Skocz do zawartości
turdziGT

Rajdowe dyskusje - sezon 2018

Rekomendowane odpowiedzi

Co prawda to był zawsze temat  Dehnela ale skoro ostatnia wizyta miał na forum w listpadzie pozwolę sobie założyć nowy wątek na 2018 w jego imieniu.

 

2018 zapowiada się równie , jak i nie ciekawiej niż 2017.

Powrot Loeba , Ott w Toyocie , Mikkelsen w Hyundaiu i uwaga .......Bryan Bouffier dołączy do fabrycznego składu M-Sportu i zasiądzie za kierownicą najnowszej Fiesty WRC podczas Rajdu Monte Carlo oraz Rajdu Korsyki.Bedzie się działo !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada się kolejny mega sezon w WRC i chyba największą niewiadomą jest postawa Citroena.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że Ott w Toyocie może sporo namieszać. Loeb na jakich rajdach będzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Meksyk, Korsyka i Katalonia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe to posunięcie z Bouffier przyznam szczerze ze jak by znikąd i zakładam ze bedzie sie zmieniał z Sunninenem ale mysle ze jakiś super wyników Bryana nie ma sie co spodziewać bo brak rozjeżdżania w aucie bedzie zapewne kluczowy.

Tymczasem Ott po śniegu przed MC

 

http://youtu.be/x2pRgxo2AbQ

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proton Iriz R5 zaprezentowany Mellors Elliot Motorsport 

 

26229913_10155010352191960_3914993571631

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Rewolucja w relacjach z WRC

 

Po raz pierwszy w WRC, każdy odcinek specjalny zostanie pokazany na żywo. Dodatkowe transmisje obejmą również ceremonie otwarcia, podium, konferencje prasowe i sesje autografów.

 

Planuje się około 25 godzin łącznej relacji z każdego rajdu, a w tym analizy ekspertów ze studia telewizyjnego, najświeższe wiadomości, wywiady i łączenia z parkiem serwisowym.

 

 

 

http://rajdy.autoklub.pl/news/rewolucja-w-relacjach-z-wrc,81914

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostberg w C3 w Szwecji:
http://rajdy.autoklub.pl/news/stberg-w-barwach-citroen-racing,81919

 

Do tego pogłoski o możliwym odejściu Mattona:

http://rajdy.autoklub.pl/news/matton-zastapi-mahonena,81851

 

Do tego mgliste tłumaczenia Meeke'a jakoby odpuścił Polski na własne życzenie:

http://rajdy24.pl/dlaczego-naprawde-meeke-opuscil-rajd-polski/

 

2018 dla Citroena zaczyna się ciekawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 8.01.2018 o 21:02, Kukson napisał:

Meksyk, Korsyka i Katalonia

Dziwię się że Argentyny nie wybrał , w końcu to król tego rajdu 7x go wygrywał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
40 minut temu, carfit napisał:

Dziwię się że Argentyny nie wybrał , w końcu to król tego rajdu 7x go wygrywał

Nie wiem czy w tym sezonie dalej będzie jeździć w World RX ale jak tak to może być to związane właśnie z tym, że terminy by się nakładały Argentyny w WRC z Portugalią w RX.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Kukson napisał:

nakładały Argentyny w WRC z Portugalią w RX.

całkiem możliwe :), tak czy siak bardzo dobrze że pojedzie ! Ciekawie będzie szczególnie na Korsyce , Citroen na asfalcie jest świetny a forma Loeb trochę niewiadoma , ale bardzo mu będe kibicował !!!! . P.S. Szkoda że Monte nie pojedzie .

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Z tym areo zaczyna robić sie taki sam kosmos jak w F1 

 

 

image.jpg

 

 

Elfyn tez ładnie ciśnie 

 

http://youtu.be/5ez9wFGaL3w

 

 

http://youtu.be/5ez9wFGaL3w

Edytowane przez turdziGT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to rzeczywiście nieciekawie było w M-Sporcie jeśli kasy starczało tylko na rozwój jednego auta. Mam nadzieję, że Ford w tym roku sypnie kasą i Malcolm będzie mógł utrzymać poziom z ubiegłego roku. 

Matton z kolei odchodzi z Citroena. Chyba komuś na najwyższym szczeblu w PSA skończyła się cierpliwość do, moim zdaniem, największego problemu Cytryny w ubiegłym sezonie. 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Matton dorwał fuchę w FIA jako dyrektor od rajdów czy coś takiego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam, żeby jakiś inny szef zespołu fabrycznego pchał się do FIA postrzegając to jako awans. Moim zdaniem dla Mattona to w najlepszym razie awans poziomy, a realnie patrząc ewakuacja z Citroena. Bo jakie też miał zasługi w Cytrynie? Niegdysiejszą potęgę rozmienił na drobne, nie dał rady zakontraktować żadnego z kierowców VW po odejściu VW z mistrzostw, nawet zdesperowany Mikkelsen odpuścił sobie temat Cytryny, do tego Meeke, który jest chyba w otwartym konflikcie z Mattonem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Artykul o Tanaku ciekawy nie tull i w jeg kontekscie.Ja osobiscie nie wierze de kierowac nr.2 obok Ogiera ma równorzędne prawa w walce o tytuł.

Myślę tu w kontekście VW i Mikkesena oraz JML

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JML to pewnie już szlocha po nocach jak zobaczył Tanaka w Toyce :P

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, turdziGT napisał:

Artykul o Tanaku ciekawy nie tull i w jeg kontekscie.Ja osobiscie nie wierze de kierowac nr.2 obok Ogiera ma równorzędne prawa w walce o tytuł.

Myślę tu w kontekście VW i Mikkesena oraz JML

Ale co w tym dziwnego? Czy Sordo miał równy status co Loeb? Albo Rovanpera przy Gronholmie? Na pewnym poziomie jeśli chce się wygrywać tytuły trzeba mieć jasny podział na pierwszego i drugiego kierowcę. Posiadanie dwóch równorzędnych zawodników, którzy na dodatek chcą się ze sobą ścigać to proszenie się o problem.

 

Jeśli chodzi o VW, a teraz M-Sport to chyba oczywiste, że będzie się stawiać na Ogiera. Tanak bardzo mądrze zrobił przechodząc do Toyoty, a nie lamentując jak ma to w zwyczaju Latvala. Zresztą gdyby w VW nie było Mikkelsena, który przywoził solidne punkty kiedy JML dzwonił to podejrzewam, że szybciutko by Latvali podziękowano. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

brawo Sainz, po raz drugi wygrywa Dakar !

Przygoński 5, to najlepszy wynik w samochodach po 3 miejscu Hołowczyca w 2015 roku

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No Przygonski wynik na prawde mega.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez fajerwerków, ale jazda mega konsekwentna, najlepszy z Mini, szacun!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×