turdziGT Opublikowano 17 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 17 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 (edytowane) Ludzie sie zasadniczo nie zmieniają, hehe EDIT: powyżej była fota z FB z profilu niemieckiego portalu rajdowego z dzwona Toyoty na testach i z podpisem, ze to a jakże Kris Meeke, no ale po chwili została z FB usunięta Edytowane 17 Października 2018 przez Bosman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 17 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 szybko testuje wytrzymałość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durbos Opublikowano 17 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 w jego wypadku, tfu, to zasadnicza cecha auta do sprawdzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 17 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 To był Fake i dlatego usunięty BTW tak sobie troche myslalem dlaczego Lappi przeszedl do Citroena i chyba wymyslilem , i wydaje sie ze moze byc to genialny ruch ( tak mnie sie przynajmniej wydaje ) Toyota jest mocno osadzona to wiemy.Ma lidera ktorym jest Tanak i ktory jest na szczycie swojej kariery i niec nie wszkazuje na to zeby zawiesil kask na kolku do puki nie zgarnie mistrzostwa a wiec teoretycznie fotel nr.1 w Toyocie moze byc zabokowany na pare lat. Lappiego taka sytuacja nie interesuje bo on chce sie rozwijac a nie byc numer 2 lub 3. A wiec w takim razie co mu daje przejscie do Citroena wraz z Ogierem ? Ano to ze prawdopodobnie Ogier pojezdzi jeszcze rok maks 2 lata.Jezeli zdobedzie mistrza z Citroenem to bedzie to jego brakujace ogniwo i powie dziekuje owierajac wakat na nr.1 w zespole.A kto bedzie sie na to mniejsce najlepej nadawal no wlasnie Lappi ktoryobezna sie z zespolem autem i pewnie sporo nauczy od maestro i bedzie wiecej niez gotowy do wali o swoj tytul. Dobrze sobie to wymyslil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 Zobaczcie jak idzie escort od 2.38 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 20 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 Jeszcze fajniej z GO pro https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1816219655143946&id=100002677875407 https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1816219655143946&id=100002677875407 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 a jednak to nie byl fake, a Kris to Kris za Autoklubem:"Tommi Makinen jednocześnie potwierdził, że Kris Meeke zaliczył kraksę podczas testów. Brytyjczyk obrócił auto na bok przy niewielkiej prędkości."Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tutek Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 JML i Meeke w jednym zespole, jak coś się posypie to żaden ubezpieczyciel tego nie udźwignie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 24 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 Taki duet to chyba tylko Toyota moze znieść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 A przed nami chyba jeden z najlepszych rajdów w sezonie , bardzo jestem ciekawy formy Loeb, i Solberga . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 24 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 Odstawiajac na bok piatek ze wzgledow na pozycje startowa to mysle ze czolowa trojka mu odjedzie ale zobaczymy moze sie mysle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 Toyota ma zespół marzeń, wyłącznie kierowcy z pasją. Jestem przekonany, że wywalczą podwójne mistrzostwo. Tanak ostro do przodu, a Kris i Jari, raz wielki wynik, raz trochę pobocza...ale nigdy nie bezpieczne miejsce w drugiej piątce. To sok tego sportu. Co do Katalonii, to liczę na dobrą, sprawdzoną firmę...Loeba może nie zwycięstwo, ale na pewno walka w czołówce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 25 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 Mnie najbardziej interesuje taktyka pod koniec rajdu bo mysle ze to bedzie kluczem do wygrania mistrzostwa w tym roku. Ostatnia rzecza ktra chcesz zrobic to isc do Australi jaki pierwszy z przewaga 1 czy 2 punktow tak wiec mysle ze i Seb i Therry beda robic jakies ruchy w niedziele w zaleznosci od potencjalnej sytuacji puntowej.Tanak ma dosc proste zadanie bo musi wygrac obie rundy jezeli pozostala dwojka nic nie nawyprawia i jezeli przed Australia bedzie startowal z trzeciej pozycji ze strata 1 czy dwoch punktow to mysle ze ma szanse zeby