Skocz do zawartości

Subaru Outback [BT] (MY20/MY21 =>)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Czy ja dobrze widzę, że Subaru Polska właśnie pokazało, jak będzie wyglądał front europejskiego OBK po FL? ;)

 

Czy to tylko jakiś pakiet stylistyczny?

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=256770463426580&substory_index=256770463426580&id=100064733374420&sfnsn=mo

 

Screenshot_20230516_075106_Facebook.jpg

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, dirkdiggler napisał(a):

 

Co kolejne, siostra rav4? 

Camry przerobione na Subaru :) prześwit 22 cm i pakiet wilderness. Coś tak groteskowego jak dawne Volvo s60 cross country. Silnik hybryda i oska. Po co komu napęd na 4, agresywny look i plastiki zrobią sprzedaż :)

 

 

Edytowane przez Tsunetomo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, Toyota już ogarnęła 4x4 dla Ravki (silnik elektryczny z tyłu) także pewnie pożyczy to wyśmienite rozwiązanie Subaru.

Jeśli zestawić je z bokserem z przodu, to chyba nawet będzie symmetrical AWD :)

 

A szczerze, to przy obecnym poziomie emocji oferowanym przez europejskie OBK z CVT, chyba bym już wolał taką hybrydę AWD z 220KM spalającą 5-6l/100 w mieście. Tylko musieliby przestawić boxera na cykl Atkinsona.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Tsunetomo napisał(a):

Coś tak groteskowego jak dawne Volvo s60 cross country

Realnie pakiet Wilderness to stylistyka. Żadnych poważnych zmian. A z drugiej strony to można Outbacka bardzo terenowo poprawić czego z kolei nie będzie widać kompletnie na zewnątrz =ale przecież tu chodzi właśnie o wygląd. Zresztą właśnie wygląd łatwiej i taniej zmienić. Łatwiej zrobić nakładki na błotniki (ciul wie po co to) niż wzmocnić półosie, zmienić przełożenia, dać sorzynię rozdzielczą z reduktorem czy zmodyfikować zawieszenie. 

Volvo to akurat bardzo udane samochody. Cross Country tym bardziej, nie uważam że jest groteskowy. Po prostu - trochę wiecej prześwitu, więcej w osobówce na wsi nie trzeba. Tego mi na przykład w Stelvio brakowało. Napęd z kolei super sobie radził ze śniegiem czy błotkiem, bo przecież subaru też poszedł w to samo rozwiązanie co inne osobówki (z wyjątkiem prawdziwego quattro które też jest już montowane jedynie w najwyższych modekach).

Każdy SUV to w prawdziwym terenie groteska. 

 

 

  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Bosman napisał(a):

Nie no, Toyota już ogarnęła 4x4 dla Ravki (silnik elektryczny z tyłu) także pewnie pożyczy to wyśmienite rozwiązanie Subaru.

Jeśli zestawić je z bokserem z przodu, to chyba nawet będzie symmetrical AWD :)

 

A szczerze, to przy obecnym poziomie emocji oferowanym przez europejskie OBK z CVT, chyba bym już wolał taką hybrydę AWD z 220KM spalającą 5-6l/100 w mieście. Tylko musieliby przestawić boxera na cykl Atkinsona.

Zgadzam się z Tobą całkowicie. Tak na prawdę to którykolwiek SUV ma praktycznie jednakowe możliwości, no chyba że faktycznie jest w wersji fwd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, mechanik napisał(a):

Volvo to akurat bardzo udane samochody. Cross Country tym bardziej, nie uważam że jest groteskowy. Po prostu - trochę wiecej prześwitu, więcej w osobówce na wsi nie trzeba.

Sęks ;) 

W CC obiecywali taki sam prześwit jak w Subaru czyli 21 cm - na razie nie musiałem sprawdzać ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Volvo to bardzo fajne auta. Moj komentarz na temat groteskowego wyglądu dotyczył wyłącznie S60 CC, sedan na szczudłach wyglada dziwacznie jak dla mnie. V60 CC było już stylistycznie Ok Piszę o pośredniej generacji. 

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Bosman napisał(a):

Nie no, Toyota już ogarnęła 4x4 dla Ravki (silnik elektryczny z tyłu) także pewnie pożyczy to wyśmienite rozwiązanie Subaru.

Jeśli zestawić je z bokserem z przodu, to chyba nawet będzie symmetrical AWD :)

 

A szczerze, to przy obecnym poziomie emocji oferowanym przez europejskie OBK z CVT, chyba bym już wolał taką hybrydę AWD z 220KM spalającą 5-6l/100 w mieście. Tylko musieliby przestawić boxera na cykl Atkinsona.

Subaru w którymś dokumencie strategicznym jasno wykluczyło taki model AWD w Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Blixten napisał(a):

Tyle podają dla modelu 4x4 wyposażonego w zawieszenie pneumatyczne. 

Strasznie się napaliłam na te 28 cm prześwitu ale nie udało mi się tego potwierdzić na stronie Volvo.
Znalazłem info o 195 mm prześwitu.

IMG_7454.png

IMG_7453.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, sartek napisał(a):

Akurat przełożenia w Wilderness zmienili :)

Właśnie nie zmienili przełożeń. 

Zmienili soft w skrzyni. :biglol:

To ogromna różnica.

Poza tym w terenie istotne jest przełożenie w dyferencjałach (talerz i wałek ataku) aby odciążyć skrzynię tylko właśnie tam nic nie zmienili. W Wilderness zadbano więc tylko o marketing, a tu się wszystko zgadza - kolega na Forum przecież protestuje "przełożenia przecież zmieniono", i ludzie zadowoleni. O to chodzi. A faktycznie nic nie zmieniono, a co najważniejsze nic to producenta nie kosztowało.

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Michał W. napisał(a):

Strasznie się napaliłam na te 28 cm prześwitu ale nie udało mi się tego potwierdzić na stronie Volvo.
Znalazłem info o 195 mm prześwitu

Tu chyba chodziło o pneumatyczne zawieszenie, gdy w maksymalnie podniesionym aucie tyle wynosi. 

Też to naciagane jest bo samochód jest wówczas bardzo sztywny, zawieszenie jest sztywne jak na szczudłach co za tym idzie prędkość jest bardzo ograniczona. Widziałem jak to działa w Toyocie Land Cruiser. No i ta nastawa wynosi tyle przy uruchomionym silniku tylko.

Takie rozwiązanie to oczywiście pewien kompromis. 

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, dirkdiggler napisał(a):

Oglądam te zdjęcie i nie widzę zmian poliftingowych. Zdjęcie wygląda jak nasze obecne platinium (...) 

 

Faktycznie, na dużym ekranie PC widać, że zmian brak... na telefonie wydało mi się, że po bokach przeciwmgielnych są jakby nowe nakładki :upside-down-face_1f643-small:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Michał W. napisał(a):

Strasznie się napaliłam na te 28 cm prześwitu ale nie udało mi się tego potwierdzić na stronie Volvo.
Znalazłem info o 195 mm prześwitu.

IMG_7454.png

IMG_7453.png

 

To jest szkic modelu V90CC, który ma mniejszy prześwit niż XC90 - jutro dowiem się u źródła i dam znać ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W specyfikacji US, 8.5 cala dla XC90 czyli mniej niż Outback, bo ten ma 8.7 dla zwykłego i 9.5 dla Wilderness.

2023 Wrangler ma 9.7 do 10.8 cala w zależności od wersji, a z jakimś cudacznym pakietem Xtreme Recon Package nawet 12.9

 

xc90us.JPG

Edytowane przez Kowalesik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...