Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje - sezon 2018


turdziGT

Rekomendowane odpowiedzi

O poziomie ERC też można by podyskutować,  skoro Miko jadąc bodajże trzeci szutrowy rajd w życiu potrafi się wbijać na pudło na poszczególnych odcinkach ;)

 

Tak czy siak rajd ciekawy.  Mnóstwo przygód, dzwonów, a mistrzostwo rozstrzygnie się na ostatnim odcinku w sezonie .... 

Edytowane przez pegi
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A grzyb mistrzem :) , brawa dla Miko świetny sezon !


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

A grzyb mistrzem default_smile.png , brawa dla Miko świetny sezon ! Colin został wielkim przegranym , ale chyba na własne życzenie .....


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk




Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Ayu napisał:

Dla mnie Miko rewelacją sezonu.

 

To co dla jednych jest sufitem dla innych jest podłogą. 

 

Mam nadzieję że nie będzie celem zdobywanie Mistrzostwa Polski w roku 2019 a raczej ewentualnym krokiem przy zdobywaniu doświadczenia i właściwym kierunku tj. w stronę WRC2 a dalej WRC. :thumbup:

 

Porawski, dyrektor projektu widać że ma w głowie plan, wie że ma najlepszego kierowce jaki się pojawił w Polsce "od wieków", może liczyć na odpowiedni, lokalny budżet,  Skoda ładuje ogromną kasę w sport, więc może projekt przejdzie niebawem na wyższy poziom, międzynarodowy. Jeżeli nawet nie sezon w najbliższym czasie to się pewnie pokuszą o pojedyncze starty.  

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam rajd super emocjonujący i w generalce i w RSMP.

 

Nasza czołówka (Miko, Habaj, Grzyb) też się pięknie cięła na sekundy i były super emocje do ostatniego OSu, ale ....  zwycięzca RSMP stracił do Gryazina praktycznie równo 1s/km (3.27).

To sporo, ale trzeba naszych usprawiedliwić, bo ostatni szutrowy rajd w RSMP (nie licząc Eletranai), to był .... Polski 2013 czyli 5 lat temu, więc nic dziwnego że nie mają tempa Łukjaniuka, Gryazina czy Huttunena.

To też trochę wyjaśnia, dlaczego Marczyk jest od razu taki szybki w porównaniu do reszty naszych. Doświadczenie na szutrze mają w sumie ... podobne....

Inna sprawa, że na Rzeszowskim Gryazin też pozamiatał.

 

Mi osobiście szkoda Brzezińskiego. Nie znam szczegółów tej afery z jego zespołem, ale fakt faktem, że przez brak budżetu nie pojechał Eletranai, a Polski w takiej atmosferze to też pewnie łatwo nie było, a na koniec jeszcze ta awaria wspomagania.... (co te Fiesty mają z tym wspomaganiem?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świetny rajd do oglądania dla kibiców, których było bardzo mało niestety mimo bardzo dobrej pogody.

 

takiej sytuacji gdzie trzech kierowców walczyło o tytuł Mistrza Polski w generalce do ostatniego os-u to chyba jeszcze w Polsce nie było ?

ostatecznie wygrał Grzyb, Marczyk drugi a Brzeziński liderujący przez większość sezonu kończy go na 3 miejscu, nie zdobywając żadnego punktu w dwóch ostatnich rajdach.

 

były grube dzwony Wróblewskiego i Byśkiniewicza, prawie tradycyjnie Łukjaniuka i kilka pomnieszych.

zacięta walka o generalkę pomiędzy Gryazinem i Huttunenem.

skuteczna jazda Słobodziana i wysokie 5 miejsce na mecie w RSMP.

 

owacje kibiców budziła widowiskowa jazda Hołka w Imprezie :)

 

oby za rok Rajd Polski ponownie zagościł na Mazurach !

 

pozdrowienia dla spotkanych forumowiczów, dzięki za wspólne oglądanie :)

 

  • Super! 5
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Bosman napisał:

Jak ktoś słusznie policzył, gdyby Gryazin na Rzeszowskim, Eletranai i Polskim zgłaszał się w RSMP, to zdobyłby tytuł Mistrza Polski....

 

"Gdyby"... najpopularniejsze słowo w rajdach :P ;)

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
W dniu 24.09.2018 o 09:47, chojny napisał:

Mam nadzieję że nie będzie celem zdobywanie Mistrzostwa Polski w roku 2019 a raczej ewentualnym krokiem przy zdobywaniu doświadczenia i właściwym kierunku tj. w stronę WRC2 a dalej WRC.

