Skocz do zawartości

Z Legasia H6 MY'04 na Spec B MY'07


Oczkoo15

Rekomendowane odpowiedzi

22 hours ago, Danko said:

Nie rozmawiam z Tobą. 

Tylko ja tu słyszę 911?

Cudowne. Audiofilostyczne, sztosowe. 

Kupię b speca! 

 

Schodząc na ziemię :OO:

Co tam się podziało? Full przelot? Nierdzewka? Jakoś zmienona konstrukcja czy seria bez tłumików? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio stała się mało ciekawa rzecz, a mianowicie... pękła tylna tarcza hamulcowa. 

20210412_162507.thumb.jpg.f37de9939e8a1f7a62769bb307768259.jpg

 

Oczywiście od razu został zmieniony cały komplet z tyłu. Zostały zamontowane oryginalne tarcze i klocki Subaru :ok:

 

 

W bagażniku wylądował akcesoryjny dywanik JDM

20210413_125456.thumb.jpg.c50f5e68c42fea181c558a6fcfeb08d7.jpg

20210413_125510.thumb.jpg.0f73af6c5131177d724247911ce95285.jpg

:jdm:

 

Zamieniłem też wydech na Powerflow ;)

20210413_130129.thumb.jpg.ad55815de8f57673f2ad4c32fef22be0.jpg

20210413_125908.thumb.jpg.6f938a6a88a1ef199880b53e80b29300.jpg

 

Dedykowany do H6, zrobiony ze stali nierdzewnej. Wydech daje fajny pomruk. Jest sporo ciszej, trochę głośniej od serii. Nagranie z dźwiękiem wkrótce. 

  • Super! 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.04.2021 o 21:34, Oczkoo15 napisał:

Wydech, tak jak słychać, brzmi bardzo fajnie, ale na co dzień jest trochę za głośny dla mnie. Z dbkillerami brzmi całkiem przyjemnie, do codziennej jazdy jak znalazł, ale ten wygląd... Trochę dziwnie to wygląda z dbkillerami.

I teraz zastanawiam się co robić, bo leży u mnie catback Powerflow. Zmieniać? 

Ja bym go zostawił w takiej formie jak na nagraniach.

Edytowane przez ManoLEE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z nieoczekiwanych następstw to rozważam sprzedaż... Kupując Speca zakładałem roczne przebiegi jak w poprzednim Legasiu, na poziomie 15-20kkm, a ostatnio się to trochę zmieniło i wychodzi 5kkm miesięcznie, rocznie 60kkm. Przy spalaniu odpowiednim dla H6 robi się mało ciekawie pod względem ekonomicznym. Dlatego mimo, że Specowi nic nie brakuje, jest to dla mnie samochód kompletny w 100%, ale ze względu na przebiegi, rozważam zamianę na diesla lub coś w LPG -_-

 

Oficjalnie zostanie wystawiony na sprzedaż po zrobieniu UPG, ale zainteresowanych zakupem w obecnym stanie w niższej cenie zapraszam do kontaktu.

 

I teraz pytanie, co kupić po Spec B?  Alternatyw coś mało :unsure: 

 

  • Zmieszany 1
  • Smutny 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Oczkoo15 napisał:

rozważam zamianę na diesla lub coś w LPG

 

Parafrazując klasyka: Marcinie, nie idź tą drogą! ;)

Jak to zrobisz to zawsze będziesz żałował, a nie wiadomo czy kiedyś znajdziesz drugiego takiego..

 

Ewentualnie, kup jakąś szkodę w dizlu do jazdy w tygodniu, a Speca zostaw na weekendy B)

 

Edytowane przez czekker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Oczkoo15 napisał:

Z nieoczekiwanych następstw to rozważam sprzedaż... Kupując Speca zakładałem roczne przebiegi jak w poprzednim Legasiu, na poziomie 15-20kkm, a ostatnio się to trochę zmieniło i wychodzi 5kkm miesięcznie, rocznie 60kkm. Przy spalaniu odpowiednim dla H6 robi się mało ciekawie pod względem ekonomicznym. Dlatego mimo, że Specowi nic nie brakuje, jest to dla mnie samochód kompletny w 100%, ale ze względu na przebiegi, rozważam zamianę na diesla lub coś w LPG -_-

 

Oficjalnie zostanie wystawiony na sprzedaż po zrobieniu UPG, ale zainteresowanych zakupem w obecnym stanie w niższej cenie zapraszam do kontaktu.

 

I teraz pytanie, co kupić po Spec B?  Alternatyw coś mało :unsure: 

 

 

hmm, a nie wolisz zostawić Legacy i dokupić jakieś auto do klepania przebiegów? Coś mega nudnego ale solidnego i taniego w eksploatacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jednej strony tak jak piszecie - kupić coś, co będzie jeździć tanio. Z drugiej - robiłem kiedyś przebiegi rzędu 4k na miesiąc takim byle czymś I jest to dość męczące. Jakbym miał jeździć jeszcze więcej, chciałbym to robić czymś przyjemniejszym.

A, że speca szkoda, jasna sprawa. @Oczkoo15jak chcesz to pamiętaj, kto ma BiFuela na zamianę :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, czekker napisał:

Ewentualnie, kup jakąś szkodę w dizlu do jazdy w tygodniu, a Speca zostaw na weekendy B)

 

21 godzin temu, Tinuviel napisał:

hmm, a nie wolisz zostawić Legacy i dokupić jakieś auto do klepania przebiegów? Coś mega nudnego ale solidnego i taniego w eksploatacji.

