Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Rozumiem że obie wycieraczki Denso hybrid mogę założyć? Nie jest tak, że spoiler tylko na stronę kierowcy?

 

Co do opisanych wyżej problemów z otwieraniem bagażnika z kluczyka - po obserwacjach dochodzę do wniosku, że otwieranie auta działa różnie , więc chyba coś z tą centralką jest nie do końca tak. Ktoś ma jakieś doświadczenia ?

 

Kolejny problem, który nie daje mi spokoju to okienko w słupku C w sedanie - u mnie z obu stron odstaje jak na fotce. Jak to poprawić ?

32d9c60ae9b398de80ebda0ebc044c69.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zauważyłem, że hybrydy z Motgum (PHA60B1 i PHA45B1) wyglądają prawie tak samo jak Denso:

https://allegro.pl/oferta/wycieraczki-przod-do-subaru-outback-2003-2009-8307089458

 

Korci mnie, żeby wypróbować i przy okazji wesprzeć polski przemysł/gospodarkę ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.05.2020 o 16:36, dr.elich napisał:

Są jeszcze oximo hybrydy - wychodzi ze 30-40 PLN.

Odradzam Oximo. Chińszczyzna z dolnej półki.

Polecam wymianę samych gumek. 

Koszt na obie wycieraczki

Chińczyk - do 10zł,

Alca - ok 15zł,

Bosch - od 20zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Szurik napisał:

Odradzam Oximo. Chińszczyzna z dolnej półki.

Polecam wymianę samych gumek. 

Koszt na obie wycieraczki

Chińczyk - do 10zł,

Alca - ok 15zł,

Bosch - od 20zł.

 

Oximo są chyba polskie, ale też odradzam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oximo I motgum nie próbowałem, ale Denso hybrydowe mam w Legacy turbo od niedawna i świetnie się spisują. Po 2tys km na pewno mogę je polecić.

 

W dniu 8.05.2020 o 20:57, dr.elich napisał:

Co do opisanych wyżej problemów z otwieraniem bagażnika z kluczyka - po obserwacjach dochodzę do wniosku, że otwieranie auta działa różnie , więc chyba coś z tą centralką jest nie do końca tak. Ktoś ma jakieś doświadczenia ?

U mnie jest tak samo. Nie zawsze sygnał od razu załapie. Czasem trzeba się inaczej ustawić, więc może ten typ tak ma.

 

W dniu 8.05.2020 o 20:57, dr.elich napisał:

Kolejny problem, który nie daje mi spokoju to okienko w słupku C w sedanie - u mnie z obu stron odstaje jak na fotce. Jak to poprawić ?

 

Może śrubki pod uszczelką się poluzowały, o ile jest to tak samo mocowane jak listwa z przodu. Trzeba wyjąć uszczelkę z tyłu i sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Oximo I motgum nie próbowałem, ale Denso hybrydowe mam w Legacy turbo od niedawna i świetnie się spisują. Po 2tys km na pewno mogę je polecić.
 
 
Może śrubki pod uszczelką się poluzowały, o ile jest to tak samo mocowane jak listwa z przodu. Trzeba wyjąć uszczelkę z tyłu i sprawdzić.
Wolałem nie kombinować i wziąłem Denso hybrydy.

Co do tych trójkątów - jak możecie coś podpowiedzieć będę wdzięczny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.05.2020 o 11:34, czekker napisał:

Właśnie zauważyłem, że hybrydy z Motgum (PHA60B1 i PHA45B1) wyglądają prawie tak samo jak Denso:

https://allegro.pl/oferta/wycieraczki-przod-do-subaru-outback-2003-2009-8307089458

 

Korci mnie, żeby wypróbować i przy okazji wesprzeć polski przemysł/gospodarkę ;)

 

No i wczoraj zamieniłem 2-letnie Denso na nowe hybrydy MotGum - na razie wszystko OK :D

Trochę więcej (+ zdjęcia) poniżej..

 

 

Edytowane przez czekker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, pytanie. Jeżeli chciałbym trochę speca usztywnić i poprawić jego prowadzenie to jakie elementy są dostępne? Godzę się na pogorszenie komfortu ale nie chcę iść w glebę czy beton czy gwinty. Chciałbym żeby auto było bardziej bezpośrednie i zwarte. Wolałbym zostawić amorki jakie mam.

