dpassent Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 10 godzin temu, spawalniczy napisał: Nie wierzę - wrócili do kija podpierającego maskę... Bo dali skore zamiast szmatki! Bilans sie musi zgadzac! BTW - ilosc przyciskow po prawej stronie godna niezlego akordeonu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 4 godziny temu, rutek111 napisał: gdzie regulacja podparcia lędźwiowego????? W Forku MY 2025... ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KorbaR Opublikowano 20 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 O widzę, że nowy na elektryczny ręczny. Po przesiadce z Francuza trochę mi tego brakuje. Mam nadzieję, że będzie działać pewnie i skutecznie.W moim rączka od ręcznego podnosi się nienaturalnie wysoko. Do tego czasem zapominam ją zaciągnąć zanim zdejmę nogę z hamulca i ciężar auta opiera się o skrzynię, muszę sobie wyrobić odpowiednie nawyki Pozdrawiam,RobertWysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turanza Opublikowano 12 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2018 Lekki OT, ale w temacie. Jestem po organoleptycznych oględzinach nowego CR-V, z którym zmierzy się nowy Forek. CR-V będzie miał ciężko zmierzyć się choćby z koreańskim rodzeństwem; KIA, Hyundai. Na żywo duże rozczarowanie, zobaczymy jak toto jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2018 W dniu 20.09.2018 o 07:17, KorbaR napisał: W moim rączka od ręcznego podnosi się nienaturalnie wysoko Czas zrobić regulację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KorbaR Opublikowano 12 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2018 Byłem w ASO na przeglądzie. Samochód mam od miesiąca ale to demo salonowe, 4k km przebiegu i rok jazdy. To był mój pierwszy przegląd...Pan, który przyjmował samochód sprawdził i powiedział krótko TTTM... Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2018 (edytowane) , Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KorbaR Opublikowano 14 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 Czyli tak jak na zdjęciu jest jednak za wysoko? Poglądowo nałożyłem mniej więcej jak u mnie wygląda średnio zaciągnięty ręczny na tle takiego opuszczonego na dół. Gdybym miał ciągnąć na maxa to pewnie jeszcze ze 3-4 ząbki by poszedł do góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 14 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 Za wysoko. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafal_87 Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 Witam serdecznie forumowiczów. Jako świeżo upieczony użytkownik subaru (xv my 2018) rozglądam się za możliwością wymiany 2 autka w rodzinie również na subaru. Śledzę wątek o nowym foresterze. Najpewniej będę celował w auto 7-miejscowe - czy są jakieś przecieki na temat europejskiej wersji forestera oraz dostępności 3 rzędu siedzeń? Z tego co wiem wersja US ma taką opcję, ale tam wszystko jest wielkie. Będę wdzięczny za wszelkie info i pozdrawiam serdecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 7 miejsc ma Ascent, a to znacznie większe auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 (edytowane) 11 godzin temu, Zyzol napisał: 7 miejsc ma Ascent, a to znacznie większe auto Który nie bedzie dostepny w UE. Edytowane 24 Października 2018 przez Czarne_Koronkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 Rownież o 7 miejscowym Foresterze możemy też zapomnieć w EU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawulon83 Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 (edytowane) W Australii https://www.subaru.com.au/forester/ widnieje z silnikiem 2.5i - czy to wolnyssak? w sepcyfikacji 136kW czyli ok 183 KM Edytowane 24 Października 2018 przez Pawulon83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 Wolnyssak z bezpośrednim wtryskiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turanza Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 (edytowane) Na rynek PL pewnie i tak dadzą 2.0 N/A 156 KM, na niektórych rynkach azjatyckich już dostępny. A więc skoro się da "włożyć" pod maskę Forka to w PL zapewne będzie jako jedyna opcja. I nie chodzi o e-BOXER z elektrycznym wsparciem, chociaż i to kiepska opcja. Edytowane 26 Października 2018 przez Turanza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Zobaczymy jak to wpłynie na sprzedaż. Mam pewne obawy biorąc pod uwagę, że Honda wprowadzała 1.5 turbo w CRV. Do miasta bardziej od Forka pasuje XV a w trasie taką budą ze 156ps to tak średnio się jedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Myślę, że jest duża szansa właśnie na rynku europejskim na hybrydę. Ciekawe jestem jak to jeździ, w sensie czy większy moment rekompensuje choć większą masę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 W dniu 26.10.2018 o 18:17, przemekka napisał: Myślę, że jest duża szansa właśnie na rynku europejskim na hybrydę. Ciekawe jestem jak to jeździ, w sensie czy większy moment rekompensuje choć większą masę. Pewnie zrekompensuje, ale tak do 90 km /h. O ile w mieście hybryda to miodzio o tyle za miastem to osiągi ma kiepskie. Dla mnie to nie jest problem jak nie muszę wyprzedzać. W Stanach pomykałem Priusem i byłem mega zadowolony. W PL czekam na kolejną generację hybrydy Lexusa gdzie elektryk ma pchać do 140 km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KGSub Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Właśnie miałem napisać - Prius na trasie ma przyzwoite osiągi jeżeli chodzi o spalanie i przyspieszenie w trybie Power. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 (edytowane) z tymi monstrualnymi zwisami nowy Forek stal sie autem OBK-podobnym... oczywiscie i kierowcy tacy sobie, ale srednio dobrana trasa imho uwypukla raczej slabe niz silne strony tego auta Edytowane 8 Listopada 2018 przez eddie_gt4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 W paru momentach napęd też nie daje rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 2 godziny temu, RoadRunner napisał: W paru momentach napęd też nie daje rady Raczej gorszy niż w poprzednich generacjach nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 6 minut temu, aflinta napisał: Raczej gorszy niż w poprzednich generacjach nie jest. Może auto cięższe. Trudno powiedzieć. 2.0 DIT dysponował znacznie wyższym momentem. 239Nm przy aż 4400 obrotach wału korbowego vs 350Nm przy 2400 obr/min to naczna różnica. Przedni zwis i kształt zdeżaka zmniejsza kąt natarcia względem obecnej generacji. Wyraźnie właściwości auta poza asfaltem nie były dla konstruktorów i producenta priorytetem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 3 godziny temu, mechanik napisał: Może auto cięższe. Trudno powiedzieć. 2.0 DIT dysponował znacznie wyższym momentem. 239Nm przy aż 4400 obrotach wału korbowego vs 350Nm przy 2400 obr/min to naczna różnica. Przedni zwis i kształt zdeżaka zmniejsza kąt natarcia względem obecnej generacji. Wyraźnie właściwości auta poza asfaltem nie były dla konstruktorów i producenta priorytetem. I już lepiej nie będzie, taki jest po prostu trend rynkowy. Natomiast Subaru powinno proponować, wzorem innych, wersję bardziej uterenowione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się