Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, dr.elich napisał:
13 godzin temu, taxus napisał:
Drodzy Specowicze emoji4.png, niby nie rozważałem SPECa, ale znalazłem jedno ogłoszenie, warte to coś emoji6.png?
https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-iv-spec-b-2005-3-0-bokser-245-km-4x4-ID6BUK8J.html

Tylne lampy wyglądają jak ze zwykłego H6

A była różnica w lampach między Spec B a zwykłym?

Moje wyglądają tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, raci napisał:

A była różnica w lampach między Spec B a zwykłym?

Moje wyglądają tak samo.

Ja też żyłem w przeświadczeniu, że lampy niczym się nie różniły.

Cena wg mnie atrakcyjna, ale opis, delikatnie mówiąc - ubogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, exit napisał:

Ja też żyłem w przeświadczeniu, że lampy niczym się nie różniły.

Cena wg mnie atrakcyjna, ale opis, delikatnie mówiąc - ubogi.

Porównując z innymi dostępnymi specami, to cena jest dość niska, także przed zakupem chyba konkretne oględziny wskazane, no i historia serwisowa, bo przy tym przebiegu to sporo rzeczy zaczyna się sypać.

Piszę to na podstawie własnych doświadczeń, kupiłem przy przebiegu 215kkm, teraz mam prawie 300kkm, sporo rzeczy w tym czasie się poddało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, dr.elich napisał:

Ja mam inne, ciemniejsze. L1070174.jpg

Wydaje mi się, że jeśli występuje jakaś różnica kolorystyczna, to raczej nie powinna ona świadczyć o tym, czy są one ze Speca, czy ze zwykłej wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, raci napisał:

Porównując z innymi dostępnymi specami, to cena jest dość niska, także przed zakupem chyba konkretne oględziny wskazane, no i historia serwisowa, bo przy tym przebiegu to sporo rzeczy zaczyna się sypać.

Piszę to na podstawie własnych doświadczeń, kupiłem przy przebiegu 215kkm, teraz mam prawie 300kkm, sporo rzeczy w tym czasie się poddało.

Nie wiem czemu się czepiasz przebiegu, jak ktoś serwisuje sumiennie to HA sześć robi duże przebiegi. Może miałeś szafę kręconą? Ja mam co prawda nie Speca ale OBK H6 05r i ma 320kkm i nie ma z nim żadnych problemów.. Ale był serwisowany wg zaleceń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, Oktan napisał:

Nie wiem czemu się czepiasz przebiegu, jak ktoś serwisuje sumiennie to HA sześć robi duże przebiegi. Może miałeś szafę kręconą? Ja mam co prawda nie Speca ale OBK H6 05r i ma 320kkm i nie ma z nim żadnych problemów.. Ale był serwisowany wg zaleceń.

Nie wiem czemu uważasz, że czepiam się przebiegu. To chyba normalne, że w samochodzie, który ma przejechane 300tyś ma prawo coś się zużyć na tyle, że wymaga wymiany. Dlatego napisałem, że dobrze byłoby mieć udokumentowaną historię serwisową.

Ja serwisuję swojego w MTS i ponoć padające UPG przy przebiegach powyżej 200k to norma, a nie widziałem nigdzie zaleceń, żeby profilaktycznie przy okazji serwisu wymienić uszczelkę pod głowicą.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat potwierdzę słowa @raci . Ja mam niższy przebieg, a już trochę rzeczy wyszło. Także egzemplarz egzemplarzowi nie równy ;). Jeśli chodzi o tylne klosze - mam zwykłe :P

Edytowane przez kudlatypawelek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, dr.elich napisał:

Tylne lampy wyglądają jak ze zwykłego H6

 

Spece nie miały dedykowanych lamp, po prostu było kilka różnych modeli dla różnych roczników stąd zamieszanie. Najlepiej to widać po numerach części, jest lekki misz masz, szczególnie w przedliftach:

 

http://opposedforces.com/parts/legacy/en_b13/type_24/electronic/lamp_rear/illustration_1/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, raci napisał:

Nie wiem czemu uważasz, że czepiam się przebiegu. To chyba normalne, że w samochodzie, który ma przejechane 300tyś ma prawo coś się zużyć na tyle, że wymaga wymiany. Dlatego napisałem, że dobrze byłoby mieć udokumentowaną historię serwisową.

Ja serwisuję swojego w MTS i ponoć padające UPG przy przebiegach powyżej 200k to norma, a nie widziałem nigdzie zaleceń, żeby profilaktycznie przy okazji serwisu wymienić uszczelkę pod głowicą.

Z upg masz rację, ale i tak wiemy że jak się dba tak się ma, niemniej nie raz warto kupic auto z dużym przebiegiem ale z dobrą historią jak piszesz, niż z małym i 'zadbane' a w gruncie rzeczy mina..

Podstawa to dobry przegląd przed zakupem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój spec ma klapnięte tylne sprężyny w bilsteinach, być może z powodu obecności butli w bagażniku.
Jak można ten problem rozwiązać? Gdzieś tu ktoś pisał o wzmocnionych sprężynach ale nie mogę znaleźć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, dr.elich napisał:
11 godzin temu, Slawskip napisał:
sprężyny to lesjofors 4288331.

Rozumiem,że zakładamy do seryjnego Bilsteina?

 

Zgadza się. Też jeździłem na takim zestawie z rok czasu i auto nie siadało nawet przy dociążony tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zakrętach ładnie się trzymał:evil2: 

 

Twardo będzie ale nie beton. Teraz mam różowe sti plus stab 20mm i jest podobnie, nie czuje jakiejś znacznej różnicy (ale różowych do LPG nie polecam - siada od razu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeździłem na tych Lesjofors w Legacy wagon 2.0 z LPG, miałem bilsteiny b4 i mocowania KYB (wszystko nowe) i auto bardzo fajnie zachowywało się w zakrętach, nie ważne czy pełny, czy załadowany po dach. No i najważniejsze, że nie siadał tył jak się trochę więcej wrzuciło do bagażnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak już w temacie wzmocnionych sprężyn jesteśmy, zakładał ktoś do sedana bez LPG i może się podzielić wrażeniami?

 

Dopiero teraz zauważyłem, że @frisco masz sedana i z tego co wyczytałem, jeździłeś na wzmocnionych?

Edytowane przez raci
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam i jest spoko, ale generalnie auto po założeniu nowych amorków przód/tył + Lesjo na tył jest dość twardy; u mnie pewnie jeszcze rozpórki przód/tył robią swoje, ale w mieście jest dla mnie chyba zbyt hardcore'owo, albo cały zestaw jest "za nowy". Jeździłem ostatnio z @WaldekW i u niego chyba jakos ciszej/"mięcej" to wszystko działało. Jeśli chodzi o same spręzyny to ładnie trzymają poziom moim zdaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...