Jump to content

KorbaR

Nowy
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

About KorbaR

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Forester MY17 2.0i CVT (Exclusive, EyeSight)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Właśnie w Austrii podobno nie wolno nawet mieć przyczepionego do szyby. Zbyt restrykcyjne interpretują przepisy GDPR czyli ochrony danych osobowych. Wysłane z mojego I4113 przy użyciu Tapatalka
  2. Subaru to taka popularna marka, że każdy człowiek wie co to Eye Sight Wysłane z mojego I4113 przy użyciu Tapatalka
  3. Tak, to wiem. Nie mam rejestratora ale dwie kamery od Eye Sight widoczne są z daleka Już widzę minę austriackich policmajstrow gdy im będę tłumaczył że to nie rejestrator. Wysłane z mojego I4113 przy użyciu Tapatalka
  4. To wszystko wiem i pewnie pojadę bez żarówek i bezpiecznikow. Nie po to mam wypasiony assistance żeby to kupować, telefon do konsulatu z pewnością pomoże w sytuacji podbramkowej. Właściwie to z ciekawości trochę pytałem o typ żarówek LED w Forku. Ile one kosztują jak się je oznacza itp Wysłane z mojego I4113 przy użyciu Tapatalka
  5. Cześć, Jestem przed wyjazdem na południe (Słowacja, Czechy, Austria, Słowenia) w niektórych z tych krajów obowiązkowe jest posiadanie w samochodzie kompletu żarówek do wymiany. Jak to się ma do żarówek LED? Gdzie można takie kupić żeby po prostu mieć? Jak są te żarówki oznaczone? Instrukcja zaleca wymianę w serwisie choć niektóre ilustracje wskazują jak wymienić żarówki LED. Wysłane z mojego I4113 przy użyciu Tapatalka
  6. W przypadku tego Wranglera wychodzi nieco ponad 14KM na 10kg masy pojazdu. Kolega wyżej pisał że dla niego wystarczy 10KM/10kg dokładnie tyle ma wolnossący Forek SJ. Czyli Wrangler jest za mocny i za szybki ... choć może nie powinienem tak żartować bo sam jeżdżę w/w forkiem, ale moc Wranglera pewnie też bym "ogarnął" haha PS. Małe BMW i3 ma 12.9 KM/10kg masy, przyśpieszenie 7.2 do setki a do tego spalanie na poziomie 0 l/100 km! Wysłane z mojego I4113 przy użyciu Tapatalka
  7. KorbaR

    Nowy Levorg STI

    Na Plejady jak znalazł Wysłane z mojego I4113 przy użyciu Tapatalka
  8. Na TURS, 1 dnia punkty karne dostały 2 załogi. 2 dnia jedna. I to prawdopodobnie za nie stawienie się na PKC a nie za nieterminowy wjazd. Wysłane z mojego I4113 przy użyciu Tapatalka
  9. KorbaR

    Nowy Levorg STI

    Pewnie i tak nie będzie go w EU ale warto zobaczyć Wysłane z mojego I4113 przy użyciu Tapatalka
  10. Moment. To na PKC była jakaś weryfikacja czasu, która miała istotne znaczenie dla punktacji? Na TURS, 2 dnia mój pilot prosił żeby szybko zadania wykonywać bo bał się stracić czas na przejeździe kolejowym przed lotniskiem. Efekt był taki, że byliśmy na lotnisku 10 min przed naszym czasem. Czekaliśmy sobie 100m przed PKCem żeby nie być za wcześnie. Wyjeżdżając na PKC punktualnie pojawiło się przed nami kilka WYRAŹNIE spóźnionych załóg. Nie ma to jednak żadnego odzwierciedlenia w tabeli wyników. To po co są PKC? Po co zwraca się uwagę na szkoleniu pilotów żeby nie wyjeżdżać za wcześnie ani za późno. Podobno miały być z tego punkty karne... I nie chodzi mi o to żeby narzekać, zabawa była przednia, cały weekend z synem bawiłem się świetnie. Jednak zasady powinny być zachowane. Jeśli czas wyliczony przez zawodnika różni się od czasu wpisanego przez sędziego to powinno to być widoczne w wynikach. Wysłane z mojego I4113 przy użyciu Tapatalka
  11. Kilka turystycznych próbowałem wkleić ale mi nie przeszły. Podobno za duże... Spróbuję później. Wysłane z mojego I4113 przy użyciu Tapatalka
  12. Jedno nie wyklucza drugiego Z tym, że dodatkowe punkty kontrolne to dodatkowe osoby do obsługi i koszty. Odpowiednie zapisy w roadbooku pewnie byłyby tańsze. PS. Dla tych, którzy chcą odwiedzić miejsca jakie zobaczyliśmy w 2 dzień trasy TURS załączam mapkę z zapisem podróży. Niestety nie wpadłem na to żeby zapisać podróż też pierwszego dnia. Wysłane z mojego I4113 przy użyciu Tapatalka
  13. Ja jechałem pierwszy raz moim pilotem był 13to letni syn. Z typowych udogodnień w aucie działała tylko klima, zero navi zero radia tylko skupienie na trasie i roadbooku. Syn najbardziej był zawiedziony kiedy doganialismy inne ekipy i on tylko sprawdzał czy oni dobrze jadą bo nie cała nawigacja spoczywała wtedy na nim. Jazda zgodnie z roadbookiem to mega frajda, nie wiem jak można z tego dobrowolnie rezygnować. A żeby uniknąć takich oszustw następnym razem to może wystarczy nie wpisywać do roadbooka takich dokładnych miejsc docelowych. Wystarczy je nazwać jakims kodem. Wtedy nie będzie można tego wpisać do nawigacji. Wysłane z mojego I4113 przy użyciu Tapatalka
  14. My, 366 też już w domu. Wielkie dzięki za możliwość poznania się, pogadania i wspólnej zabawy na trasie. Szczególne pozdrowienia dla sąsiadów z bazy[mention=280]golfstrom[/mention] z ekipą, załogi 401 oraz 377. I jeszcze pozdrowienia dla załogi 367, która nam towarzyszyła i wspólnie spędzaliśmy czas w trakcie rozwiązywania zagadek. Do zobaczenia na drogach i na zlocie za rok. Wysłane z mojego I4113 przy użyciu Tapatalka
  15. Szukam kolegi z Krakowa, który ostatnio rozmawiał z moją mamą na temat zlotu Proszę o kontakt na priv... Wysłane z mojego I4113 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...