Skocz do zawartości

Subaru WRX [VB] (MY22=>)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 tygodni później...

Dla mnie porażka. Nadkola brzydkie, może pod kolor auta lepiej by wyglądało. Tył dramatycznie brzydki, chyba nie do uratowania. W środku same tablety :/

Fotele fajne i to tyle. Chyba też dość wysoko zawieszona buda jak na model usportowiony, albo takie mam wrażenie przez te nadkola.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Przedstawiciel SOA o kontrowersyjnych nadkolach w nowym WRX:

 

"This surface has a hexagonal aerodynamic shape, kind of like a golf ball," he said. "It's functional. It's designed to help improve airflow."

 

According to Subaru, when engineers tested the textured flares against painted versions in the wind tunnel, the raw plastic was significantly better at keeping air flowing smoothly around the car. (...)

 

https://www.roadandtrack.com/news/a38591172/2022-subaru-wrx-plastic-fender-flares/

 

dsc00617rt-1640182378.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jak to rozumieć?

Cytat

As the automotive marketplace continues to move towards electrification, Subaru is focused on how our future sports and performance cars should evolve to meet the needs of the changing marketplace and the regulations and requirements for greenhouse gasses (GHG), zero emissions vehicles (ZEV), and Corporate Average Fuel Economy (CAFÉ).

 

As part of that effort, Subaru Corporation is exploring opportunities for the next generation Subaru WRX STI, including electrification.  In the meantime, a next generation internal combustion engine WRX STI will not be produced based upon the new WRX platform.

 

The Subaru WRX STI and the STI brand represent the zenith of Subaru’s performance vehicles exemplifying Subaru’s unique DNA and rally heritage.  As we look to the future, we also look forward to incorporating the essence of STI into our next generation of vehicles.

STATEMENT ON SUBARU STI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, aflinta napisał:

Że nie będzie STI z silnikiem spalinowym na nowej (obecnej) platformie WRX.

A nie że nie będzie nowego silnika następnej generacji w obecnej budzie, czyli 2.4DIT można się spodziewać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, dla mnie ten tekst jest o tym (między wierszami), że ze względu na różne normy i ograniczenia projektowany WRX STI z silnikiem spalinowym nie spełnia oczekiwań szczytowych osiągnięć na miarę STI i tym samym wracają do desek kreślarskich i będą myśleć nad innymi koncepcjami w tym elektrycznymi. A w tak zwanym międzyczasie będą starali się zaszczepiać geny STI w swoich kolejnych produktach (czyli tu gałeczka tam naklejka).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, aflinta napisał:

Nie, dla mnie ten tekst jest o tym (między wierszami), że ze względu na różne normy i ograniczenia projektowany WRX STI z silnikiem spalinowym nie spełnia oczekiwań szczytowych osiągnięć na miarę STI i tym samym wracają do desek kreślarskich i będą myśleć nad innymi koncepcjami w tym elektrycznymi. A w tak zwanym międzyczasie będą starali się zaszczepiać geny STI w swoich kolejnych produktach (czyli tu gałeczka tam naklejka).

No to może pojawia się okno na jeden model z silnikiem 2.4DIT albo 2.0DIT w Europie. Evoltis, Outback XT albo WRX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.12.2021 o 06:15, eddie_gt4 napisał:

Przedstawiciel SOA o kontrowersyjnych nadkolach w nowym WRX:

 

"This surface has a hexagonal aerodynamic shape, kind of like a golf ball," he said. "It's functional. It's designed to help improve airflow."

 

According to Subaru, when engineers tested the textured flares against painted versions in the wind tunnel, the raw plastic was significantly better at keeping air flowing smoothly around the car. (...)

 

https://www.roadandtrack.com/news/a38591172/2022-subaru-wrx-plastic-fender-flares/

 

dsc00617rt-1640182378.jpg

 

 

Rano spotkany… dyskretny spoilerek, poszerzenia na błotnikach. Całkiem fajny.  

 

 

5F016B34-F1BA-4710-A2DF-6C60A6601477.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
W dniu 12.03.2022 o 09:21, aflinta napisał:

Nie, dla mnie ten tekst jest o tym (między wierszami), że ze względu na różne normy i ograniczenia projektowany WRX STI z silnikiem spalinowym nie spełnia oczekiwań szczytowych osiągnięć na miarę STI i tym samym wracają do desek kreślarskich i będą myśleć nad innymi koncepcjami w tym elektrycznymi. A w tak zwanym międzyczasie będą starali się zaszczepiać geny STI w swoich kolejnych produktach (czyli tu gałeczka tam naklejka).

To wydaje się być właściwą interpretacją. Nie wygląda na to, aby chciano się skoncentrować na samochodzie elektrycznym. Raczej, jak sądzę, chodzi o rozwiązanie "zelektryfikowane" , czyli silni spalinowy + elektryczny. To może być coś w tym kierunku, który obserwujemy w sportach motorowych, czy coś w tym kierunku. Faktem jest, że niektóre "elektryki" mają bardzo dobre przyspieszenia. Faktem jest też jednak, że ich maksymalne prędkości są zazwyczaj ... takie sobie. To ostatnie wynika z braku przekładni o zróżnicowanych przełożeniach (a nawet silnik elektryczny ma ograniczony zakres obrotów) oraz obawy o zasięg.

Jak będzie - zobaczymy. Dla mnie istotne jest to, że nie zapowiedziano "śmierci" STI, lecz jedynie brak tej wersji na bazie aktualnego WRX'a.

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...