Danko Opublikowano 13 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2022 17 minut temu, Neutrino33 napisał: Bo ty nie potrafisz docenić co masz. Wpadnij na Tor Łódź to zamienimy się samochodami i zobaczysz co dzieje się z przodem samochodu (zwłaszcza na mokrym) gdy zamiast 4, przed przednią osią wystaje ich 6. Jakby to ująć... Jedzie do mnie pewna "mała" paczka od @Oczkoo15 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Runner Opublikowano 13 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2022 @Oczkoo15 Twój ostatni wpis, pokrywa się 1/1 z moją historią, i wrażeniami z przesiadki z 2,5XT na ej20F z LPG. Ja mam automat. Korci mnie H6, ale to już moje kolejne Subaru i bardzo doceniam ten model pod kątem bezawaryjności, komfortu, kosztów i frajdy z jazdy. Te 165 koni daje radę Subarowe sanatorium Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 13 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2022 32 minuty temu, Runner napisał: @Oczkoo15 Twój ostatni wpis, pokrywa się 1/1 z moją historią, i wrażeniami z przesiadki z 2,5XT na ej20F z LPG. Ja mam automat. Korci mnie H6, ale to już moje kolejne Subaru i bardzo doceniam ten model pod kątem bezawaryjności, komfortu, kosztów i frajdy z jazdy. Te 165 koni daje radę Subarowe sanatorium Pojeździłbym...ale pewnie macie rację. W przypadku japońskich aut ogólny balans auta zawsze miał priorytet przed mocą. Poza tym ze względu na koszty użytkowania byłby to fajny daily ...tylko wtedy to jeszcze pomyślałbym o gabarytach i może jednak Impreza/Forek z fabrycznym LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 13 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2022 Panowie, h6 też może mieć lpg 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 13 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2022 1 minutę temu, Danko napisał: Panowie, h6 też może mieć lpg Przy obecnym poziomie nauki i technologii człowieka można stworzyć z ręką na czole...ale po co 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 14 Września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2022 W dniu 13.09.2022 o 17:33, Neutrino33 napisał: Już myslałem, że się do Gacków zraziłeś po tym wypadku. Nie nie nie, wręcz przeciwnie W dniu 13.09.2022 o 18:19, Danko napisał: Ty w obecnej sytuacji przy mnie nawet nie próbuj zachwalać ej20 Ło panie, EJ20 najlepsze silniki, nie to co te nieudane EZ30 Pali to dużo, wiele lepiej nie jedzie i tylko uszczelki trza wymieniać. A idź Pan 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonless Opublikowano 15 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2022 8 godzin temu, Oczkoo15 napisał: Ło panie, EJ20 najlepsze silniki, nie to co te nieudane EZ30 Pali to dużo, wiele lepiej nie jedzie i tylko uszczelki trza wymieniać. A idź Pan Od zawsze wiadomo, że najfajniesze silniki w Legasiach to 2,5T 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 15 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2022 8 godzin temu, Bonless napisał: Od zawsze wiadomo, że najfajniesze silniki w Legasiach to 2,5T Brzmi jak wyzwanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonless Opublikowano 15 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2022 2 godziny temu, Danko napisał: Brzmi jak wyzwanie Zależy na co chcesz konkurować, bo jak na koszty remontu to ja sie nie bawię 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frisco Opublikowano 15 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2022 W dniu 13.09.2022 o 22:41, Danko napisał: Panowie, h6 też może mieć lpg Oczywiście że może, szczególnie EZ30R - pieca nie trzeba wyjmować do regulacji zaworów, sama regulacja to tak co milion kilometrów, a w razie czego regulację da rade u Pana Janusza zrobić za flaszkę 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 1 Października 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2022 Legacy 2.0 pozytywnie mnie zaskoczyło, ale jednak co H6 to H6 Komfort z jazdy i zapas mocy pod nogą spowodował powrót do 6 cylindrów. I tak właśnie kupiłem pierwszego w życiu Outbacka. Fajna wersja, bo ostatni wypust z 2009 roku. Nieco ryzykowny zakup, bo egzemplarz z przebiegiem ponad 400tys km. Ale to kolejny dowód, żeby nie sugerować się przebiegiem przy