Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje - sezon 2018


turdziGT

Rekomendowane odpowiedzi

Ogier pokazuje w tym rajdzie swoją klasę, średnio go wcześniej lubiłem, ale teraz jednak pokazuje swój kunszt, pomimo sprzętu jest w stanie pokazać gdzie jest jego miejsce, obecnie WRC wraca do swych korzeni, emocji i walki do końca, oby tak dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seb wyjął to zwycięstwo LIKE A BOSS i jak na wielokrotnego mistrza przystało ale i tak bohaterem tego rajdu jest Tanak i Toyota.Jej dominacja jest w tej chwili totalna.

Niestety Tanak musi w tej chwili zgarnąć wszystko i rajdy i PSy a i tak reszta musi mu trochę pomóc a jak widać broja chlopaki jak jest ciśnienie  i to bardzo a więc emocje mamy gwarantowane.

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, pegi napisał:

Tanaka szkoda bardzo. Jakby dowiózł wynik, końcówka sezonu byłaby jeszcze bardziej interesująca. 

A ja myślę, że interesująca i tak będzie :). Ott jest ostatnio zdecydowanie najszybszy niezależnie od warunków i nawierzchni, więc jest szansa na emocjonującą końcówkę sezonu.

No i nie można nie wspomnieć pięknej walki Ogiera z Latvalą :thumbup:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co za rajd, co za emocje, co za finisz.

Wielki szacun dla JML za tak zaciekłą walkę, ale Seb pokazał dlaczego to jednak on jest Mistrzem.

Ogier jako jedyny z czołowej trójki nie popełnił większego błędu.

Thierry siedział w rowie, a Tanak - sam nie wiem, to już trzecia taka "awaria chłodnicy" w sezonie i zawsze po konkretnym uderzeniu.

Patrząc na onboardy czołówki z tego miejsca, to chyba miał znowu potężnego pecha, że tę płytę zostawił, bo wszyscy jechali podobnym torem i nikt tak głęboko nie wpadł.

Może Ogier i Neuville jechali odrobinę szerzej, ale nawet patrząc na Neuvilla, który miał podobnie umieszczoną kamerę jak Tanak, ciężko dopatrzyć się różnicy w torze jazdy czy prędkości.

 

Ale od wakacyjnej przerwy w 4 rajdach Neuville zdobył 40pkt, Ogier 60, a Tanak mimo wpadki w GB....91.

Mimo to Neuville, jako jedyny może sobie teoretycznie zapewnić mistrza już w Katalonii.

Będzie ciekawie...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem prawie pewien ze ta przygoda Tanaka to finalny skutek jego pierwszej przygody na testowym.Tam uderzył mocno w skarpę podwoziem i mimo ze tam lewa stronabyla bardziej obciążona to prawdopodobnie cos juz zostało naruszone a ze uszkodzenie nie było widoczne gołym okiem nie zostało wymienione.

Taka mam teorie bo inaczej niemożliwe zeby tak to wyrwało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak sobie pomyślałem oglądając wczoraj pełną relacje z GB.

 

Z innej beczki jestem w tym sezonie totalnie rozczarowany Mikkelsenem.

Gdzieś zgubił całą prędkość, którą wcześniej miał, nawet jak wsiadał z marszu do Citroena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mikkelsen faktycznie ma bardzo słaby sezon. Podobnie Paddon, a bardzo liczyłem na tych dwóch zawodników. 

 

Co do Toyoty to mając w składzie takiego dzwonnika jak JML powinni mieć auto, które zatrzyma jedynie czołg, a odnoszę wrażenie, że jest wręcz przeciwnie i to już któryś raz Yaris zostaje na poboczu po uderzeniu o glebę brzuchem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsumowanie GB by Colin Clark 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WOW ale news ! ( jeszcze nie potwierdzony )

 

Screenshot_20181010-090810.thumb.jpg.4e8e20d166ceb44c2104fcf7738834c4.jpg

 

 

No to Toyota ma skład na 2019 dzijzas......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Tutek napisał:

27 latka na 40-letniego dzwonnika

Młody z trzeciego idzie na drugiego. Raczej nie Tommy go zmienia, tylko Lappi zespół. 

Ja się bardzo cieszę z powrotu Meeka. W Cytrynie był duszony presją wyniku i atmosferą, przy Tommym powinien nieco rozprostować kości i rzecz jasna rozłożyć szerzej skrzydła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie. Lappi poszedl do Cytryny bo tam bedzie drugim a nie trzecim.Czy wpadnie z deszczu pod rynne zobaczymy.