Myślę, że zdobycie tytułu w RSMP będzie celem w 2019. Z marketingowego punktu widzenia jest to logiczne. Natomiast starty w Polsce powinny być - moim zdaniem - uzupełnione startami w ERC. Choćby dlatego, że same starty w RSMP to za mało, aby rzeczywiście rozwijać tak utalentowanego zawodnika. Ponadto Miko już teraz osiąga poziom topowych ( aktualnie ) kierowców w RSMP. A realnie powinno się mierzyć wyżej ( w ERC jest teraz kilku zawodników, do których powinno się równać ) .

 

Pozdrowienia

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Dyrekcja napisał:

Myślę, że zdobycie tytułu w RSMP będzie celem w 2019. Z marketingowego punktu widzenia jest to logiczne. Natomiast starty w Polsce powinny być - moim zdaniem - uzupełnione startami w ERC. Choćby dlatego, że same starty w RSMP to za mało, aby rzeczywiście rozwijać tak utalentowanego zawodnika. Ponadto Miko już teraz osiąga poziom topowych ( aktualnie ) kierowców w RSMP. A realnie powinno się mierzyć wyżej ( w ERC jest teraz kilku zawodników, do których powinno się równać ) .

 

Pozdrowienia

 

Dokładnie tak, pisząc cel, miałem na myśli ten dalszy, główny do którego Miko dąży i na Mistrzostwie Polski nie poprzestanie.  Nie będzie to jego głównym celem ale krokiem ku dalszym sukcesom na arenie światowej. 

 

SPRT zdobyło z Wojtkiem Chuchałą tytuł Mistrzów Europy ERC2, więc dajecie przykład i pokazujecie:

 

a. jak to się robi

b. jak się chce i przyłoży to można

c. w sumie to dlaczego nie?

 

:thumbup:

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabryka to fabryka. Citroen przy M-Sporcie to dwa światy. Ciekawe, czy to była kwestia przełożonego (Mattonowi nie udało się pozyskać Ogiera pomimo wielokrotnego odgrażania się), czy może ktoś na górze sypnął kasą i obietnicami. Ciekawe, kto będzie kolegą Ogiera i kto go zastąpi w Fordzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, czy nie wezmą Lappiego do drugiej Cytryny.

 

Obawiam się, że w tym układzie w 2019 roku MSport przestanie się liczyć w walce o mistrza i o wygrane w rajdach.

Ale już to co osiągnęli w zeszłym roku i w tym jako zespół niefabryczny to coś niesamowitego.

Niestety nie widać na razie innego kierowcy, który mógłby konkurować z obecną czołową trójką i to chyba głównie dlatego Citroen tak odstaje.

 

Może Ford weźmie młodego Rovanperę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malcolma rozebrali jak półki na promocji w lidlu ;)teraz pozostanie mu Evans i nie wiadoma hmm może faktycznie Kris ? chyba że plotki staną się prawdą i Cytrynka jeszcze przytuli Lappiego to ktoś z dwójki Breen/Ostberg odpadnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze teraz sie posypie bo Seb odblokował korek.

Meeke ponoc rozmawiał jeszcze z Tomim wiec jezeli Lappi by zrobił ruch to w Toyocie zrobił by sie mega silny team bo Meeke podobno nie jest na dobrej stopie z Msportem ale nie pamietam o co tam poszło.Z drugiej strony Msport desperacko potrzebuje kogoś formatu Meeka bo z Evansem i Suninenem za duzo nie zrobią.

Z kolei ruch Seba był nie mal ze pewny niestety Msport jest organizacyjnie i finansowo za słaby na taka Gwiazdę a wiec ze strony Seba było to przeczekanie.

Fajnie tylko ze pomógł im zdobyć Mistrzów w zeszłym roku bo za tyle lat wkładu w Motorsport jako pol prywatny team Malkonowi sie należało.

 

 

 

BTW ładnie się Elena wygadal.Wyglada na to że duet Citroena na 2019 to Ogier/Lappi .

20180929_190418.png

 

 

Ż wpisu wynika jeszcze że jeżeli Ogier by się nie dogadał to Seb Loeb miał jechać cały sezon 2019.

Ż tego punku widzenia trochę szkoda.

Ogier testował już Cytrynę i ponoć mówił że auto ma duży potencjał a więc może być ciekawie.

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...