Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje - sezon 2018


turdziGT

Rekomendowane odpowiedzi

Ludzie sie zasadniczo nie zmieniają, hehe :)

 

 

 

EDIT: powyżej była fota z FB z profilu niemieckiego portalu rajdowego z dzwona Toyoty na testach i z podpisem, ze to a jakże Kris Meeke, no ale po chwili została z FB usunięta

Edytowane przez Bosman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To był Fake i dlatego usunięty 

 

 

 

BTW tak sobie troche myslalem dlaczego Lappi przeszedl do Citroena i chyba wymyslilem , i wydaje sie ze moze byc to genialny ruch ( tak mnie sie przynajmniej wydaje ) 

 

Toyota jest mocno osadzona to wiemy.Ma lidera ktorym jest Tanak i ktory jest na szczycie swojej kariery i niec nie wszkazuje na to zeby zawiesil kask na kolku do puki nie zgarnie mistrzostwa a wiec teoretycznie fotel nr.1 w Toyocie moze byc zabokowany na pare lat. Lappiego taka sytuacja nie interesuje bo on chce sie rozwijac a nie byc numer 2 lub 3.

A wiec w takim razie co mu daje przejscie do Citroena wraz z Ogierem ? Ano to ze prawdopodobnie Ogier pojezdzi jeszcze rok maks 2 lata.Jezeli zdobedzie mistrza z Citroenem to bedzie to jego brakujace ogniwo i powie dziekuje owierajac wakat na nr.1 w zespole.A kto bedzie sie na to mniejsce najlepej nadawal no wlasnie Lappi ktoryobezna sie z zespolem autem i pewnie sporo nauczy od maestro i bedzie wiecej niez gotowy do wali o swoj tytul. Dobrze sobie to wymyslil :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jednak to nie byl fake, a Kris to Kris ;)

za Autoklubem:
"Tommi Makinen jednocześnie potwierdził, że Kris Meeke zaliczył kraksę podczas testów. Brytyjczyk obrócił auto na bok przy niewielkiej prędkości."

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toyota ma zespół marzeń, wyłącznie kierowcy z pasją. Jestem przekonany, że wywalczą podwójne mistrzostwo. Tanak ostro do przodu, a Kris i Jari, raz wielki wynik, raz trochę pobocza...ale nigdy nie bezpieczne miejsce w drugiej piątce. To sok tego sportu.

 

Co do Katalonii, to liczę na dobrą, sprawdzoną firmę...Loeba może nie zwycięstwo, ale na pewno walka w czołówce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie najbardziej interesuje taktyka pod koniec rajdu bo mysle ze to bedzie kluczem do wygrania mistrzostwa w tym roku.

Ostatnia rzecza ktra chcesz zrobic to isc do Australi jaki pierwszy z przewaga 1 czy 2 punktow tak wiec mysle ze i Seb i Therry beda robic jakies ruchy w niedziele w zaleznosci od potencjalnej sytuacji puntowej.Tanak ma dosc proste zadanie bo musi wygrac obie rundy jezeli pozostala dwojka nic nie nawyprawia i jezeli przed Australia bedzie startowal z trzeciej pozycji ze strata 1 czy dwoch punktow to mysle ze ma szanse zeby zgarnac tytul z jego predkoscia.Obawiam sie tez ze niestety Therry to znow zmascil ta druga czesc sezonu to jak by powtorka poprzedniego.No nic japiekniejsze jest to ze nic nie da sie przewidziec i to jest super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobnie powracający właśnie Petter Solberg na Korsyce 2003.

Przygrzmocił na testowym, następnie wygrał rajd, a po kilku tygodniach zdobył tytuł.

 

Swoją drogą, to było 15 lat temu i to był ostatni tytuł, którego nie zdobył jakiś Sebastien.......

A także trzeci i póki co ostatni tytuł dla Subaru.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tymczasem po prologu.Ogier odjechał wszystkim i przyznam szczerze że jednej rzeczy nie rozumie.

Dlaczego on jako jedyny jechał na zawieszeniu skreconym na maksa zarówno jeżeli chodzi o wysokość jak  twardość.Przeciez przewagę tego setupu było widać gołym okiem.To tak jak by oddać komuś sekundy za darmo.? 

Na pytanie Molly która zapytała Tanaka jaką masz przewagę na tym rajdzie będzie wzgledem Seba i Therrego odpowiedział krótko -  " My Toyota " :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawias skręcił to raz, a dwa to jechali na szutrówkach i Ogier je "zużył" jeszcze przed startem i jechał na łysych.

Hehe, podpatrzył to u najlepszych. Czyli w pucharze Cinquecento w latach 90-tych, jak obowiązkowe były Dębice Vivo, też się tak robiło na suchy asfalt. Ponoć byli tacy magicy, co linką przywiązywali tył do drzewa i cisnęli do przodu żeby te Vivo zużyć :)

Ciekawe jak Seb je zużył, bo rozumiem że zużytych z poprzedniego rajdu nie mógł wziąć bo mają chyba konkretny przydział na rajd?

 

Thierry przyznał, że to ich błąd że też tego nie zrobili.

 

Cóż, 5krotnym mistrzem świata zostaje się, jak się dba o każdy najdrobniejszy szczegół. Brawo Seb!

 

No i Ford znowu z tym pokracznym aero, oby tym razem zadziałało.

 

Widać, że wszyscy się emocjonują walką, a najlepszy był komentator na AllLive. Dopatrywał się w tylnym zderzaku Ogiera płomieni na prawo od wydechu, a to była różowa naklejka wskazująca ucho holownicze :)

 

Ale będą emocje, oby trwały do ostatniego oesu Australii...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Bosman napisał:

Zawias skręcił to raz, a dwa to jechali na szutrówkach i Ogier je "zużył" jeszcze przed startem i jechał na łysych.

Hehe, podpatrzył to u najlepszych. Czyli w pucharze Cinquecento w latach 90-tych, jak obowiązkowe były Dębice Vivo, też się tak robiło na suchy asfalt. Ponoć byli tacy magicy, co linką przywiązywali tył do drzewa i cisnęli do przodu żeby te Vivo zużyć :)

Ciekawe jak Seb je zużył, bo rozumiem że zużytych z poprzedniego rajdu nie mógł wziąć bo mają chyba konkretny przydział na rajd?

 

Thierry przyznał, że to ich błąd że też tego nie zrobili.

 

Cóż, 5krotnym mistrzem świata zostaje się, jak się dba o każdy najdrobniejszy szczegół. Brawo Seb!

 

Widac Msport cos sie nauczyl przez ostatnie lata bo jeszcze niedawno sie dziwili jak pewien bardzo szybki kierowca ktory prowadzil jedna reka wlewal Dokladnie wyliczona ilosc paliwa na Super Ose w Mikolajkach pare lat temu zamiast wozic dodatkowe 20 kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...