dirkdiggler Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 7 godzin temu, Kowalesik napisał(a): Ja mam fabryczny Subaru MSPANC U nas chyba nie występuje w przyrodzie. Dealerstwa montują Westfalię co udało mi się ustalić W dniu dzisiejszym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaOBK Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 Montowałem 2 tygodnie temu, zamówiony i założony w ASO we Wrocławiu, Westfalia+ fabryczna wiązka. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 (edytowane) Czy ja dobrze widzę, że Subaru Polska właśnie pokazało, jak będzie wyglądał front europejskiego OBK po FL? Czy to tylko jakiś pakiet stylistyczny? https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=256770463426580&substory_index=256770463426580&id=100064733374420&sfnsn=mo Edytowane 16 Maja 2023 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 Teraz, eddie_gt4 napisał(a): Czy ja dobrze, że Subaru Polska właśnie pokazała, jak będzie wyglądał europejski OBK po FL? Ja potrzebuję więcej koni mechanicznych. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 1 minutę temu, Blixten napisał(a): Ja potrzebuję więcej koni mechanicznych. Ja też dlatego właśnie już jakiś czas bez Subaru... ale ciągnie wilka do lasu, oj ciągnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 Oglądam te zdjęcie i nie widzę zmian poliftingowych. Zdjęcie wygląda jak nasze obecne platinium. Lifting, liftingiem ale myślę że może być że obecny gen to ostatni samodzielny produkt segmentu FHI. Co kolejne, siostra rav4? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 (edytowane) 35 minut temu, dirkdiggler napisał(a): Co kolejne, siostra rav4? Camry przerobione na Subaru prześwit 22 cm i pakiet wilderness. Coś tak groteskowego jak dawne Volvo s60 cross country. Silnik hybryda i oska. Po co komu napęd na 4, agresywny look i plastiki zrobią sprzedaż Edytowane 16 Maja 2023 przez Tsunetomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 Nie no, Toyota już ogarnęła 4x4 dla Ravki (silnik elektryczny z tyłu) także pewnie pożyczy to wyśmienite rozwiązanie Subaru. Jeśli zestawić je z bokserem z przodu, to chyba nawet będzie symmetrical AWD A szczerze, to przy obecnym poziomie emocji oferowanym przez europejskie OBK z CVT, chyba bym już wolał taką hybrydę AWD z 220KM spalającą 5-6l/100 w mieście. Tylko musieliby przestawić boxera na cykl Atkinsona. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 2 godziny temu, Tsunetomo napisał(a): Coś tak groteskowego jak dawne Volvo s60 cross country Realnie pakiet Wilderness to stylistyka. Żadnych poważnych zmian. A z drugiej strony to można Outbacka bardzo terenowo poprawić czego z kolei nie będzie widać kompletnie na zewnątrz =ale przecież tu chodzi właśnie o wygląd. Zresztą właśnie wygląd łatwiej i taniej zmienić. Łatwiej zrobić nakładki na błotniki (ciul wie po co to) niż wzmocnić półosie, zmienić przełożenia, dać sorzynię rozdzielczą z reduktorem czy zmodyfikować zawieszenie. Volvo to akurat bardzo udane samochody. Cross Country tym bardziej, nie uważam że jest groteskowy. Po prostu - trochę wiecej prześwitu, więcej w osobówce na wsi nie trzeba. Tego mi na przykład w Stelvio brakowało. Napęd z kolei super sobie radził ze śniegiem czy błotkiem, bo przecież subaru też poszedł w to samo rozwiązanie co inne osobówki (z wyjątkiem prawdziwego quattro które też jest już montowane jedynie w najwyższych modekach). Każdy SUV to w prawdziwym terenie groteska. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 36 minut temu, Bosman napisał(a): Nie no, Toyota już ogarnęła 4x4 dla Ravki (silnik elektryczny z tyłu) także pewnie pożyczy to wyśmienite rozwiązanie Subaru. Jeśli zestawić je z bokserem z przodu, to chyba nawet będzie symmetrical AWD A szczerze, to przy obecnym poziomie emocji oferowanym przez europejskie OBK z CVT, chyba bym już wolał taką hybrydę AWD z 220KM spalającą 5-6l/100 w mieście. Tylko musieliby przestawić boxera na cykl Atkinsona. Zgadzam się z Tobą całkowicie. Tak na prawdę to którykolwiek SUV ma praktycznie jednakowe możliwości, no chyba że faktycznie jest w wersji fwd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 5 minut temu, mechanik napisał(a): Volvo to akurat bardzo udane samochody. Cross Country tym bardziej, nie uważam że jest groteskowy. Po prostu - trochę wiecej prześwitu, więcej w osobówce na wsi nie trzeba. Sęks W CC obiecywali taki sam prześwit jak w Subaru czyli 21 cm - na razie nie musiałem sprawdzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sartek Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 27 minut temu, mechanik napisał(a): zmienić przełożenia Akurat przełożenia w Wilderness zmienili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 Volvo to bardzo fajne auta. Moj komentarz na temat groteskowego wyglądu dotyczył wyłącznie S60 CC, sedan na szczudłach wyglada dziwacznie jak dla mnie. V60 CC było już stylistycznie Ok Piszę o pośredniej generacji. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 (edytowane) P.S. Zdolności terenowych nie oceniam, ale w Volvo XC90 prześwit wynosi 28 cm… Ja to chętnie poszedłbym w XC100 (gdyby tylko produkowali) Edytowane 16 Maja 2023 przez Blixten Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sartek Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 1 minutę temu, Blixten napisał(a): Volvo XC90 prześwit wynosi 28 cm… ile? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 16 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 Godzinę temu, Bosman napisał(a): Nie no, Toyota już ogarnęła 4x4 dla Ravki (silnik elektryczny z tyłu) także pewnie pożyczy to wyśmienite rozwiązanie Subaru. Jeśli zestawić je z bokserem z przodu, to chyba nawet będzie symmetrical AWD A szczerze, to przy obecnym poziomie emocji oferowanym przez europejskie OBK z CVT, chyba bym już wolał taką hybrydę AWD z 220KM spalającą 5-6l/100 w mieście. Tylko musieliby przestawić boxera na cykl Atkinsona. Subaru w którymś dokumencie strategicznym jasno wykluczyło taki model AWD w Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 11 minut temu, sartek napisał(a): ile? Tyle podają dla modelu 4x4 wyposażonego w zawieszenie pneumatyczne. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 Godzinę temu, Blixten napisał(a): Tyle podają dla modelu 4x4 wyposażonego w zawieszenie pneumatyczne. Strasznie się napaliłam na te 28 cm prześwitu ale nie udało mi się tego potwierdzić na stronie Volvo. Znalazłem info o 195 mm prześwitu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 1 godzinę temu, sartek napisał(a): Akurat przełożenia w Wilderness zmienili Właśnie nie zmienili przełożeń. Zmienili soft w skrzyni. To ogromna różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 (edytowane) 2 godziny temu, sartek napisał(a): Akurat przełożenia w Wilderness zmienili Właśnie nie zmienili przełożeń. Zmienili soft w skrzyni. To ogromna różnica. Poza tym w terenie istotne jest przełożenie w dyferencjałach (talerz i wałek ataku) aby odciążyć skrzynię tylko właśnie tam nic nie zmienili. W Wilderness zadbano więc tylko o marketing, a tu się wszystko zgadza - kolega na Forum przecież protestuje "przełożenia przecież zmieniono", i ludzie zadowoleni. O to chodzi. A faktycznie nic nie zmieniono, a co najważniejsze nic to producenta nie kosztowało. Edytowane 16 Maja 2023 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 (edytowane) 20 minut temu, Michał W. napisał(a): Strasznie się napaliłam na te 28 cm prześwitu ale nie udało mi się tego potwierdzić na stronie Volvo. Znalazłem info o 195 mm prześwitu Tu chyba chodziło o pneumatyczne zawieszenie, gdy w maksymalnie podniesionym aucie tyle wynosi. Też to naciagane jest bo samochód jest wówczas bardzo sztywny, zawieszenie jest sztywne jak na szczudłach co za tym idzie prędkość jest bardzo ograniczona. Widziałem jak to działa w Toyocie Land Cruiser. No i ta nastawa wynosi tyle przy uruchomionym silniku tylko. Takie rozwiązanie to oczywiście pewien kompromis. Edytowane 16 Maja 2023 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 7 godzin temu, dirkdiggler napisał(a): Oglądam te zdjęcie i nie widzę zmian poliftingowych. Zdjęcie wygląda jak nasze obecne platinium (...) Faktycznie, na dużym ekranie PC widać, że zmian brak... na telefonie wydało mi się, że po bokach przeciwmgielnych są jakby nowe nakładki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sartek Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 1 godzinę temu, mechanik napisał(a): kolega na Forum przecież protestuje "przełożenia przecież zmieniono", i ludzie zadowoleni OK, chylę czoła przed większą wiedzą techniczną niż moja. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 2 godziny temu, Michał W. napisał(a): Strasznie się napaliłam na te 28 cm prześwitu ale nie udało mi się tego potwierdzić na stronie Volvo. Znalazłem info o 195 mm prześwitu. To jest szkic modelu V90CC, który ma mniejszy prześwit niż XC90 - jutro dowiem się u źródła i dam znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowalesik Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 (edytowane) W specyfikacji US, 8.5 cala dla XC90 czyli mniej niż Outback, bo ten ma 8.7 dla zwykłego i 9.5 dla Wilderness. 2023 Wrangler ma 9.7 do 10.8 cala w zależności od wersji, a z jakimś cudacznym pakietem Xtreme Recon Package nawet 12.9 Edytowane 16 Maja 2023 przez Kowalesik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się