 

Niee, zdecydowanie nie. Jak już mam jeździć to czymś co ma ręce i nogi :biglol: Póki co wolę mieć jeden konkretny samochód do wszystkiego

12 godzin temu, Mnobody napisał:

Rozważ montaż LPG do H6

Nie widzę tego... Lpg dobrym rozwiązaniem, ale moim zdaniem nie w 3.0 :blink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucę swoje trzy grosze. Masz nie pierwsze Subaru, więc wiesz już, że rachunek ekonomiczny zawsze będzie ujemny, ale na drugim biegunie jest frajda obcowania z tym przedmiotem. Masz świetny egzemplarz, za chwilę górę silnika na stole, zawory będą sprawdzone. Gaz jest naturalną opcją (nawet w H6) i jak go teraz założysz, nic nie musisz robić przy aucie. Efekt: robisz tanie przebiegi, kompletnym genialnym autem, bez kompromisów, warto wziąć to poważnie pod uwagę.

  • Super! 5
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Runner napisał:

Wrzucę swoje trzy grosze. Masz nie pierwsze Subaru, więc wiesz już, że rachunek ekonomiczny zawsze będzie ujemny, ale na drugim biegunie jest frajda obcowania z tym przedmiotem. Masz świetny egzemplarz, za chwilę górę silnika na stole, zawory będą sprawdzone. Gaz jest naturalną opcją (nawet w H6) i jak go teraz założysz, nic nie musisz robić przy aucie. Efekt: robisz tanie przebiegi, kompletnym genialnym autem, bez kompromisów, warto wziąć to poważnie pod uwagę.

mimo, że nie jestem fanem gazu to w tym przypadku poprę :)

na pewno lepkej niż sprzedawać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Oczkoo15 napisał:

Nie widzę tego... Lpg dobrym rozwiązaniem, ale moim zdaniem nie w 3.0 :blink:

Może odezwij się do @jako słyszałem, że jeśli chodzi o LPG w subarkach, to bardzo dobrze ogarnia temat i doradzi. 

 

Ale moje zdanie jest takie jak kolegów wyżej, szkoda sprzedawać sprawdzony samochód, ja bym też poszedł w instalację LPG. A patrząc na to jak dbasz o auta, to zakładam, że serwis i kontrola instalacji i silnika, też będzie w odpowiednich momentach, a nie wtedy gdy coś nawali. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakby zrobić instalacje z lubryfikacją?
Nie jest to najlepszy pomysł. Lubra działa podcisnieniowo, więc działa wtedy kiedy najmniej musi. Czyli na niskich obrotach. Owszem są systemy które dozują elektroniczne, szczegółów nie znam. Rzekomo okres regulacji zaworów i tak się wydłuża. Jest to opinia jednego z gazowników (piąta woda po kisielu , brat kolegi z pracy). I druga sprawa zawala kolektor dolotowy i zawory, podobnie jak ma to miejsce w silnikach z bezpośrednim wtryskiem.
Dobrze założona instalacja z dobrych komponentów, wystrojona przez fachowca. Nie zaszkodzi silnikowi.
  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, ewemarkam napisał:

Nie jest to najlepszy pomysł. Lubra działa podcisnieniowo, więc działa wtedy kiedy najmniej musi. Czyli na niskich obrotach. Owszem są systemy które dozują elektroniczne, szczegółów nie znam. Rzekomo okres regulacji zaworów i tak się wydłuża. Jest to opinia jednego z gazowników (piąta woda po kisielu emoji1787.png, brat kolegi z pracy). I druga sprawa zawala kolektor dolotowy i zawory, podobnie jak ma to miejsce w silnikach z bezpośrednim wtryskiem.
Dobrze założona instalacja z dobrych komponentów, wystrojona przez fachowca. Nie zaszkodzi silnikowi.

Ano właśnie. Tutaj może nawet nie kombinacje by zadziałały, a porządna instalacja założona przez prawdziwego fachowca. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LPG jest jakimś rozwiązaniem, ale nadal nie jestem przekonany :huh: H6 z podtlenkiem? No nie wiem...

 

I dochodzi jeszcze jedna rzecz, trochę mi go szkoda do robienia tylu kilometrów. Przy utrzymywaniu takiego kilometrażu jak teraz, za trzy lata będzie miał przejechane 400kkm. A nie po to będę montował instalacje gazową, żeby go za rok sprzedawać.

 

Sercem nie chce go sprzedawać, bo jest to samochód dla mnie idealny pod każdym względem. Ale rozum jednak podpowiada, że na ten czas H6 nie jest dla mnie. Miałoby to sens gdybym go zostawił jako drugie auto do weekendowych wyjazdów, ale na co dzień potrzebuję konkretny samochód, którym jazda też będzie przyjemnością.

Już widzę jakbym chętnie codziennie wsiadał do Skody w dieslu widząc Spec B w garażu :biglol:

 

22 godziny temu, Tinuviel napisał:

Masz coś na oku? Bo jak tak myślę o aucie na trasę które ma być wygodne i niezawodne i fajne i jeszcze ma mało palić to mam pustkę :D

Chyba najprędzej na celowniku niemcownia w dieslu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...