pewno nie Pioneer FH-S720BT którego zakupiłem i ostatecznie podłączyłem. Ja najbardziej lubię dźwięk jednostek Sony, jednak moje GT-90BT jak i MEX-XB100BT nie dało się podłączyć. 3. Adapter jak w linku poniżej - do Forestera - zamówiłem wariant pod radia Sony. Tłumaczy on sygnały rezystancyjne z kierownicy na zrozumiałe dla radia. Z nim Działał w moich ww. modelach 1-2 przyciski. MEX-XB100BT ma opcję nauki jednak nie dało się zaprogramować wszystkich przycisków. Pioneer z przejsciówką zagadał elegancko, działa wszystko. Kable brązowy i czarny połączyłem z przewodami jak na filmie. Przewody te obciąłem zgodnie z instruktażem. Zaznaczam, że zamawiając adapter zaznaczyłem, że ma pracować z radiem Sony - nie wiem dlaczego działa z Pioneerem. https://allegro.pl/oferta/sterowanie-z-kierownicy-subaru-forester-sg-04-07-7769590657 https://connects2.com/Product/ProductItem/CTSSU005.2 2 1 Link to post Share on other sites
kudlatypawelek 32 Posted August 28, 2020 Share Posted August 28, 2020 Znowu pojawiło się "szurszanie" od silniczka klap nawiewów - w zeszłym roku zrobiłem mu reanimację zmieniając nieco rozstaw nóżek które "jadą" po powierzchni stykowej, ale tam już była dość solidnie wydrapana ścieżka i pewnie teraz jest to samo. Zamówię sobie nowy element i zlecę wymianę - nie mam jakoś ponownie chęci demontować połowy poszycia po stronie pasażera. Pytanie mam dotyczące wyciszenia - ewidentnie po tych zeszłorocznych manipulacjach plasitki + podłokietnik mocniej trzeszczą (trzeszczą też i inne elementy, ale podłokietnik i to do czego jest przyczepiony zdecydowanie wyraźniej), mimo, że raczej mocowania nie zostały połamane, a śrubki prawidłowo przykręcone przy składaniu wszystkiego do kupy. Czy tym razem można zastosować jakąś technikę/materiały, żeby jednak wyciszyć te trzaski? Link to post Share on other sites
Tinuviel 394 Posted August 28, 2020 Share Posted August 28, 2020 4 minuty temu, kudlatypawelek napisał: Znowu pojawiło się "szurszanie" od silniczka klap nawiewów - w zeszłym roku zrobiłem mu reanimację zmieniając nieco rozstaw nóżek które "jadą" po powierzchni stykowej, ale tam już była dość solidnie wydrapana ścieżka i pewnie teraz jest to samo. Zamówię sobie nowy element i zlecę wymianę - nie mam jakoś ponownie chęci demontować połowy poszycia po stronie pasażera. Pytanie mam dotyczące wyciszenia - ewidentnie po tych zeszłorocznych manipulacjach plasitki + podłokietnik mocniej trzeszczą (trzeszczą też i inne elementy, ale podłokietnik i to do czego jest przyczepiony zdecydowanie wyraźniej), mimo, że raczej mocowania nie zostały połamane, a śrubki prawidłowo przykręcone przy składaniu wszystkiego do kupy. Czy tym razem można zastosować jakąś technikę/materiały, żeby jednak wyciszyć te trzaski? Nie wiem ale podpinam się do pytania - u mnie podłokietnik/konsola środkowa też trzeszczą. Link to post Share on other sites
Herostrates 1295 Posted August 28, 2020 Share Posted August 28, 2020 (edited) Rozebrać i łączenia okleić taśmą tapicerską robota żmudna ale daje świetne efekty Tutaj przykład jak można to zrobić w Volvo V70R https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=138&t=134846&start=100 Edited August 28, 2020 by Herostrates 2 Link to post Share on other sites
