Skocz do zawartości

Co zamiast XV???


PRIMAR

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 7.01.2024 o 11:22, Blixten napisał(a):


niech Ci prąd lekkim będzie ;) zdradzisz za ile kupiłeś i na jakich warunkach ? 

warunku są nienegocjowalne, jaka cena na stronie taka jest ostatecznie na fakturze 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.01.2024 o 13:04, peteres napisał(a):

Podobno ktoś już pracuje nad  manetkami do samodzielnego zamontowania, więc jak ktoś się nie przyzwyczai będzie miał inną opcję..Choć uważam, że Tesla.powinna albo .montować standardowo albo umożliwić fabryczne zamontowanie jako opcja, nawet za dopłatą. 

Adam Słodowy ciągle żywy... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, peteres napisał(a):

A to w Tesli w ogóle są okreso r przeglądy? Myślałem, że tylko jak coś się dzieje na gwarancji lub Tesla wzywa.

 

To był żart w odpowiedzi na wypowiedź @Szürkebarát. Nie ma okresowych przeglądów. Są zalecenia dotyczące samodzielnego wykonania drobnych prac konserwacyjnych w określonych interwałach - np. wymiana filtrów pyłkowych. Na stronie producenta jest to wszystko rozpisane wraz z instrukcjami i filmami.

W przypadku problemów serwis stacjonarny, albo mobilny - czyli w Twoim garażu.  Aktualizacje (w tym ta słynna "naprawiająca" 2 mln samochodów "wycofanych" z rynku) robią się same a ich częstotliwość przyprawia byłego właściciela Subaru o zawrót głowy :D

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, spawalniczy napisał(a):

 

To był żart w odpowiedzi na wypowiedź @Szürkebarát. Nie ma okresowych przeglądów. Są zalecenia dotyczące samodzielnego wykonania drobnych prac konserwacyjnych w określonych interwałach - np. wymiana filtrów pyłkowych. Na stronie producenta jest to wszystko rozpisane wraz z instrukcjami i filmami.

W przypadku problemów serwis stacjonarny, albo mobilny - czyli w Twoim garażu.  Aktualizacje (w tym ta słynna "naprawiająca" 2 mln samochodów "wycofanych" z rynku) robią się same a ich częstotliwość przyprawia byłego właściciela Subaru o zawrót głowy :D

To może czas zacząć się uskuteczniać na innym niż TF forum?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Szürkebarát napisał(a):

To może czas zacząć się uskuteczniać na innym niż TF forum?

Czemu? Właśie to forum nie jest ksenofobiczne - cenimy sobie użytkowników Octavii, Camry, Tesli czy Jeepa. Wszyscy kiedyś mieli kontakt z Subaru, są też znajomości głębsze niż monitor i klawiatura. Rozmawiamy o czym chcemy, posiadane auto nie ma znaczenia. To nas odróżnia od innych społeczności.

  • Super! 3
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, aflinta napisał(a):

Czemu? Właśie to forum nie jest ksenofobiczne - cenimy sobie użytkowników Octavii, Camry, Tesli czy Jeepa. Wszyscy kiedyś mieli kontakt z Subaru, są też znajomości głębsze niż monitor i klawiatura. Rozmawiamy o czym chcemy, posiadane auto nie ma znaczenia. To nas odróżnia od innych społeczności.

Czy inne społeczności na swoich forach tak samo głęboko odróżniają nas od swoich społeczności?

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Szürkebarát napisał(a):

Czy inne społeczności na swoich forach tak samo głęboko odróżniają nas od swoich społeczności?

Jakie to ma znaczenie? Niemniej owszem, są fora gdzie za każdy wpis nie na temat dostawało się ostrzeżenia lub tematy powtarzające się zamykało. Staramy się nie uskuteczniać zamordyzmu, preferujemy kulturalną kawiarnię czy podobny lokal.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, aflinta napisał(a):

Jakie to ma znaczenie? Niemniej owszem, są fora gdzie za każdy wpis nie na temat dostawało się ostrzeżenia lub tematy powtarzające się zamykało. Staramy się nie uskuteczniać zamordyzmu, preferujemy kulturalną kawiarnię czy podobny lokal.


