Skocz do zawartości

Co zamiast XV???


PRIMAR

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, moominko napisał(a):

No właśnie powoli do mnie dojrzewa myśl aby też poczekać, choć boje się, że do tego czasu ceny odlecą mi jeszcze dalej.

 

Fakt, inflacja wywiera presję. Ale z drugiej strony teraz auto kupuje się zwykle na dłużej niż kiedyś, przynajmniej ja tak mam. Dlatego wolę wydać trochę więcej, ale pojeździć czymś, z czego będę zadowolony przynajmniej równie jak z XV. Nowy Crosstrek to pierwsza opcja do sprawdzenia, więc poczekam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, adamW202 napisał(a):

Ostatnio naoglądałem sie testów Cupry i w tym miejscu Ateca była by ciekawą opcją, tylko te ceny to jest naprawdę odlot.

 

Ateca to Seat, jako Cupra tylko ze znaczka. IMO lepiej rozważyć Formentora 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, GREGG napisał(a):

 

Ateca to Seat, jako Cupra tylko ze znaczka. IMO lepiej rozważyć Formentora 

No to kwestia gustu, dla mnie Formentor zbyt pretensjonalny jest...tak, Cupra to Seat ale to nie problem, problemem jest jego cena bo o ile wersja 310konna jest bardzo kusząca o tyle cena powala, zważywszy ze jest to właśnie tylko Seat (jeszcze ze 2 lata temu nie do pomyślenia).

Edytowane przez adamW202
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, adamW202 napisał(a):

Cupra to Seat ale to nie problem, problemem jest jego cena bo o ile wersja 310konna jest bardzo kusząca o tyle cena powala, zważywszy ze jest to właśnie tylko Seat (jeszcze ze 2 lata temu nie do pomyślenia).

 

Ja nie mam problemu z tym, że Cupra to Seat. Natomiast Ateca to zwykły Seat ze znaczkiem Cupry, a Formentor to model stworzony od zera dla Cupry. Więc jakbym chciał Atecę, to pewnie taniej wyjdzie w Seacie kupić. A ceny... Ceny wszystkiego ostatnio powalają ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, GREGG napisał(a):

 

Ja nie mam problemu z tym, że Cupra to Seat. Natomiast Ateca to zwykły Seat ze znaczkiem Cupry, a Formentor to model stworzony od zera dla Cupry. Więc jakbym chciał Atecę, to pewnie taniej wyjdzie w Seacie kupić. A ceny... Ceny wszystkiego ostatnio powalają ;) 

Spoko, nie załapałem od razu o co chodzi. Nie patrzyłem tylko czy Seat Ateca jest też w takiej mocnej konfiguracji jak ta 310konna Cupra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Snuff napisał(a):

a i lepiej wyciszony jest

 

Serio? Lepiej jest wyciszony?? :blink:

Nie jechałem, ale wszędzie, ale to wszędzie narzekają na kiepskie wyciszenie Yaris Cross.

Dobrze, że XV nie jechali w takim razie :biglol:

Edytowane przez Skodziarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, adamW202 napisał(a):

Spoko, nie załapałem od razu o co chodzi. Nie patrzyłem tylko czy Seat Ateca jest też w takiej mocnej konfiguracji jak ta 310konna Cupra.

 

Pewnie nie ma, ale przy obecnych cenach to i tak by wychodziły bardzo duże pieniądze za taką wersję. Lepiej wziąć 2.0 TSI 190 KM i w razie niedostatku mocy zrobić sobie po gwarancji jakiś program na 200+ KM ;) Pewnie dla tego silnika jest multum takich opcji  

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Skodziarz napisał(a):

 

Serio? Lepiej jest wyciszony?? :blink:

Nie jechałem, ale wszędzie, ale to wszędzie narzekają na kiepskie wyciszenie Yaris Cross.

