Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

10 minut temu, Tinuviel napisał:

 

Ofc bo zły link wrzuciłem : ] Dzięki. Tu jest dobry:

 

http://raptorsc.com.au/subaru/subaru-libertylegacy-4-gen-ez30-header/

 

gadałem z Nimi, są dostępne, wysyłają do Polski, idą około 4tygodni

 

W takim razie ja wstępnie bym się pisał. Zakładam, że mapa będzie potrzebna? Rozeznałeś już temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, _Peter_ napisał:

 

W takim razie ja wstępnie bym się pisał. Zakładam, że mapa będzie potrzebna? Rozeznałeś już temat?

 

Najlepiej by było. Można zrobić tutaj:

xtremeracingtuning.com/

 

Nie kumam o co chodzi z tym Barbados ale strzelam że gość to robi zdalnie :D Można by się uśmiechnąć do @Bartosz-B bo chyba tak właśnie to robił. Dla mnie to trochę abstrakcja że kolektor z Australii, Tuner z Barbados ale podobno to jest całkiem standardowa procedura : ] Bartek - możesz uchylić rąbka tajemnicy jak takie dostrojenie auta wygląda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Tinuviel napisał:

 

Najlepiej by było. Można zrobić tutaj:

xtremeracingtuning.com/

 

Nie kumam o co chodzi z tym Barbados ale strzelam że gość to robi zdalnie :D Można by się uśmiechnąć do @Bartosz-B bo chyba tak właśnie to robił. Dla mnie to trochę abstrakcja że kolektor z Australii, Tuner z Barbados ale podobno to jest całkiem standardowa procedura : ] Bartek - możesz uchylić rąbka tajemnicy jak takie dostrojenie auta wygląda?

 

Może @carfit też się wypowie co by doradził w kwestii strojenia H6 po wymiania kolektora. :-) (właśnie zrobiłem catbacka w MG Motorsport więc trzeba iść za ciosem...)

Edytowane przez _Peter_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile mniej więcej koszt wysyłki?
To pewnie z cłem się płaci?

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, _Peter_ napisał:

 

Może @carfit też się wypowie co by doradził w kwestii strojenia H6 po wymiania kolektora. :-) (właśnie zrobiłem catbacka w MG Motorsport więc trzeba iść za ciosem...)

Poka poka ten wydech 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Tinuviel napisał:

 

Ofc bo zły link wrzuciłem : ] Dzięki. Tu jest dobry:

 

http://raptorsc.com.au/subaru/subaru-libertylegacy-4-gen-ez30-header/

 

gadałem z Nimi, są dostępne, wysyłają do Polski, idą około 4tygodni

Tutaj dostępne już w Europie, chyba w Holandii 

https://www.chargertech.net/exhaust-manifolds-subaru/1140-subaru-30-h6-headers.html

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Tinuviel napisał:

 

Najlepiej by było. Można zrobić tutaj:

xtremeracingtuning.com/

 

Nie kumam o co chodzi z tym Barbados ale strzelam że gość to robi zdalnie :D Można by się uśmiechnąć do @Bartosz-B bo chyba tak właśnie to robił. Dla mnie to trochę abstrakcja że kolektor z Australii, Tuner z Barbados ale podobno to jest całkiem standardowa procedura : ] Bartek - możesz uchylić rąbka tajemnicy jak takie dostrojenie auta wygląda?

Kabel, program, logi i się wymienia plikami z Edem.
Nie wiem ile za zwykły program u nas kasują ale za wystrojenie silnika z kompresorem w m a p t e k u  kilka lat temu zażyczył sobie 5k i pewnie na tylu  by nie stanęło, bo atrakcji po drodze było sporo. za niższą stawkę dużo bardziej się narobił, bo korespondencji i poprawkom nie było końca.
Tak czy siak z ręką na sercu polecam Eda czyli www.xtremeracingtuning.com

 

Edytowane przez Bartosz-B
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko dodam że Ed potrafi dodatkowo ogarnąć poprawki w mapie, które powodują że 5EAT nie rozleci do ok 450KM. Seria już przy 300KM zaczyna szwankować. Zresztą Ed stroił też moje auto i w poprzednim i obecnym setupie i naprawdę zna się na swoim fachu. 