zakupie tylko stanem faktycznym samochodu. Zrobiłem nim co prawda tylko 5tys km, ale zupełnie bezproblemowo. Krótkie porównanie do Legacy H6: Największe zaskoczenie - prześwit. Wiedziałem, że OBK jest wyżej zawieszony, ale nie sądziłem, że różnica będzie aż tak kolosalna. Outbackiem wjeżdżam w miejsca o których bym nawet nie pomyślał w Legacy. Idealny na leśne drogi i delikatny teren. Zawieszenie - bardziej miękkie, fajnie tłumi dziury. Przekładnia kierownicza - tutaj niestety na minus w porównaniu do Legacy, gdzie jest krótsza przekładnia. Choć to może bardziej kwestia przyzwyczajenia Hamulce - minus nr 2. Tarcze 294mm z przodu to za mało jak na tą moc i wagę. Jakby jeszcze tego było mało to tył nie jest wentylowany Outback wygląda bardziej hmm poważnie? Sprawia wrażenie większego przez te plastikowe poszerzenia na drzwiach i błotnikach. I bardzo ładne felgi dedykowane poliftowej wersji H6 Outback to zdecydowanie nie wyścigówka, ale w codziennym użytkowaniu chyba bardziej przekonuje. Dzięki prześwitowi bardziej wielozadaniowy. Kompletnie nie przejmujesz się progami zwalniającymi, a krawężniki też aż tak nie bolą. Jeszcze apropo wielozadaniowości... Jakby ktoś chciał przewieźć 100 sporych kartonów to nie ma większego problemu Wspomnę jeszcze o wersji, a mianowicie ostatni wypust w 2008/9 roku przyniósł kilka zmian. Po pierwsze - bezkluczykowy dostęp. Co prawda jestem fanem klasycznego kluczyka, ale... w codziennym użytkowaniu spore ułatwienie. Mając zajęte ręce zakupami z biedronki nie trzeba gmerać po kieszeniach, wciskasz przycisk i... już Są też nowe dekory we wnętrzu. I poważna zmiana nr 2 - radio z wbudowanym DVD. Można odtwarzać filmy na ekranie. Stacje radiowe wyświetlane na ekranie nawigacji. Fabryczny zestaw głośnomówiący z Bluetooth. AUX w podłokietniku. Do tego Dolby Pro Logic II i equalizer. W moim egzemplarzu dodatkowo było zmienione całe audio z zainstalowanymi dwoma wzmacniaczami w bagażniku. Piszę to wszystko po jakimś czasie. Outbackiem pojeździłem trochę ponad miesiąc, bardzo miło wspominam ten egzemplarz. Poprzedni właściciel był takim trochę fanatykiem. I bardzo fajna wersja, bo oprócz maksymalnego wyposażenia było kilka fajnych akcesoryjnych dodatków - schowek z dodatkowym podłokietnikiem, listwa na tylnym zderzaku, gniazdo zapalniczki i siateczki w bagażniku itp 8 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 2 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2022 Przycisk start/stop nie wiedziałem 400k sporo ale za to upg ktoś już raczej zrobił;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 3 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2022 W dniu 2.10.2022 o 09:59, Tinuviel napisał: Przycisk start/stop nie wiedziałem 400k sporo ale za to upg ktoś już raczej zrobił;) Ja mam 38o ooo km i już były dwa remonty.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 3 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2022 2 godziny temu, OWOC napisał: Ja mam 38o ooo km i już były dwa remonty.... ja mam jakoś 330 i chyba psychicznie następnego UPG nie zniosę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 3 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2022 (edytowane) 6 minut temu, Tinuviel napisał: ja mam jakoś 330 i chyba psychicznie następnego UPG nie zniosę Musisz być twardy i brać na klat, życie z H6 takie jakie jest Spec.B mojego wujka też miał chyba ze 3 razy robiony silnik.... Edytowane 3 Października 2022 przez OWOC 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 3 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2022 Godzinę temu, OWOC napisał: Musisz być twardy i brać na klat, życie z H6 takie jakie jest Spec.B mojego wujka też miał chyba ze 3 razy robiony silnik.... Niech mi sprónuje jeszcze raz strzelić to serio zaczne kombinowac jak tam wrzucić jakąś H6 od Porsche 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 3 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2022 Godzinę temu, Tinuviel napisał: Niech mi sprónuje jeszcze raz strzelić to serio zaczne kombinowac jak tam wrzucić jakąś H6 od Porsche Ja to nawet wiem do jakiego warsztatu w Łodzi udałbym się taka operację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 4 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2022 