Mysle ze Toyoty plan jest taki:

Na 2019 jest Tanak , JML i Meeke ale juz na 2020 bedzie Tanak , Meeke i Rovanpera :) 

 

Odnosnie Meeka mysle ze moze byc tak jak Adi pisze. Kris mial po prostu za duze cisnie w zespole ktory mial tez odraniczony budzet.Mysle ze jezeli zdejma mu troche cisnienia to wroci na top bo on byl niesamowicie szybki. Pamietajmy ze Seb wraca do fabryki i jezeli chcesz o czymkolwiek myslec to musisz miec wiecej kierowcow ktorzy beda w stanie z niem walczyc a nie tylko jednego.A Meeke jest wlasnie takim kierowca.Wyglada na to cze Toyota bedzie miala dream team.Kontrowersyjny ale jednak dream :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, w Toyocie wszyscy z historią: albo wygrać, albo wydzwonić. Ale to właśnie jest sok rajdów. Już wiem na 100 % jakiej ekipie będę kibicował w przyszłym roku.

 

 

No i Misiek wraca...mam nadzieję:

http://rajdy.autoklub.pl/news/mitsubishi-wroci-do-wrc-w-2021-roku,88410

A Subaru...pytam się? 

 

Tylko zastanawiam się po ewentualnych sukcesach, kto kupi sobie Mirage? Żonie prędzej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czasie relacji na WRC All Live był wywiad z Tommim i on wyraźnie powiedział, że ma świetny skład i najchętniej by tego składu nie zmieniał, ale to nie od niego zależy.

Więc albo Lappi w Toyocie miał powiedziane, że jako trzeci ma się nie wychylać (wątpię), albo zwyczajnie dostał więcej pieniędzy od Citroena. Nie bardzo widzę inne argumenty za przejściem z Toyoty do Cytryny, szczególnie jak się jest Finem.

 

Co do Meeka, to Tommiego zagadnięto, że Kriss Meeke był widziany ostatnio na tym samym lotnisku co on i w podobnym czasie. Na co Tommi ze znaczącym uśmiechem coś w stylu, że różni ludzie czasem podróżują w różne miejsca :)

 

Najważniejsze, że przy obecnym wyrównanym poziomie teamów to jest sport kierowców, a nie samochodów (jak F1).

Obawiam się tylko, że MSport zacznie mocno odstawać po odejściu Ogiera.

Edytowane przez Bosman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Adi napisał:

Młody z trzeciego idzie na drugiego. Raczej nie Tommy go zmienia, tylko Lappi zespół. 

Ja się bardzo cieszę z powrotu Meeka. W Cytrynie był duszony presją wyniku i atmosferą, przy Tommym powinien nieco rozprostować kości i rzecz jasna rozłożyć szerzej skrzydła.

Jasne, że to Esapekka wyciągnął pierwszą kostkę i poruszył resztę domina, ale moim zdaniem Tommi pożałuje zatrudnienia Krisa szybciej niż później. 

 

2 godziny temu, turdziGT napisał:

Dokladnie. Lappi poszedl do Cytryny bo tam bedzie drugim a nie trzecim.Czy wpadnie z deszczu pod rynne zobaczymy.

Mysle ze Toyoty plan jest taki:

Na 2019 jest Tanak , JML i Meeke ale juz na 2020 bedzie Tanak , Meeke i Rovanpera :) 

 

Odnosnie Meeka mysle ze moze byc tak jak Adi pisze. Kris mial po prostu za duze cisnie w zespole ktory mial tez odraniczony budzet.Mysle ze jezeli zdejma mu troche cisnienia to wroci na top bo on byl niesamowicie szybki. Pamietajmy ze Seb wraca do fabryki i jezeli chcesz o czymkolwiek myslec to musisz miec wiecej kierowcow ktorzy beda w stanie z niem walczyc a nie tylko jednego.A Meeke jest wlasnie takim kierowca.Wyglada na to cze Toyota bedzie miala dream team.Kontrowersyjny ale jednak dream :)

Problem polega na tym, że od dawna Kris nie trzyma żadnego ciśnienia i dzwonił jadąc po dwukrotnym SupeRally w ogonie klasyfikacji. 

No i nie sądzę, żeby po sezonie 2019 Tommi miał do wyboru Meeke'a i Latvalę postawił na tego drugiego. Jak nie lubię JML, tak Kris niestety nie może się z nim równać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...