dommarc Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 Trochę drogo , ja miałem swoje materialy i mnie wyszło z malowaniem 1/2 Twojej ceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 5 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 (edytowane) Zalezy jak ma byc zrobione..? Jezeli ruda sie zagniezdzila to trzeba wyciac ten fragment i wspawac wstawke, zeby bylo zrobione tiptop. Wg. mnie taki zakres prac za 2.5kpln to nie jest duzo. Edytowane 5 Września 2018 przez KamilP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 5 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 3 godziny temu, KamilP napisał: Wg. mnie taki zakres prac za 2.5kpln to nie jest duzo. no ma być zrobione na tip top ze wstawieniem co trzeba. Wydaje mi się, że jeśli ma być dobrze zrobionej taniej nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dommarc Opublikowano 5 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 Cena też zależy od rejonu kraju.Czy dobrze zrobione to dowiesz się po latach. Mnie trochę uspakaja, że mam fakturę i pisemną gwarancję na prace. Wolałbym nie musieć korzystać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gekoway Opublikowano 5 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 Jeżeli chcecie mieć porządnie zrobione to polecam poszukać blacharza, który zna i stosuje technikę cynowania. Jest to technika stosowana przy renowacji samochodów zabytkowych. Wszystkie nowe spawy oraz miejsca wrażliwe pokrywane są cyną przez to korozja nie ma prawa wrócić. Pod Warszawą jest taki zakład, jak coś to mogę dać namiar. Kiedyś za jedno tylne nadkole w SG z malowaniem zapłaciłem ok 1200. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juan Rapru Opublikowano 5 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 8 godzin temu, gekoway napisał: Wszystkie nowe spawy oraz miejsca wrażliwe pokrywane są cyną przez to korozja nie ma prawa wrócić. Pod Warszawą jest taki zakład, jak coś to mogę dać namiar. To ja poproszę na priv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 21 godzin temu, dommarc napisał: Mnie trochę uspakaja, że mam fakturę i pisemną gwarancję na prace. Wolałbym nie musieć korzystać. w sumie dobra opcja, zawsze jest jakiś papierek na ręku. Jak wiadomo łato przegrzać blachę i wszystko może wyjść znowu po jednej zimie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nikt130 Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 W dniu 2018-09-05 o 12:51, gekoway napisał: Jeżeli chcecie mieć porządnie zrobione to polecam poszukać blacharza, który zna i stosuje technikę cynowania. Jest to technika stosowana przy renowacji samochodów zabytkowych. Wszystkie nowe spawy oraz miejsca wrażliwe pokrywane są cyną przez to korozja nie ma prawa wrócić. Pod Warszawą jest taki zakład, jak coś to mogę dać namiar. Kiedyś za jedno tylne nadkole w SG z malowaniem zapłaciłem ok 1200. Ja również poproszę namiar na pv jeśli można.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceze_torun Opublikowano 3 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2018 (edytowane) Podepnę się pod temat. W weekend porozbierałem progi i tapicerkę w bagażniku w moim SG. Co zrobić z progami i rantami nadkola to wiadomo. Natomiast chciałbym podejść profilaktycznie do tematu wnętrza nadkoli tylnych. Mam tam nawalone jakiejś gumy pod którą de facto nie wiem co się znajduje. Tam gdzie gumy brakuje powierzchniowo jest nalot z rudej. Szlifierką z tarczą elastyczną tam nie dojdę. Zresztą są zakamarki gdzie palec ciężko wcisnąć. Pojawił się w głowie pomysł oddania tego komuś do wypiaskowania , pytanie tylko czy można piaskować nadkola bez ściągania piast etc. A może znacie inne sposoby pozbycia się syfu z nadkoli, przed malowaniem podkładem i farbą. Edytowane 3 Października 2018 przez ceze_torun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 3 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2018 pędzelek i "odrdzewiacz" ? ale to tylko na powierzchniową rdze..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceze_torun Opublikowano 3 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2018 odrdzewiacz mi nie pomoże niestety na gumę którą wymazane jest całe nadkole... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2018 (edytowane) , Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceze_torun Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 Byłem dziś się dowiadywać jak wygląda sprawa piaskowania. Po pierwsze gość nie podjął by się piaskowania bez demontażu sprężyny i amortyzatora ponieważ twierdzi, że zniszczył by te elementy. Po drugie twierdzi, że guma i tak i tak nie zejdzie przy piaskowaniu. Polecał jedynie szlifierkę i dłuto... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 (edytowane) , Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 11 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 (edytowane) Znalazłem drugą firmę która produkuje reparaturki tylnych nadkoli, trochę inne niż te z Małopolski bo z wycięciem pod klapkę wlewu paliwa. Dolna część, ta łącząca się z progiem tak jakby trochę lepiej odwzorowana. Miał ktoś styczność z tymi reparaturek? Jak ze spasowaniem, bo będę musiał zamówić i robić tylne nadkola. Lokalizacja to Mazowieckie, Adamów k. Radziejowic http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7636254943 Edytowane 11 Listopada 2018 przez yaroz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dommarc Opublikowano 11 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 Wyglądają dużo lepiej, dobry blacharz napewno da sobie radę ze spasowaniem :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolini Opublikowano 11 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 Ja miałem mała kolizje w bok więc skorzystałem z okazji i usunąłem rdzę z nadkola używając reparaturki z Bolmy. Blacharz nie miał uwag co do jakości więc zakładam że było ok. Jedyne co się zmieniło to nie mam już wsadzonych gumek na ranty bo wg blacharza to jest główny powód korozji.Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POT-FOREK Opublikowano 11 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 (edytowane) 100 lat bez rdzy na 100lecie niepodległości!! Chciałabym się odnieść do poprzedzednich wiadomości. - Jak bym miał do wyboru tą większą reperaturke to bym ją brał w ciemno. Więcej świeżej blachy, łatwy prosty spraw. Zakładam, że jak jest ta niższa to często gęsto łatają jeszcze swoją blachą pomiędzy. - gumki w nadkolach nikt nie kradnie na parkingach tylko wypycha je rdza . Mój blacharz też mi odradził. Ja swojego gratka oddałem na operację: - nadkola tylnie -progi - zapezpiecznie podwozia - lakier matowy na całości Samochodu nie widzialem miesiąc i chyba nic jeszcze nie zrobione Pozdrawiam Edytowane 11 Listopada 2018 przez POT-FOREK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolini Opublikowano 11 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 100 lat bez rdzy na 100lecie niepodległości!! Chciałabym się odnieść do poprzedzednich wiadomości. - Jak bym miał do wyboru tą większą reperaturke to bym ją brał w ciemno. Więcej świeżej blachy, łatwy prosty spraw. Zakładam, że jak jest ta niższa to często gęsto łatają jeszcze swoją blachą pomiędzy. - gumki w nadkolach nikt nie kradnie na parkingach tylko wypycha je rdza . Mój blacharz też mi odradził. Ja swojego gratka oddałem na operację: - nadkola tylnie -progi - zapezpiecznie podwozia - lakier matowy na całości Samochodu nie widzialem miesiąc i chyba nic jeszcze nie zrobione Pozdrawiam No ja u siebie też robiłem nadkola bo jak dostałem strzał w koło to się próchno posypało z nadkoli. Tak więc ruda usunięta z najbardziej krytycznych miejsc. Zostało jeszcze załatanie dziury pod kołem zapasowym bo przegniło na wylot ( woda się dostawała przez tylna lampę i robił się basen) i w sumie to wszystko.Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mdisaster Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 (edytowane) Forek my07, salon polska, bezwypadkowy, przez większość życia garażowany. Blacharz właśnie zamówił nowe progi, przed demontażem nakładek nic nie zwiastowało aż takiej rdzy. O dziwo nadkola trzymają się dobrze. Edytowane 28 Listopada 2018 przez Mdisaster Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 8 godzin temu, Mdisaster napisał: Forek my07, salon polska, bezwypadkowy, przez większość życia garażowany. Blacharz właśnie zamówił nowe progi, przed demontażem nakładek nic nie zwiastowało aż takiej rdz mam identycznego Forka z tego samego roku i miałem niestety podobny widok po ściągnięciu nakładek doszedłem jednak do wniosku, że nie ma żadnych dziur a jedynie powierzchowna korozja, oczyściłem do gołej blachy, na całe progi podkład + boll i zobaczymy jak to się będzie trzymać. Swoją drogą uważam, że poza tylni nadkolami pod progami nie jeden właściciel nie wiem w jaki one są stanie.. Nie mogę pojąć jak w 10 letnim aucie może być aż taka korozja, ja rozumiem sól, chemia, kamienie bo ale pod tym nakładkami progów nie powinno być aż takiej demolki bo inaczej tego nazwać nie można gorzej niż w Maździe chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 (edytowane) . Edytowane 8 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tremba Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 2 godziny temu, markos007 napisał: gorzej niż w Maździe chyba Stare mazdy mialy ocynk. Mialem kiedys taka z 92 I zero rudej- koledzy od rocznika 96 po 4 latach juz musieli interweniowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 4 godziny temu, gorion napisał: W naszym klimacie najlepiej sprawdza się klasyczny ocynk a że w Subaru go brak to niestety efekty w naszych bolidach widać. Mazdy są raczej porównywalne choć nie wiem czy to dla nas duże pocieszenie Znaczy się, w Forku blachy są bez ocynku? Nawet tak istotne elementy jak progi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mio1 Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Księgowy mówił,że będzie za drogo, i zero ocynku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się