 

 

1. rozpórka przednia:

Widzę że jest Whiteline za jakieś 700zł, jest też Polska (chyba) Staff-a za 200zł. Są też chyba STI ale to ciężko dostępne, są też jakieś chińskie na ali ale to drożej niż lokalnie.

2. Sprężyny: 

nie wiem, da się dostać jakieś sztywniejsze? Nie koniecznie obniżające, ewentualnie lekko.

3. Stabilizator przód:

Jest Whiteline za 700-1k zł , jakieś alternatywy?

4. Stabilizator tył:

Tak samo Whiteline za 700-1k zł

5. Poliuretany:
Warto? Gdzie? Są dostępne? Komplet to z 1200zł ale z tego co wiem nie ma sensu na pałę wszystkiego w Legacy na poli wymienić. 

6. Rozpórka tylna górna:

Widzę że jest CUSCO OS za jakieś 800zł, jakieś alternatywy?

7. Rozpórki dolne:

Chyba trochę jest Cusco ale nie wiem jak dostępne i czy wart.

 

Ktoś coś kojarzy w temacie? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Tinuviel napisał:

1. rozpórka przednia:

Widzę że jest Whiteline za jakieś 700zł, jest też Polska (chyba) Staff-a za 200zł. Są też chyba STI ale to ciężko dostępne

W ciągu dwóch tygodni będę miał przednią górną STi i Cusco ;)

 

50 minut temu, Tinuviel napisał:

2. Sprężyny: 

nie wiem, da się dostać jakieś sztywniejsze? Nie koniecznie obniżające, ewentualnie lekko.

STi są często polecane. 

@WaldekW ma takie u siebie to może się wypowie :P

52 minuty temu, Tinuviel napisał:

3. Stabilizator przód:

Jest Whiteline za 700-1k zł , jakieś alternatywy?

4. Stabilizator tył:

Tak samo Whiteline za 700-1k zł

Z takich popularniejszych to Cusco robi grubsze staby. Ewentualnie Zerosports czy ARC.

 

55 minut temu, Tinuviel napisał:

5. Poliuretany:
Warto? Gdzie? Są dostępne? Komplet to z 1200zł ale z tego co wiem nie ma sensu na pałę wszystkiego w Legacy na poli wymienić. 

Strongflex ma zestaw do Legacy BP. A czy warto to się nie wypowiem :huh:

 

56 minut temu, Tinuviel napisał:

6. Rozpórka tylna górna:

Widzę że jest CUSCO OS za jakieś 800zł, jakieś alternatywy?

Teraz będę miał też tylną STi z Legacy S402, ale to już zaklepana ;)

Cusco chyba najłatwiej dostępna.

57 minut temu, Tinuviel napisał:

7. Rozpórki dolne:

Chyba trochę jest Cusco ale nie wiem jak dostępne i czy wart.

Na przód są STi, ale nie pasują do H6 (tylko Legacy z turbo). Spotkałem parę razy Beatrush, ale też nie w H6, więc nie wiem czy będzie pasować.

A oprócz tego oczywiście Cusco :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Hej, pytanie. Jeżeli chciałbym trochę speca usztywnić i poprawić jego prowadzenie to jakie elementy są dostępne? Godzę się na pogorszenie komfortu ale nie chcę iść w glebę czy beton czy gwinty. Chciałbym żeby auto było bardziej bezpośrednie i zwarte. Wolałbym zostawić amorki jakie mam.

 

 

1. rozpórka przednia:

Widzę że jest Whiteline za jakieś 700zł, jest też Polska (chyba) Staff-a za 200zł. Są też chyba STI ale to ciężko dostępne, są też jakieś chińskie na ali ale to drożej niż lokalnie.

2. Sprężyny: 

nie wiem, da się dostać jakieś sztywniejsze? Nie koniecznie obniżające, ewentualnie lekko.

3. Stabilizator przód:

Jest Whiteline za 700-1k zł , jakieś alternatywy?

4. Stabilizator tył:

Tak samo Whiteline za 700-1k zł

5. Poliuretany:

Warto? Gdzie? Są dostępne? Komplet to z 1200zł ale z tego co wiem nie ma sensu na pałę wszystkiego w Legacy na poli wymienić. 