Mnie przynajmniej taka formuła bardzo odpowiada. I wbrew powszechnemu przekonaniu, że świat schodzi na psy (’a one szczerzą kły’) ostatnio widzę nawet pewną poprawę / zmianę TF w tym kierunku.

  • Trzymaj się 1
  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.01.2024 o 14:51, spawalniczy napisał(a):

 

To był żart w odpowiedzi na wypowiedź @Szürkebarát. Nie ma okresowych przeglądów. Są zalecenia dotyczące samodzielnego wykonania drobnych prac konserwacyjnych w określonych interwałach - np. wymiana filtrów pyłkowych. Na stronie producenta jest to wszystko rozpisane wraz z instrukcjami i filmami.

W przypadku problemów serwis stacjonarny, albo mobilny - czyli w Twoim garażu.  Aktualizacje (w tym ta słynna "naprawiająca" 2 mln samochodów "wycofanych" z rynku) robią się same a ich częstotliwość przyprawia byłego właściciela Subaru o zawrót głowy :D

Jak to Tesla nie podlega przeglądom okresowym? W sensie takim z wbiciem do dowodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, adamW202 napisał(a):

Jak to Tesla nie podlega przeglądom okresowym? W sensie takim z wbiciem do dowodu?

 

Okresowych w sensie tych odpłatnych robionych w serwisie. Przeglądy rejestracyjne robi się tak samo, jak w każdym innym samochodzie.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.01.2024 o 17:39, aflinta napisał(a):

Czemu? Właśie to forum nie jest ksenofobiczne - cenimy sobie użytkowników Octavii, Camry, Tesli czy Jeepa. 

 

Samochody to zapewne bardziej wdzięczny temat do dyskusji niż .... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety coraz bardzie skłaniam się ku przekonaniu że jeśli nie potrzeba dużego prześwity i napędu na 4 to chyba wszystko inne będzie dobre. Oczywiście moja opinia może być upośledzona akurat moim egzemplarzem który posiadam od przebiegu ok 140kkm. Ogólnie drobnostki ale irytujące. Auto mam 7 miesięcy. Forestera miałem siedem lat i nic mnie w nim nie irytowało mimo że kupiłem zepsutego. Ma też zalety np zdolność do jazdy w rzece, jest mały więc łatwo się parkuje. Wad jest mnóstwo że wymienię tylko jedna za nisko zamontowane lusterko wsteczne jak chcesz siedzieć Max wysoko to ono zasłania cześć drogi. Wstępnie to będzie Outlander.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Szczepan napisał(a):

za nisko zamontowane lusterko wsteczne jak chcesz siedzieć Max wysoko

Pierwszą rzeczą jaką uczą na SJS to prawidłowa pozycja za kierownicą. XV bazuje na aucie kompaktowym, w fotelu siedzi się jak w aucie kompaktowym a nie jak w Foresterze „na taborecie ”. Fotel opuszczamy najniżej jak się da, tak by kierownica nie zasłaniała drogi. Mamy wtedy lepsze czucie auta w zakrętach. Miejsca jest wystarczająco by nawet w kasku jeździć (co kilka razy praktykowałem) i lusterko w niczym nie przeszkadza. Mam 180 cm wzrostu.

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, aflinta napisał(a):

Mamy wtedy lepsze czucie auta w zakrętach.

 

Lepsze czucie lepszym czuciem, ale warto wspomnieć i podkreślić jak samo auto świetnie czuje się w zakrętach :ok:

Przesiadka z CX-5 na XV była dla mnie niesamowitym przeżyciem - uśmiechałem się i myślałem sobie: to tak można ? :blink: Ja chcę więcej zakrętów ! :yahoo:

 

Po blisko 6 latach zdążyłem się już do tego przyzwyczaić i w większości aut, do których się przesiadam myślę sobie tym razem: dlaczego to tak buja ? a ten układ kierowniczy to z gumy jest, czy z czego  ? ;)

 

 

 