zgarnac tytul z jego predkoscia.Obawiam sie tez ze niestety Therry to znow zmascil ta druga czesc sezonu to jak by powtorka poprzedniego.No nic japiekniejsze jest to ze nic nie da sie przewidziec i to jest super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 25 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 oj... chyba nie tak miało być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 25 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 25 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 Czyli kosmetyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 25 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 już nie raz tak było, że wygrywał ten co wydzwonił na shakedownie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 25 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 Daleko szukac sam Therry NIemcy 2014 i to konkretnie dzis to delikatna kosmetyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 25 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 Podobnie powracający właśnie Petter Solberg na Korsyce 2003. Przygrzmocił na testowym, następnie wygrał rajd, a po kilku tygodniach zdobył tytuł. Swoją drogą, to było 15 lat temu i to był ostatni tytuł, którego nie zdobył jakiś Sebastien....... A także trzeci i póki co ostatni tytuł dla Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 25 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 Tymczasem po prologu.Ogier odjechał wszystkim i przyznam szczerze że jednej rzeczy nie rozumie. Dlaczego on jako jedyny jechał na zawieszeniu skreconym na maksa zarówno jeżeli chodzi o wysokość jak twardość.Przeciez przewagę tego setupu było widać gołym okiem.To tak jak by oddać komuś sekundy za darmo.? Na pytanie Molly która zapytała Tanaka jaką masz przewagę na tym rajdzie będzie wzgledem Seba i Therrego odpowiedział krótko - " My Toyota " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 25 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 Zawias skręcił to raz, a dwa to jechali na szutrówkach i Ogier je "zużył" jeszcze przed startem i jechał na łysych. Hehe, podpatrzył to u najlepszych. Czyli w pucharze Cinquecento w latach 90-tych, jak obowiązkowe były Dębice Vivo, też się tak robiło na suchy asfalt. Ponoć byli tacy magicy, co linką przywiązywali tył do drzewa i cisnęli do przodu żeby te Vivo zużyć Ciekawe jak Seb je zużył, bo rozumiem że zużytych z poprzedniego rajdu nie mógł wziąć bo mają chyba konkretny przydział na rajd? Thierry przyznał, że to ich błąd że też tego nie zrobili. Cóż, 5krotnym mistrzem świata zostaje się, jak się dba o każdy najdrobniejszy szczegół. Brawo Seb! No i Ford znowu z tym pokracznym aero, oby tym razem zadziałało. Widać, że wszyscy się emocjonują walką, a najlepszy był komentator na AllLive. Dopatrywał się w tylnym zderzaku Ogiera płomieni na prawo od wydechu, a to była różowa naklejka wskazująca ucho holownicze Ale będą emocje, oby trwały do ostatniego oesu Australii... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 25 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 A to Loeb w tym samym miejscu co Neuville ... ale bez rolki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 25 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 Ken Block: was doing more donuts Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 25 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 1 godzinę temu, Bosman napisał: Zawias skręcił to raz, a dwa to jechali na szutrówkach i Ogier je "zużył" jeszcze przed startem i jechał na łysych. Hehe, podpatrzył to u najlepszych. Czyli w pucharze Cinquecento w latach 90-tych, jak obowiązkowe były Dębice Vivo, też się tak robiło na suchy asfalt. Ponoć byli tacy magicy, co linką przywiązywali tył do drzewa i cisnęli do przodu żeby te Vivo zużyć Ciekawe jak Seb je zużył, bo rozumiem że zużytych z poprzedniego rajdu nie mógł wziąć bo mają chyba konkretny przydział na rajd? Thierry przyznał, że to ich błąd że też tego nie zrobili. Cóż, 5krotnym mistrzem świata zostaje się, jak się dba o każdy najdrobniejszy szczegół. Brawo Seb! Widac Msport cos sie nauczyl przez ostatnie lata bo jeszcze niedawno sie dziwili jak pewien bardzo szybki kierowca ktory prowadzil jedna reka wlewal Dokladnie wyliczona ilosc paliwa na Super Ose w Mikolajkach pare lat temu zamiast wozic dodatkowe 20 kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się