Dobrze, że XV nie jechali w takim razie :biglol:

No przecież porównuję do XV :D

Na trasie do 140 km/h o wiele cichsza niż XV, powyżej głośno...ale i tak ciszej od XV :biglol:

Po mieście jak jeździsz, to słychać czasami warczący mały silniczek, który doładowuje baterię...po przesiadce z XV nie zwracam na to uwagi. I tak wolę swojego subaraka btw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.03.2023 o 20:41, GREGG napisał(a):

 

Pewnie nie ma, ale przy obecnych cenach to i tak by wychodziły bardzo duże pieniądze za taką wersję. Lepiej wziąć 2.0 TSI 190 KM i w razie niedostatku mocy zrobić sobie po gwarancji jakiś program na 200+ KM ;) Pewnie dla tego silnika jest multum takich opcji  

Z Seata Ateca w cenniku widziałem została tylko 1.5benzyna a 4x4 tylko w gnojówie:(

Edytowane przez adamW202
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, adamW202 napisał(a):

Z Seata Ateca w cenniku widziałem została tylko 1.5benzyna a 4x4 tylko w gnojówie:(

 

To słabo, ale wszędzie taka tendencja idzie. Euro-komuna wzięła się za likwidację posiadania samochodów i będzie tylko gorzej :(

Edytowane przez GREGG
  • Smutny 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.03.2023 o 20:41, GREGG napisał(a):

 

Pewnie nie ma, ale przy obecnych cenach to i tak by wychodziły bardzo duże pieniądze za taką wersję. Lepiej wziąć 2.0 TSI 190 KM i w razie niedostatku mocy zrobić sobie po gwarancji jakiś program na 200+ KM ;) Pewnie dla tego silnika jest multum takich opcji  

Właśnie taką wersję miałem zamówioną w 12.2021, wtedy kosztowała tyle co XV platinum, ale przez 5 miesięcy nawet nie poszła do produkcji, a XV stał w salonie, wiec wygrał. Moje poprzednie auto to był Leon kombi FR 2.0 tsi DSG7, miłe , ale strasznie delikatne. Pomimo dbania (olej co 15 kkm, w DSG co 30 kkm) po 100 kkm zaczęły jakieś sterowniki padać - 6 tygodni czekania, żeby z Chin przypłynęły . Wpadniecie kołem w dziurę w jezdni, po za felgą, McPersonem , półosią , zakończyło się wymianą skrzyni, bo obudowa jej pękła , a w tym modelu to tylko cała skrzynia na raz do wymiany (40 kzł) Poza tym Cupra zabrała część rozwiązań z Seata i to co było w Leonie FR , wrzucili do Leona Cupry 245KM , nie dając nawet w opcji seatowi ( np wielowahacz z tylu) . W atece jeszcze zostały fizyczne przełączniki, w formentorze wnętrze z Leona, tylko tablet . No i zakaz wjeżdżania na tor ( leasingodawca) i zjeżdżania z utwardzonych dróg (manual). A w Subaru przeciwnie i Leasing bez limitu kilometrów , i w serwisie normalnie (Seat filtr powietrza co 90 kkm). Nie żałuję zmiany stajni. 

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.03.2023 o 20:41, GREGG napisał(a):

 

Pewnie nie ma, ale przy obecnych cenach to i tak by wychodziły bardzo duże pieniądze za taką wersję. Lepiej wziąć 2.0 TSI 190 KM i w razie niedostatku mocy zrobić sobie po gwarancji jakiś program na 200+ KM ;) Pewnie dla tego silnika jest multum takich opcji  

Na Otoszroto jest parę nowych sztuk za niecałe 240tys z 300konnym motorem (napisane, że z 2023)...no ale w konfiguratorze nie widziałem już tej wersji jak wspominałem wcześniej.

P.S. w sensie o Cupra Ateca mowa;)źle spojrzałem, tak więc niestety jak pisałem, Seatów Ateca z tym motorem najwyraźniej już nie ma:(

Edytowane przez adamW202
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, GREGG napisał(a):

Ta historia jest zdecydowanym potwierdzeniem tego, że kąty natarcia w XV nie są niestety najlepsze, natomiast kąty zejścia wręcz przeciwnie. 

Edytowane przez peteres
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Blixten napisał(a):

U mnie jest tylko jedno pytanie: ile KM będzie miała wersja na UE. 

Jak zawsze za mało aby sprawić frajdę a za dużo żeby UE mogła być zadowolona i uśmiechnięta z tego powodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...