W dniu 3.10.2022 o 17:24, Tinuviel napisał: Niech mi sprónuje jeszcze raz strzelić to serio zaczne kombinowac jak tam wrzucić jakąś H6 od Porsche Silniki Porsche też nie są bez wad Sugeruje pochylić się nad modyfikacją układu chłodzenia w tych silnikach. Oczywiście nie będzie to antidotum na całe zło, ale znacząco powinno pomóc w czasie ew. wypalania UPG 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 4 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2022 Teraz, OWOC napisał: Silniki Porsche też nie są bez wad Sugeruje pochylić się nad modyfikacją układu chłodzenia w tych silnikach. Oczywiście nie będzie to antidotum na całe zło, ale znacząco powinno pomóc w czasie ew. wypalania UPG Tak silniki H6 wydzielają zauważalnie więcej ciepła niż H4. Masz jakieś inne rozwiazanie niż czyszczenie chłodnicy i dbanie o jej sprawność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 4 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2022 5 minut temu, Herostrates napisał: Tak silniki H6 wydzielają zauważalnie więcej ciepła niż H4. Masz jakieś inne rozwiazanie niż czyszczenie chłodnicy i dbanie o jej sprawność? Oczywiście, coś nie coś potrafię podpowiedzieć Przede wszystkim grubsza/wydajniejsza chłodnica bo to co daje producent w standardzie to.... cienka sprawa. W H4 turbo też woła o pomstę do nieba Następnie wymiana termostatu i założenie wydajniejszej pompy wody - ale tu już trzeba zrobić to bardzo starannie i uważnie, aby termicznie wszystko było optymalnie bo przedobrzyć do cywilnego auta też nie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 4 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2022 7 minut temu, OWOC napisał: Oczywiście, coś nie coś potrafię podpowiedzieć Przede wszystkim grubsza/wydajniejsza chłodnica bo to co daje producent w standardzie to.... cienka sprawa. W H4 turbo też woła o pomstę do nieba Następnie wymiana termostatu i założenie wydajniejszej pompy wody - ale tu już trzeba zrobić to bardzo starannie i uważnie, aby termicznie wszystko było optymalnie bo przedobrzyć do cywilnego auta też nie dobrze. Dzięki wielkie. To zdjęcie przedstawia chłodnicę Mishimoto? Dasz jakieś wskazówki jaki typ i jak ją zmieścić? Sądziłem, że nie ma takich do H6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 4 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2022 13 minut temu, Herostrates napisał: Dzięki wielkie. To zdjęcie przedstawia chłodnicę Mishimoto? Dasz jakieś wskazówki jaki typ i jak ją zmieścić? Sądziłem, że nie ma takich do H6 Na zdjęciu jest właśnie z STI. Ja naiwnie wierzę, że uda się mi kupić jeszcze Spec.B polifta w manualu.... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 4 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, OWOC napisał: Silniki Porsche też nie są bez wad Sugeruje pochylić się nad modyfikacją układu chłodzenia w tych silnikach. Oczywiście nie będzie to antidotum na całe zło, ale znacząco powinno pomóc w czasie ew. wypalania UPG To już zrobiłem. Aktualnie mam chłodnice od diesla chyba, jest z dwa razy grubsza. One są nowe dostępne i da się je dopasować chociaż to nie jest p&p. Dużo łatwiej niż np. takie mishimoto od turbo. Silniki Porsche też bez szału ale to jednak (oczywiście zależy jaki ) jakieś 350koni a nie 250 Edytowane 4 Października 2022 przez Tinuviel 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 5 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2022 14 godzin temu, Tinuviel napisał: To już zrobiłem. Aktualnie mam chłodnice od diesla chyba, jest z dwa razy grubsza. One są nowe dostępne i da się je dopasować chociaż to nie jest p&p. Dużo łatwiej niż np. takie mishimoto od turbo. Silniki Porsche też bez szału ale to jednak (oczywiście zależy jaki ) jakieś 350koni a nie 250 Zauważyłeś jakąś różnice po wymianie chłodnicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 5 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2022 2 minuty temu, OWOC napisał: Zauważyłeś jakąś różnice po wymianie chłodnicy? W 2,5t na pewno niższa temperatura oleju. W ciepłe dni w korku ze 105*C spadło na 90*C. Na pojeżdżawce na Kielcach ale w chłodny, deszczowy dzień temperatura nie przekroczyła 100*C. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się