kudlatypawelek 32 Posted August 29, 2020 Share Posted August 29, 2020 (edited) O ja "piurkuje" . Faktycznie rzeźba konkretna! Edited August 29, 2020 by kudlatypawelek Link to post Share on other sites
Tinuviel 394 Posted August 30, 2020 Share Posted August 30, 2020 Hej, pytanie: Short shifter. Ma ktoś? Wrażenia opinie? Możecie coś polecić? Na necie trochę tego jest ale czy ja mogę sobie kupić taki z dopiskiem "pasuje do legacy" czy szukać taki który pasuje do Imprezy STI z epoki? To raz a dwa: Mam takie luzy u siebie, czy to nie aby ciut za duże? Można kupić/wymienić ten element na dole? Link to post Share on other sites
kudlatypawelek 32 Posted August 30, 2020 Share Posted August 30, 2020 (edited) @Tinuviel - chyba parę stron "do tyłu" robiłem listę dla potomnych wszystkich kawałków układanki mocowania lewarka. A jak nie to raz jeszcze: Tulejka wybieraka skrzyni biegów 35035AG030 2szt. Tulejka wybieraka skrzyni biegów 35035FE030 2szt. Podkładka dystansowa 35044AG030 1szt. Podkładka dystansowa 35044FE000 1szt. Przegub lewarka 35046FE010 1szt. I u mnie potem okazało się, że nadal brakowało 1 elementu. O ile mnie pamięć nie myli dotyczyło to chyba 35046FE010 (to jest krzyżak, ale ma podkładki i ich powinny być 2szt, tak mi sie wydaje). Chłopaki na szczęście mieli tą "tulejkę/uszczeleczkę" gdzieś w szpargałach (zapewne używaną, z rozbiórki), więc od razu ja założyli. I tak, luzy masz za duże, a wyobraź sobie, że u mnie przebieg był około 150k kilometrów i już było luźno. Wymiana całej tej układanki (również od spodu auta) dała fajny efekt. Na początku lewarek siedział bardzo ciasno. Potem się nieco wyrobił, ale i tak jest lepiej niż było, także polecam. Co do SS - Cobb ma do 6MT dla STI/Spec B, ale to nie są tanie rzeczy + cło. Ja za te małe części spisane powyżej zapłaciłem coś koło 650PLN Edited August 30, 2020 by kudlatypawelek 2 1 Link to post Share on other sites
Tinuviel 394 Posted August 30, 2020 Share Posted August 30, 2020 32 minuty temu, kudlatypawelek napisał: @Tinuviel - chyba parę stron "do tyłu" robiłem listę dla potomnych wszystkich kawałków układanki mocowania lewarka. A jak nie to raz jeszcze: Tulejka wybieraka skrzyni biegów 35035AG030 2szt. Tulejka wybieraka skrzyni biegów 35035FE030 2szt. Podkładka dystansowa 35044AG030 1szt. Podkładka dystansowa 35044FE000 1szt. Przegub lewarka 35046FE010 1szt. I u mnie potem okazało się, że nadal brakowało 1 elementu. O ile mnie pamięć nie myli dotyczyło to chyba 35046FE010 (to jest krzyżak, ale ma podkładki i ich powinny być 2szt, tak mi sie wydaje). Chłopaki na szczęście mieli tą "tulejkę/uszczeleczkę" gdzieś w szpargałach (zapewne używaną, z rozbiórki), więc od razu ja założyli. I tak, luzy masz za duże, a wyobraź sobie, że u mnie przebieg był około 150k kilometrów i już było luźno. Wymiana całej tej układanki (również od spodu auta) dała fajny efekt. Na początku lewarek siedział bardzo ciasno. Potem się nieco wyrobił, ale i tak jest lepiej niż było, także polecam. Co do SS - Cobb ma do 6MT dla STI/Spec B, ale to nie są tanie rzeczy + cło. Ja za te małe części spisane powyżej zapłaciłem coś koło 650PLN o Panie, musialem przeoczyc. Super lista. zanim zabiore sie za ss moze doprowadze do dobrego stanu to co mam Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now