_Peter_ Opublikowano 9 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2020 10 minut temu, Tinuviel napisał: Ofc bo zły link wrzuciłem : ] Dzięki. Tu jest dobry: http://raptorsc.com.au/subaru/subaru-libertylegacy-4-gen-ez30-header/ gadałem z Nimi, są dostępne, wysyłają do Polski, idą około 4tygodni W takim razie ja wstępnie bym się pisał. Zakładam, że mapa będzie potrzebna? Rozeznałeś już temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 9 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2020 Teraz, _Peter_ napisał: W takim razie ja wstępnie bym się pisał. Zakładam, że mapa będzie potrzebna? Rozeznałeś już temat? Najlepiej by było. Można zrobić tutaj: xtremeracingtuning.com/ Nie kumam o co chodzi z tym Barbados ale strzelam że gość to robi zdalnie Można by się uśmiechnąć do @Bartosz-B bo chyba tak właśnie to robił. Dla mnie to trochę abstrakcja że kolektor z Australii, Tuner z Barbados ale podobno to jest całkiem standardowa procedura : ] Bartek - możesz uchylić rąbka tajemnicy jak takie dostrojenie auta wygląda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Peter_ Opublikowano 9 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2020 (edytowane) 6 minut temu, Tinuviel napisał: Najlepiej by było. Można zrobić tutaj: xtremeracingtuning.com/ Nie kumam o co chodzi z tym Barbados ale strzelam że gość to robi zdalnie Można by się uśmiechnąć do @Bartosz-B bo chyba tak właśnie to robił. Dla mnie to trochę abstrakcja że kolektor z Australii, Tuner z Barbados ale podobno to jest całkiem standardowa procedura : ] Bartek - możesz uchylić rąbka tajemnicy jak takie dostrojenie auta wygląda? Może @carfit też się wypowie co by doradził w kwestii strojenia H6 po wymiania kolektora. :-) (właśnie zrobiłem catbacka w MG Motorsport więc trzeba iść za ciosem...) Edytowane 9 Października 2020 przez _Peter_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 9 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2020 Ile mniej więcej koszt wysyłki? To pewnie z cłem się płaci? Wysłane z mojego mądrego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 9 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2020 2 godziny temu, _Peter_ napisał: Może @carfit też się wypowie co by doradził w kwestii strojenia H6 po wymiania kolektora. :-) (właśnie zrobiłem catbacka w MG Motorsport więc trzeba iść za ciosem...) Poka poka ten wydech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 9 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2020 2 godziny temu, Tinuviel napisał: Ofc bo zły link wrzuciłem : ] Dzięki. Tu jest dobry: http://raptorsc.com.au/subaru/subaru-libertylegacy-4-gen-ez30-header/ gadałem z Nimi, są dostępne, wysyłają do Polski, idą około 4tygodni Tutaj dostępne już w Europie, chyba w Holandii https://www.chargertech.net/exhaust-manifolds-subaru/1140-subaru-30-h6-headers.html 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 9 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2020 (edytowane) 2 godziny temu, Tinuviel napisał: Najlepiej by było. Można zrobić tutaj: xtremeracingtuning.com/ Nie kumam o co chodzi z tym Barbados ale strzelam że gość to robi zdalnie Można by się uśmiechnąć do @Bartosz-B bo chyba tak właśnie to robił. Dla mnie to trochę abstrakcja że kolektor z Australii, Tuner z Barbados ale podobno to jest całkiem standardowa procedura : ] Bartek - możesz uchylić rąbka tajemnicy jak takie dostrojenie auta wygląda? Kabel, program, logi i się wymienia plikami z Edem. Nie wiem ile za zwykły program u nas kasują ale za wystrojenie silnika z kompresorem w m a p t e k u kilka lat temu zażyczył sobie 5k i pewnie na tylu by nie stanęło, bo atrakcji po drodze było sporo. za niższą stawkę dużo bardziej się narobił, bo korespondencji i poprawkom nie było końca. Tak czy siak z ręką na sercu polecam Eda czyli www.xtremeracingtuning.com Edytowane 9 Października 2020 przez Bartosz-B 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 9 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2020 Ja tylko dodam że Ed potrafi dodatkowo ogarnąć poprawki w mapie, które powodują że 5EAT nie rozleci do ok 450KM. Seria już przy 300KM zaczyna szwankować. Zresztą Ed stroił też moje auto i w poprzednim i obecnym setupie i naprawdę zna się na swoim fachu. Z ciekawostek niedawno stroił H6 zrobione na ponad 500WHP... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 10 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2020 12 godzin temu, Bartosz-B napisał: Kabel, program, logi i się wymienia plikami z Edem. Nie wiem ile za zwykły program u nas kasują ale za wystrojenie silnika z kompresorem w m a p t e k u kilka lat temu zażyczył sobie 5k i pewnie na tylu by nie stanęło, bo atrakcji po drodze było sporo. za niższą stawkę dużo bardziej się narobił, bo korespondencji i poprawkom nie było końca. Tak czy siak z ręką na sercu polecam Eda czyli www.xtremeracingtuning.com Super - dzięki Bartek za rozjaśnienie tematu. Fajnie ze nie trzeba na Barbados jechac. Nie zebym cos mial do Barbados ale nie koniecznie chcialbym tam sie targac z Legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 10 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2020 13 godzin temu, Herostrates napisał: Tutaj dostępne już w Europie, chyba w Holandii https://www.chargertech.net/exhaust-manifolds-subaru/1140-subaru-30-h6-headers.html