Skocz do zawartości

Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.


Intakwrx

Rekomendowane odpowiedzi

47 minut temu, Michał W. napisał(a):

Autor artykułu nie ma bladego pojęcia o czym pisze. Outback nie jest sukcesem? Może w UE nie (podobnie jak większość Subaru), ale w USA to przecież ich podstawa sprzedaży. OBK pierwszej generacji był toporny? To chyba na oczy go nie widział. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, aflinta napisał(a):

Autor artykułu nie ma bladego pojęcia o czym pisze. Outback nie jest sukcesem? Może w UE nie (podobnie jak większość Subaru), ale w USA to przecież ich podstawa sprzedaży. OBK pierwszej generacji był toporny? To chyba na oczy go nie widział. 

 

Nie wiem jak z "bladym pojęciem" u tego autora, ale ostatnio trochę się przeraziłem właśnie czytając i oglądając na YT testy najczęściej bardzo znanych "redaktorów motoryzacyjnych". Jesteśmy przed zakupem nowego samochodu i oczywiście chłonę wszystkie informacje na jego temat. Miałem 2 jazdy próbne, trochę instruktarzu od sprzedawcy (dla którego to też jest świeżutki model) i zapoznałem się z instrukcją. Wierzcie mi, mam wrażenie, że 90% tego co przeczytałem i obejrzałem to : po pierwsze kalka tego co napisał ktoś inny, po drugie ci wszyscy "fachowcy" chyba w ogóle nie poświęcili czasu na zapoznanie się z autem. Podstawiają im samochód, oni wsiadają i .... mówią cokolwiek. Jeden bardzo znany człowiek, bez przerwy powtarzał, że auto jest do d, bo bez przerwy "pika" i ostrzega przed ograniczeniami prędkości, i to jest "tak kiepskie, tak wkurzające, że nie do wytrzymania". Nie zadał sobie trudu aby się dowiedzieć jak to wyłączyć (a to jest prościutkie i szybkie) ale też ani słowem się nie zająknie, że nie zapoznał się z autem. W pewnym momencie omawia pewien szczegół nadwozia, komentuje go i "o, a to się otwiera? no chyba ma się otwierać ..." - nawet nie wiedział o czym mówi i jaką to ma funkcję, a ma ważną ;-). Naprawdę, większość to nieprzygotowani, niedouczeni blagierzy, często kopiujący z innych niedouczonych blagierów. 

2 lata temu  kiedy kupowaliśmy N'kę oglądałem materiał o Konie N i facet (jedyny Polak w składzie międzynarodowego jury np. wybierającego Car of the Year) w pewnym momencie zaczął sprawdzać czy faktycznie przyspiesza do setki w 5,5 sekundy. Przeprowadził chyba 3 próby dla każdego z trybów jazdy. No i wszystko pięknie, tylko, że to auto miało 360 km przebiegu, a on oczywiście launch control i do odcinki. Pierwszy raz się odważyłem napisać komentarz na YT. Najgrzeczniej jak umiałem, wskazując jedynie na to, że samochód nie dotarty i to zły przykład dla dziesiątek tysięcy oglądających. I co się stało? Zostałem opieprzony przez zdziwionych ludzi czego ja się czepiam? :facepalm:

  • Dzięki! 1
  • Zdrówko! 1
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.08.2023 o 12:48, Kytutr napisał(a):

Brawo Subaru Import Polska!

 

 

Subaru walczy, nie skamle :D

 

No i Subaru już zrobione:

(3) Subaru Polska - Dziś dzielimy się z Wami wyjątkową historią, która... | Facebook

 

Kamuflaż został udoskonalony:

 

Edytowane przez Kytutr
Dodałem jeszcze link to tweeta
  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Michał W. napisał(a):

Ciekawe porównanie, ale pojemność bagażników to normalnie przepaść. Jestem szkoda, że nie było porównania prześwitów. Na szybko wygooglałem:

Ateca 4x4 187mm

Subaru XV 220mm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Kiwi 4ester napisał(a):

Jestem szkoda, że nie było porównania prześwitów

Było "Pod względem prześwitu oba pojazdy grają w dwóch różnych ligach. Podwozie Seata dzieli od gruntu niezły, ale mieszczący się w standardach dla kompaktowych SUV-ów dystans 18,9 cm. Prześwit XV też jest typowy – ale dla podwyższonych Subaru, które generalnie wyróżniają się na tle aut innych marek wysokim zawieszeniem. Na tle reszty uterenowionych samochodów jego 22 centymetry to rewelacyjny wynik, pozwalający nie przejmować się nawet głębokimi koleinami czy wysokimi krawężnikami."

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Kiwi 4ester napisał(a):

Ciekawe porównanie, ale pojemność bagażników to normalnie przepaść.

To jest największa i IMHO jedyna poważna wada XV. Jeździłem wersją 1.6 i (poza autostradą) nawet ona robi bardzo dobre wrażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, sartek napisał(a):

To jest największa i IMHO jedyna poważna wada XV

Za to więcej miejsca z tyłu dla pasażerów. Sama pojemność też zapewne wynika z wysokości nadwozia - Seata ma je nieco wyższe (od podłogi do sufitu), no i Subaru ma ten nieszczęsny akumulator w bagażniku. 

Z perspektywy czasu, wielu wyjazdów z dziećmi mogę jednak śmiało napisać, że z takim bagażnikiem da się żyć, a ilość miejsca na tylnej kanapie na co dzień ma dla mnie dużo większe znaczenie niż to ile powietrza wożę za nią. 

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...