  • Zdrówko! 1
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnóstwo zalet XV można odczuć właśnie przy obecnej pogodzie. Proponuję poprzesiadać się w inne auta, choć na chwilę, na kilka kilometrów. Różnica w prowadzeniu na śliskich drogach jest kolosalna. Mnie właśnie zimą banan na gębie poszerza się najbardziej :) Przez 3 inne pory roku jeżdżę wolniej, niż inni kierowcy. Za to zimą... Uwielbiam zwłaszcza beemki, które teraz suną przez słabo odśnieżone drogi majestatycznie 15km/h. Kolejna obserwacja: zjazd do hali garażowej. Jak wszędzie, dość stromy, ale do tego zakręcający najpierw 90st w lewo przed bramą, by tuż za nią zmienić na 90st w prawo. Odkąd pojawił się śnieg przyuważyłem problemy trojga kierowców. Toyota Auris sedan, Volvo S60, BMW 5. Wszystko nowe modele. Pierwszy zatrzymał się na ścianie. Drugi i trzeci zjeżdżając baaardzo powoli ślizgał się i walczył o życie. Oczywiście, jest jeszcze faktor samego kierowcy. Moja połowica w Aygo nie ma żadnych problemów z tym zjazdem (za to już z wyjazdem tak, ale wtedy ma odciążony przód i za dużo mocy w za lekkim aucie :P).

 

 

  • Super! 1
  • Lajk 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Rok z Bagien napisał(a):

Jedną sztukę poproszę, może być w tym kolorze. :rolleyes:

 

 


Gdybym ja miał robić powtórkę, to ponarzekałbym na relingi i troszszszszeczkę dużo plastiku, ale w swojej klasie jest super i wygląda na lepszy od wcześniejszych generacji :ok:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Blixten napisał(a):


Gdybym ja miał robić powtórkę, to ponarzekałbym na relingi i troszszszszeczkę dużo plastiku, ale w swojej klasie jest super i wygląda na lepszy od wcześniejszych generacji :ok:

Plus... brak pomarańczowych przeszyć :th_dash: i ten wielki telewizor bez fizycznych przycisków :facepalm: i...

Biorę !!! :yahoo::thumbup:

  • Haha 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.01.2024 o 19:34, Szczepan napisał(a):

IMG_1604.thumb.jpeg.857fc091a9879e4d0cc9824b56b224eb.jpeg

Obiektyw na wysokości oczu

Jeśli w takiej właśnie wysokiej pozycji chcesz/musisz z jakiegoś powodu jeździć to niestety nie jest to auto dla Ciebie.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.01.2024 o 10:13, radix99 napisał(a):

Mnóstwo zalet XV można odczuć właśnie przy obecnej pogodzie.


Prawda, pod warunkiem, że zakręt nie jest ostry (typowe skrzyżowanie pod kątem prostym) i nie jest bardzo ślisko. Wówczas XV wymięka miotając się pomiędzy pod i nad sterownością.

 

W dniu 17.01.2024 o 10:13, radix99 napisał(a):

Uwielbiam zwłaszcza beemki, które teraz suną przez słabo odśnieżone drogi majestatycznie 15km/h.


Jeśli ośki, to może i tak. Równoległe z XV miałem piątkę x-Drive i w typowo drogowych sytuacjach BMW było zdecydowanie bardziej przewidywalne i stałe w swej charakterystyce (lekka nadsterowności bardzo łatwa do kontrolowania). Trakcja bez uwag. Zero mielenia przodem przy ruszaniu na skręconych kołach znanego z Subaru. 
Generalnie w mojej ocenie napęd bezpieczniejszy i skuteczniejszy od SAWD.

 

W dniu 17.01.2024 o 10:13, radix99 napisał(a):

Proponuję poprzesiadać się w inne auta, choć na chwilę, na kilka kilometrów. Różnica w prowadzeniu na śliskich drogach jest kolosalna.


Nawiązując do powyższego, w sumie mogę się zgdzić.

 

Nie wiem, co poszło nie tak i dlaczego XV miał najgorsze zachowanie na śliskim, że wszystkich moich Subaru i nie tylko Subaru.

 

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...