o... to by na bank wyszlo taniej bo pomijajac sama wysylke to juz bez cla i vatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Peter_ Opublikowano 10 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2020 18 godzin temu, Herostrates napisał: Poka poka ten wydech 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 10 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2020 30 minut temu, _Peter_ napisał: Siadło perfekcyjnie. A masz jakieś fotki z dołu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Peter_ Opublikowano 10 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2020 23 minuty temu, Herostrates napisał: Siadło perfekcyjnie. A masz jakieś fotki z dołu? Dzięki. Niestety nie mam fotek od dołu. Zrobię przy następnej okazji. Trochę miałem obawy, że minimalnie za duże te końcówki ale raczej postronni mówią, że jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Peter_ Opublikowano 10 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2020 Trafiłem jeszcze na taki post na forum legacygt: Co prawda o 3.6, ale co myślicie o wspomnianych umierających katalizatorach po wymianie kolektora? Najwyraźniej mapa to konieczność a nie tylko opcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 10 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2020 @_Peter_ zmieściłeś się w 4k za te cudo? Wygląda bardzo fajnie pokusiłeś się o opcję z "regulacją" głośności czy wersja budżetowa ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Peter_ Opublikowano 10 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2020 7 minut temu, Bartosz-B napisał: @_Peter_ zmieściłeś się w 4k za te cudo? Wygląda bardzo fajnie pokusiłeś się o opcję z "regulacją" głośności czy wersja budżetowa Nie zaproponowali mi regulacji głośności. Właściwie jedyne co mogłem wybrać to końcówki, ale nie chciałem karbonowych albo tytanowych, wydawało mi się, że to będzie przerost. Dałem 3k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 12 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2020 W dniu 10.10.2020 o 20:23, _Peter_ napisał: Nie zaproponowali mi regulacji głośności. Właściwie jedyne co mogłem wybrać to końcówki, ale nie chciałem karbonowych albo tytanowych, wydawało mi się, że to będzie przerost. Dałem 3k. A to super cena, końcówki to koszt kilkuset zł/szt bodajże przy tych tytanowych to nawet chyba drożej. Daj jakieś nagranie jak to "gada" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 13 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 Czy ktoś z Was montował center z nierdzewki z Polmostrowa do 3.0? Mieliście jakieś problemy? U mnie dotyka wału ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 13 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 6 godzin temu, dr.elich napisał: Czy ktoś z Was montował center z nierdzewki z Polmostrowa do 3.0? Mieliście jakieś problemy? U mnie dotyka wału ... coś ty tam wymodził... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 13 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 Konserwację robię. Niestety wyszła wymiana 4 łożysk, tarcz kotwicznych , centera, do tego przebijanie szpilek plus dystanse żeby Brembo się mieściły, blacharka nadkola. Cena za całą zabawę niestety ok 1/3 wartości auta. No i ten center proszę ja Ciebie podobnie jak paru kolegów z forum zamówiłem przetartym szlakiem z firmy Polmostrów . Szczęśliwie udało się spasować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 13 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 2 minuty temu, dr.elich napisał: Konserwację robię. Niestety wyszła wymiana 4 łożysk, tarcz kotwicznych , centera, do tego przebijanie szpilek plus dystanse żeby Brembo się mieściły, blacharka nadkola. Cena za całą zabawę niestety ok 1/3 wartości auta. No i ten center proszę ja Ciebie podobnie jak paru kolegów z forum zamówiłem przetartym szlakiem z firmy Polmostrów . Szczęśliwie udało się spasować. a możesz coś więcej napisać gdzie to i jak to i po co i za ile ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 14 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 10 godzin temu, dr.elich napisał: Z wydechem co wymyśliłeś, miałeś robić w Olsztynie a tu jakieś kombinacje alpejskie jednak ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 14 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 Końcowe już wcześniej sprowadziłem z Japonii, środkowy został wymieniony teraz. Konserwację robiłem u sprawdzonego już fachmana w Gdyni. Po poprzedniej w innym warsztacie bardzo szybko wyszedł purchel na nadkolu. Tym razem jest to zrobione bardziej kompleksowo a nadkole na nowo i lepiejwyspawane. Zakres prac miał być rozsądny - zrzucone tylko tylne sanki, bez baku a z przodu tylko kolumny zawieszenia. Wyszło jednak z częściami jakieś 10-11 tys.Prośbę mam przy okazji - czy ktoś mógłby zrobić mi zdjęcie styku nadkola i tylnego zderzaka w sedanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 15 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2020 Czyli masz układ seryjny stalowy z tymi cudakami końcowymi z JP i wymienionym środkowym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 15 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2020 Dokładnie - seria do centera, center z nierdzewki Polomstrów, końcowe które miałem wcześniej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się