 

Z ciekawostek niedawno stroił H6 zrobione na ponad 500WHP... 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Bartosz-B napisał:

Kabel, program, logi i się wymienia plikami z Edem.
Nie wiem ile za zwykły program u nas kasują ale za wystrojenie silnika z kompresorem w m a p t e k u  kilka lat temu zażyczył sobie 5k i pewnie na tylu  by nie stanęło, bo atrakcji po drodze było sporo. za niższą stawkę dużo bardziej się narobił, bo korespondencji i poprawkom nie było końca.
Tak czy siak z ręką na sercu polecam Eda czyli www.xtremeracingtuning.com

 

Super - dzięki Bartek za rozjaśnienie tematu. Fajnie ze nie trzeba na Barbados jechac. Nie zebym cos mial do Barbados ale nie koniecznie chcialbym tam sie targac z Legacy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Herostrates napisał:

o... to by na bank wyszlo taniej bo pomijajac sama wysylke to juz bez cla i vatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Herostrates napisał:

Siadło perfekcyjnie. A masz jakieś fotki z dołu?


Dzięki. Niestety nie mam fotek od dołu. Zrobię przy następnej okazji.

 

Trochę miałem obawy, że minimalnie za duże te końcówki ale raczej postronni mówią, że jest ok. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trafiłem jeszcze na taki post na forum legacygt:

 

obraz.thumb.png.b4628eac8734c6a38ac9150ce37cbc43.png

 

Co prawda o 3.6, ale co myślicie o wspomnianych umierających katalizatorach po wymianie kolektora? Najwyraźniej mapa to konieczność a nie tylko opcja.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Bartosz-B napisał:

@_Peter_ zmieściłeś się w 4k za te cudo?  Wygląda bardzo fajnie pokusiłeś się o opcję z "regulacją" głośności czy wersja budżetowa ;)


Nie zaproponowali mi regulacji głośności. Właściwie jedyne co mogłem wybrać to końcówki, ale nie chciałem karbonowych albo tytanowych, wydawało mi się, że to będzie przerost. Dałem 3k. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.10.2020 o 20:23, _Peter_ napisał:


Nie zaproponowali mi regulacji głośności. Właściwie jedyne co mogłem wybrać to końcówki, ale nie chciałem karbonowych albo tytanowych, wydawało mi się, że to będzie przerost. Dałem 3k. 

A to super cena, końcówki to koszt kilkuset zł/szt bodajże przy tych tytanowych to nawet chyba drożej.
Daj jakieś nagranie jak to "gada"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konserwację robię. Niestety wyszła wymiana 4 łożysk, tarcz kotwicznych , centera, do tego przebijanie szpilek plus dystanse żeby Brembo się mieściły, blacharka nadkola. Cena za całą zabawę niestety ok 1/3 wartości auta.

No i ten center proszę ja Ciebie podobnie jak paru kolegów z forum zamówiłem przetartym szlakiem z firmy Polmostrów . Szczęśliwie udało się spasować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, dr.elich napisał:

Konserwację robię. Niestety wyszła wymiana 4 łożysk, tarcz kotwicznych , centera, do tego przebijanie szpilek plus dystanse żeby Brembo się mieściły, blacharka nadkola. Cena za całą zabawę niestety ok 1/3 wartości auta.

No i ten center proszę ja Ciebie podobnie jak paru kolegów z forum zamówiłem przetartym szlakiem z firmy Polmostrów . Szczęśliwie udało się spasować.

 

a możesz coś więcej napisać gdzie to i jak to i po co i za ile ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Końcowe już wcześniej sprowadziłem z Japonii, środkowy został wymieniony teraz.
Konserwację robiłem u sprawdzonego już fachmana w Gdyni. Po poprzedniej w innym warsztacie bardzo szybko wyszedł purchel na nadkolu.
Tym razem jest to zrobione bardziej kompleksowo a nadkole na nowo i lepiejwyspawane. Zakres prac miał być rozsądny - zrzucone tylko tylne sanki, bez baku a z przodu tylko kolumny zawieszenia.
Wyszło jednak z częściami jakieś 10-11 tys.

Prośbę mam przy okazji - czy ktoś mógłby zrobić mi zdjęcie styku nadkola i tylnego zderzaka w sedanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...