6. Rozpórka tylna górna:

Widzę że jest CUSCO OS za jakieś 800zł, jakieś alternatywy?

7. Rozpórki dolne:

Chyba trochę jest Cusco ale nie wiem jak dostępne i czy wart.

 

Ktoś coś kojarzy w temacie?

 

Jak chcesz mam rarytas, OEM rozpórkę z tytanu na przód w idealnym stanie, nic lepszego do tego auta nie znajdziesz default_smile.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, skwaro napisał:

 

 

 

 

 

Jak chcesz mam rarytas, OEM rozpórkę z tytanu na przód w idealnym stanie, nic lepszego do tego auta nie znajdziesz default_smile.png

 

A pod Legacy Spec B WR-Edition podejdzie? Po przekładce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.06.2020 o 00:00, Oczkoo15 napisał:

W ciągu dwóch tygodni będę miał przednią górną STi i Cusco ;)

 

STi są często polecane. 

@WaldekW ma takie u siebie to może się wypowie :P

Z takich popularniejszych to Cusco robi grubsze staby. Ewentualnie Zerosports czy ARC.

 

Strongflex ma zestaw do Legacy BP. A czy warto to się nie wypowiem :huh:

 

Teraz będę miał też tylną STi z Legacy S402, ale to już zaklepana ;)

Cusco chyba najłatwiej dostępna.

Na przód są STi, ale nie pasują do H6 (tylko Legacy z turbo). Spotkałem parę razy Beatrush, ale też nie w H6, więc nie wiem czy będzie pasować.

A oprócz tego oczywiście Cusco :)

 

Wiesz może gdzie szukać sprężyn STI? Rozpórki STI i Cusco to drogo? ;)

 

W dniu 6.06.2020 o 00:03, skwaro napisał:

 

 

 

 

 

Jak chcesz mam rarytas, OEM rozpórkę z tytanu na przód w idealnym stanie, nic lepszego do tego auta nie znajdziesz default_smile.png

 

 

Zastanawiam się nad tym  - dzięki za cynk :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Tinuviel napisał:

Wiesz może gdzie szukać sprężyn STI?

W Nengunie są dostępne.
Chyba, że mogą być używane to mógłbym załatwić w dobrym stanie ;)

15 minut temu, Tinuviel napisał:

Rozpórki STI i Cusco to drogo? ;)

Obie mają przyjść w bardzo dobrym stanie, więc chciałbym dostać za STi 700zł, a za Cusco 600zł.

Edytowane przez Oczkoo15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obie mają przyjść w bardzo dobrym stanie, więc chciałbym dostać za STi 700zł, a za Cusco 600zł.

Mowa tu o tylnej górnej? Bo chętnie bym taka STI "przytulił" i ja :)

Co do feelingu po założeniu przedniej to muszę przyznać że dawno nic mnie tak nie zaskoczyło jak ta różnica jaką dała właśnie rozpórka.
Zmiana zawieszenia na Bilstein i sprężyny STI pink z przodu nie zrobiła tak dużej różnicy jak właśnie ta rozpórka.
Jeśli myślisz o usztywnieniu auta to najtańszą opcja i chyba najbardziej odczuwalna będzie właśnie rozpórka. Polecam od tego zacząć
  • Dzięki! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Oczkoo15 napisał:

W Nengunie są dostępne.
Chyba, że mogą być używane to mógłbym załatwić w dobrym stanie ;)

Obie mają przyjść w bardzo dobrym stanie, więc chciałbym dostać za STi 700zł, a za Cusco 600zł.

 

 

dzięki, sprężyny z nengun wychodzą 1700zł z przesyłką co jest spoko.... o ile nie dojdzie vat i cło : ]

 

Takie używki sprężynki to za ile mógłbyś załatwić? :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, WaldekW napisał:

Mowa tu o tylnej górnej? Bo chętnie bym taka STI "przytulił" i ja :)

Mam na myśli przednie górne. Tylnej aktualnie żadnej nie mam na miejscu ;)

 

35 minut temu, Tinuviel napisał:

Takie używki sprężynki to za ile mógłbyś załatwić? :) 

Na gotowo coś koło 800-900zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...